Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2012-07-25 19:28 Valaki segítsen

bbubbuka írta: Azért még nem sokat, mert a fő szerelőm semmit nem kért a pár hét kísérletezgetés után.
Pont az a baj, hogy az ő szaktudása se az a maszek szerelő aki valamit konyít a témához típusú.. Szervizük full felszerelt, még külön bmw-s diaguk meg szoftverük is van.
Ezért kételkedek.. a márkaszervizbe.
Nem tud valaki azzal kapcsolatban infot, ha pl A1-Győrbe elviszem és megmondom, hogy nekem csak mondják meg azt, hogy ezt konkrétan mi okozza tehát hibakeresés azért milyen összegeket kérhetnek el??



ilyet nem nagyon csinálnak. bár... de lehet ők sem tudják... én azért nem hiszek ebben, mert ha elviszed ők si azokkal fogják kezdeni, ami már ki lett cserélve. ha meg elmondod mi lett, ők feljegyzik, aztán mondanak olyan valamit, ami még nem volt. szóval zsákbamacska ez is szerintem.

YELLOW Elküldve: 2012-07-24 19:17 Társalgó

ecotak írta: Eco-Tak üzemanyag fogyasztáscsökkentő berendezés, üzemamnyagkatalizátor, hidrogén molekulákat választ le az üzemanyagból, ezáltal nagyobb hatásfokú, korommentes lesz az égés.
Ezek miatt belső motortérben lerakódott korom is felszakad éskoromentes lesz, motor élettartam többszörösére nő.
Az olajcserét másfélszeres időtartamra tolja.
Az előbbiek miatt 15-20%-os teljesítmény növekedés tapasztalható, amely felhasználható gyorsabb, nagyobb terhelésű munkavégzésre vagy a beszerelés előtti gépjárműhasználattal (nem használjuk ki a teljesítmény többletet) üzemanyag megtakarításra.

30 napos pénz visszafizetési garancia!
3000 ccm ig az ár :bruttó 42,000 huf

-12-17% üzemanyagmegtakarítás
-CO2-füst kibocsátás azonnal 40-70%-al csökken.
www.ecotakuzemanyagcsokkento.hu
30/234-3158


akkor éétem:
- ez a valami ad 15-20% teljesítmény növekedést (furcsa minden tuning termékhez ezt írják)
- sport kipuff +15%
- dircsi-szürcsi +10%
- gázgyorsító izébizé patron +5%
- sport gyertya +10%
- .....
- és a végén van egy dupla olyan erős autóm, mint volt... és ébredjünk fel mert bilibe lóg a kezünk....

ha minden módosítva van, akkor összesen jelent 10-15%-ot max.
teljesítmény növekedés = foygasztáscsökkenéssel
a kettő nagyon inverz.... ez oylan mint kevesebb levegővel többet bírok víz alatt lenni...

YELLOW Elküldve: 2012-07-24 18:54 Autóvásárlás

lestat83 írta: Szisztok.
Hamarosan meglesz az elso Bmw-m.
Nem az elso autom,, de az elso igazi autom.
Abban viszont segitseget szeretnek kerni, hogy szerintetek mennyire kockazatos, szabad e vagy inkabb ne vegyek egy hasznalt 2004-2005 os Bmw 118D vagy 120 D-t,,mindenki azt mondja nekem hogy tobb eves dieselt nem szabad venni, amiket nezek( Anglia, Wales) azokban kozel 150-180000 km van ...atszamitva merfoldrol.Kb 1.400.000. bol meglenne,.
Mennyire surun vannak a dieselekkel motorikus gondok? ,,a turbo milyen hosszan birja,, vagy ilyen mennyisegnel mar varhato a turbocsere?Gondolom a itt is a diesel miatt joval nagyobb az alkatresz es a szerelesi koltseg is.?Igaz vagy nem?

