bmw320d4 fórum hozzászólásai

bmw320d4 Elküldve: 2011-10-16 19:32 Valaki segítsen

Bero írta: Hali! Segítség kéne. Az önindítóm teljesen szétment,ma szerettük volna kicserélni. Hát nem ment Hogy álljunk neki? Felülről vagy alulról szedjük ki? Aki tud segíteni az legyen szíves írni A motorom 1.6 benzines M43-as. Köszi! Ja és még valami. Az új multikormányommal van baj,mégpedig azt írja ki,hogy ellenállás van,tehát szakadás van. A csúszógyűrűm lehet más? Vagy lehet a légzsákom a rossz? A régi kormányom 4 küllős volt multi nélküli a mostani M-es 3 ágú multis. Honnan tudjam meg,hogy a régi 1 vagy 2 indítós-e? Meg a mostani. Mi lehet a gond szerintetek,a gyűrű vagy a légzsák? Köszi!



4 vezeték = 2 indító, 2 vezeték = 1 indító.
Semmi köze a csúszógyűrűnek a légzsákhoz és a multikormányhoz.

bmw320d4 Elküldve: 2011-10-16 01:50 Turbo

MrYamaha írta:
bmw320d4 írta:
MrYamaha írta:
bmw320d4 írta:
MrYamaha írta: Hát akkor ez a turbós dolog megint bebukott De..
Ha emberfüggő remélem nemszarik be mert nincs oka rá. Hameg végevan akkor igenszép summa lesz, jöhet a spórolás.


Jó minőségű olaj, időben cserélve szűrőkkel együtt és nem lesz baj.

A nagy terhelés utáni 1-2 perces hűtésről sem szabad elfejetkezni!


Ez azért alapdolog.


Igen alap, mint az is, hogy nem cserélünk százezrenként turbót



Figy, én totál nemértek ilyenekhez.AZértis kerestem egy oldalt és rátaláltam erre ahol segítőkész BMW-sek esetleg ellátnak egykét baráti tanáccsal vagy ha kérdésem van bizalommal fordulhatok felétek a forumra


Nem neked szántam a célzást!

bmw320d4 Elküldve: 2011-10-16 01:47 Turbo

MrYamaha írta:
bmw320d4 írta:
MrYamaha írta: Hát akkor ez a turbós dolog megint bebukott De..
Ha emberfüggő remélem nemszarik be mert nincs oka rá. Hameg végevan akkor igenszép summa lesz, jöhet a spórolás.


Jó minőségű olaj, időben cserélve szűrőkkel együtt és nem lesz baj.

A nagy terhelés utáni 1-2 perces hűtésről sem szabad elfejetkezni!


Ez azért alapdolog.


Igen alap, mint az is, hogy nem cserélünk százezrenként turbót

bmw320d4 Elküldve: 2011-10-16 01:39 Turbo

MrYamaha írta: Hát akkor ez a turbós dolog megint bebukott De..
Ha emberfüggő remélem nemszarik be mert nincs oka rá. Hameg végevan akkor igenszép summa lesz, jöhet a spórolás.


Jó minőségű olaj, időben cserélve szűrőkkel együtt és nem lesz baj.

A nagy terhelés utáni 1-2 perces hűtésről sem szabad elfejetkezni!

bmw320d4 Elküldve: 2011-10-16 00:23 BMW e46-hoz és 330i M54B30 alkatrészek!

anubisz írta:
bmw320d4 írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
kempelen írta:
anubisz írta: Ki kel cserélni a kocsit hozzá. 316 i re


El kell cserélni Yellow-éval...


Jaj,őt ne mondjátok,mert pipa lesz


mé lennék pipa? nekem nem köl kabriós. nem csajozni akarok, és félek ha nem vagyok zárt szerkezetben



Én is odavoltam régen érte,ma már nem vennék,félek én is,néha olyan dolgok esne le teherautókról,felüljárókról dobálna,kövek potyognak dömperekről,tető nélkül elég egy pár grammos kő 130,150 km sebességnél,hát nem tudom,én is félnék benne. Borulásról nem is beszélve.


