YELLOW írta:
YELLOW írta:
hil írta:
YELLOW írta:
jajj nem érted mire gondolok...
ha kulccsal manuálisan nyitom a zárat, akkor elvileg nincs köze a GM-hez... vagy van akkor is? hogy amikor nyitok, akkor a vez.oldali zárszerkezet küld vissza jelet a GM-nek és csak azután nyitja a többit?
mert most már kezdem nem érteni
Ha kulcsal nyitod, akkor is dolgozik a GM. Pontosan, ahogy írod!
Nagyon el van bonyolítva.
nah így akkor már világos!!!
danke!
hil!!!
közben már megint nem világos
ugye azt beszéltük, hogy a GM küld egy jelet a vezető oldali ajtónak, nyílik, és ha kinyilt, akkor az küldi vissza a jelet és nyitja a többi ajtót.
na nekem mostanában azt kezdte el, hogy távirányítóval nyitok, és nyilik mind, kivéve a vezetőoldali. de akkor ez ellent mond a korábban felvázoltaknak.
jó lenne tudni, hogy konkrétan, mi mitől függ, hogy megy végbe a nyitási/zárási folyamat, milyen szenzor érzékelő, kapcsoló miért felelős.
már bosszantó, hogy minden variációt megcsinál a zár.
ráadásul ami furcsa, hogy VIn alapján utána néztek az autómnak, ás állítólag 2 évesen 19ezer km-nél volt benne cserélve aktuátor. neten keresve az ajtózár mechanikát hozza.
esetleg valami gondolat?
újabb megfigyelés.
a korábbi csomi nyitás zárásnál, valóban azért volt, mert fínom zongorista ujjaimmal megnyomtam a csomi nyitó gombot

viszont mostanában csak kulccsal nyitom az autót manuálisan.
ugye ha előre fordítod, akkor nyílik. most én azt vettem észre, mintha nyitásra két fokozat lenne a kulcselfordításnál. kb mint az ablakemelő. szóval 1-es fokozat nyitásnál kb olyan 5percnyit fordítok, nyílik az összes ajtó, kivéve a vezetőoldali. ha tovább fordítom kb olyan 10 percnyire, akkor kinyitja a vezető odlalit is. ha rögtön 10 percnyire tekerem, akkor nyitja mind.
ezt valaki megtudná nézni, hogy neki hogy működik?