Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2010-12-29 10:03 Elsõ lámpák

kempelen írta:
YELLOW írta: itt elég olcsók a lámpák, igaz DEPO-s, de ha maga egy plexi már 26ezer, itt 22-ért komplett lámpát kapsz.

http://www.autolampashop.hu/in...p;Itemid=6



a plexi pontos ára: 21064,- (AL)

(volt már 22, aztán 23, most már 26??? - igaz hogy romlik a forint, de ennyire azért nem változik az ár hetek alatt... a fenti ár december elejei ár, hivatalos márkakereskedésben)



a lényegen nem változtat... inkább egy komplett depos lámpa

YELLOW Elküldve: 2010-12-29 08:34 Elsõ lámpák

itt elég olcsók a lámpák, igaz DEPO-s, de ha maga egy plexi már 26ezer, itt 22-ért komplett lámpát kapsz.

http://www.autolampashop.hu/in...p;Itemid=6

YELLOW Elküldve: 2010-12-29 08:28 Elsõ lámpák

hil írta:
miniyakuza írta: Sziasztok!

Lehet hülyeséget kérdezek de hogyan lehet manuálisan állítani a lámpák magasságát?
Eddig nem sikerült rájönnöm vagy lehet hogy nem is tudom manuálisan csak automatikusan?
Előre is köszi!

Ha gyári Xenon van benne, akkor nem tudod állítani, mert az automatikusan történik.



de manuális állításnak akkor is kellene benne lenni. ez előírás úgy tudom.
ami automata az csak az, hogy nem kell odabent kézzel tekergetni ha hátra beülnek.

YELLOW Elküldve: 2010-12-28 20:40 Akkumulátor

stgoofy írta: a bmw gyári aksiát lehet tölteni? vagy ha meghalt kuka?


mivel akarod tölteni? savval és desztvízzel? mert lehet. a cimkét a tetejéről le kell venni.

árammal meg egyértelmű, hogy lehet tölteni, de akkor is érdemes kitekerni a kupakokat.

mondjuk ha 6-7 éves a gyári akksi, akkor csodát ne várj, örülj, hogy eddig bírta

YELLOW Elküldve: 2010-12-28 18:17 Replika felnik

Tyetyi írta: A replika felni hiánynak egy igen egyszerű oka van: begyűrűzött a Németországban már erősen működő hamisítványellenes hozzáállás. Magyarul megbüntetnek ha ilyet forgalmazol és nem gyengén.


nah jó, de más márkához kapni... valahogy a BMW-s tűnt el nagyon...

YELLOW Elküldve: 2010-12-28 10:05 képek

nyuszi ül a fűben





YELLOW Elküldve: 2010-12-27 18:18 Elsõ lámpák

Bianconero írta:
YELLOW írta:
Bianconero írta:
YELLOW írta:
Bianconero írta: Sziasztok!

Ma voltam a wallisnál és ránézettem az első lámpáimra is. A sztori alapja,hogy sem motorosan,sem manuálisan nem tudtam állítani a magasságát és elég szarul látok vele..
Szóval kiszedték és elvileg meg van bennük szakadva az a "menet", ami a magasságállításért volna felelős , ergo ezért nem viszi a motor sem, sem a kézi állítás...
Szerintetek ez lehetséges? Ha igen,akkor lehet vele valamit kezdeni, vagy kuka?
Depo lámpákról van szó..elég szépek,sajnálnám őket..viszont ez így eléggé életveszély,mert nagyon maguk elé világítanak.
Tanács?
Esetleg valami honlap tipp,hogy hol keressek fekete belsejű AE-os lámpát jó árban? (állítómotorral)


szerintem egy ügyeskezű esztergályos + plusz jó szakember meg tudja csinálni. csak kézügyesség és logika kérdése. de a lámpát meg kell bontani rendesen, sőt valószínű műanyag forrasztani is kell.




Hát ez remek...csak tudnám,hogy a fenébe történhet ilyen??
Na mind1...ilyen ügyes "szakembert" úgy sem találok. Hol lehet venni valami normális lámpát?


sok helyen lehet venni. csak pl ami neked van, nekem olyan kellene sedanba és már 1 éve várok rá. egyszerűen nincs, pedig 70ezerből meglenne. de csak a drágábbakat lehet kapni... ezzel is kibaxnak velünk, szándékosan azt akarják vegyük a drágábbat. holott magasan az E46 lámpák a legdrágábbak.



TE dectane-ra vársz nem,yellow? Az enyém DEPO, most láttam, hogy ki volt szedve...
Dectanet 78 ért találtam az rs weboldalán..



az egy dolog, hogy látsz. amúgy a dectane-on is DEPO felirat van, sőt asszem az FK-n is. kínai mind.
mindenki csak igérget de senki nem tud hozni. devil tuning-os emberkével jóban vagyok. ők meg RS-ékkel. de amúgy sehol nincs olyan ami nekem kellene, az elosztóban (németben) is csak igérgetnek, elvileg megy be hozzájuk, mégsem kapnak a magyar forgalmazók.