Van benne borulávédelem, elméletileg ugyanúgy megvéd balesetnél mint a zárt kasztni. A dobálás ellen viszont csak egy védelem van



Tudom,csak a tudat,hogy vászontető,azért a lemez csak véd valamit,de nem is az,hanem mikor az ember elmegy egy kamion mellett,ú mindig az jár az eszembe,valami leszakad róla,televeri a koponyám,szeva. vagy vasútátjáróba,mikor robog a vonat,felvág egy követ,szétvágja a koponyám.
Persze tudom,nem kel kocsiba ülni,azért az üveg véd valamit,főleg hogy fóliázva van,nehezen töri át valami kisebb kő. Ja,meg a csikkek,mikor dobálják ki a kocsikból,kamionokból,egy égő csikk a nyakamba,vagy néha a hamust ürítik menet közben,láttam már olyat is


Ezért lehet venni keménytetőt a kabrióra..

bmw320d4 Elküldve: 2011-10-16 00:13 BMW e46-hoz és 330i M54B30 alkatrészek!

anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
kempelen írta:
anubisz írta: Ki kel cserélni a kocsit hozzá. 316 i re


El kell cserélni Yellow-éval...


Jaj,őt ne mondjátok,mert pipa lesz


mé lennék pipa? nekem nem köl kabriós. nem csajozni akarok, és félek ha nem vagyok zárt szerkezetben



Én is odavoltam régen érte,ma már nem vennék,félek én is,néha olyan dolgok esne le teherautókról,felüljárókról dobálna,kövek potyognak dömperekről,tető nélkül elég egy pár grammos kő 130,150 km sebességnél,hát nem tudom,én is félnék benne. Borulásról nem is beszélve.


Van benne borulávédelem, elméletileg ugyanúgy megvéd balesetnél mint a zárt kasztni. A dobálás ellen viszont csak egy védelem van

bmw320d4 Elküldve: 2011-10-15 00:52 Turbo

BarG írta:
Alesi írta:
MrYamaha írta: 530D-n milyen idő közönként kell cserélni turbót, ugyhallottam 100 000kmenként.Ez igy van?


Olyan gyakran, amilyen gyakran elromlik, ez pedig fokepp hasznalaton, odafigyelesen mulik. Barhogyis, azert 100ezernel szerintem joval tobbet kell birnia...


ALKATRÉSZBOLTOS!!!!! írta az Indexen, hogy akármit csinált, a régebbi 530d-jén (E39) 100e-ként leesett a turbó. Persze lehet írni, hogy bíííírni kellene neki többet, meg kötelező neki többet tudnia, meg nem hiszem el, hogy nem képes többre, de a statisztika azt mutatja, hogy igen hullékonyak ezek. Autójavító meg mutatta a polcát, hogy nézzem meg, teli rossz bmw turbókkal, jó részük nem is mechanikusan hibás, hanem a geometriát mozgató elektronika lett krepa.

A tiéd elmehet akármeddig, ha vigyázol rá, meg szerencsés is vagy.


Az enyém már a 300.000 km -en is túl van, és semmi baja. De mitől is menne tönkre? Attól mert az a pár deka forog egy nagyon jó kenésű siklócsapágyban?
Ha 100.000 km-t menne el, nem vettem volna turbós kocsit soha.

Az elektronika más dolog, de annál se törvényszerű a 100.000 km, eléggé változó az élettartama.

Ha valaki félnívóval kocsikázik padlógázon teszkós olajjal, az ne csodálkozzon, hogy 5 méterenként leesik a turbója...

bmw320d4 Elküldve: 2011-10-15 00:22 Kasza mester 0670-5799225

Neo78 írta:
Hori írta:
Neo78 írta: Sziasztok, 28i-be keresek hengerfejet, mivel megadta magát, elrepedt. Tudtok segíteni?




