bmw320d4 fórum hozzászólásai

bmw320d4 Elküldve: 2010-05-25 23:03 Légtömegmérõ

Tiba írta: Az nem házhoz van kalibrálva?


De. Nem is lesz pontos..

bmw320d4 Elküldve: 2010-05-25 21:57 Belsõ

Tiba írta: Csak felfelé kell feszíteni, és akkor lejön. Ritkán van, hogy egyben marad, általában eltörik az a kis sin, amiben a patentok vannak. Biztos van valamilyen trükk, amivel le lehet szedni, hogy egyben maradjon. Talán hőpisztollyal meg kell melegíteni!?...

Ezzel nem törik:
Patentkiszedő

bmw320d4 Elküldve: 2010-05-25 14:10 Társalgó

SoundkeY írta:
Megjegyzem nalam a valos fogyasztasnal varosba +0,4 - +0,5 , orszaguti temponal +0,1 - +0,2 decivel mutat tobbet.


Az enyém sem volt pontos, de beállítottam a korrekciót a valós fogyasztásból, azóta 1 decit sem téved

bmw320d4 Elküldve: 2010-05-24 20:48 esõszenzor_

Prof írta: az esöszenzor modulra megy egy csatlakozó "na annak kellene a gyári száma és a csatlakozoba lévö fém betét amihez a vezeték van forrasztva"




1db - 61 13 8 380696
4db - 61 13 0 005197

A csatlakozóhoz nem forrasztva van a vezeték, hanem préselve, tehát szükséged lesz egy krimpelőre.


bmw320d4 Elküldve: 2010-05-24 20:23 Társalgó

InsectKiller írta: BMW320D4!
Az volna a kérdésem, hogy amit töltöttél fel kép "made in germany" megnyerte a tetszésem.
Honnan lehet olyat szerezni, mennyiért és mire jó az?


Rendeletem a gyárból, ICOM A,B,C a neve.
Az összes BMW-vel kommunikál k,l vonalon, D-can-en, MOST-on és Etherneten (F széria) is, előreláthatólag kb 15 évig.
Ismeri az összes protokollt, és akár Wlanon is használható


bmw320d4 Elküldve: 2010-05-24 20:14 Társalgó

SoundkeY írta: Votl mar szo a jovo evi KGFB-rol ?

Fasza, 150 loval epp 1 kategoriat ugrunk ( asszem hori mar szajkozta )

http://www.vezess.hu/biztosita...tas/24392/

Biztosításikategória-határok, szgk.
Jelenleg : 2011. 01. 01-től
1. kategória 850 cm3-ig (37 kW-ig (50 LE)

2. kategória 851-1150 cm3 (38-50 kW (52-68 LE)

3. kategória 1151-1500 cm3 (51-70 kW (69-95 LE)

4. kategória 1501-2000 cm3 (71-100 kW (96-136 LE)

5. kategória 2001-3000 cm3 (101-180 kW (137-245 LE)

6. kategória 3000 cm3 felett (180 kW felett (245 LE-től)


Engem nem érint

bmw320d4 Elküldve: 2010-05-24 20:02 képek

bmw320d4 Elküldve: 2010-05-23 20:04 Nem indul. please help me!

Joelondon76 írta: Hello mindenki..
Na akkor erdekesseg keppen hogy legyen itt valami ertelmes dolog is, ne csak arrol beszeljunk hogy kinek hova szabad vagy hova nem szabad irni..
Szoval.
Marcsak egy kod jon vissza, lepesrol lepesre (idohiany miatt)haladok.
Szoval a code: 4222 cylinder 2 Activation interrupted - IZZITO GYERTYA meghibasodas!
4232 cylinder 3 Activation interrupted - IZZITO GYERTYA meghibasodas!
Mindketto hatarozottan elvolt egve, csereltem, toroltem a code ot, es lam nem jott vissza!
Ezen kivul leellenoriztem a oil breather-t es a benne talalhato olaj levalasztot.
Nem meglepetesemre mindkettoben 2002 es datum volt, meg egyszerse csereltek.. :d Ez az angolokra jellemzo... szoval mentem vettem egy ujat kompletten az uj vortex dizajnt..
45 font volt..
kovetkezo lepeskent kicsereltem az ossze vakum csovet, mert mindnek a kulso textil resze el volt szakadva, ugy gondolom meg eppen mukodtek nem voltak elszakadva de nemsok kellett..
Kovetkezo lepesben ellenoriztem a szivosorban talalhato Swir flapsokat..
Persze kiszedtem oket teljesen mert a helyukon nezve rendesen mukodtek! Viszont kiszedett allapotba mindegyiken latszott hogy megvan hajolva(enyhen) a tengely... az egyiknek a tengelyen ahol a csavar bele van tekerve az egyik oldalan mar repedt volt a tengely... szoval ranezesre Max 10000 kilometert adtam volna a motornak.. addigra tuti a hengerfej es a dugatju kozott vegeztevolna (rombolt volna )
tehat ki iktattam mind nagyon egyszeru modon, ha valakit erdekel kerdezzen nyugodtan, sajna fenykepet elfelejtettem kesziteni.. Ajanlom mindenkinek ellenorizni ezeket, mert ha a motorba kerul...
Kovetkezo: Az EGR szelepet is igencsak kikellett tisztitanom...
Meg eszre vettem egy igen apro hibat ami igen komolya valhatott volna!
Az EGR- szelep mogot vezettek el egy kabelt ami gegecsobe fut es pont ott van rajta egy
ilyen muanyag Y eloszto.. nahat ezt kisse kozel raktak az EGR csohoz, ami igen meleg..
szoval szepen raolvadt! Szerencsere csak a gegecso olvadt szet meg a kb. 10 kabel kozul az egyik szigetelesen egy ket milimeteres resz..
Kicsit odebb helyeztem es leszigetetltem..
Mostmarcsak a valos hiba kod maradt meg ami jelzi hogy miert nem indul a motor..

