Ez egy archivált weboldal! bővebben
bmw320d4 fórum hozzászólásai

bmw320d4 Elküldve: 2010-01-08 12:20 Turbo

Szabo01 írta: Köszönöm a segítséget! Azt hittem azért nem lehet cserélni külön, mert hogy a gyárban állítják be ezeket a turbónyomás szabályzókat a turbókhoz és ha rárakok egy másikat azzal már nem mûködne megfelelõen. De hát, ennél egyszerûbb a válasz nem lehet kapni . Erre szerintem lehet azt mondani, hogy szemétség. Ezt a hibát szerintem maximum 30.000 Ft-ból meg lehetne oldani, de nem, ez miatt venni kell egy új turbót és ezzel a javítása 6-szor annyiba kerül.Persze ha a turbót náluk veszed, akkor biztos több, mert minimum a turbó 250.000Ft adják. Ebbõl látszik igazán, hogy mennyire le akarják venni az embereket pénzel. Arra kíváncsi lennék, hogy mért nem tudnak ilyen szabályzó szelepeket külön árulni, mikor nekik is külön le kell gyártaniuk azokat a turbókhoz. Ez annyira már nem tartozott a témához, de le kellett írnom, mert számomra ez felfoghatatlan, hogy egy ilyen kis hiba miatt, amit sokkal olcsóbban is meg lehetne javítani, most 6-szor annyiba fog kerülni(de szerintem többe) és ennek csak az az oka, hogy nem bírnak külön árulni ilyen szelepeket


Az elektromos turbó már nem mai dolog, ugyanez volt már 15 éve az E38-740d-nél is.
Nem a szervíz tehet arról, hogy nem lehet külön rendelni, inkább a gyár, mert nem állapodott meg a mitsubishivel, hogy rendelhetõ legyen hozzá alkatrész is.
Az ára pedig nem 250, hanem Bruttó 369.402Ft.

bmw320d4 Elküldve: 2010-01-08 00:16 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

imici85 írta:
Akkor elvileg a tekergetõsöknek se lehetne gyári cuccuk hozzá a buheráláshoz kivéve ha nem bmw-be dolgozik vagy nincs e valami haverja ott.És ha ezeket kizárjuk akkor valahol ök is hagyhattak nyomokat az autóban a valós kmrõl.Csak rá kell jönni,hogy hol?


Ezt a kérdést nem nagyon értem

bmw320d4 Elküldve: 2010-01-07 23:47 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

imici85 írta: Ez a scanner is valami után gyártott interface lehet.Gondolom az állítgatós emberkék nem ilyennel játszanak.Szerintem csak jobban bele kéne merülni a scanner mûködésébe,ki tudja hátha használható is valami komolyabb infó gyûjtésre.

bmw320d4 Elküldve: 2010-01-07 23:36 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

imici85 írta: Amit kiad a scanner hibakódokat hexaba azt mivel lehet átalakítani rendes hibakóddá?


sehogy

bmw320d4 Elküldve: 2010-01-07 23:33 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

imici85 írta: mivel állítják vissza minden vezérlõben a km.Elvileg a scannerel csak az LCM-ben tudom állítani.Mi az az AIF?

bmw320d4 Elküldve: 2010-01-07 23:29 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

imici85 írta: Már 2 éve megvan és már egy éve egy srác diagnosztikálta a dis-el és akkor kitörölt benne mindem hibát de akkor találtunk benne egy hibát ugy kb. 164000 km-nél közben meg az órám 133000 mutatott.


bmw320d4 Elküldve: 2010-01-07 23:21 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

imici85 írta: Akkor jó.Ha vissza állították a km órámat hány helyre van ez eltárolva?Meg nem találtam olyant benne ahol megmutatná,hogy hányszor tekergeték.Én 3 helyen találtam meg a km-emet

