alfatone fórum hozzászólásai

alfatone Elküldve: 2007-05-28 18:27 Balesetek BMW-vel...

A kis autó sem útlevél a hullaházba feltétlen. Aki látta smart töréstesztjét, amit 130-al nekihúztak betonfalnak, az tudja mirõl beszélek. Fontos a merev belsõ kaszni. Ellenben kis tömege miatt az ütközésnél fellépõ "visszapattanó" jelenség is komoly sérüléseket okozhat, hiába a sértetlen utastér.

alfatone Elküldve: 2007-05-28 18:23 Balesetek BMW-vel...

Akit érdekel, elõzmények a bmw bmw bmw témában.

alfatone Elküldve: 2007-05-28 17:54 BMW, BMW,BMW

Egyszer belémjött egy teherautó oldalról, a kocsi hátulját találta el. Az ütközés után arra gondoltam, mivel nem éreztem meg belõle semmit, hogy a lökhárítómat vitte le. Aztán eszméltem, hogy az úton fordítva állok, mint elindultam, mert megpördített. Kisszálllok, látom, hogy a kocsi c oszlop mögötti oldala szétgyûrve. A rendõrök szerint kb 70-el, fékezés nélkül jött belém.
Ennek ellenére az utastér sértetlen volt, minden ajtó, még a csomagtartó is nyílt. Szóval jó konstrukció az E46. És képesek a swiftet úgy hirdetni, hogy "civil tank".

alfatone Elküldve: 2007-05-28 17:36 BMW, BMW,BMW

Vanda írta:
alfatone írta: Vanda! Érdekelne, hogy milyen bmw-id voltak korábban. Vagy az M5 a beugró?

Szia!
Elötte egy E36-318i vel rohangáltam, amíg egy kö..ög kamionos neki nyomott a szalagkorlátnak!
2 bordám, az alkarom és a combcsontom törött, de a lényeg hogy élek! A mögöttem lévõ suzukiba meghalt az anya és a 2 éves kisfia!
A kamionost azóta se találták meg!
Azt a gépet egyébként azért vettem, mert apám egyik haverjának olyan volt és megesküdtem, ha törik , ha szakad ilyenem lesz!!!

Van egy mentõautó sofõr ismerõsöm. Hát az évek alatt nem kevés balesetet látott már.
Õ mindig azt mondja, inkább régebbi kocsid legyen, de minél nagyobb, és biztonságosabb, mert a súlyos balesetet csak abban lehet túlélni.

És ha arra gondolok, hogy egy szuzuki 3 millió, E46-ot meg már 2,5-ért lehet venni, E36-ot meg már szinte ingyen....
Mégis újat vesznek, hogy ne kelljen szervízbe hordani. Kérdem tisztelettel, hogyan is vinné szervízbe, ha meghal az elsõ ütközésben :

Mellesleg csak nekem tûnt fel, hogy a régi szuzukik eltûntek az utakról? Miért van az, hogy csak új szuzukit látok, hol a régebbi modell? Bezzeg a mi utcánkban van E36, E30, E28....

alfatone Elküldve: 2007-05-27 10:40 BMW, BMW,BMW

Vanda! Érdekelne, hogy milyen bmw-id voltak korábban. Vagy az M5 a beugró?

alfatone Elküldve: 2007-05-27 10:35 BMW, BMW,BMW

Zotyi30d írta:
Vanda írta: Valamiért csak vettétek a BMW-iteket?
Vagy azért mert jól mutattok benne?

Szia Vanda!
Ez nagyon jó téma.
Nálunk Faterom volt Bmw mániás és igy ragadt rám.Azóta csak a Bmw!!!Van tekintéje az utakon és az autopályán mész a belsõ sávba nem nagyon jönnek ki eléd Ja és a 6 hengeres motor hangjának nincs párja ez lehet benzines és diesel egyaránt.

Ez érdekes, de így van. Tulajdonképpen biztonságossabban lehet közlekedni, mert félnek tõle az autósok. Ha pedig megállok, és kiengedek valakit, az nem akar elindulni, mert nem hiszi el, hogy az "agresszív béjemvés" elõzékeny vele.
Alapvetõen nem vagyok erõszakos az utakaon, de néha azért jó elbújni ezen elõítélet mögé.

alfatone Elküldve: 2007-05-26 19:36 BMW, BMW,BMW

Egyszerû. Toyota után hondát akartam venni. A sógor beelõzött egy e36 28i-vel, azzal mentem két kört, és el is felejtettem a hondákat.

És mert amikor mentünk autókat keresni, a nejem beleült, és azt mondta, hogy ezt õ hazaviszi.
Mit volt mit tenni...

alfatone Elküldve: 2007-05-18 19:16 Olajcsere_

csu2 írta: Köszi, de nem teljesen értem. Én az alul lévõ motorolaj leeresztõcsavarjáról kérdeztem, hogy miért üreges.

Ja, azt hittem a fenti fékolaj témához írtad.
Annak mindegy.

alfatone Elküldve: 2007-05-18 12:34 Olajcsere_

csu2 írta: Üdv! Valaki tudja, hogy miért üreges az olajleeresztõ csavar? Kicsit szétvolt az enyémben és tömöret raktak bele helyette. Érdemes szerezni bele eredeti gyárit? Kösz a segítséget!

Ha nem üreges, nem lehet légteleníteni, cserélni benne az olajat. Rá szoktak húzni egy gumicsövet, kicsit megnyitja, és üvegben nézi az olaj színét, és a buborékokat. Cseréig szerezz be egy gyári csavart. Mert ha amúgy is légtelenítik, akkor ki lehet cserélni a csavart.

alfatone Elküldve: 2007-05-11 20:17 immos kulcs - légzsák - abs -asc probléma

Diabolica írta:
alfatone írta: Nem a bmw védelmében, és nem a szevízt meghazuttolandó, de még soha nem hallottam mástól ilyen gondot a kormánynál.


fõleg a 39-eseken jellemzõ, mert egy picit öregebbek. 5 éves kor után leginkább. Schleifring-nek szokták hívni.

Akkor visszavontam.

alfatone Elküldve: 2007-05-11 13:15 immos kulcs - légzsák - abs -asc probléma

Nem a bmw védelmében, és nem a szevízt meghazuttolandó, de még soha nem hallottam mástól ilyen gondot a kormánynál.

alfatone Elküldve: 2007-05-10 18:02 Vásárlás

Lakcím lehet már állampolgárság nélkül? Mondjuk uniós ország vagyunk, vagy mi a rosseb....
Csak bejelentkezek egy haveromhoz Münchenbe? De akkor az ittenit vissza kell adni, nem tûnik ez egyszerûnek.

alfatone Elküldve: 2007-05-10 17:59 immos kulcs - légzsák - abs -asc probléma

Az anyós lesz a ludas. Az esetek 90%-ában a beülésérzékelõ okozza.

alfatone Elküldve: 2007-05-10 17:55 Olajcsere_

A szervíz kézikönyv 0,7L/ezer Km maximumot ír. Jó motor ennek a tizedét hozza.

alfatone Elküldve: 2007-05-09 12:41 Olajcsere_

paci írta: 1000km/1l olaj ~ gyári érték..de szerintem a 10000km/1l a normális.

1L/1000km az a maximum, felette orvoshoz kell menni. Ha jók a szelepszárszimeringek, jó a kartergázszelep, nem folyik sehol, akkor szerintem is 1l/10000.