S mit szoltok a 116i, vagy 120i (2004-2005)-hez. Ezekben jobban meglehet bizni, a turbo hianya miatt? S mennyit fogyaszt a 2 -es benzin motor?(120i)..
Ngyon sokat, vagy meg megall 10 alatt?
Akinek csak van tapasztalata, vagy gondolata tanacsa azt szivesen veszem , olvasom , halgatom..
Otthon akarom majd forgalomba iratni, bar ez meg nem 100,, attol fugg mennyire jon ki az insurance itt ra,,meg otthon a regado,, teljesitmeny ado..Meglatom.
Elore is koszonom a segitseget.(j a,,,megvalami,, hatsokeres teli tapasztalatok? Valoban necces,, vagy csak eltulozzak.?


én több 118d, 120d-ről tudok, ami kigyulladt, az egyik munkatársamé volt.

YELLOW Elküldve: 2012-07-23 20:35 Autóvásárlás

Generator írta: Sziasztok!

Hil és Zoliika, nagyon megköszönném, ha nekem is elküldenétek jó tanácsaitokat. ELső BMW-m lenne, és én is inkább hajlok a külföldről behozatal fele.
Egy dolog biztos, BMW, benzin, hathenger



nincs mit elküldeni, le van írva, csak vissza kell olvasni. a legjobban mindig akkor jérsz, ha magánszemélytől veszel. nagyobb az esély egy normálisabb autót kifogni, és többet is lehet alkudni. külföldön méginkább.

YELLOW Elküldve: 2012-07-23 19:19 II.KeletiBimmerTeam.hu BMW Találkozó Levelek 2012.JÚL 20-22.

kabec írta: Húh, most józanodtam ki mondhatni, a videókat, képeket a facebookon találtok bőven. Reméljük jövőre eljöttök!


én is remélem, de FB-n nem látok semmi képet, ami a taliról szólna... megnézem a weboldalt is hátha.

YELLOW Elküldve: 2012-07-23 19:02 Ápolás, tisztítás

norbeee írta:
YELLOW írta:
norbeee írta:
YELLOW írta: na szétnéztem itthon.
van vanish gépi tisztító 2 féle, egy szőnyeg-kárpit combó 3 szuperhatással, és egy sima szőnyegtisztító. az egyik full áttetsző híg, a másik kicsit sűrűbb rózsaszínesebb. nem mai termékek már. illetve van egy amit a géphez adtak, valami isten tudja mi, azt a szőnyegek mosásáshoz szoktam hazsnálni.

hil kézi vanish-t ír, de én most azért nem vennék.
a kérdés, hogy a gépi is használható-e? biztos, de.... gondolom a kézivel anynira nem áztatom, a gépivel meg igen.
na de ha ezt a gépi vanish-t kézzel dörzsölöm belée, majd géppel kiszívatom úgyis jó lesz gondolom.

tudom solkat lovagolok rajta, de én képes vagyok elbaszni még ezt is


Hali

A kézit nem ajánlanám gépbe, mert nekem elkezdett habzani. Többször csináltam már az autóimon kárpittisztítást, és mindig az alábbi módszer jött be:

A verzió:
1. alapos porszívózás
2. a mosólötyi kézi felvitele szóróflakonnal az ülésbe, kárpitba permetezve, nem a géppel fújom ki mert minden elázik, kb 2 tenyérnyi felületet egyszerre
3. kíszívom az előbb permezett felületet a géppel
4. utánna 2x megismétlem az egészet tiszta vízzel

B verzió:
ugyanez csak kiveszem az ülést, így könnyebb hozzáférni

C verzió:
1. Ülés kivesz
2. Üléskárpit leszerel a szivacsról
3. Fürdőkádban áztatás mosószerben, majd puha szivaccsal óvatos dörzsölgetés, de nem szabad túlzásba se vinni mert kibolyhosodik, és úgy kell betenni a kádba hogy a hajtási élek mentén, szal ne legyen meggyűrve
4. Tiszta vízzel öblítés, pl zuhanyrózsa
5. Öblítőben áztatás
6. öblítés
7. szárítás, napon úgy kell kiteríteni ahogy kiadja a formáját, mert egyébként gyűrött lesz.

