Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2010-12-04 10:12 Fûtés - Klíma

dbrenner írta:
anubisz írta:
anubisz írta: és ez gyakori gond lehet mert viszik is ezt alkatrészt mint a cukrot volt is 1 db raktáron, nem is kellett megrendelni, pedig ez nem jellemző. mondták már vittek egy párat. ez megáll, se hideg se meleg nem jön be az utastérbe.biztos vagyok benne hogy neked is azt fogják legelőször nézni.


és fogalmam se volt róla hogy ez lehet a gond. itt mondták,írták nekem is hogy valószínű az lehet a gond. Bizony érdemes itt meghallgatni a jó tanácsokat, azt se tudtam hol van benne, végül én cseréltem ki


Olvasva a regebbi hozzaszolasokat,en is a suni hibajara kezdtem gyanakodni,de a ventillatorom az mukodik.De fujhatna erosebben is,mit ne mondjak!!!
Lehet,hogy a suni lesz a ludas a dologban,keszulodik meghalni.

Udv! Adam


vagy sűrűbb a szűrő és nehezebben szíjja át a levegőt rajta. nekem a hekeklt szűrőm miatt ilyen. a gáz az lesz, ha nem fog változni a fordulat, és állandóan egy fordulaton megy vagy nem megy.

YELLOW Elküldve: 2010-12-04 10:08 első index izzó cseréje

gampetibor írta: Kiégett a jobb első index izzóm és nem tudom hogyan lehet cserélni. Valaki tudna segíteni?


pofon egyszerű! mocitető kinyit. a sárvédőm elől lesz lik, ott tudsz benyúlni egy kereszthornyú csavarhúzóval pl a gyári szettből is elérhető. azt kicsavarot amíg meglazul és előre kijön az index, csatlakozó lehúz, majd izzó kiszed, visszarak és fordítva múveletezel.

YELLOW Elküldve: 2010-12-04 09:31 Hidegindításkor "himbál" a motor

anubisz írta: azért köszi hogy próbáltok segíteni,tudom nem nagy hiba, inkább zavar,de meg őrülök ha valami nem úgy mükszik benne, és ennek nem így kel járni hidegen. Csak BMW be szervizelek, ami gáz azonnal rendelek ujj alkatrészt hozzá, csak ott rakatom be. 5-30 as BMW olaj,basszus, mért csinálja ezt velem jó én 2 év alatt bele raktam 100 at, de ami kopik vagy elhasználódik, mindig cserélem, nem toldom, foltozgatom.melegen semmi baja, úgy gyorsul mint állat,200 nál 4000 ren pörög, olajat se eszik annyit ahoz képest amennyi benne van. talán 2 litert 25000 alatt. inkább akkor azt is ha 200 akkal járok a pályán,
hogy miért nem jön ki melegen? legalább be szarna azt kész, akkor tudom mit kel cserélni.
Jó múltkor így hidegen indítottam akkor éreztem hogy nem jár 2 henker, majdnem ki ugrott a motor, le is állítottam,aztán vagy 4 szer kellett újra indítani, le állítani mire járt mind, be is írt hibakódot, akkor nézték meg a szervizbe, és azt írta be hogy gyújtás kimaradás,na azért tettek bele két bontott trafót próba képen, de azóta nem volt ilyen gond, és előtte se nagyon ez volt vele a baj, mondtam hagyják benne, égés kimaradás, lehet az is az üzemanyag miatt volt, hogy nem tudott el égni rendesen a hengerbe, és azért nem járt a 2 es 5 ös, de előtte ezt nem csinálta. injektor nem lehet kopott? az milyen hibát mutat? menyi idő alatt kopik az el benzinesbe?


ha azt írja, hogy gyújtáskimaradás, azt nem az üzemanyag hiányából fogja megállípatíni. ha ezt írta ki, akkor gyertya, trafó... vonalon kell menni. én személy szerint ha üzemanyagról beszélünk, akkor azt mondom tankolj máshol, ezt járasd ki belőle, nyomass egy kis Shell V-Power Racinget 20 litert + 95 simát 10 litert.