YELLOW Elküldve: 2010-12-27 18:06 Elsõ lámpák

Bianconero írta:
YELLOW írta:
Bianconero írta: Sziasztok!

Ma voltam a wallisnál és ránézettem az első lámpáimra is. A sztori alapja,hogy sem motorosan,sem manuálisan nem tudtam állítani a magasságát és elég szarul látok vele..
Szóval kiszedték és elvileg meg van bennük szakadva az a "menet", ami a magasságállításért volna felelős , ergo ezért nem viszi a motor sem, sem a kézi állítás...
Szerintetek ez lehetséges? Ha igen,akkor lehet vele valamit kezdeni, vagy kuka?
Depo lámpákról van szó..elég szépek,sajnálnám őket..viszont ez így eléggé életveszély,mert nagyon maguk elé világítanak.
Tanács?
Esetleg valami honlap tipp,hogy hol keressek fekete belsejű AE-os lámpát jó árban? (állítómotorral)


szerintem egy ügyeskezű esztergályos + plusz jó szakember meg tudja csinálni. csak kézügyesség és logika kérdése. de a lámpát meg kell bontani rendesen, sőt valószínű műanyag forrasztani is kell.




Hát ez remek...csak tudnám,hogy a fenébe történhet ilyen??
Na mind1...ilyen ügyes "szakembert" úgy sem találok. Hol lehet venni valami normális lámpát?


sok helyen lehet venni. csak pl ami neked van, nekem olyan kellene sedanba és már 1 éve várok rá. egyszerűen nincs, pedig 70ezerből meglenne. de csak a drágábbakat lehet kapni... ezzel is kibaxnak velünk, szándékosan azt akarják vegyük a drágábbat. holott magasan az E46 lámpák a legdrágábbak.

YELLOW Elküldve: 2010-12-27 17:42 Elsõ lámpák

Bianconero írta: Sziasztok!

Ma voltam a wallisnál és ránézettem az első lámpáimra is. A sztori alapja,hogy sem motorosan,sem manuálisan nem tudtam állítani a magasságát és elég szarul látok vele..
Szóval kiszedték és elvileg meg van bennük szakadva az a "menet", ami a magasságállításért volna felelős , ergo ezért nem viszi a motor sem, sem a kézi állítás...
Szerintetek ez lehetséges? Ha igen,akkor lehet vele valamit kezdeni, vagy kuka?
Depo lámpákról van szó..elég szépek,sajnálnám őket..viszont ez így eléggé életveszély,mert nagyon maguk elé világítanak.
Tanács?
Esetleg valami honlap tipp,hogy hol keressek fekete belsejű AE-os lámpát jó árban? (állítómotorral)


szerintem egy ügyeskezű esztergályos + plusz jó szakember meg tudja csinálni. csak kézügyesség és logika kérdése. de a lámpát meg kell bontani rendesen, sőt valószínű műanyag forrasztani is kell.

YELLOW Elküldve: 2010-12-27 16:51 Replika felnik

Bero írta: Rendben,köszönöm a választ! Akkor tuti nem veszem ezt meg. Még 1 kérdés: 18-as felni M5 még befér az E46 alá ?


ha jó a szélessége és az ET-je, akkor be. úgy kell kiválasztani. szándékosan nem akarod érteni?

a legtöbb netes gumi/felni árusnál (pl, startgumi.hu) ki lehet választani típusra és csak azokat a felniket dobja ki, ami jó az autóra.

ha 18-ast akarsz, akkor ideális választás egy 225-ös gumi hozzá a felni ET-je meg ET35 legyen a felni szélessége meg 8 vagy 8,5 coll széles.

jah most látom 316-os a tiéd, akkor az ET legyen nagyobb, mondjuk ET38-ET43 körül

szerk.: marhára alig kapni új replica felniket nem értem mi történt...
néztem 8x18-ast 37ezer/db ebből ami nálad szóba jöhet az ET34 vagy ET40, de csak szigorúan 225 széles gumival. 8,5 szélesbe csak ET20-ast láttam, de az már nagyon nem jó neked.



YELLOW Elküldve: 2010-12-27 14:41 Replika felnik

Bero írta: Igen, E46-ra szeretném! Nagyon amatőr kérdés,de mi az az ET ? Van ebből az m5 felniből olyan ami külön E46ra van ? Sok ilyen autót láttam ilyen felnikkel csak azért






minél kisebb az ET értéke a felni annál jobban kilóg. az 5-ös 7-es szériáknak ET25-ET10 között változik, mag a 3-asoké ET50-ET30 ezek ilyyen végletek kb.

neked olyan kell ami ET35 vagy nagyobb másképp kilóg!

van direkt M5 replica ami E46-ra való.

YELLOW Elküldve: 2010-12-27 11:36 Teligumiszett

találtam egy szettet, szerintem beleférne neked, nem 175/80 R14, hanem 185/70 R14 vadi új!!!

