abkapos74 Elküldve: 2014-12-15 19:24 Mi lehet a baj?

abkapos74 Elküldve: 2014-12-15 19:24 Mi lehet a baj?
abkapos74 Elküldve: 2014-10-25 16:52 Valaki segítsen
botthedoctor írta:botthedoctor írta:abkapos74 írta: Sziasztok! E46 320d aksi mellett van egy cső ami a kaszniból jön befelé de nem csatlakozik sehova, légyszi segítsetek mi lehet az, illetve kéne-e valahova csatlakoznia? valami levegőcső lehet. köszi szépen
Szia , a kis vekony atlatszo csovecske az aksihoz kell csatlakozon , a szelozteto kivezetoje.
Az aksi pozitiv feloli reszen ,oldalt ,kell legyen egy muanyag csatlakozo ,amire fel kell helyezni , vagy az is lehet hogy hianyzik.
abkapos74 Elküldve: 2014-10-25 10:48 Valaki segítsen
abkapos74 Elküldve: 2013-11-25 13:56 Segítsetek!
Tano írta:abkapos74 írta: Sziasztok!
Még nem csattognak a mínuszok, de reggel az autó elég gyötrelmesen akart csak elindulni.
(320 d, 2004-es). Izzítógyertyák újak, hatalmas pöfföt nyomott ki.
Köszi előre is
Az oké hogy újak a gyertyák, de izzítanak is? Vagyis a vezérlő is okés? Mert az is meg szokott halni. Valamint gyenge aksi is okozhatja a nehéz indulást, a mostani hidegekben fog ez is előjönni sokaknál.
abkapos74 Elküldve: 2013-11-25 13:03 Segítsetek!
abkapos74 Elküldve: 2013-06-17 20:11 Valaki segítsen
jons írta:YELLOW írta:
de ezeknek akkor minden fokozatban jelen kellene lennie, nem?
Bármi lehet, akár a te ötleted is jó lehet a kuplunggal. Egy jó autószerelő akinek ez a szakmája, nem úgy mint nekünk, meg tudná mondani szerintem.
abkapos74 Elküldve: 2013-06-17 19:03 Valaki segítsen
jons írta:abkapos74 írta:
Mi lesz cserés?
Bármi, ami a gyújtáshoz, a befecskendezéshez vagy az üzemanyagellátáshoz kapcsolódik. Fórumról ezt nem mondja meg neked senki. Diagot rá kell dugni és talán megmondja, hogy mi a gond.
Ha elmondod hol laksz, talán tudunk megbízható szerelőt javasolni.
abkapos74 Elküldve: 2013-06-17 17:30 Valaki segítsen
abkapos74 Elküldve: 2013-06-17 14:01 Valaki segítsen
Sandibandi írta:abkapos74 írta:YELLOW írta:abkapos74 írta:YELLOW írta:abkapos74 írta:YELLOW írta:abkapos74 írta:YELLOW írta:abkapos74 írta: Sziasztok!
Olyan problémám van, hogy az autó ( 2.0 diesel) gyorsításnál akadozik de csak 4. 5. illetve 6. sebességben. padlózom olyan a jelenség mintha a turbó szakaszosan adagolná neki a kakaót. hangsúlyozom hogy 1,2,3-ban nem tapasztalom. Mi lehet a baj? Köszönöm
valószínűnek tartom csúszik a kuplung, aztán néha bebe fog. az szokott nagyobb fokozatban.
próbáld meg azt, hogy mész 5-ben hatodikban, olyan 1500-as fordulaton, mjd padlózd le, és nézd meg a fordulatszám mérő hogy változik a sebességhez képest. ha jobban pörög mint gyorsul, gyorsabban mozdul, akkor kuplungtárcsa cseréd lesz hamarosan.
szépen együtt megy a kettő, nem tapasztalom ezt a jelenséget
akkor pedig valahol az erőátvitelnél lesz a gond... ha a motorral van gond, akkor az minden fokozatnál jelentkezne, mármint ugyanazon fordulaton. éppen ezért mondtam a kuplungot. hátrafelé, meg a váltón kívül nincs más, ami összefüggésbe lenne azokkal a gyanús fokozatokkal. ráadásul még csak elektronikára sem tudok gondolni, mert a fokozatokat nem figyeli. még csak üzemanyag sem lehet, mert ugye 2-esben a 3ezres fordulat szinte ugyanaz, mint hatosban, nyílvéán a nyoamték kisebb, de pl anyagot is ugyanannyit ad, nyílván több erő kell az ellenszél miatt. tehát az üzemanyag ellátás is jónak tűnik.
köszönöm szépen, 5 éve van nálam az autó kb fél éve kezdte el ezt a hülyéskedést. olyan érzés mintha négyszer változna a turbó geometria.
