Zolee fórum hozzászólásai

Zolee Elküldve: 2010-08-17 13:31 Méretpontos gumiszõnyeg

YELLOW írta: anno valaki linkelt egy oldalt valamelyik topicba... lehet Tiba, már nem tudom...

olyan netes odlalt keresek, ahol egyedi hímzéssel, méretpontos szőnyegeket csinálnak, és vannak képek, hogy szét lehet nézni... google.ba nem nagyon hoz olyat, ami konkrét oldal


Tiba őket linkelte

Zolee Elküldve: 2010-08-17 00:21 BMW e46 első embléma

kleroo írta: Okés Robinson! Azt hittem ellenem szólt
BMW320d4! ez hasznos és meglepő információ

Én csak nem akarok pénzt szórni szarra.
Ez a BMW shop a gyári bmw alkatrészekből dolgozik?
Egyébként vaterán találtam ilyen emblémát.embléma link
Ez ugyebár E36ra van.
És akkor itt is csak annyi a dolgom,hogy kifeszegetem a gyárit és ezt bedugom a helyére?
A csere pontos menetét még nem értem, de remélem egy hozzáértő veszi a fáradtságot,és leírja mint valami dedós babának


A BMW Shop gyári beszállítók alkatrészeivel kereskedik.
Csere roppant 1xű: finoman alányúlsz 1 ék alakú fakanállal v egy lapos csavhúzóval amire rongyot teszel és érzéssel kiemeled a helyéről.
Ui: 2000-ért adok Neked egy Vateráshoz hasonlót, ha kell ki is cserélem.

Zolee Elküldve: 2010-08-17 00:04 Légtömegmérõ

blasekati írta:
hancurozo írta:
blasekati írta: SZIASZTOK!
NEKEM DIZLIM VAN, SZTEM EGY KICSIT LASSÚ. A HIBATÁROLÓ TÁROL LÉGTÖMEGMÉRŐ HIBÁT, MEGPRÓBÁLTAM SZÉTSZEDNI, DE A TORX KULCS BESZERZÉSÉNÉL ELAKADTAM,SZOMBATHELYEN BESZEREZETETLEN DOLOGNAK TŰNIK. VALAKINEK NINCS MENTŐ ÖTLETE? ELŐRE IS KÖSZI, ÜDV NEKTEK


obi-ban kapsz olyan készletet fillérekért, aminek a közepe fúrva van. (2e a bitkészlet)


köszi, de legközelebbi obi kb.110 km-re van tölünk.


A Baumax-ban, v a METRO-ban biztos h találsz, és mindkettő van Szhelyen

Zolee Elküldve: 2010-08-09 22:07 Társalgó

InsectKiller írta:
gyugyo68 írta:
csatis1 írta:
Robinson írta:
hancurozo írta:
Robinson írta:
Jelentkezzen, aki hajlandó lenne valami kicsi, de mégis látható bmwfanatics matricát aggatni a kocsijára!


Nagyon szivesen aggatnám. Küszöbre, szélvédőre (előre hátra).
Már akartam kérdezni, hogy van-e klubos matrica.


Akkor ez eddig 3 Csinálok néhány tervet is , hátha...


Akkor 4!


Ötödiknek benevezek én is!Blasekati autóján én már láttam egy fajtát,nekem az bejött.


Én is szívesen tehát 6.

Én is = 7

Zolee Elküldve: 2010-08-08 22:43 elektromos ablakemelõ_

Tom22 írta:
Még annyi ha esetleg betárolja,akkor utána géppel kitudom ütni a hibát??
(bocsi az 1szerü kérdések miatt,de ujjab bmw be még nem vok otthon)


Géppel minden gond nélkül ki tudod törölni.

Zolee Elküldve: 2010-07-28 22:19 alufelni

tsabko írta:
Zolee írta:
tsabko írta:
Zolee írta: Sziasztok!
8.5" széles felni ET35-el elfér elől?
Köszi


nézd meg a galériám az első 3képen pont ilyen felniméretem van fent!
18"8.5 et-35 simán elfér!