YELLOW Elküldve: 2010-12-03 11:39 Hidegindításkor "himbál" a motor

Burns írta:
YELLOW írta: azt eleve tudni kell, hogy leállításnál, és indításnál a sor BMW motorok megindulnak oldalirányba, mert a hengerek jobb irányba vannak döntve.



Ehhez nem sok köze van a hengersor döntésének


elkezdtem írni egy hosszabb monológot, de... nem éri meg. a fizika az fizika...

szerk.: azt hogy mire érted, hogy nem sok köze van hozzá, azt nem tudom, de a hibához és a motortartó szilenthez lehet köze.
persze mint írtam,nem ez okozza a hibát, hisz a comp. kiírta, hogy a kettes hengernél van bibi.


YELLOW Elküldve: 2010-12-03 06:44 Hidegindításkor "himbál" a motor

azt eleve tudni kell, hogy leállításnál, és indításnál a sor BMW motorok megindulnak oldalirányba, mert a hengerek jobb irányba vannak döntve.
at, hogy hidegben jobban észrevehetó, annak egyik hibája lehet a bekeményedett motortartóbak szilent, és nem tud csillapítani.
ha darabosan jár, és érzékeny a hőfokra, tehát pl nyáron nem venni észre de télen igen, akkor simán lehet gyújtógyertya. én nem tudom miért trafót cseréltek benne, szerintem kapásból a gyertyát kellett volna megnézni, ugyanis halála felé érzékeny a hőfokra.
a 3. dolog ami szerintem még lehet, hogy vizes a benzin, és a csőben valahol fagyás keletkezett, vagy éppen maga a vizes üzemanyag miatt elégtelen az égés.
de mivel kiolvasva a 2-es hengert dobta ki, én a gyertyával kezdeném.

YELLOW Elküldve: 2010-12-02 14:04 Autóvásárlás

kempelen írta:
Imi írta: Sziasztok!

Nem igazán megyek sok km-t, évente max. 20 ezer. Csak átlagos használatra kellene nem széthajtani. Igen ezek a km-ek zavarnak engem is, nagyon kevésnek találom a korukhoz képest. Véleményem szerint tekerve vannak. Olvastam hogy a kulcsból ki lehet olvastatni a valós km-t. Ez kb. mekkora költséggel jár és bármelyik BMW szervizben ki tudják olvasni?


Nem a kulcsból olvassák ki, a kulcsban nincs ilyen információ. Legalábbis csak az éppen aktuális, amit a kilométeróra is éppen mutat.

A kulcsolvasások számát lehet lekérni a bmw képviseletnél, ahhoz elég az alvázszám utolsó 7 karaktere is.
Kapsz egy listát melyen a kulcsolvasások száma van feltüntetve dátum, helyszín és kilométeróra állás függvényében.

Azért ez elég sokat elárul fóleg ha az egyik időpont és kilométeróra állás után erős csökkenés fedezhető fel a megtett kilométerekben.

Jah és ez év elején még ingyenes volt, azóta 20+ÁFÁT kérnek egy ilyen papírért..





ŐŐŐ...passz!
komolyan nem kötekedni akarok, de amikor először és utálja BMW szervízbe vittem a gépet, akkor nekem a kulcsból kiolvastak egy km összeget. Ez felkerült a számlára is. a kulcsban szereplő érték pár km-rel (4- több volt, mint amit a műszerfal mutatott. Jó ez az én esetem, meg biztos az enyém másképp működik. én is úgy tudom, ahogy Te mondod, meg is lepődtem.

YELLOW Elküldve: 2010-12-02 13:27 Ültetõrugók és ültetõrugó szettek

csatis1 írta:
csmester írta: Sziasztok.