Szia

Vanoszos vagy nem egy vagy két vanos évjárat? ilyeneket kéne tudni


Háááát aztat én nem tudom megmondani, de megkérjuk Mikit, o biztos tud érdemben válaszolni
Igaz?



1 Vanosos, és ha jól emékszem 96/4 évjárat.

bmw320d4 Elküldve: 2011-10-12 23:05 Polírozás, vaxolás

Gyozy írta:
De hát ha félévente políroznám, akkor pár év múlva a festék is lejönne nem?


Biztos, hogy kell mind a 9 előző hozzászólást idézni?

bmw320d4 Elküldve: 2011-10-12 23:02 Kormányszervó hiba

YELLOW írta:
YELLOW írta: nem biztos, hogy hiba, csak most vettem észre

szóval alapjáraton, ha tekerem a kormányt, akkor a fordulatom lefelé csökken, amíg fordítom, tekerem. gondolom ez normális ha a szervoszivattyú is azon ékszíj által van hajtva, ami a főtengelyről jön. (mondjuk én a generátoron, klímakompresszoron, más egységet nem igazán láttam rajta, talán míg a vízpumpa van ott)
a másik, hogy ha jobbra tekerem a kormányt, akkor sercegést hallok, mint amikor préseli át az olajat. olaj kb 15ezerrel ez előtt volt cserélve, légteleníteni magát légteleníti. végállásban jha ott tartom, akkor erősödik a hang. a szervo egyenletes minden szakaszon. balra forgatásnál nem csinálja.
ez normális?


most, hogy ilyen sokan vannak itt... hátha.
legalább valaki próbálja már ki neki csinál-e ilyet, majd ha autó közelben lesz.




Ne foglakozz vele. Majd ha visít, akkor írj újra.

bmw320d4 Elküldve: 2011-10-12 22:40 BMW E46 M-es futómű

YELLOW írta:
sajnos az nálam is rátesz, hogy anno, amikor fóliázták az üvegeket, leszedték a kárpitot.... mindig elfelejtek bolhakészletet venni, pedig szoktam M. Attinak mondani, hogy valami volt eszembe mikor rendelek, de most jut eszembe



Széttördelték a bolhákat?

bmw320d4 Elküldve: 2011-10-12 22:30 F30

anubisz írta:
Zolee írta:
anubisz írta: Most néztem az F30 első lámpáit. Ajjaj,ez nekem nagyon nem jön be.Ajjaj de rossz nézni,fú lehet majd megszokja az ember.


Élőben sokkal szebb!
Megszokás: gondolj csak az E90-re, amikor kijött nem sokunknak jött be - nekem tutira nem - most meg tetszik, a facelift meg nagyon szép lett


Rettenetesen sok a szöglet a lámpában,szemnek elég ingerküszöb. Lámpamosónál az a furcsa ív. Fú de furcsa.


Az E30-hoz képest az E46 is elég merész....

bmw320d4 Elküldve: 2011-10-12 22:28 F30

Zolee írta:
anubisz írta: Most néztem az F30 első lámpáit. Ajjaj,ez nekem nagyon nem jön be.Ajjaj de rossz nézni,fú lehet majd megszokja az ember.


Élőben sokkal szebb!
Megszokás: gondolj csak az E90-re, amikor kijött nem sokunknak jött be - nekem tutira nem - most meg tetszik, a facelift meg nagyon szép lett



Szép az! Ráadásul 600e Ft-ért lehet rendelni ledes fényszórót is...

bmw320d4 Elküldve: 2011-10-12 22:18 F30

Zolee írta:
Háát... vannak még jó autók...


Dehogy vannak!

bmw320d4 Elküldve: 2011-10-12 21:58 F30

anubisz írta: Amúgy halkan megsúgom,ha lenne kocsira 20 30 millióm akkor nem BMW vennék,és biztos sokan vannak ezzel itt így. Álmaim kocsija egészen más.


Előbb próbálj ki egy F-est, aztán írd le ezt újra

E