Ez egy archivált weboldal! bővebben
aeroengine89 fórum hozzászólásai

aeroengine89 Elküldve: 2013-10-20 16:43 biztosítéktábla...

Sziasztok érdeklődnék hogy a biztosíték táblába vagy valahol az autóba tud valaki olyan + áram szálat ami gyújtás levételekor aktiválódik tehát + jelet ad?
Előre is köszi!!

aeroengine89 Elküldve: 2013-10-20 16:39 Külsõ tükörlap

aeroengine89 írta: Sziasztok! Érdeklődnék ha kicserélem a külső tükröket is elektrokromos tükrökre akkor hogyan és honnét fog áramot kapni hogy sötétedjen mivel hogy az elektrokromos tükröknek is ugyan úgy 2 saruja van mint a sima fűthetőnek?! vagy nem kell semmit sem kötögetni mivel hogy a két sarun egy + meg egy - van és az elég neki? ja és még a tolató jelet hogyan tudnám akkor rákötni? Kicsit bonyolultan írtam akkor bocsi


Amúgy már rájöttem hogy az elektrochromos tükörnek van még 2 saruja ha valakit érdekelne!

aeroengine89 Elküldve: 2013-10-20 16:32 Váltógomb csere

ganja71 írta:
Pocses írta:
ganja71 írta: Sziasztok.
Szintén váltógombot szeretnék cserélni E-46 os on.
Mivel nekem az alábbi kommentekböl nem derült ki,hogy milyen típusrol van szó,
gondoltam megkérdezem,hogy nekem is az alattam leírtak szerint jön le?
(vagyis "csak jól meg kell rántani felfele"?)
Üdv: Ganja71


Simán csak húzd felfelé és lejön, az enyémben is így tudom levenni.


Renben megpróbálom.
Köszönöm az infót.



Nem akarok okoskodni de nálam e46 2002-es tehát faceliftes igaz osztrák österreich paketes de nem csak húzni kell hogy lejöjjön!!! A váltogombb tetején amin a motívumok vannak azt egy lapos pici csavarhúzóval le kell szedni és alatta van egy nagy csillag csavar na nálam azt is ki kellett csavarni és utána müködött a rágatás egy mozdulattal!! És gyárim volt előtte csak már megkopott és kicseréltem világítósra.

aeroengine89 Elküldve: 2013-10-05 13:44 EWS+Kulcs...

aeroengine89 írta: Sziasztok! Tudna nekem valaki segíteni abban hogy ha nem akarok 153 euroért kulcsot csináltatni a bmw-nél ha nem van egy olyan lehetőség hogy 150 euro-ért van 4db kulcs 2 távirányitós egy szerviz meg egy pici pöcs kulcs ews modulal plusz gyujtáskapcsoló meg első ajtó zár akkor azt programozás nélkül ki lehet cserélni a meglévőm helyére? vagy ez csak az ecu-val együtt működik? Vn a csávónak hozzá egy e46 coupe-nak az ecu-ja de nekem ugyebár nem jó a 320d-be szóval külön működik ez ha csak a zárakat meg az ews modult cserlem ki?
Hálás köszönet előre is!!!


Esetleg valaki?

aeroengine89 Elküldve: 2013-10-04 21:52 EWS+Kulcs...

Sziasztok! Tudna nekem valaki segíteni abban hogy ha nem akarok 153 euroért kulcsot csináltatni a bmw-nél ha nem van egy olyan lehetőség hogy 150 euro-ért van 4db kulcs 2 távirányitós egy szerviz meg egy pici pöcs kulcs ews modulal plusz gyujtáskapcsoló meg első ajtó zár akkor azt programozás nélkül ki lehet cserélni a meglévőm helyére? vagy ez csak az ecu-val együtt működik? Vn a csávónak hozzá egy e46 coupe-nak az ecu-ja de nekem ugyebár nem jó a 320d-be szóval külön működik ez ha csak a zárakat meg az ews modult cserlem ki?
Hálás köszönet előre is!!!

aeroengine89 Elküldve: 2013-09-27 23:08 Külsõ tükörlap

Sziasztok! Érdeklődnék ha kicserélem a külső tükröket is elektrokromos tükrökre akkor hogyan és honnét fog áramot kapni hogy sötétedjen mivel hogy az elektrokromos tükröknek is ugyan úgy 2 saruja van mint a sima fűthetőnek?! vagy nem kell semmit sem kötögetni mivel hogy a két sarun egy + meg egy - van és az elég neki? ja és még a tolató jelet hogyan tudnám akkor rákötni? Kicsit bonyolultan írtam akkor bocsi

aeroengine89 Elküldve: 2013-09-24 22:01 Gyári Xenon Lámpa

anubisz írta:
aeroengine89 írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
davech írta: Helló! Cseréltem Philips 851222 4300k izzóról Philips Color Match 85122CM 5000k izzóra. Mivel inkább sárgásan világított mint fehéren, gondoltam ez az izzócsere megoldja a kérdést. 5000k izzóval sárgás-fehér fénnyel világít, fehér-kékes helyett. Na ez miért van? szemből kép


ebből annyira nem látni, de 5800K körül már kékesnek kéne lenni.
azt mondják, a legjobb xenon, vagy megvilágítás fénye az, ami a napéhoz hasonlít, az pedig olyan 4300K-5300K körül van.