4b90 tull alacsony uzemanyagnyomas inditasnal !
Mar az alacsony nyomasu szivatju nyomasat leellenoriztem es az rendben volt!
A nagynyomasu pupara gyanakszom.. persze lehet a aramlas szabalyzo szelep es a nyomas szabalyzo szelep is..
Most epp ezt tanulmanyozom hogy pontosan kizarhassam a dolgot es ne ossze vissza cserekgessek mindent!
par nap es megvagyok vele(remelem)
Akkor majd jon a kovetkezo beszamolo!
Remelem tobb hiba nem lessz.

Remelem valakinek aki szinten hasonlo gondokkal kuzd ez egy kis segitseget nyujt!

Joe


Szivattyúcsere előtt nem ártana ellenőrizni a mennyiségszabályozót.

bmw320d4 Elküldve: 2010-05-23 17:24 Társalgó

Tiba írta: Én pattogni szeretek a dőlés helyett. Így szoktam meg. Igaz, hogy nem olyan kényelmes, de így közvetlenebb a feeling


Jó is az, amíg egyenes az út

bmw320d4 Elküldve: 2010-05-23 16:24 Társalgó

Tiba írta: Lacci avatarján látszik, miért is rosszabb a gyári magasság


Ami másabb, az nem feltétlenül rosszabb
Jobb dőlni mint pattogni,+ közúton nem lehet kilinccsel előre kanyarodni

bmw320d4 Elküldve: 2010-05-22 23:43 Egyenetlen alapjárat

Robin68 írta: Vagy ha csak maga a műszer van cserélve ház nélkül, akkor azt a csatinál a két csavar tartja.


Ömagában nem szabad légtömegmérőt cserélni, mivel az a saját házához van kalibrálva.
Ettől persze még lehet jó(nak tűnő) az autó, de biztos, hogy nem a valós értéket fogja mérni.

bmw320d4 Elküldve: 2010-05-21 19:04 angel eye

YELLOW írta: én úgy tudom, hogy diaggal be lehet állítani, hogy nyitásra kapcsoljon fel a helyzetjelző. ha AE van rá kötve akkor egyértelműen az fog világítani. talán a világítás időtartamát is be lehet állítani. diagos kolléga biztos tudja.



Soha nem volt ilyen, talán az E6X LCI és E9XLCI welcome light funkció hasonlít rá.

bmw320d4 Elküldve: 2010-05-16 19:54 Furcsa hangok a kerekek felõl.

YELLOW írta: esetleg az nem lehet, hogy olyan a jelenség mint E39-nél? annál volt olyan, hogy teljesen kitekert kormánynál, bezárt a kormányzár. nem lehetséges, hogy esetleg ott is be akarna zárni csak nem tud? ez csak felzézelezés.


Milyen történeteket tudsz te
Az a baj, hogy a kormányzár 1 kormányfordulat alatt 2-3x zárna, így elég nehéz elhinni, hogy csak teljesen kitekert kormánynál zár(na) be...

bmw320d4 Elküldve: 2010-05-16 16:04 kézifék jelző lámpa sárgán világít

JanoE46 írta: Sziasztok!Valamelyik nap átnéztem műszerrel a gépet,és a kormányszögérzékelő visszajön mindíg hibának.A kérdésem az lenne,hogy mit tud ez befolyásolni?


Ha annyit ír, hogy nincs szinkronban az alvázszám a LWS és a DSC között, akkor semmi működési rendellenességet nem okoz. Ha viszont 0x130 as Can botschaft -van a tárolóban, akkor időnként kiesik a Can forgalomból a LWS, amit csak cserével lehet javítani.
Utóbbi esetben néha kivillan a sárga ikon, és nem működik a DSC.

bmw320d4 Elküldve: 2010-05-16 15:23 manuális váltó

stgoofy írta:
bmw320d4 írta:
stgoofy írta: kérdés valaki telepitette már a Bmw TIS programot a gépre?
mert meg van cd-n de nem igazán tudom elinditani..


Meghajtó:\WIN95\BMW\TIS\Setup.exe-vel telepíted a Sysadm-t, aztán az asztali Sysadm parancsikonnnal indítva a programot kiválasztod a TIS/install-t, megadod neki a CD meghajtót amiben a TIS CD van, aztán választhatsz a CD-s vagy HDD-s között. A CD-s gyorsabb, én azt javaslom.

windows 7en is rajta van ez az exe filje vagy le kell töltenem?
mert nem hozza a kereső


CD meghajtó:\WIN95\BMW\TIS\Setup.exe
Tehát a CD/DVD meghajtón keress, ne a HDD-n. Win7-re nemtom, hogy fog-e települni