Ja,
-Sose tedd mosógépbe
-Sose csavard ki mert látszani fog rajta
-Bármelyiket csinálod, legalább 1/2 nap míg a napon kiszárad
-Nem feltétlenül kell komoly vegyi anyag hozzá, sokszor a sima víz is elég, akkor kell valami komolyabb cucc ha pl olaj került rá

Mindegyik verziót végigcsináltam már leghatékonyabb az utolsó, de ahhoz legalább egy hétvége kell ha csak egy két ülést csinálsz is.
El lehet vinni kozmetikába de én ezt mindig magam csináltam, mert az a biztos... és nem kerül 15-20 ezerbe.

Ha valamiben még segíthetek ímegosztom a tapasztalatokat.


köszi ez bő leírás volt. akkor szerintem én a permetezős módszert választom, és a gépi folyadékkal, majd permetezés után valami ronggyal kicsit megdörzsizem, majd kiszívatom géppel.... lehet az utólagos sima vizes spriccet kihagyom....


Ha ajánlhatom a sima vizes öblögetést ne hagyd ki mert az olyan mintha a a ruhádat se öblítenéd ki, szal benne marad a mosólötyi mert a 100% ig nem tudod kiszívni. Ha meg benne marad valamennyi akkor ragacsos is lehet és az csak még jobban vonzza a port, és még retkesebb lesz.



de ezek nem oylan anyagok... a kárpit tisztítók, szőnyegtisztító szerek direkt ilyenek, ezeket nem kell öblíteni. legalábbis írják, hogy nem fog hozzájuk tapadni, nem hagy ragacsos nyomot. de majd kiderül.

YELLOW Elküldve: 2012-07-23 18:10 Ápolás, tisztítás

norbeee írta:
YELLOW írta: na szétnéztem itthon.
van vanish gépi tisztító 2 féle, egy szőnyeg-kárpit combó 3 szuperhatással, és egy sima szőnyegtisztító. az egyik full áttetsző híg, a másik kicsit sűrűbb rózsaszínesebb. nem mai termékek már. illetve van egy amit a géphez adtak, valami isten tudja mi, azt a szőnyegek mosásáshoz szoktam hazsnálni.

hil kézi vanish-t ír, de én most azért nem vennék.
a kérdés, hogy a gépi is használható-e? biztos, de.... gondolom a kézivel anynira nem áztatom, a gépivel meg igen.
na de ha ezt a gépi vanish-t kézzel dörzsölöm belée, majd géppel kiszívatom úgyis jó lesz gondolom.

tudom solkat lovagolok rajta, de én képes vagyok elbaszni még ezt is


Hali

A kézit nem ajánlanám gépbe, mert nekem elkezdett habzani. Többször csináltam már az autóimon kárpittisztítást, és mindig az alábbi módszer jött be:

A verzió:
1. alapos porszívózás
2. a mosólötyi kézi felvitele szóróflakonnal az ülésbe, kárpitba permetezve, nem a géppel fújom ki mert minden elázik, kb 2 tenyérnyi felületet egyszerre
3. kíszívom az előbb permezett felületet a géppel
4. utánna 2x megismétlem az egészet tiszta vízzel

B verzió:
ugyanez csak kiveszem az ülést, így könnyebb hozzáférni

C verzió:
1. Ülés kivesz
2. Üléskárpit leszerel a szivacsról
3. Fürdőkádban áztatás mosószerben, majd puha szivaccsal óvatos dörzsölgetés, de nem szabad túlzásba se vinni mert kibolyhosodik, és úgy kell betenni a kádba hogy a hajtási élek mentén, szal ne legyen meggyűrve
4. Tiszta vízzel öblítés, pl zuhanyrózsa
5. Öblítőben áztatás
6. öblítés
7. szárítás, napon úgy kell kiteríteni ahogy kiadja a formáját, mert egyébként gyűrött lesz.

