Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2011-10-24 18:27 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

YELLOW írta: én is belevágtam.

KKL VAG-Com kábelem van. összeforrasztottam a 7-8-as lábat.
feltettem az illesztőt, ami virtuális COM-ot csinál. telepítettem egy rakat cuccot, INPA, NCSExpert...stb. COM beállítás jó COM1-re állítva. XP op. rendszer.

lementem az autóhoz, rádug gyújtás, de pl INPA-ba, mikor valami egységbe be akarok lépni, akkor ki írja: ERROR COMPILING SCRIPT FILE!

egyik proginál sem mutat semmit, hogy kapcsolódna. Mindent úgy csináltam, ahogy le volt írva a telepítési útmutatónál.



INPA megy, bár nem mindenbe tudok belépni. hibakód olvasás meg ilyenek mennek. mondjuk csodálkoztam, hogy a rossz trafó nem írt be hibaüzit....
most ha a CKM-be szeretnék turkálni, akkor melyik progival kell? az Expert valamié nem akar csatlakozni. illetve mi az a WMware?

YELLOW Elküldve: 2011-10-24 13:36 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

jons írta:
YELLOW írta: én is belevágtam.

lementem az autóhoz, rádug gyújtás, de pl INPA-ba, mikor valami egységbe be akarok lépni, akkor ki írja: ERROR COMPILING SCRIPT FILE!



http://forums.bimmerforums.com...p?t=987972

ezt próbálja meg uram


hát ezzel nem sokra jutottam előre... de raktam fele gy frissítést, lehet jó lesz, majd megnézem, ha megyek le.

YELLOW Elküldve: 2011-10-24 12:00 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

én is belevágtam.

KKL VAG-Com kábelem van. összeforrasztottam a 7-8-as lábat.
feltettem az illesztőt, ami virtuális COM-ot csinál. telepítettem egy rakat cuccot, INPA, NCSExpert...stb. COM beállítás jó COM1-re állítva. XP op. rendszer.

lementem az autóhoz, rádug gyújtás, de pl INPA-ba, mikor valami egységbe be akarok lépni, akkor ki írja: ERROR COMPILING SCRIPT FILE!

egyik proginál sem mutat semmit, hogy kapcsolódna. Mindent úgy csináltam, ahogy le volt írva a telepítési útmutatónál.

YELLOW Elküldve: 2011-10-24 07:32 E46 gyári színek

Coyote írta:

Menj oda egy fekete BMW E60-hoz. Nézd meg közelről a fényezését, ahogy ráesik a fény, látni fogod, hogy olyan a felülete, mint a narancsé (még nem hallottál erről a festési hibáról?). A metálfénynél ez nem igazán látszik, de "sima" feketénél nagyon.
Utána menj oda a sajátodhoz, és látni fogod, hogy a gyári fényezés régebben sokkal jobb minőségű volt. Egyébként nem muszáj BMW E60-at nézni, menj oda bármelyik újabb autóhoz, a feketénél látszik a legjobban a hiba.

Azt mondják egy alapos polírozás segít rajta valamennyire...


minden autó ilyen, ami nem metál festésű. nem csak BMW.
amúgy utólagos fényezésnél, akkor alakul ki, ha túl nagy nyomással és közelről van fújva, ahol több az anyag. egyébként nekünk a vaca új metál panacotta színű opel is ilyen.
ha jó szögből nézed, jól esik rá a fény, akkor szinte mindegyiken látszik.

YELLOW Elküldve: 2011-10-23 21:00 Társalgó

Coyote írta: Korábban is akartam kérdezni: másnak is beírták a forgalmiba a típushoz, hogy 346L ?
Nem igazán értettem miért ezt írták be, helyette lehetett volna E46L (L mint Limousine, gondolom). Alatta meg ott van, hogy 320D...

Hétvégén egyik ismerősömnek a kezébe került a forgalmi, és rácsodálkozott, hogy 4.6 literes motor van a gépben


jajj de butus vagy...
az E46, csak fordított E betű (E-3) emo-zináció

YELLOW Elküldve: 2011-10-23 19:23 E46 gyári színek

Coyote írta:
Ott az alján a Saphir Black, nem azt keresitek? A másik fekete meg fenn, a Cosmos Schwarz.


Jet Black 2 a mi színünk, 668 kódja. olyan nincs benne. semmi extra, csak fekete!