Eladó 4db Vadi új BFGoodrich 185/70 R14

YELLOW Elküldve: 2010-12-27 08:50 Üzemanyag fogyasztás

kchris írta:
Memmaao írta: Na, túl vagyok egy nagyobb karácsonyi-látogass meg minden rokont tankolás sorozaton. Pécs-városban 400km + 200km autópálya + 40 km Budapest város = 7,03 L, Budapest - Nemesgulács 110 km autópálya + 70km országút = 6,3 L, Nemesgulács - Pécs 160km országút 5,3 L.


autópályán hogy toltad neki?

p.s.: senki sem olvasott olyat hogy 316i 1.6 előírt üzemanyaga 98-as lenne? mert én 1 autókatalógusban ilyet olvastam és nagyon furcsállom...


szerintem ez hülyeség... mégha az újszériás N-es motorkódú (N40, N42, N46) motorokhoz ezt írná elő, akkor érthető is lenne, de direkt kiemelik, hogy ezekhez is elég a 95-ös, nem úgy mint sok modern (VW FSI) benzines motorhoz, amik csak 98-as anyaggal képesek teljesíteni a gyári értékeket.
a régi motoroknál (M43) meg kizártnak tartom. tankolhatsz, jobban fog menni, csak 98-as már nem igazán van, max 95 és 100-asból tudsz mixelni (néha nem árt, áttisztítja a rendszert)

YELLOW Elküldve: 2010-12-27 08:44 meg akar halni a bmw :|

Titus írta:
Titus írta:
vsop14 írta:
YELLOW írta:
Zolee írta:
Titus írta: Sziasztok!
Nem dízeles dolog de a témába illik azt hiszem. Ma mentem az autópályán és egyszercsak megfulladt a motor olyan volt mintha elment volna a gyujtás vagy a benzin meg volt egy kis égett szag is. Aztán megálltam és próbáltam indítani de nem volt alapjárat se és alig akart pörögni le is állt. Vártam kicsit elindítottam és ment megint. Aztán még ezt kb 5ször eljátszotta akár nagyobb fordulaton akár kisebben meg városba is megállt még vagy 3szor. Csak azt akarom kérdezni találkozott-e már valaki ilyesmivel. Egy E30 320i-ről van szó.

Köszi a segítséget.


Sztem haldoklik az AC. Először hasonlókat produkált nekem is, aztán már be sem indult. Kicseréltük a pumpát és minden OK lett (benzines E46).


jaja AC.
de ha melegen kezdi el, akkor gyertya is lehet. ha hidegen mindig indít, majd bemelegedés után rosszakodik, akkor nem feltétlen AC. idővel úgyis kiadja magát.


én a gyertyát azért zárnám ki, mert ha még 1db esetleg elszáll menet közben, még mindig megy, a motor, alapjárata se lesz olyan hű de nagyon dadogós. érezni lehet, h kicsit egyenetlen az alapjárat, de nem fulladozik annyira. annak meg nem sok esélyét látom, h pont egyszerre hal meg kettő
sztem is AC


Köszi szépen az ötleteket. Igen én is gondoltam erre meg esetleg benzinszűrőre hogy lehet benne valami kosz esetleg. De ma még azért átnézem a gyújtás részt meg lehet belenézek az ac-ba is. Hátha az abba levő szűrő van tele kosszal. Meg az az érdekes hogy először csak rángat meg ránt 1et 1et aztán megfullad.


Nah most értem haza egy majdnem kigyulladás után. Jöttem hazafele megint elkezdett dadogni de úgy próbáltam vele menni amennyire lehet. Aztán a mellettem levő integetett hogy álljak meg mert ég az autó alja. Aztán gyorsan ki és látom hogy a katalizátorom világít mint az állat. Mostmár durrogott a kipufogó rendesen és gondolom valahogy ott éghetett el a benzin. Erre valami ötlet? És utána leállítottam megvártam még lehűl beindítom és megy normálisan. Ez az érdekes dolog. Holnap megyek és levesszük a gyújtáselosztót hátha ott nem stimmel valami.


nekem ebből az következik, hogy:

sok az elégetlen üzemanyag, ami belemegy a katalizátorba,

vagy a katalizátor el van dugulva visszafojtja a motort, majd izzani kezd. nincs meg az áramlás, visszafojt, elégtelen az égés

YELLOW Elküldve: 2010-12-26 17:00 Üzemanyag fogyasztás

kchris írta: az én véleményem az indulásnál: annyi idő kell melegedésre mondjuk míg becsukja az ember a garázsajtót. de utána induljon az ember. annyival több időt igényel a blokk felmelegedése alapjáraton mint ha 1500-2000en pörög (benzinesnél ez nem nevezhető pörgetésnek) hogy érdemes indulni, főleg hogy az alapjáraton állás az "kidobott" üzemanyag... azért városban el lehet közlekedni úgy hogy nem pörgeti az ember legfeljebb öreguras vezetőként könyvelheti el 1-2 idióta.. de kit érdekel???


így-így... erről van itt nagybaszó