Ja,
-Sose tedd mosógépbe
-Sose csavard ki mert látszani fog rajta
-Bármelyiket csinálod, legalább 1/2 nap míg a napon kiszárad
-Nem feltétlenül kell komoly vegyi anyag hozzá, sokszor a sima víz is elég, akkor kell valami komolyabb cucc ha pl olaj került rá

Mindegyik verziót végigcsináltam már leghatékonyabb az utolsó, de ahhoz legalább egy hétvége kell ha csak egy két ülést csinálsz is.
El lehet vinni kozmetikába de én ezt mindig magam csináltam, mert az a biztos... és nem kerül 15-20 ezerbe.

Ha valamiben még segíthetek ímegosztom a tapasztalatokat.


köszi ez bő leírás volt. akkor szerintem én a permetezős módszert választom, és a gépi folyadékkal, majd permetezés után valami ronggyal kicsit megdörzsizem, majd kiszívatom géppel.... lehet az utólagos sima vizes spriccet kihagyom....

YELLOW Elküldve: 2012-07-23 16:28 Ápolás, tisztítás

na szétnéztem itthon.
van vanish gépi tisztító 2 féle, egy szőnyeg-kárpit combó 3 szuperhatással, és egy sima szőnyegtisztító. az egyik full áttetsző híg, a másik kicsit sűrűbb rózsaszínesebb. nem mai termékek már. illetve van egy amit a géphez adtak, valami isten tudja mi, azt a szőnyegek mosásáshoz szoktam hazsnálni.

hil kézi vanish-t ír, de én most azért nem vennék.
a kérdés, hogy a gépi is használható-e? biztos, de.... gondolom a kézivel anynira nem áztatom, a gépivel meg igen.
na de ha ezt a gépi vanish-t kézzel dörzsölöm belée, majd géppel kiszívatom úgyis jó lesz gondolom.

tudom solkat lovagolok rajta, de én képes vagyok elbaszni még ezt is

YELLOW Elküldve: 2012-07-23 15:20 Társalgó

BalaBMW írta: Ne haragudjatok, de ezt most meg kell veletek osztanom! Ki bírta a végéig? Napi bünti



nem is vészes

YELLOW Elküldve: 2012-07-23 11:16 klíma tisztítás

jons írta:
YELLOW írta:
én már csak ilyen értetlen vagyok...
.... de ezt lehet csak én gondolom és pont ez a baj...


Értetlen vagy. És tényleg ez a baj. Ráadásul ezzel senkinek sem hasnálsz, se magadnak se másnak. Annyit elrugózol egy teljesen egyszerű problémán, hogy valami félelmetes. Már ha egyáltalán az probléma, hogy koszos, büdös ecetszagú a kocsid, amit ráadásul te varázsoltál ilyenné. Takarítsd ki géppel hangtalanul azt a kocsit és ugorjunk a témáról szerintem.



de hangja van a takarítógépnek. ha hangtalkanul csinálom, akkor nem megy, és nem szív ki semmit...

YELLOW Elküldve: 2012-07-23 09:42 Társalgó

BalaBMW írta: Erről a videóról mi a véleményetek?

Nekem a következő:
- tudomásom szerint nem csak a Shell akar fúrni az északi sarkon
- sajnos az északi sarkkör már így is olvad és pusztul
- imádom a jegesmedvéket
- Sylvike nagyon környezettudatos, de azért egy 645 Ci-t hajt
- nagyon szívesen megadnám annak a 645 Ci-nek...
- Sylvikének is...



én már FB-re ektam ki ezt a videjót, de azóta sem tudom kijazaz bódi szilvi... bódi guzstó tesvérje? vagy egy beszédhibás csökkent értelmi képességű?
biztos dubájban is csak azért volt, hogy megállítsa az olajfúrásokat... inkább hagyta, hogy őt fúrják.... belé verják a pénzt a sejkek...

YELLOW Elküldve: 2012-07-23 09:38 klíma tisztítás

jons írta:
YELLOW írta:
a vanisht meg megpróbálom, ez az ecets izé mégsem jó.
kézzel dörzsölöd be, és utána szivatod ki géppel? langyos vagy hideg víz?


Yellow... leírtam részletesen neked hogyan kell ezt az egész szar kárpitot kitisztítani vanishel meg géppel. Megértetted azt mondtad megpróbálod. Majd később más is leírta szinte ugyanazt amit én. Most mit értetlenkedsz te tényleg?