Csak nem Te is felnimániás vagy
Milyen szélességű gumikkal használtad?


de sajnos elkapott a kór engem is!
225/40 ez szerintem elég ideális méret


Kössz a vizuális infót, sokat segített! Akkor még alszom egyet rá!

Zolee Elküldve: 2010-07-28 22:15 alufelni

tsabko írta:
Zolee írta: Sziasztok!
8.5" széles felni ET35-el elfér elől?
Köszi


nézd meg a galériám az első 3képen pont ilyen felniméretem van fent!
18"8.5 et-35 simán elfér!


Csak nem Te is felnimániás vagy
Milyen szélességű gumikkal használtad?

Zolee Elküldve: 2010-07-28 22:06 alufelni

Petike írta:
Zolee írta: Sziasztok!
8.5" széles felni ET35-el elfér elől?
Köszi


...el, 225/40-es gumikkal (18"-on), hátul is 225/40 a max. méret ami elfér 8,5"-on et35-el minden féle szélesítés és kókányolás nélkül.

petike


Igen 18"-ról van szó, ettől féltem h csak 225-ös gumival fér el (amivel elég hüén néz ki), de azt nem gondoltam h hátul is csak 225
Köszönöm!

Zolee Elküldve: 2010-07-28 21:36 alufelni

Sziasztok!
8.5" széles felni ET35-el elfér elől?
Köszi

Zolee Elküldve: 2010-07-13 18:01 Motorolaj

lacaca írta: Én semmiképpen sem ajánlom senkinek ezt a mosóolaj?-orsóolaj "motortisztítós"ökörséget és aki még nem próbálta ne is tegye! egyik sem motorba való! A mosóolajjal régen visszaszerelendő alkatrészeket mostunk mert arra való!!Az orsóolaj pedig szerszámgépekbe való!! A mai modern teljesen szintetikus motorolajak tisztító adalékokat is tartalmaznak és előírt használat mellett gondoskodnak a motor optimális tisztaságáról!Mellesleg az olajak tartalmazhatnak olyan adalékokat is melyek reakcióba léphetnek az orsó vagy a mosóolaj összetevőivel és kárt okozhatnak a motornak!! Mellesleg még a motorolajok egymással keverése sem ajánlott éppen ez okból! De ha valaki mindenáron tisztítani akar annak azt tanácsolom,hogy mindenképpen a gyártó által jóváhagyott vagy engedélyezett (ha van ilyen?)motortisztító adalékot használjon és azt is kizárólag alapjárati üzemben! A "kicsöpögtetésről" csak annyit: nem ajánlatos !! főleg az orsóolajjal? "kimosott"?? motort nem mivel a kenőképessége nem arányos a viszkozitásával valamint kimoshatja azokat az adalékokat is amelyek éppen olajcserénél és hidegindításnál a pillanatnyi "olajhiányos" állapotban védik a siklócsapágyakat!


Csak h tisztázzunk 1-2 dolgot:
1.Nem szokásom senkit leökrözni, ezáltal én sem szeretem, ha leökröznek.
2.Amit alkatrésztisztításra használunk az a mosóbenzin és nem a mosóolaj.
3.Orsóolaj – Mindenki felejtse el az orsóolajat! Nagy hülyeség volt leírnom (magamat szídhatom), viszont nem emlékszem h azt állítottam h orsóolajat használtam motormosásra.
4.A többit továbbra is tartom! Akit esetleg érdekel meg tudom mutatni milyen cucc jön ki egy motormosást követően.
Részemről befejeztem a témát. Üdv.

Zolee Elküldve: 2010-07-12 21:06 CD fejegység, Navi....

Zolee írta: Sziasztok,
E46-ban működésre lehet bírni egy E87-ből v. E9x-ből származó Professional CD73 típusú fejegységet?
Köszi

Up! Tudnátok ebben segíteni?!