5000 feletti borzalom, azonnal kibasztam, olyan kék volt a fény alig bírtam vezetni, és alig lehetett látni valamit. Rettenetesen zavart.


Nálam OSRAM 5000 Kelvines Égők vannak és kékes fehér de a fehér jobban érvényesűl inkább Nálam ez vált eddig be!

Nálam talán valami 6300 ha jól emlékszem, egy darabig, de az rettenetes. Élvezhetetlen a vezetés vele, hogy bírják sokan.


Álltalában 6000 k felett a tunning matyik akik utólag belerakják a halogén lámpába vagy a dactene utángyártott fos lámpások szokták használni akik nem a vezetés élménye miatt szokták ezeket a siemens hid utángyártott fosokat belerakni az autóikba! amugy érdekes mert a siemens soha nem gyártott xenon cuccokat de még is sokan beveszik

aeroengine89 Elküldve: 2013-09-24 21:11 Gyári Xenon Lámpa

anubisz írta:
YELLOW írta:
davech írta: Helló! Cseréltem Philips 851222 4300k izzóról Philips Color Match 85122CM 5000k izzóra. Mivel inkább sárgásan világított mint fehéren, gondoltam ez az izzócsere megoldja a kérdést. 5000k izzóval sárgás-fehér fénnyel világít, fehér-kékes helyett. Na ez miért van? szemből kép


ebből annyira nem látni, de 5800K körül már kékesnek kéne lenni.
azt mondják, a legjobb xenon, vagy megvilágítás fénye az, ami a napéhoz hasonlít, az pedig olyan 4300K-5300K körül van.


5000 feletti borzalom, azonnal kibasztam, olyan kék volt a fény alig bírtam vezetni, és alig lehetett látni valamit. Rettenetesen zavart.


Nálam OSRAM 5000 Kelvines Égők vannak és kékes fehér de a fehér jobban érvényesűl inkább Nálam ez vált eddig be!

aeroengine89 Elküldve: 2013-09-24 20:06 Lökhárító

anubisz írta:
aeroengine89 írta:
anubisz írta:
aeroengine89 írta: Sziasztok érdeklődnék hogy hogyan tudom leszedni a faceliftes e46 touring nem M-packet-es de viszont tolatóradaros hátsó lökhárítóját? kerestem de csak a sedánét találtam hogy hogyan jön le de touringét még nem találtam meg!
Köszi előre is!


itt megtalálod, van egy pár kép, de szerintem adja magát, ha kicsit ránézel jobban.

http://translate.google.com/tr...;sandbox=1

http://translate.google.com/tr...;sandbox=1

http://translate.google.com/tr...;sandbox=1

http://translate.google.com/tr...;sandbox=1



Köszi a képeket igaz nem sok látszik belőle de sikerült leszednem azért a lököst! Szóval ha valaki nekiállna a faceliftes sima(NEM M-packetes) tolatóradaros lökhárító leszedésének annak leírnám a sorrendet: 1. A hátsó doblemezek alját van ez a bedugós bolha szarság azt kell kivenni 2. A tolatóradar műanyag tartó betétet ki kell szedni.( ezt könnyen kivitelezhető ha alá fekszünk és belülről lapos csavarhúzóval kinyomkodjuk a feszítő füleket van vagy kb. 20 db fent is lent is) 3. A tolatóradar betét kiszedésével a vonószem takaróval egy vonalba lefelé találjuk bent az egyik vele ellentétes oldalon ugyan ott a másik torx csavart ami tartja a lökhárítót, azt hiszem T35 vagy T40-es a feje és érdemes krovával toldószár nélkül kiszedni. 4. Ha mind ez meg van akkor ugyan az a szisztémája mint az első lökösnél le kell csak húzni a lökhárítót a belső tartó konzolról és már lent is van! Nem tudom hogy a szedánoknál vagy más évjáratoknál is így van de szerintem nem lehet nagy külöbség és hasonló a leszedése mint az első lökösöknél! Én üregvédőzés és a kerékjáratok+ hátfal alvázvédőzése céljából szedtem le. Amúgy van itt is sok olyan rész ahol előbb utóbb tuti kijönne a rozsda de nálam hála istennek nem volt még semmi és már nem is lesz!!!


Hátsó doblemezed belül az alsó íven van egy csavar, az rögzíti a lökös szélét, olyan aranyos, hogy letörik egy pillanat alatt, a sok éves rozsdásodás miatt. Nekem le is tört,mikor lazítottam a csavart. Sosem teszed vissza. Max heggesztéssel, az meg utána ugye fényezés.


