Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2012-07-03 21:51 II.KeletiBimmerTeam.hu BMW Találkozó Levelek 2012.JÚL 20-22.

jokerface írta: Yellow,4000Ft-ot már ne sajnáljál magatoktól belépőre. Még ha 1 napra is mentek.
Szinte ingyen van,mégha nem is használjátok ki mind a 3 napot.


kérdeztem valamit. ha nem muszáj minek fizessek? csupán érdeklődöm.

YELLOW Elküldve: 2012-07-03 21:32 II.KeletiBimmerTeam.hu BMW Találkozó Levelek 2012.JÚL 20-22.

szia!

engem olyan érdekelne, hogy egynapos belépő van-e? mi valszeg csak szombatra mennénk, viszont szombat estére kellene egy 2 fős szállás. tudsz ebben segíteni?

YELLOW Elküldve: 2012-07-03 14:11 Ültetõrugók és ültetõrugó szettek

Takiii írta:
YELLOW írta:
jons írta:
Takiii írta:
Feltettem párat, bár nem képvisel túl jó minőséget!
Üdv


Számomra elég izléses ültetés. Pont elég, szóval jól sikerült.


szerintem sem kell több ettől, főleg kombira. így szép. meg úgyis igazodik még az.


Akkor már csak a pénztárcát, ehhez tartozó lengéscsillapítást és a kényelem elvesztését kell meggondolnotok(kicsit zötyögős) Amúgy ez már pár hónapost kép, tehát remélem hogy többet nem igazodik, mert már nekem így is határeset!!!

Üdv,


sajnos nekem már túl régóta van benne, még előző tulaj, és nálam is több mint 5 éve van. hála a fóliázásnak, azaz a kárpit leszedéseknek, már van némi zörej az utastérben, ha olyan úton megyek. az tény, hogy kemény a futómű, de élvezetes. és nekem az fontos. tudom 1.8-cal annyira nem, de amire szükségem van, és a magyar szabályok végett, pont elég.
szerintem hamarosanak neked is megjelennek, majd a szellemek az utastérben.

YELLOW Elküldve: 2012-07-03 09:45 Ültetõrugók és ültetõrugó szettek

jons írta:
Takiii írta:
Feltettem párat, bár nem képvisel túl jó minőséget!
Üdv


Számomra elég izléses ültetés. Pont elég, szóval jól sikerült.


szerintem sem kell több ettől, főleg kombira. így szép. meg úgyis igazodik még az.

YELLOW Elküldve: 2012-07-03 09:43 Füstprobléma!

Coyote írta: Tegnap értem haza a horvátoktól, és a mögöttem jövő haver szólt, hogy füstöl az autó.
4 (ebből kettő nehéz) személlyel mentem, és koppig rakott csomagtartóval, a hátulja teljesen ült.
A füstölés nem füstfelhőt jelent, de azt mondta, hogy látta, hogy a pályán folyamatos, egyenletes gáznál is "takarított" a kipufogó. Az előzménye az volt, hogy előzéskor, visszaváltás után erőteljes gázrataposásnál megjelent a fekete füstfelhő. Na nem olyan mindent beborító méretben, de a tükörben láttam, hogy mögöttem "nem tiszta a levegő", illetve a bal tükörben láttam fodrozódni a felhőt.

A fenti tünetek szerintem a dízelautók 80%-ánál tuti jelen vannak, legalábbis ilyen durva terhelésnél - engem csak azért érdekel, mert amikor megvettem az autót (40.000 km-rel ezelőtt) akkor még nem füstölt, akkor sem, ha odarúgtam neki.

A kérdéseim:
1. Minek a fáradását jelezheti? Porlasztócsúcsok? Turbó? Esetleg valamelyik szűrőm?
2. Lehet köze ahhoz, hogy a szokásomtól eltérően Auchan kúton tankoltam tele 400 Ft-os gázolajjal? Füstölhet azért, mert esetleg gagyi a gázolaj?
3. Kell-e, érdemes-e vele foglalkozni, ha nincs más tünet?
4. egy diag segíthet kimutatni a füstölés okát?

köszi



nem tudom a tiédben van-e rézecskeszűrő, de lehet az tisztult. azoknak jót tesz a hosszú táv és a terhelés. illetve szerint normális. mondjuk havernak, egy mazda5-ből kivették a DPF szűrőt, neki azután csinált így, nem észrevehető, de látni.