Zolee Elküldve: 2010-07-12 20:49 Motorolaj

hil írta:
Régen (Lada), olajcsere előtt öntöttem bele mosó olajat, kurblival sokszor átforgattam a motort (nem indítottam be!) majd leengedtem. Hogy minek mindezt, nem tudom. Ma már nincs kurbli, nem tenném. Bár a dizelben teljesen felesleges, mert olajcsere után pár száz Km után akármit is csinálsz kátrány cirkulál a rendszerben, legalábbis a szinét tekintve. Nem tiszta motor.....

A dízelt tekintve valszeg igazad van! De azt ne felejtsük el, h egy használt nem ismert előéletű dízel autótól indult el a téma, ahol azt javasoltam - továbbra is tarom - h érdemes egy motormosást eszközölni.
Még 1 fontos dolog, ami kimaradt: adalék használat előtt ki szoktam venni a használt olajszűrőt - egy 'adalékos' olajszűrővel történik a motor átöblítése.

Zolee Elküldve: 2010-07-12 20:20 Motorolaj

Egyrészt egyetértek a hozzászólásaitokkal, de:
Adalék - nem véletlenül írtam h dúrva anyag, csak óvatosan a használatával!
Mosóolaj - ez is majdnem üzemmeleg, mivel a fáradtolaj leengedését követően azonnal beöntöd. Nyilván nem használ a motornak egy nem megfelelő olaj, de itt nincs szó használatról, kb. annyit ártasz vele a motornak, mint télen egy -20 fokos hidegindítással. A maradéktalan leengedés nagyon fontos - fel kell bakolni elöl az autót így gyakorlatilag minden kifolyik, továbbá ezért írtam h majd 1 napig csöpögtetem, de vmennyi nyilván így is marad benne. Sztem kevesebbet árt az a max. fél dl nem minőségi olaj, mint a nem megfelelően leengedett, meglehetősen koszos és elhasznált minőségi fáradtolaj.
Orsóolaj - tudtommal a leghígabb olajak egyike, mosásra - a fentiek betartása esetén - sztem tökéletesen alkalmas.
Viszont BarG megoldásánál - olajteknő levétel és tisztítás nincs jobb. Továbbá: 'A lényeg, hogy se rossz minőségű olajból, se a mosóadalékból ne maradjon abban az olajban, amivel aztán járni fogsz.'

'Bocs, de a mosóolaj nem egyenlő az orsó olajjal!' - Köszi! Tudom, sztem egyszer sem állítottam h egyenlő a kettő - csupán alternatívának írtam.

Zolee Elküldve: 2010-07-12 12:53 Motorolaj

YELLOW írta:
Zolee írta:
YELLOW írta:
seta írta: Sziasztok!
Végigolvastam ezt a topicot és sok hasznos infót találtam benne (thx all!)
Viszont lenne egy olyan kérdésem h szerintetek érdemes-e "átmosni" a motort olajcserekor. Főleg így h nemrég vettem (használtan) és most lesz az első olajcserém. Megér ez plusz pár liter olajat vagy sem?


mivel dízeled van talán... függ a km-től is. illetve korábban mennyire voltak becsületesek az olajcserék. én azt hallottam, ha normálisan van cserélve az olaj, és a minősége jó, és melegen van leengedve, akkor a nagyja kosz, ha van úgyis kijön vele.
a plussz olajas dolgot nem értem. van tisztító adalék,amit a régi olajhoz öntesz, mész pár km-t és leengeded. majd mehet bele az új olaj.