Ültetéssel kapcsolatban kérdezném, hogy ki milyen rugót vagy szettet használ, fix vagy állítható magasságút? Tapasztalatokra lennék kíváncsi,hogy mekkora (35-40-60mm)ültetésnél milyen lett az autó. Milyen márkát érdemes venni? Bilsteint kérdeztem, profi de horror áron, Koni egy "picit" olcsóbb. Esetleg valaki árul itt a fórumon valamilyen szettet?
Tapasztalatokat írjatok, meg hogy mit nem vennétek meg. Köszi.


Nekem elöl 50mm, hátul 20mm az ültetés állítható magasságú Eibach szettel. Így már rövidebb stabpálca kellett előre, és süttetnem kellett az első szilenteket, mert a gyári vagy utángyártott nem igazán bírta sokáig. Az első lengőkarjaim elég ratyik voltak, amikor a szettet vettem, így azok is cserélve lettek, tehát arról nem tudok érdemben nyilatkozni, hogy mennyire használódnak. Mondjuk sokkal jobban igénybe vannak véve...
A normál futóművet azért biztos jobban "eszi" mint az M-es konfigot.
Hátul egyelőre nincs gond (kop, kop, kop)!
Azért választottam ezt a szettet, mert nem nagyon tetszett, hogy egy gólyafészek is elfért volna az első kerék felett, hátul pedig alig volt hely a kerék teteje és a sárvédőív között. így most már be lett állítva egyenlően.
Annyi szívás volt a dologban, hogy (használt cucc lévén nem tudtam kipróbálni) a vásárláskor a bal hátsó lengéscsillapítóban nem volt gáz, a jobb hátsó pedig nemrég az olajat engedte el. Mindkettőt Kárásziék javították nagyon profin és 1 év garival.
A komfort csökkent, köszönet még a 19-es kerekeknek is, de én bírom, engem nem zavar plusz tetszik és élvezem vezetni.

A kisebb ültetés nem túl peres gumival, kisebb kerékkel komfortosabb. Nem komfortos, csak nem annyira veserázó ezeken a remek magyar utakon . Ha alap gyári futóműved van, és nem akarsz extrém dolgokat művelni, akkor egy M-es lengéscsillapító a rugóival jó választás lehet neked. Kicsit alacsonyabb és sportosabb, mint a normál, de nem olyan vészesen.

Minden attól függ: hogy mire vágysz, mit vagy hajlandó feláldozni érte, és hogy mennyit akarsz elkölteni rá.

Ha eldöntötted, akkor most már nyomás vásárolni, szereltesd befelé és küldd végre a képeket!!!!


azt azért tegyük hozzá, hogy szvsz a tél végét jó lenne kivárni a cserével

YELLOW Elküldve: 2010-12-02 06:44 M3 vásárlás

hil írta:
CsontiCar hirdetéseken jót szoktunk röhögni, de tőlük venni semmit nem szabad. Még, hogy kuplungot cseréltek benn? Ennyi Km-nél minek is? Tehát valami nem igaz a dologban, de mindenképpen felejtős. Pozitív: jól látható a nagy cégtáblájuk, meg az autónak a 4 kereke megvan.....


szerintem nekik az a lényeg, hogy az érzelmileg írányítható, keménykedni akaró, de csóró 18-20 éves korosztály a cél. Őket leveszik a lábukról a szöveggel, és mibel sokan nem értenek hozzá, így olcsóbban az eladhatatlan xart is el tudják adni.

YELLOW Elküldve: 2010-12-01 17:17 Ültetõrugók és ültetõrugó szettek

csmester írta: Sziasztok.

Ültetéssel kapcsolatban kérdezném, hogy ki milyen rugót vagy szettet használ, fix vagy állítható magasságút? Tapasztalatokra lennék kíváncsi,hogy mekkora (35-40-60mm)ültetésnél milyen lett az autó. Milyen márkát érdemes venni? Bilsteint kérdeztem, profi de horror áron, Koni egy "picit" olcsóbb. Esetleg valaki árul itt a fórumon valamilyen szettet?
Tapasztalatokat írjatok, meg hogy mit nem vennétek meg. Köszi.


