
alfatone Elküldve: 2006-12-01 15:00 ASC hiba
paci írta: valakinek van valami tippje, hogy milyen tipusu csatlakozo es szoftver kell ahhoz, hogy en, tudjak olvasni/torolni a hibatarolobol a sajat laptopommal?
alfatone Elküldve: 2006-11-30 13:44 kormány
Petike írta: az m-es multi az, ami az e46 m3-ban van, többek közt az oldal tetején az bbs felni mellet, a sport kormány hasonló, csak az alsó ága nem teli, hanem dupla ágú, és olyan betét jár hozzá, mint amilyen az adott autóban mindenhol található Pl: fa, titaniumII, aluminium pillar look, stb., illetve lényegesen vékonyabb (és nincs "pukli" a 2 vízszintes kormányág fölött a kormánkeréken)
Képek az albumomban.
Peti
alfatone Elküldve: 2006-11-17 19:30 Hideg gondok
alfatone Elküldve: 2006-11-16 20:39 Hideg gondok
alfatone Elküldve: 2006-11-16 20:36 Magyar GPS Térkép?
alfatone Elküldve: 2006-11-15 20:50 Hideg gondok
paci írta:BMW318i írta: Üdv!
Én még új BMW-s vagyok, de a fent leírt hibát tapasztaltam én is. Elõtte sosem volt BMW-m és nem tudtam, hogy a 46-ost is kupplung benyomása nélkül kell beindítani. Amíg benyomtam, mindig lefulladt kis idõ múltán. Hasonlóan, mint ahogy leírtátok.
Az enyém 318i (2 liter).
Most lemaradtam volna valamirol??? Nem értem, hogyan jön a kuplung kinyomása indításkor, a szivató, vagy az alapjárati léptetõmotor mûködéséhez...???
alfatone Elküldve: 2006-11-15 20:05 Hideg gondok
alfatone Elküldve: 2006-11-14 08:42 Eladó cuccok
dgergo írta: Hello!
Bontott elsõ féktárcsákat keresek 2000-es évjáratú 320i-hez.
Ha valaki tud, szoljon.
Köszi
alfatone Elküldve: 2006-11-14 08:20 Hideg gondok
bmw320 írta: Hali!
Egyszer vagy kétszer már nekem is volt ilyen! Szerintem ha nem mindig csinálja neked akkor az üzemanyag gagyibb vagy a gyertyák, esetleg alacsony fordulaton ha padlózod meleg állapotban nem torpan be egy pillanatra az autód? 2000 ford. alatt mert nekem akkor le is fulladt néha hidegen!
alfatone Elküldve: 2006-11-13 20:05 Hideg gondok
alfatone Elküldve: 2006-11-13 11:08 Összehasonlítás - 335Ci vs 335Cd
radattila írta: Hali,
Dízelautó versenyben? Már a raliban, pályaautóknál (Zengõ motorsport), gyorsulási versenyeken is látni dízelautókat nagyon jó eredménnyel.
Nov.2.-án Fehérváron volt a BMW tesztnapja. Alkalmam volt a 130i-t és az 535d-t kipróbálni. (Én még nem vezettem benzines 6hengeres BMW-t.)
6hengeres benzines hangja valami álom! Ilyet még nem tapasztaltam.
Sehol nincs hangban a 6-os dízel. DE! Az 535d-nekse menet közben se állohelyzetben halható hangja nem volt, nem hogy dízel. Na jó állohelyzetben egy minimális. Olyan toló ereje van mind a két autónak, hogy az már õrület. 130i 7000-ig simán leforgatta magát, 353d 4000-nél elváltott. 130i menetzaja 180-200-nál már zavaró (nekem), 535d-ben síri csönd (180-nál 2600-at fordul a fõtengely, õrület).
Szóval. 130i-nél a motor hangja csodaszép, és bivalyerõs, 535d menetközben motorhang szinte semmi, az autó nagyon csöndes, és nagyon megy. Nem tudok egyikrõl sem igazán rosszat mondani. Mind a kettõ kellene. 130i 14,5l/100km-t mutatott, az 535d 13l/100km-t. De az hozzátartozik, hogy senki sem kímélte õket.
Üdv.
alfatone Elküldve: 2006-11-13 07:46 Hideg gondok