YELLOW Elküldve: 2011-10-23 19:07 E46 gyári színek

kempelen írta:
Real írta:
YELLOW írta:
Real írta: Felhozom ezt a topikot, mert találtam egy nagyon jó oldalt, színekkel, képekkel, dátumokkal, hogy mettől meddig gyártották, stb. Hátha valakinek segítség:

http://www.kolorbox.pl/maker/2,bmw


ez minden csak nem jó... pl az én színem benne sincs...


Én is néztem, valóban hiányos, nincs benne minden. Attól még lehet jó. Még csak ehhez hasonló oldalt sem láttam eddig.


Mert olyan színek, mint a 668 fekete örök, mint a szegénység.

Mit írtak volna oda? Mettől-meddig? Alapítástól a csődeljárásig?



YELLOW Elküldve: 2011-10-23 17:24 E46 gyári színek

Real írta: Felhozom ezt a topikot, mert találtam egy nagyon jó oldalt, színekkel, képekkel, dátumokkal, hogy mettől meddig gyártották, stb. Hátha valakinek segítség:

http://www.kolorbox.pl/maker/2,bmw


ez minden csak nem jó... pl az én színem benne sincs...

YELLOW Elküldve: 2011-10-23 11:55 Levegõszûrõ, pollenszûrõ

ha már ennyire megy a téma, elő hozom a topic-ot.

csináltam képet. balra a gyári 4,5-5 éves szűrő (62ezerkm-rel), jobbra a 4 éves (20ezer km-es szűrő). a bal oldalit sem mondanám koszosnak, láttam sokkal durvábbat, kevesebb km-rel.



érdekesség képpen egy új szűrő (ami látszik belőle)



amúgy először Mahle-Filt-et vettem, most Knecht-et, mindegyiken ugyanaz a felírás van, mint a gyárin, csak a BMW logo hiányzik.

én a papírra esküszöm.
így is elég macerás szétszedni a légtömegmérő csatiját, vagy visszarakni a szívótorokra az egészet. ha direkt lenne a szűrés, akkor moshatnám 5-10ezrenként, mégha nem is megyek sokat, semmi kedvem szétszedegetni. örülök, ha nem kell felnyitni a mocitetőt,mert akkor az azt jelenti, hogy nincs gond.
nekem egy érv szól a dircsiszürcsi mellett, az pedig a nagyobb/mélyebb szívóhang. de ezt megoldottam egyszerűbben, bár nem a legszebben. (korábban írtam erről)

Az autó baloldalán van a légszűrőház. középen az emblémás nagy műanyag egyik szerepe, hogy a veséktől bevezeti a légszűrőházba a levegőt. a kettő találkozásában van egy gumiharmónika. én ezt száműztem onnan. ezáltal lett dircsiszürcsis hang, de gyári szűrő, és szinte ugyanúgy kapja a levegőt a veséktől.

YELLOW Elküldve: 2011-10-22 05:12 kopogó/kattogó hang

Szebii írta: Sziasztok nemreg vettem a gepet, 2004-es 330ci es most elkezdett valami iszonyat hulye hangot kiadni, legjobb lesz ha linkelem. Szerintetek mi lehet ez? [url=http://www.youtube.com/watch?v=hqolb6hXdUI]
YouTube videó



szerintem valami kipufogó, részről jön, vagy valami lemez darab zörög. szerintem nem a motorból való hang. szal első körben a kipu rendszert megnézni végig. az is lehet aleömlőd szart be, állítólag szokása ezeknél a típusoknál.

YELLOW Elküldve: 2011-10-21 21:49 Társalgó

hil írta: Sziasztok!
Valaki nemrég belinkelte ezt: http://en.wikipedia.org/wiki/B..._%28E46%29
Azóta gyakran nézegetem és szerintetek a motorok teljesítmény adatai táblázat korrekt?


mi az amit nem érzel tisztának benne?

YELLOW Elküldve: 2011-10-21 21:09 Hogyan lehet nullázni ,a szervíz Km számlálót?

hil írta:
YELLOW írta:
bigiboj írta: Sziasztok!

Van egy 1998 09. havi 323i-m. Kipróbáltam az inspekció reset minden formáját de nem sikerült sehogy sem. A board-ban nem lehet. A 7-19 pin összezárása kábellel úgy hogy 1-es, 2-es gyújtásállást is próbáltam úgy sem. Próbáltam hogy először gyújtás úgy a kábel és fordítva is. Segítene valaki, hogy mit csinálok rosszul??

Végig olvastam ezt a topicot de nem jövök rá a megoldásra.


Mindenkinek köszi előre is a segítséget.