YELLOW Elküldve: 2012-07-03 09:36 Autóvásárlás

vfeca írta:
zoliika írta: Még annyit megjegyeznék,hogy németből biztos nem vennék autótHa kiváncsi vagy miért is nem,akkor megírom privátba...........


Esetleg bele a nagyközösbe, hogy mindenki okuljon belőle?


én sem értem mit kell privátkodni....
(én tudom vállalni ha hülyeséget mondok/kérdezek nem lexarom)

YELLOW Elküldve: 2012-07-02 19:42 angel eye

SP_323i írta: A megoldás az lett, hogy a helyzetjelzőről kapja a jelet az AE (mivel nem találtam a leírás szerinti piros-fehér-sárga vezetéket...).
Probléma volt még, hogy az eredeti bekötési pontok között csak 9V volt a feszültség és ezért nem működött az AE reléje Máshonnan kapott testet, hogy meglegyen a 12V



ha máshonnan kap testet, nem hiszem, hogy változna a fesz. inkább tápot kap máshonnan.
én kapcsolóval csinálnám, és valahonnan vennék 12V-os tápot, akkor kapcsolom, amikor akarom, nincs hibajel.

YELLOW Elküldve: 2012-07-01 21:55 Futómû és hibái

valter320d írta:
YELLOW írta:
valter320d írta:
YELLOW írta:
valter320d írta: Jó estét kivánok minden kedves fórumlakónak A JURID nevezetü fékbetétröl mi a véleményetek???


gyári beszállító volt. én láttam vaci új szettet tárcsa+betét E36-on, semmi baj nincs vele. van akinek sípol, bizonyos összetevők miatt, vagy mert elfékezte


Olvastam róla hogy egy kicsit keményebb betét,csinálhat olyat hogy a tárcsa elvetemedik miatta????? Ha mondjuk a tárcsa nem megfelelő minőségü?


nem a betéttől fog elvetemedni, hanem a hőtől. és amiatt, hogy a tárcsa anyagösszetételében valahol defekt van, zárvány vagy isten tudja minek hívják, és a hő miatt változik az anyagszerkezet.


na most annyi hogy tegnap szétszedtem a fékemet,és a betét félre volt kopva az baj??
A munkahengert megjárattam.


elvileg baj. így hírtelen nem tudom mi okozhatja, több ötletem is lenne, de fáradt is vagyok és nem akarok hülyeséget mondani. de én a nyerek körül keresném a bajt, valahogy nem párhuzamosan megy a betét a tárcsára, lehet szoról valahul az úszónyereg rész, vagy nincs a betét rendesen benne a munkahenger részben.

YELLOW Elküldve: 2012-07-01 21:37 Futómû és hibái

valter320d írta:
YELLOW írta:
valter320d írta: Jó estét kivánok minden kedves fórumlakónak A JURID nevezetü fékbetétröl mi a véleményetek???


gyári beszállító volt. én láttam vaci új szettet tárcsa+betét E36-on, semmi baj nincs vele. van akinek sípol, bizonyos összetevők miatt, vagy mert elfékezte


Olvastam róla hogy egy kicsit keményebb betét,csinálhat olyat hogy a tárcsa elvetemedik miatta????? Ha mondjuk a tárcsa nem megfelelő minőségü?


nem a betéttől fog elvetemedni, hanem a hőtől. és amiatt, hogy a tárcsa anyagösszetételében valahol defekt van, zárvány vagy isten tudja minek hívják, és a hő miatt változik az anyagszerkezet.

YELLOW Elküldve: 2012-07-01 21:27 Futómû és hibái

valter320d írta: Jó estét kivánok minden kedves fórumlakónak A JURID nevezetü fékbetétröl mi a véleményetek???


gyári beszállító volt. én láttam vaci új szettet tárcsa+betét E36-on, semmi baj nincs vele. van akinek sípol, bizonyos összetevők miatt, vagy mert elfékezte

YELLOW Elküldve: 2012-07-01 18:53 Automata váltó blokkol

jons írta:
YELLOW írta:
Istenem meddig og ez így menni....????


Amíg nem esz kijelölve egy moderátor. Aki persze nem te leszel.

