Ez egy archivált weboldal! bővebben
bmw320d4 fórum hozzászólásai

bmw320d4 Elküldve: 2010-02-25 20:35 Kasza mester 0670-5799225

borgasz írta: Tudom mi a keymemory és ugyebár nem csak az ülés beállításokat tárolja, de nem programoztam rá a kulcsra semmit ezért nem is tudom, hogy mûködik e


Arra lettem volna kiváncsi, hogy minden LOW GM5-el mûködik-e.

Kulcsot nem tudtam még eddig ráprogramozni, de ettõl függetlenül lehet, hogy valakinek sikerül.

bmw320d4 Elküldve: 2010-02-25 20:21 Kasza mester 0670-5799225

borgasz írta: Azt a funkciót nem használom, de a memória az tökéletesen mûködik.
Azzal volt az elején egy kis probléma, de pótolni kellett egy kábelt és az is jó lett


A "kábel" nélkül egyáltalán nem mûködnek a memóriafunkciók.

A Keymemory az, amikor az adott kulcshoz áll be az ülés, amikor nyitod az autót. -Na, ez mûködik?

bmw320d4 Elküldve: 2010-02-25 19:48 Kasza mester 0670-5799225

borgasz írta: Ricsitõl (Rhantos) vettem, õ is tette be az üléseket.
Annyival árnyaltabb még a kép, hogy ezek motoros, memós, deréktámaszos ülések, de ennek az ülésfûtés kábelek szempontjából nincs jelentõsége


A Keymemory funkció is mûködik az üléseknél?

bmw320d4 Elküldve: 2010-02-24 17:17 Fogyasztásmérõ hiba?

Tano írta: És pont ezért is hívják pillanatnyi fogyasztásmérõnek


Ja Ebben lehet valami

bmw320d4 Elküldve: 2010-02-24 16:20 Kasza mester 0670-5799225

YELLOW írta: lenne pár hülye kérdésem, azért itt, mert hátha Imrebá is tud válaszolni...

1. az angliai BMW-kben lévõ M-es multikormány, ugyanúgy jó a miénkbe is? (nem amiatt aggódok, hogy balra akar majd tartani, hanem esetleg van-e valami eltérés benne?)

2. ülésekrõl ugyanez a kérdésem. tehát angliai autóból származó üléseket be tudok-e tenni az enyémbe, tehát nem baj ha az ottani vezetõülés nálam az utasoldali lesz..stb


A kormány ugyanaz, az ülések viszont nem.
Az angol ülésszettben a balos ülésben van az ülésfoglaltság-érzékelõ, igaz, ezt ki lehet kapcsolni.

Ha már a kikapcsolás szóbajött, megemlíteném, hogy az utólag beépített xenonos autóknál megoldható a lámpamodul átprogramozása úgy, hogy megmarad a manuális állítási lehetõség, miközben a xenonhoz megfelelõ jelszint és jelalak jelenik meg a végfokokon.
Így az égõ élettartama se csökken, és a magasságot is lehet állítani.

bmw320d4 Elküldve: 2010-02-23 22:33 320d Motor

galrobika írta: Amíg ott voltam csak a hibakódokat olvasták ki és ott nem jelent meg,vmint mondták utólag h nem jelzi ki a gép,ezek szerint,mint hibakódot.Biztos az volt,amit mondassz,menetszimulációt végeztek,teljesítménymérõ padon és ott be tudták határolni a hibát."Élõadatoknál" gondolom menet közbeni teljesítménymérésre gondoltál?!Az elõbbi hozzászólásban írtam,h nem vetettem bele magam még ezekbe a dolgokba komolyan,így nem is értek hozzá.Nem osztottam az észt,csak a sajátomból kiindulva próbáltam segíteni.


Egy olyan durva AGR hiba, amitõl észrevehetõen csökken a teljesítmény, minden esetben el van tárolva a DDE háttértárolóban, továbbá fékpad és próbaút nélkül is megállapítható a hiba, csupán tesztmodulok használatával.
"Menet közbeni teljesítménymérés"? - Számított forgatónyomatékról már hallottam, de a teljesítménymérést nem tudom elképzelni, hacsak nem a padra gondoltál.

A lényeg, hogy jó lett a gép...

bmw320d4 Elküldve: 2010-02-23 20:56 320d Motor

galrobika írta: Szia!

Igen, az ábrán az 1-es számmal jelölik,arra a nyomásszabályzóra gondoltam.Igazad van esetleg a levegõtömegmérõ is okozhatná,ki is ment a fejembõl,hogy azt is megnézték.Méghozzá úgy,h lehúzták és úgy mentek vele pár kört és az alapján néztek meg vmit,majd gépen is megnézték és mondták,h a turbónyomás,a l.tömegmérõvel is minden ok!Sajnos annyira nem értek hozzá,ezért errõl többet,érdemibbet nem tudok mondani.Az a baj,h ezt a hibát a computer nem jelzi ki!nekem is szerencsém volt,mert a srácnak u.o. 320 td-je van mint nekem és úgy kipróbálták,h áttették az övébõl a szelepet és minden tökéletes lett!Reggel elvittem és este amikor mentem érte már mondták,h mi a baj.!Ez az ATC NOVA Kft.Ha gondolod hívd fel õket,csak ajánlani tudom.Nem kifejezetten BMW-sek,de értenek hozzá!Elsõsorban chippelnek.