értem, de a turbó is fordulat alapján megy (leginkább) tehát ha a geometria lenne a szar, vagyis neked lehet már elektromos szabályzású (attól függ milyen EU besorolású), de tök mindegy, minden fokozatban xarnak kéne lennie. na mindegy én sajnos többet nem tudok, nekem erre csak a kuplung téma ugrik be, mégha megnézted akkor is. hagyok mást is érvényesülni
igen, nehéz dió akinek eddig megmutattam teljesen értetlenül állt a dolgok elé, Te segítettél a legtöbbet, amit nagyon köszönök. a chip miatt nem lehet ez a jelenség ugye?
jah, hogy chip is van benne
így már más. jó lenne tudni miféle. mert ha a gyári programban írkáltak bele, akkor könnyen lehet, hogy rossz értékeket adtak meg, aztán... én javaslom keresd fel nyíregyházán Mikit (bmw320d4 itt a fórumon) és töltesd vissza a gyári programot.
lassan 2 éve benne van és Kaposváron csinálta tényleg egy nagyon hozzáértő korrekt srác. Nyíregyháza te úristen, talán sose jártam ott nagyon messze van, de azért köszi
Szia nekem is volt ilyen problémám 2.0 diselem van 5 ös váltó és 4.be és 5 be sem pörgött rendesen azt nézd meg mikor lepadlózod és nem akar menni a pillanatnyi fogyasztás mérő mit mutat mert annak ki kell feküdnie.
abkapos74 Elküldve: 2013-06-17 11:59 Valaki segítsen
YELLOW írta:abkapos74 írta:YELLOW írta:abkapos74 írta:YELLOW írta:abkapos74 írta:YELLOW írta:abkapos74 írta: Sziasztok!
Olyan problémám van, hogy az autó ( 2.0 diesel) gyorsításnál akadozik de csak 4. 5. illetve 6. sebességben. padlózom olyan a jelenség mintha a turbó szakaszosan adagolná neki a kakaót. hangsúlyozom hogy 1,2,3-ban nem tapasztalom. Mi lehet a baj? Köszönöm
valószínűnek tartom csúszik a kuplung, aztán néha bebe fog. az szokott nagyobb fokozatban.
próbáld meg azt, hogy mész 5-ben hatodikban, olyan 1500-as fordulaton, mjd padlózd le, és nézd meg a fordulatszám mérő hogy változik a sebességhez képest. ha jobban pörög mint gyorsul, gyorsabban mozdul, akkor kuplungtárcsa cseréd lesz hamarosan.
szépen együtt megy a kettő, nem tapasztalom ezt a jelenséget
akkor pedig valahol az erőátvitelnél lesz a gond... ha a motorral van gond, akkor az minden fokozatnál jelentkezne, mármint ugyanazon fordulaton. éppen ezért mondtam a kuplungot. hátrafelé, meg a váltón kívül nincs más, ami összefüggésbe lenne azokkal a gyanús fokozatokkal. ráadásul még csak elektronikára sem tudok gondolni, mert a fokozatokat nem figyeli. még csak üzemanyag sem lehet, mert ugye 2-esben a 3ezres fordulat szinte ugyanaz, mint hatosban, nyílvéán a nyoamték kisebb, de pl anyagot is ugyanannyit ad, nyílván több erő kell az ellenszél miatt. tehát az üzemanyag ellátás is jónak tűnik.
köszönöm szépen, 5 éve van nálam az autó kb fél éve kezdte el ezt a hülyéskedést. olyan érzés mintha négyszer változna a turbó geometria.
értem, de a turbó is fordulat alapján megy (leginkább) tehát ha a geometria lenne a szar, vagyis neked lehet már elektromos szabályzású (attól függ milyen EU besorolású), de tök mindegy, minden fokozatban xarnak kéne lennie. na mindegy én sajnos többet nem tudok, nekem erre csak a kuplung téma ugrik be, mégha megnézted akkor is. hagyok mást is érvényesülni
igen, nehéz dió akinek eddig megmutattam teljesen értetlenül állt a dolgok elé, Te segítettél a legtöbbet, amit nagyon köszönök. a chip miatt nem lehet ez a jelenség ugye?
jah, hogy chip is van benne
így már más. jó lenne tudni miféle. mert ha a gyári programban írkáltak bele, akkor könnyen lehet, hogy rossz értékeket adtak meg, aztán... én javaslom keresd fel nyíregyházán Mikit (bmw320d4 itt a fórumon) és töltesd vissza a gyári programot.
abkapos74 Elküldve: 2013-06-17 11:52 Valaki segítsen
YELLOW írta:abkapos74 írta:YELLOW írta:abkapos74 írta:YELLOW írta:abkapos74 írta: Sziasztok!