szerintem a 60 kicsit sok lenne
először neked kell tudni mi a cél! itt a felni/gumi párost is figyelembe kell venni.
nekem elől-hátul 35-tel van ültetve hátul semmiképp nem kell több elől még egy centit mehetne lentebb. 45-től felfelé már számolni kell azzal, hogy a futómű beállítása kicsit körülményesebb vagy hallottunk olyanről, hogy lehetetlen, ha gyári aa többi cucc. 45-től már stabpálcákat illdomos rövidebbre cserélni.
szerinte a TA-Technix rugók se rosszak, de olcsóak. telóban viszont fenntartással vagyok feléjük. KONI, H&R, Bilstein, Vogtland mind jó szerintem.
állítható csak úgy lehet, ha állítható gátlót veszel, szerintem abban az esetben a KW egy elég jó választás lehet.
FK-t szerintem hanyagold mindenképp.

YELLOW Elküldve: 2010-12-01 17:03 Elsõ lámpák

hil írta:
YELLOW írta:

lppen ezért kérdeztem, hogy hova valósi. budaörsi ha jól emlékszem. nem tudsz vele talizni?



Tudod aki titkolja az előfordulási helyét, annak minek segítene az ember?



igazad van! én is ezért írtam neki, hogy legalább írja le hova valósi, a világ másik végéről nem tudnak neki segíteni.
én ilyen szempontból örülnék ha pesti lennék...


YELLOW Elküldve: 2010-12-01 16:45 Elsõ lámpák

hil írta:
hancurozo írta:
Bianconero írta: Lámpa ügyben senki többet harmadszor?

Eddig az összes megkeresett szervízben leráztak...QVA életbe,kezdek elkeseredni.
MAGYARORSZÁG,mesteremberek..de szeretem ezeket...leginkább a hozzáállást


Szedd ki a lámpát és szedd szét. Adja magát a szétszrelésnél.(pici logika + pici műszaki érzék nem árt) Ha megvan nézd meg a motor állítókarját nem ugrott-e szét. Ez a legolcsóbb, és leggyorsabb megoldás.


Már az elején ezzel kezdtem. Ha nem szeded szét, akkor soha nem tudod meg, hogy mi a bajság benne és a szervíz úgy húz le, ahogy akar.



lppen ezért kérdeztem, hogy hova valósi. budaörsi ha jól emlékszem. nem tudsz vele talizni?

YELLOW Elküldve: 2010-12-01 13:20 M3 vásárlás

Qucsy írta:
hancurozo írta:
NemethZoltan írta: Sziasztok,

Abban kérném segítségeiteket (elsősorban tapasztalaton alapuló-korrekt- vélemény érdekel), hogy az alábbi nem fiatal autó vásárlásánál MIRE kellene KONKRÉTAN odafigyelnem, illetve ár-érték arány milyen, mert nekem laikusnak elég olcsónak tűnik a verda..

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ad-4322358

Amit még tudok.

Amerikai modell, manuális, és a hírdetés szerint-illetve ezt elmondták telefonon is- kupplungcsere megvolt, hiba nincs.

A tulajok számát nem tudta az, Akitől kérdeztem, és azt sem, hogy egyéb hiányosság, vagy hiba van-e, azon kívül, hogy 320 paci, meg chipptunning.

Ami érdekelne, és ez sürgős:

-Érdemes megvenni, vagy sem? (Inkább hagyjam a fenébe..)
- Fenti írtam ár-érték arány-nekem olcsónak tűnik...
- Fogyasztása mi lehet, illetve milyen egyéb járulékos költségekre kell számítanom?

Előre is köszönöm a hozzászólásokat!



Én kihagynám. A belsőből kiindulva, a km. nem valós, vagy nagyon elhanyagolták. A kormány sem M3-ba való. (ez a fajta olcsóbb lufival)
Mivel új rendszámos vagy külföldi autó, vagy újra forgalomba helyezett.
A homlokfal sem áll túl egyenesen, valamint nincs alsó motorburkolat. (akár törött is lehetett)



gyerekek csak én látom hogy ezzel az autóval v.kit nagyon meg akarnak szívatni??