És most tánc!


van moderátor, de abból egy már nem annyira aktív, a másik is ritkán van. csak enyni a probléma, illetve, hogy egy kis oldalfejlesztést nem eszközöl Vittórió. persze tudom marha sok dolga avn, de amit az újításokba írtam, az 1-2 éves sztori, azóta hajtom. ha értenék a weblapszerkesztéshez jobban, én megcsinálnám. bár 2 év alatt lehet összehoztam volna

vagyok én moderátor máshol, elég az nekem, illetve van egyéb dolog, amit az oldal érdekében csinálok

YELLOW Elküldve: 2012-07-01 05:11 Automata váltó blokkol

MarcellHo írta: E 46 320d 2002 A problémám a minap lépett fel. Nem találtam hasonló problémát a fórumon. Szóval: A motort beindítottam tolattam kb. 10 métert betettem "P" állásba és onnan a kar sehova tovább. Leállítottam, újraindít "P"-ből sehová! Hibakód:sárga felkiáltójel -nm minden esetben. Próbálkozom "N"-ből, beindítom a motort "N"-ből sehová. Amint leállítom a motort eltelik 5 másodperc és a kart tudom mozgatni, ha már rá adom a gyújtást akkor ismét sehova. Hogyan tudom kiiktatni ezt a fajta blokkolást???


jóhogy nem találtál hasonló problémát, mert vannak, akiknek van némi gógyi. pont erről ugatunk egy páran, hogy mi a facért kell minden problémára külön topic!!!!????
van AUTOMATA VÁLTÓS topic nem is egy, oda kellett volna írnod.
Istenem meddig og ez így menni....????

YELLOW Elküldve: 2012-06-30 19:46 Hűtővíz..:S

rcs írta: Sziasztok!
Meg tudná valaki mondani, hogy a vízszintet hogyan kell ellenőrizni : Ha leveszem a zárókupakot akkor az úszó fent van teljesen, kilóg a csőből. Elvileg ez nem jó...
Köszi.


aikor lecsavarod, akkor belül a tetejétől kb 1-1,5 centivel lentebb van egy perem. az alsó bogyó az úszóról ha ott van, akkor jó a szint. ha a felső bogyó van ott, akkor alacsony elvileg. az sem mindegy mikor nézed a szintet, nekem néha koccig felnyomja főleg ha út után nézem. hideg motornál kell nézni, legalább 20 fokon. igazából mindegy, csak ne fagyjon.

YELLOW Elküldve: 2012-06-30 19:09 AUX

adee9 írta:
YELLOW írta:
adee9 írta:

Szia! Most akkor ez megoldható az én 2002-es verdámban is? Eddig úgy tudtam, csak az újabbakban lehet, a régieknél frissíteni kell a szoftvert...


látom nem figyeltél... írtam, hogy neki cserélve van a fejegység, egy újabból lett berakva, ezért tudta megoldani annak ellenére, hogy 2002-es a verda. ha neked a gyári fej van benne, amivel kijött, akkor nem lehet. hacsak nem hajlandó frissülni firmware-ileg.


Jah értem, pedig már örültem. :S És ez a frissítés hogy működik? Egyáltalán foglalkozik valaki ilyesmivel?


nem biztos, hogy frissíthető. próba cseresznye. talán bmw320d4 tud rajta frissíteni, meg estleg..... nem jut eszembe, de árul ilyen BMW-s cuccokat, fejeket, kormányt mindent. mobilgumi.hu az oldala.

YELLOW Elküldve: 2012-06-30 12:38 316 nincs alapjárat

mclane írta:
YELLOW írta:
mclane írta: Sziasztok!
Majdnem hasonló probléma, csak épp nálam nem ingadozik az alapjárat. Olaj-, illetve szűrőcsere után mentem hazafelé, és egyszerűen lefulladt üresben. Orvosolni hasonlóképpen lehetett, kicsit nyomni kellett a gázt álló helyzetben, mert csak alapjáraton jelentkezik a hiba. Jövő héten viszem vissza. Szerelő sejti mi lehet a hiba, amikor cserélte a szűrőt mondta, hogy az egyik cső nem volt rendesen rögzítve, szerinte ott lesz hiba.
Remélem hamar kiderül. Majd leírom, ha valakit érdekel, ha nem akkoris


baszod!

milyen szerelő az ilyen, hogy szerel valamit, lát egy nem megfelelő rögzítést és nem csinálja meg???? és nem is szól róla, csak mikor kiderül, hogy valami nem ok....
én soha többet nem vinném oda. sőt valószínűnek tartom, hogy előtte semmi baja nem volt lehet és a cserekor ő szedte le csak baszott visszarakni.
hányok az ilyentől.


Lehet nem egyértelműen fogalmaztam. Ő vette észre amikor a levegőszűrőt cserélte, mondta is, ott álltam mellette, és csere után megfelelően rögzítette.



hát elég rosszul fogalmaztál... de ha rögzítette akkor és ott, akkor miért mondja ott lesz a hiba?