én már csak ilyen értetlen vagyok... tudom, hogy leírtad, de lehet más másképp csinálja, és majd mixelek a kettőből.
mert én sosem értettem, hogy kiereti a gép a tisztítós vizet a tartályból, majd szinte azonnal fel is szívja.... szerintem anyni idő alatt ne tud hatni a szer. de ezt lehet csak én gondolom és pont ez a baj...

YELLOW Elküldve: 2012-07-22 22:13 klíma tisztítás

hil írta:

Viszont legalább kiderült, ahogyan azt az előttem író említette: vagy nem igaz az egész, vagy nem volt toppon a gép amit Nálad használtak. Szerintem az első változat áll: átverés az egész.



most nagyon olvasgatok. komoly oldalakat is. ahogy leírják milyen szaga van az ózonnak, az stimmel. számtalan helyen alkalmazzák, víztisztításra is. gondolom maga az ózon hat így. viszont a gépnek is műküdni kellett hisz olyan szag volt mint amit írnak.
végülis lényegtelen már. majd a gránát.

a vanisht meg megpróbálom, ez az ecets izé mégsem jó.
kézzel dörzsölöd be, és utána szivatod ki géppel? langyos vagy hideg víz?

YELLOW Elküldve: 2012-07-22 22:00 klíma tisztítás

b_imi írta:
YELLOW írta: ha hosszabb időre zárva van az autó és kinyitm, sajnos az ecet szag újra érződik. és mivel nem hiszem, hogy valóban jó az ózonos tisztítás, ezért vettem a corában egy 900 ft-os prevent klíma tisztító "gránátot"

ez az ózonos azt mondják minden szagot kivesz. apámnak azt mondta a klíma szervíz főnöke, hogy próbából két illatosítót hagyott bent, és kiszívta az illatát. ennek ellenére apám autója is ugynolyan szagú, és nekem is ugyanúgy megmaradt a szag. akkor nem értem. nem tudom, hogy képes akkor ez az ózon a dohány füst szagot kivenni. jó amikor kivette a generátort, valóban nem volt bent szag, olyan strand szag volt bent vagy miylen. nem tudom akkor hogy képes mindenhova behatolni, és mondjuk a gombákat ilyesmiket kiírtani a hőcserélőről, ha a szagot nem képes megszüntetni...


Két lehetőség van:
1. Te egy kis ecetes vízzel bebizonyítottad, hogy nem igaz az állítás.
2. nem volt teljesen OK a készülék.


hát én amiket olvastam, ott azt írta, hogy a készülék (nem mindegyik), a művelet végén vissza alakítja az O3-at O2-re. ez a gép 1 óra üzemre volt állíható, ergó autómata kikapcsol. magyarán az következik belőle, hogy talán vissza alakít. bár amikor kivette, szerintem még csak 28 perce ment a 30 helyett. az autóban most már tudom az ózon szagot lehetett érezni. lehet nem alakított még vissza O2-re. ezt nem tudom.
na mindegy. az a baj már szinte semmibe nem bízok, csak ha látom, vagy magamnak csinálom. itt ott voltam, de nah... majd lesz valami majd kiszellőzik.

YELLOW Elküldve: 2012-07-22 21:11 klíma tisztítás

jons írta:
YELLOW írta: mondjuk a gombákat ilyesmiket kiírtani a hőcserélőről, ha a szagot nem képes megszüntetni...


Gondolom az ózon máshogy hat az organizmusokra, mint a szerves és szervetlen vegyületekre.


de engem akkor is bosszant, hogy azt írják:

Az oxidáció következményeként minden szag megszűnik. Legyen szó bármilyen erős szagról, az ózon biztosan elbánik velük. Dohányfüst, égés utáni szagok, állatok, szemét, vegyszerek, gombák, penész, doh. A szagok eltávolításának a kémiai magyarázata az, hogy a szagot okozó anyagok molekuláit kémiai reakció során lebontja.