Ja vágom miről beszélsz elöszőr én sem tudtam mi tarja még a lökhárítót aztán rájöttem hogy ez a geci tartó vas pöcök hála istennek nálam még nem tört el de már korodált volt most megcsiszoltam és lefujtam de gondolkozok én is rajt hogy leszedem a pinába mert csak rohad töle az ív széle majd!

aeroengine89 Elküldve: 2013-09-24 17:19 Lökhárító

anubisz írta:
aeroengine89 írta: Sziasztok érdeklődnék hogy hogyan tudom leszedni a faceliftes e46 touring nem M-packet-es de viszont tolatóradaros hátsó lökhárítóját? kerestem de csak a sedánét találtam hogy hogyan jön le de touringét még nem találtam meg!
Köszi előre is!


itt megtalálod, van egy pár kép, de szerintem adja magát, ha kicsit ránézel jobban.

http://translate.google.com/tr...;sandbox=1

http://translate.google.com/tr...;sandbox=1

http://translate.google.com/tr...;sandbox=1

http://translate.google.com/tr...;sandbox=1



Köszi a képeket igaz nem sok látszik belőle de sikerült leszednem azért a lököst! Szóval ha valaki nekiállna a faceliftes sima(NEM M-packetes) tolatóradaros lökhárító leszedésének annak leírnám a sorrendet: 1. A hátsó doblemezek alját van ez a bedugós bolha szarság azt kell kivenni 2. A tolatóradar műanyag tartó betétet ki kell szedni.( ezt könnyen kivitelezhető ha alá fekszünk és belülről lapos csavarhúzóval kinyomkodjuk a feszítő füleket van vagy kb. 20 db fent is lent is) 3. A tolatóradar betét kiszedésével a vonószem takaróval egy vonalba lefelé találjuk bent az egyik vele ellentétes oldalon ugyan ott a másik torx csavart ami tartja a lökhárítót, azt hiszem T35 vagy T40-es a feje és érdemes krovával toldószár nélkül kiszedni. 4. Ha mind ez meg van akkor ugyan az a szisztémája mint az első lökösnél le kell csak húzni a lökhárítót a belső tartó konzolról és már lent is van! Nem tudom hogy a szedánoknál vagy más évjáratoknál is így van de szerintem nem lehet nagy külöbség és hasonló a leszedése mint az első lökösöknél! Én üregvédőzés és a kerékjáratok+ hátfal alvázvédőzése céljából szedtem le. Amúgy van itt is sok olyan rész ahol előbb utóbb tuti kijönne a rozsda de nálam hála istennek nem volt még semmi és már nem is lesz!!!

aeroengine89 Elküldve: 2013-09-23 17:30 Lökhárító

Sziasztok érdeklődnék hogy hogyan tudom leszedni a faceliftes e46 touring nem M-packet-es de viszont tolatóradaros hátsó lökhárítóját? kerestem de csak a sedánét találtam hogy hogyan jön le de touringét még nem találtam meg!
Köszi előre is!

aeroengine89 Elküldve: 2013-09-18 12:32 Műszerfal kijelzés

bmw320d4 írta:
aeroengine89 írta:
bmw320d4 írta:
aeroengine89 írta: Éredklődnék hogy néha menet közben elhalványúl a középső kijelző ami mutatja a bc dolgokat de csak a középső kijelző az oráké nem? ötlet? az autó amúgy jó normálissan működik és megy is! esetleg generátor problémám lesz vagy ez normális?


Normális.


És ez mitől van?


Attól, hogy eltakarod a világítás kapcsolónál a kezeddel a fényszenzort, aztán megvakarod az orrod és újra eltakarod. És így tovább... Soha véget nem érő folyamat.


Előszőr néztem egy nagyot aztán leesett akkor arra való az a kis pont led izzé a világítás kapcsolónál

aeroengine89 Elküldve: 2013-09-16 21:55 Elektromos tükrök

haka írta:
aeroengine89 írta: ez a lehajlós tükör csak a behajthatós memoriás tükrökbe van vagy a sima elektromosan állítható és fűthetőbe is?


Most volt róla szó nemrég, pár oldalt kell visszalapozni, itt volt azt hiszem ^^


itt csak ez az egy oldal van nem tudok visszalapozni ezért is kérdeztem mert nem találtam meg!

aeroengine89 Elküldve: 2013-09-16 21:50 Műszerfal kijelzés

bmw320d4 írta:
aeroengine89 írta: Éredklődnék hogy néha menet közben elhalványúl a középső kijelző ami mutatja a bc dolgokat de csak a középső kijelző az oráké nem? ötlet? az autó amúgy jó normálissan működik és megy is! esetleg generátor problémám lesz vagy ez normális?


Normális.


És ez mitől van?

aeroengine89 Elküldve: 2013-09-16 20:00 Műszerfal kijelzés

Éredklődnék hogy néha menet közben elhalványúl a középső kijelző ami mutatja a bc dolgokat de csak a középső kijelző az oráké nem? ötlet? az autó amúgy jó normálissan működik és megy is! esetleg generátor problémám lesz vagy ez normális?