Csonti-Car ilyen. van aki komolyan tudja venni őket?

YELLOW Elküldve: 2010-12-01 13:00 E46 összetört Jobb első sárvédő!!!! SEGÍTSÉG!!!

hancurozo írta:
YELLOW írta:
Adiii írta: Én sem úgy értettem, hogy mm pontosan passzol de mivel egy német gyártóról beszélünk és olyan terméket linkeltem így szerinte nem lehet szar. Személy szerint én biztos az új ám utángyártott mellett döntenék mint a bontott gyári mellett ha más miatt nem az ár miatt mindenképpen. Egy utángyártott alkatrész is lehet ugyanolyan jó mint egy gyári nyilván nem minden esetben. Persze ez csak az én véleményem és általánosságban beszélek.


haver E36-án utángyártott mocitető van. hogy az milyen bililemez anyagból te jóisten... szóval én is amelett vagyok, hogy inkább bontott. annak a mocitetőnek olyan hangja van, ha nincs felszerelve kb, mint a vihar effekteknek a régi coffbojos filmekben



Cseréltem off Német népautón sárvédőt, (Német, és nem Magyar kisipari) utángyártottra esett a választás (olcsóbb volt mint a bontott, és nem volt rozsda rajta). Nekünk pontosan illeszkedett, nem volt vele probléma.


azt nem mondtam, hogy nem lehet minőségbeli különbség. a német biztos jobb.

YELLOW Elküldve: 2010-12-01 12:57 M3 vásárlás

NemethZoltan írta: Sziasztok,

Abban kérném segítségeiteket (elsősorban tapasztalaton alapuló-korrekt- vélemény érdekel), hogy az alábbi nem fiatal autó vásárlásánál MIRE kellene KONKRÉTAN odafigyelnem, illetve ár-érték arány milyen, mert nekem laikusnak elég olcsónak tűnik a verda..

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ad-4322358

Amit még tudok.

Amerikai modell, manuális, és a hírdetés szerint-illetve ezt elmondták telefonon is- kupplungcsere megvolt, hiba nincs.

A tulajok számát nem tudta az, Akitől kérdeztem, és azt sem, hogy egyéb hiányosság, vagy hiba van-e, azon kívül, hogy 320 paci, meg chipptunning.

Ami érdekelne, és ez sürgős:

-Érdemes megvenni, vagy sem? (Inkább hagyjam a fenébe..)
- Fenti írtam ár-érték arány-nekem olcsónak tűnik...
- Fogyasztása mi lehet, illetve milyen egyéb járulékos költségekre kell számítanom?

Előre is köszönöm a hozzászólásokat!



Csonti-Car felejtős!!! a jó szöveget van ideje megírni, de hogy az autóval mi a valós helyzet azt nem tudja? érdekes... nem véletlen olcsó. szerintem Mo.-n ilyen idős M3-at venni felelőtlenség. szétnyúzzák. hallottam már hosszanti alvázrepedésről is. jah nem mellesleg a kereskedő arra nem képes, hogy lemossa az autót... no comment.
szerintem irány külföld!

szerk.: a km egyenesen nevettséges, a belső nem erről árulkodik. az utángyártott tuning lámpa is sejtet valamit.



YELLOW Elküldve: 2010-12-01 12:45 Klíma automatika hiba

blasekati írta: Sziasztok
Mai nap újabb meglepetése,elment a levegőbefúvásom, minden előjel nélkül. Gyenge akksi miatt nem tilthatja le vajon? Vagy biztositék, melyik? Vagy egyéb? Csak sajna sürgős lenne, nem akarok inegetve (rongyal a kezemben) közlekedni.


nem tiltja le, főleg ha tudsz indítani, akkor az akksi sem gyenge. mert ha nem tudsz indítani, a venti még gyújtáson akkor is megy.
de ha jól értem neked járó motornál sem megy.
mivel hírtelen halt el a technika, előbb a biztosítákot nézd meg! ha a süni lenne rossz, akkor azért a legtöbb esetben még megy, csak fordulatot nem szabályoz.