Olyan problémám van, hogy az autó ( 2.0 diesel) gyorsításnál akadozik de csak 4. 5. illetve 6. sebességben. padlózom olyan a jelenség mintha a turbó szakaszosan adagolná neki a kakaót. hangsúlyozom hogy 1,2,3-ban nem tapasztalom. Mi lehet a baj? Köszönöm
valószínűnek tartom csúszik a kuplung, aztán néha bebe fog. az szokott nagyobb fokozatban.
próbáld meg azt, hogy mész 5-ben hatodikban, olyan 1500-as fordulaton, mjd padlózd le, és nézd meg a fordulatszám mérő hogy változik a sebességhez képest. ha jobban pörög mint gyorsul, gyorsabban mozdul, akkor kuplungtárcsa cseréd lesz hamarosan.
szépen együtt megy a kettő, nem tapasztalom ezt a jelenséget
akkor pedig valahol az erőátvitelnél lesz a gond... ha a motorral van gond, akkor az minden fokozatnál jelentkezne, mármint ugyanazon fordulaton. éppen ezért mondtam a kuplungot. hátrafelé, meg a váltón kívül nincs más, ami összefüggésbe lenne azokkal a gyanús fokozatokkal. ráadásul még csak elektronikára sem tudok gondolni, mert a fokozatokat nem figyeli. még csak üzemanyag sem lehet, mert ugye 2-esben a 3ezres fordulat szinte ugyanaz, mint hatosban, nyílvéán a nyoamték kisebb, de pl anyagot is ugyanannyit ad, nyílván több erő kell az ellenszél miatt. tehát az üzemanyag ellátás is jónak tűnik.
köszönöm szépen, 5 éve van nálam az autó kb fél éve kezdte el ezt a hülyéskedést. olyan érzés mintha négyszer változna a turbó geometria.
értem, de a turbó is fordulat alapján megy (leginkább) tehát ha a geometria lenne a szar, vagyis neked lehet már elektromos szabályzású (attól függ milyen EU besorolású), de tök mindegy, minden fokozatban xarnak kéne lennie. na mindegy én sajnos többet nem tudok, nekem erre csak a kuplung téma ugrik be, mégha megnézted akkor is. hagyok mást is érvényesülni
abkapos74 Elküldve: 2013-06-17 11:33 Valaki segítsen
YELLOW írta:abkapos74 írta:YELLOW írta:abkapos74 írta: Sziasztok!
Olyan problémám van, hogy az autó ( 2.0 diesel) gyorsításnál akadozik de csak 4. 5. illetve 6. sebességben. padlózom olyan a jelenség mintha a turbó szakaszosan adagolná neki a kakaót. hangsúlyozom hogy 1,2,3-ban nem tapasztalom. Mi lehet a baj? Köszönöm
valószínűnek tartom csúszik a kuplung, aztán néha bebe fog. az szokott nagyobb fokozatban.
próbáld meg azt, hogy mész 5-ben hatodikban, olyan 1500-as fordulaton, mjd padlózd le, és nézd meg a fordulatszám mérő hogy változik a sebességhez képest. ha jobban pörög mint gyorsul, gyorsabban mozdul, akkor kuplungtárcsa cseréd lesz hamarosan.
szépen együtt megy a kettő, nem tapasztalom ezt a jelenséget
akkor pedig valahol az erőátvitelnél lesz a gond... ha a motorral van gond, akkor az minden fokozatnál jelentkezne, mármint ugyanazon fordulaton. éppen ezért mondtam a kuplungot. hátrafelé, meg a váltón kívül nincs más, ami összefüggésbe lenne azokkal a gyanús fokozatokkal. ráadásul még csak elektronikára sem tudok gondolni, mert a fokozatokat nem figyeli. még csak üzemanyag sem lehet, mert ugye 2-esben a 3ezres fordulat szinte ugyanaz, mint hatosban, nyílvéán a nyoamték kisebb, de pl anyagot is ugyanannyit ad, nyílván több erő kell az ellenszél miatt. tehát az üzemanyag ellátás is jónak tűnik.
abkapos74 Elküldve: 2013-06-17 10:27 Valaki segítsen
szotakdavid írta:abkapos74 írta: Sziasztok!
Olyan problémám van, hogy az autó ( 2.0 diesel) gyorsításnál akadozik de csak 4. 5. illetve 6. sebességben. padlózom olyan a jelenség mintha a turbó szakaszosan adagolná neki a kakaót. hangsúlyozom hogy 1,2,3-ban nem tapasztalom. Mi lehet a baj? Köszönöm
Szia!
Elsőnek egy diagnosztika
abkapos74 Elküldve: 2013-06-17 10:11 Valaki segítsen
YELLOW írta:abkapos74 írta: Sziasztok!
Olyan problémám van, hogy az autó ( 2.0 diesel) gyorsításnál akadozik de csak 4. 5. illetve 6. sebességben. padlózom olyan a jelenség mintha a turbó szakaszosan adagolná neki a kakaót. hangsúlyozom hogy 1,2,3-ban nem tapasztalom. Mi lehet a baj? Köszönöm
valószínűnek tartom csúszik a kuplung, aztán néha bebe fog. az szokott nagyobb fokozatban.
próbáld meg azt, hogy mész 5-ben hatodikban, olyan 1500-as fordulaton, mjd padlózd le, és nézd meg a fordulatszám mérő hogy változik a sebességhez képest. ha jobban pörög mint gyorsul, gyorsabban mozdul, akkor kuplungtárcsa cseréd lesz hamarosan.
abkapos74 Elküldve: 2013-06-17 10:00 Valaki segítsen