Üdv!


ha nagy board-os, akkor lehet nem fog menni. E39-nél nekem sem ment. csak diaggal lehet kiütni elvileg.


Az enyémet is csak diaggal lehet nullázni és én is kipróbáltam minden eljárást. Mi a különbség a kis és a nagy board között?



igazából fingom sincs elképzelésem van. de akinek akartam E39-esnek belépett a menübe a napi számlálóban, sőt elvileg le is nullázta, de valójában meg mégsem. ő mondta, hogy ahova szokta vinni, mondta a csávó, csak géppel tudja kiütni, mert nagy navija van, gondolom ebből nagy board. gondolom én. de olyat is hallottam, hogy a nagy board-nál elvileg titkos menü sincs vagy mi. annyi infó van, hogy már a fejemben is kuszaság van.

YELLOW Elküldve: 2011-10-21 20:43 Hogyan lehet nullázni ,a szervíz Km számlálót?

bigiboj írta: Sziasztok!

Van egy 1998 09. havi 323i-m. Kipróbáltam az inspekció reset minden formáját de nem sikerült sehogy sem. A board-ban nem lehet. A 7-19 pin összezárása kábellel úgy hogy 1-es, 2-es gyújtásállást is próbáltam úgy sem. Próbáltam hogy először gyújtás úgy a kábel és fordítva is. Segítene valaki, hogy mit csinálok rosszul??

Végig olvastam ezt a topicot de nem jövök rá a megoldásra.


Mindenkinek köszi előre is a segítséget.


Üdv!


ha nagy board-os, akkor lehet nem fog menni. E39-nél nekem sem ment. csak diaggal lehet kiütni elvileg.

YELLOW Elküldve: 2011-10-21 20:41 Társalgó

Bero írta:
YELLOW írta:
Bero írta: Sziasztok! Amit árulnak most az unixnál levegő szűrő K/N,erről mi a vélemény? 13 rugóért van most. Ez sima légszűrő vagy valami sport légszűrő? Ettől várható minimális lóerő növekedés? Köszi


jegyezzétek már meg, hogy ilyen dolgoktól ne várjatok már csodát.... mégis mit vársz a 105 ló helyett majd lesz 120??? észrem sem fogod venni, csak beképzeled majd.
tudod, hogy mikor érne kb 10%-ot? ha a kipurendszer nagy része le lenne cserélve, kicsit módosítanának a computeren. hiába veszel egy jobban áteresztő szűrőt, ha nem tud, hol elmenni a kipunyomás. nem lesz jó az öblítés. ez ugyanúgy igaz ha kipu oldalon tuningolsz csak. bizonyos fordulaton elhet jobb, de a többin nem lesz.
szerintem vegyél sima papírt, azzal nem lesz bajod, és olcsóbb. de ha attól jobban érzed magad, hogy kifizetsz felesleges pénzt, akkor vedd meg. de olcsóbban is meg tudod, ha nem a Unix-ot választod.


Az én gépemtől nem várok én már semmit,nem hogy plusz lóerőt Csak gondoltam megkérdem! ÉS mit ajánlasz,unix helyett hol vegyek K/N szűrőt? Gondolom jó márka csak azért


google... biztos megtalálod ugyanazt olcsóbban. ha az autódnak a legjobbat akarod, akkor maradsz a papírnál

YELLOW Elküldve: 2011-10-21 20:10 Társalgó

Bero írta: Sziasztok! Amit árulnak most az unixnál levegő szűrő K/N,erről mi a vélemény? 13 rugóért van most. Ez sima légszűrő vagy valami sport légszűrő? Ettől várható minimális lóerő növekedés? Köszi


jegyezzétek már meg, hogy ilyen dolgoktól ne várjatok már csodát.... mégis mit vársz a 105 ló helyett majd lesz 120??? észrem sem fogod venni, csak beképzeled majd.
tudod, hogy mikor érne kb 10%-ot? ha a kipurendszer nagy része le lenne cserélve, kicsit módosítanának a computeren. hiába veszel egy jobban áteresztő szűrőt, ha nem tud, hol elmenni a kipunyomás. nem lesz jó az öblítés. ez ugyanúgy igaz ha kipu oldalon tuningolsz csak. bizonyos fordulaton elhet jobb, de a többin nem lesz.
szerintem vegyél sima papírt, azzal nem lesz bajod, és olcsóbb. de ha attól jobban érzed magad, hogy kifizetsz felesleges pénzt, akkor vedd meg. de olcsóbban is meg tudod, ha nem a Unix-ot választod.