Már hogyne jelezné ki a HFM, AGR és turbóhibát a gép!
Persze nem hibakódként van beírva, hogy : koxos az AGR szelep, hanem élõadatoknál pl. a másfélszer annyi légtömeg, vagy a lassan felépülõ töltõnyomásból simán lehet következtetni a hibára, gyakorlatilag 99%-os biztonsággal.

bmw320d4 Elküldve: 2010-02-23 20:49 Fogyasztásmérõ hiba?

Beluga írta:
ok ezt értem amit irsz,azt is elfogadom,hogy igy müködik normálisan,de mitöl megy felfelé a mutató 10L-re miközben üresben lassulok?


Mert az alapjáraton üzemelõ motor fogyasztása gyakorlatilag konstans, a sebességed viszont egyre csökken.
Tehát:-ha x az alapjáraton elfogyasztott üzemanyag egységnyi idõ alatt, és az X értéke pl 7l/óra, akkor ha pontosan 100km/h-val gurulsz, akkor 7l/100km-es átlagfogyasztásod van.
Ha viszont csak 50km/h val gurulsz akkor 14l-es fogyasztást fog mutatni a fogymérõd.
És egyre többet és többet, mivel 7 liter üzemanyagod van egy órára.

bmw320d4 Elküldve: 2010-02-23 16:08 Fogyasztásmérõ hiba?

lacaca írta:
InsectKiller írta: Nálam is jelen van ez a történet. Ahogy gurulok piros felé elengedett gázzal, akkor lemegy a fogyi 0-ra majd felmegy szinte teljesen aztán amikor megállok le.
Szerintem ez normális...Vagy nem :



Igen ez így mûködik. nem hiba!


Így van ez teljesen normális. Annyi a hiba, hogy motorféküzemben 0-át mutat, viszont kinyomott kuplung/üres sebfokozat esetén fél liter körül áll a mutató.
Álló helyzetben azért mutat 0-át, mert a sok értelemes ügyfél panaszkodott, hogy 30 litert eszik az autója álló helyzetben. (Pedig nem is 30, hanem végtelen sokat)
Jelenleg 5km/h alatt nem történik fogyasztáskijelzés az E46 és fiatalabb autóknál.
Próba: Ha elindulsz, akkor is 0-át mutat, egészen 5km/h-ig.

bmw320d4 Elküldve: 2010-02-21 20:22 kettõstömegü lendkerék

BarG írta: Én már úgy érzem, kezdek hozzászokni a gondolathoz, hogy rövidebb leszek néhány kHUF-fal.
Van azonban egy kérdés, ami birizgálja a fantáziámat. Nem gyártott ezekhez az autókhoz valamelyik gyártó erõsebb, strapabíróbb szerkezeteket? A realoem-en megnéztem az egykorú 530d (218LE, 500Nm) lendkerekét, a cikkszám nem egyezik az enyémmel. Biztos, hogy nem csereszabatosak? No erre kéne valami szakértõi válasz!


A Valeo gyárt merev lendkereket, rugós tárcsával:
http://www.valeoservice.com/ht...F1B3C.html


bmw320d4 Elküldve: 2010-02-21 18:44 help:)

Van ilyen relém ha nagyon kell. (1db)

bmw320d4 Elküldve: 2010-02-21 15:32 lámpa

Robinson írta: Na pont erre lennék kiváncsi
Vagy esetleg ha valaki tudja hol volt errõl szó, mert nem találtam, pedig tuti volt már itt téma a fórumon.
Valami olyasmirõl is volt szó, hogy valami ellenállással át lehet verni, és akkor megmarad a kézi magasság állítás is, de akkor az izzó üzemideje csökken.


Van lehetõség a kézi magasságállítás megtartására, miközben nem gyílkolod szét a xenonelektronikát. Az ellenállásos-kondis kókányolásról már leírtam a véleményem.
A halogén izzót kitöltési tényezõvel vezérli a lámpamodul:


Xenon esetén stabil 12V egyent tesz ki a végfokokra.

Vajon mekkora kitöltési tényezõt kap a xenonelektronika, ha a lámpamodul azt hiszi, hogy az egy halogén izzó? És mekkora lesz a feszültség ha kisimítjuk a PWM-et egy kondival?

bmw320d4 Elküldve: 2010-02-18 18:35 BMW Navigáció CD/DVD-rol minden

NaviProfi írta:
MEGÉRKEZTEK!!! 172.606,- Ft. ((


Javított verzió, és ugyanannyi az ára mint a réginek...

bmw320d4 Elküldve: 2010-02-17 15:31 e90 TV

[quote="guesswho"]
csatis1 írta: A YouTube-on ezt találtam:

YouTube videó
fu basszus, azért a vészvillogó gomb villogása elég beteg


Azok morzejelek!

bmw320d4 Elküldve: 2010-02-16 23:24 Társalgó

Kopter írta: csáó egy egyszerü kérdés: bmw e 46 320 d 143 lovasba létezik e mert én nem tudok róla és egy ismerõs erõsen állitja.Ja és azt mondja h a 150 lovas az a faceliftes és a nem faceliftes pedig 143 kereken 143.


100 és 110 kW-os van, vagyis 136 és 149,6 LE.

1kW=1.36LE

Van 4-féle lóerõ amiben lehet számolni, viszont ide csak ez jó.