Én értem a plusz olajos dolgot - sőt minden olajcserénél alkalmazom is. Megéri azt a plusz pár liter olajat (mosóolaj). Seta - javaslom Te is tedd meg, pláne h nem ismerheted az autód előeéletét. Elég beleönteni mosóolajból az előírt mennyiség 1/2-2/3-át 1-2 percet járatni alapjáraton, esetleg 1-1 gázfröccs, de óvatosan. Yellow ha Te is mecsinálod, meg fogsz lepődni, h milyen koszos tud lenni a mosólaj is! A tisztító adalék jó dolog, de ésszel kell használni (elég dúrva anyag)! Csak minden 2. olajcsere alkalmával használom, akkor is csak az ajánlott mennyiség felével, de 1 métert sem megyek az autóval! - kizárólag alapjárat 5 percig és leenged - ezután jön a mosóolaj (tisztítóadaléknál sztem kötelező) - az is leenged - 1 éjszakát csöpög - friss olajjal feltölt - Kész is van! Lehet h túlzásba viszem , nem baj sztem meghálálja .


pontosan, hogy is van ez? tavaly akartam csinálni érdekes módon lebeszéltek

- tehát van egy adalék, amit hozzáöntök a bentlévő hazsnált motorolajhoz
- járatom pár percig alapjáraton (motor melegedjen be, vagy már eleve meleg legyen? gondolom azért kell alapjárat, hogy ne verje fel, amit a teknő aljáról felold...)
- leeresztem
- rakok bele pár liter mosóolajat... ez pontosan milyen olajat takar?
- majd ezt is leresztem
- és megy bele a rendes olaj


Az adalékot mindenképp üzemmeleg motornál kell beönteni!
Mosóolaj: gyakorlatilag bármilyen olaj lehet (de benzineshez benyás, dizelhez nemtudom), a lényeg h minél hígabb legyen. A Hipermarkatjeinkben szokott lenni akcióban 5L-es noname olaj 2e Ft körül, ezzel szoktam mosni, de van kimondott mosóolaj is (orsóolaj).
Beöntöd - alapjárat, esetleg rövid ideig 1000-1500 rpm - leállít - mosóolaj leenged.
A többi úgy van ahogy írtad.

Zolee Elküldve: 2010-07-12 11:22 Motorolaj

YELLOW írta:
seta írta: Sziasztok!
Végigolvastam ezt a topicot és sok hasznos infót találtam benne (thx all!)
Viszont lenne egy olyan kérdésem h szerintetek érdemes-e "átmosni" a motort olajcserekor. Főleg így h nemrég vettem (használtan) és most lesz az első olajcserém. Megér ez plusz pár liter olajat vagy sem?


mivel dízeled van talán... függ a km-től is. illetve korábban mennyire voltak becsületesek az olajcserék. én azt hallottam, ha normálisan van cserélve az olaj, és a minősége jó, és melegen van leengedve, akkor a nagyja kosz, ha van úgyis kijön vele.
a plussz olajas dolgot nem értem. van tisztító adalék,amit a régi olajhoz öntesz, mész pár km-t és leengeded. majd mehet bele az új olaj.



Én értem a plusz olajos dolgot - sőt minden olajcserénél alkalmazom is. Megéri azt a plusz pár liter olajat (mosóolaj). Seta - javaslom Te is tedd meg, pláne h nem ismerheted az autód előeéletét. Elég beleönteni mosóolajból az előírt mennyiség 1/2-2/3-át 1-2 percet járatni alapjáraton, esetleg 1-1 gázfröccs, de óvatosan. Yellow ha Te is mecsinálod, meg fogsz lepődni, h milyen koszos tud lenni a mosólaj is! A tisztító adalék jó dolog, de ésszel kell használni (elég dúrva anyag)! Csak minden 2. olajcsere alkalmával használom, akkor is csak az ajánlott mennyiség felével, de 1 métert sem megyek az autóval! - kizárólag alapjárat 5 percig és leenged - ezután jön a mosóolaj (tisztítóadaléknál sztem kötelező) - az is leenged - 1 éjszakát csöpög - friss olajjal feltölt - Kész is van! Lehet h túlzásba viszem , nem baj sztem meghálálja .