EWS:174513 km
IKE:174524 km
LCM:174500 km
Na az én müszerfalam 174513 km mutat.De a úgy vettem észre,hogy én csak az LCM-ben tudom állítani.A pótkulcsba még meg se néztem mi van eltárolva.

bmw320d4 Elküldve: 2010-01-07 22:58 Társalgó

gyugyo68 írta:
Bocs, asszem látom már,a faceliftes 1 kicsivel nagyobb


Pedig nem. Csak a teteje más, és a hossza.

bmw320d4 Elküldve: 2010-01-07 22:56 Társalgó

gyugyo68 írta: Mármint melyik nem fér bele,nekem így ránézésre egyformának tûnik,de lehet csak a kép csal :o


A felsõ, mert van a tetején egy kb 4cm-es mûanyag akármi. Ha nagyon érdekel, van kint egy ilyenem lefényképezhetem

bmw320d4 Elküldve: 2010-01-07 22:27 Társalgó

Eapa írta: Még annyi különbség, hogy a facelift utáni a belsõ keringtetést automatán csinálja, ha kint büdös van, valami szenzor (friss levegõ vs. büdös levegõ) segítségével, nekem manuálisan kell kapcsolnom, ha észreveszem, hogy dögös teherautó megy elõttem.


Mindkét változat tudja az AUC-t, de a facelift elõttiben van AUC nélküli is.
Egyébként semmi különbség nincs a kettõ között, még a csatlakozóik is ugyanazok.

szerk: Egy különbség van: Nem lehet beépíteni 16:9-es navival, mert nem fér bele a tartóba csak faragással.

bmw320d4 Elküldve: 2010-01-07 21:36 Turbo

Szabo01 írta: Még annyi lenne a kérdésem, ezt mért nem lehet külön cserélni? Nem lehet kapni vagy valami egyéb okból?


Nem lehet kapni.
Esetleg ha találsz egy rosszat, aminek pl lóg a tengelye,arról át lehet tenni.

bmw320d4 Elküldve: 2010-01-07 21:20 Részecskeszûrõ_

Tjani írta:
És az jó, vagy kezdjek el aggódni :


Miért kellene aggódni? Az egy jó motor, az N47-re van egy halom frissítés,nem a tiedre. Neked csak 3-mal van elmaradva.
Ez nem baj, az M47-es és M47N-es motorokkal szerelt E46-ok 99% is a gyári szoftverrel szaladgál, pedig azok is jobbak lennének egy újjal.

bmw320d4 Elküldve: 2010-01-07 21:01 Részecskeszûrõ_

Tjani írta:
Köszi, hogy segítesz
Az alvázszám utolsó 7 karaktere WH63005
Bocsi, hogy ilyen tudatlan vagyok, de mi az az ETK


A tiedben még az M47N2-es motor van.

bmw320d4 Elküldve: 2010-01-07 20:53 Turbo

Szabo01 írta: Sziasztok
Nekem egy olyan gond van az autóval(e90 320d), hogy csak 2500-as fordulattól indul meg, 2500-as fordulat alatt még akkor is alig akar menni ha lepadlózom. Elvittem a szervizbe, azt mondták, hogy a turbó elektronikája romlott el. Itt a turbónyomás szabályzó szelepet értették? Mert azt mondták, hogy ez miatt turbót kell cserélni(miközben a turbó tökéletes) de állítólag külön nem lehet kapni, rendeltek hozzá valamit, de nem volt jó, mert azt emlegették, hogy mitsubishi turbó van rajta. Most nézegettem az interneten és találtam hozzá turbónyomás szabályzó szelepet, de nem vagyok benne biztos, hogy erre gondoltak.


Jól mondták a szervízben, komplett turbót kell cserélni. Amit te láttál, az nem a te autódhoz való nyomásszabályzó.

bmw320d4 Elküldve: 2010-01-07 20:51 Részecskeszûrõ_

Beluga írta: Érdekes amit irsz,honnan lehet tudni hogy hány frissités van a motorvezérléshez?


Gyári diaggal lehet megnézni