bmw320d4 Elküldve: 2010-01-02 16:37 Egr szelep
BarG írta: Közvetlenül az EGR szelep elõtt a mûanyag idomban van egy erõsített szem, oda van befúrva a fej.
50% víz - 50% metanol elegy megy
Na, én itt kiszállok....
bmw320d4 Elküldve: 2010-01-02 16:37 Egr szelep
BarG írta: Közvetlenül az EGR szelep elõtt a mûanyag idomban van egy erõsített szem, oda van befúrva a fej.
50% víz - 50% metanol elegy megy
bmw320d4 Elküldve: 2010-01-02 16:24 Egr szelep
BarG írta:
Ez igaz a szivacsbetét nélküli kartergázszûrõre is?
bmw320d4 Elküldve: 2010-01-02 16:23 Egyedi logó MK3-as MK4-es navira
lacaca írta: Sziasztok Küldene nekem valaki egy használható Gifextraktort ? Elõre is köszi.
bmw320d4 Elküldve: 2010-01-02 16:21 Egr szelep
Hori írta: Kartergázszüröre meg gázolajra mennyi a gyári elõirás????
bmw320d4 Elküldve: 2010-01-02 15:40 Valaki segítsen
Brad85 írta: Sziasztok
Normális hogy reggel elsõ indításkor kb2-3 mpig kell várni míg beindúl???
Utána már késöbb gyorsabban indul. Sose volt diesel autóm és ezt is télen vettem
Köszi
Boldog Újévet
bmw320d4 Elküldve: 2010-01-02 15:19 Egr szelep
Hori írta: szerintem az egr-nél az a legnagyobb probléma hogy koromszemcséket juttat a motorba ami ugyebár egy szilárd és kemény anyag
tehát olyan mintha finom homokot szivatnál be a motorba én ezért utálom az egr-t és ezért vannak kiiktatva az összes automba
bmw320d4 Elküldve: 2010-01-02 14:58 Egr szelep
BarG írta: Akárki akármit is mond, ez az EGR egy olyan szerkezet, ami egy bizonyos idõ után szinte garantált motorkatasztrófát jelent. Ezzel nyilván a BMW sokkal jobban tisztában van, mint itt bármelyikünk.
A tisztességes eljárás az lenne a méltóságos BMW részérõl, ha bizonyos intervallumonkénti ellenõrzést - tisztítást - vagy cserét írna elõ. Ha ezt nem teszi meg, akkor meg állnia kellene az ezen okból lepusztult motorok javítását.
És ezzel nem vontam kétségbe az EGR létjogosultságát, csak a felelõs gondolkodást a cég részérõl.
Ja és még egy dolog: nem vagyok 100%-ig meggyõzõdve arról, hogy a mérnökök felelõsek mindenért, amik az autóinkba beépítésre kerültek és ahogy beépítésre kerültek.
bmw320d4 Elküldve: 2010-01-01 21:29 Egr szelep
hil írta: Tévedsz, nem biztos, hogy hisznek annak.
hil
bmw320d4 Elküldve: 2010-01-01 21:28 Egr szelep
Hori írta: mennyivel 1xübb lenne ezt élöben 1 üditõ melett megbeszélni![]()
gyártási türéseket egyenesbe hozni egy vákummembrános szeleppel az érdekes sztem a befecsi és a égtömegmérö sokkal precizebben müködik mint az egr. de ezt végiggondolom pontosabban vagy lehet holnap unalmamba szétszedem az egészet
bmw320d4 Elküldve: 2010-01-01 21:23 Egr szelep
hil írta: Szerintem nem, de jelen írásod elõtt is ez volt a véleményem.
hil
bmw320d4 Elküldve: 2010-01-01 21:07 Egr szelep
bmw320d4 Elküldve: 2010-01-01 20:23 Társalgó
Hori írta:gampetibor írta: És azért ne érezzem jól magam mert az állam keres rajta?
Pont lesarom és azért is jólérzem magam. Meg akkor ne is autózzunk mert az üzemanygon is lehúz minket az állam?
én is jól érzem magam kocsikázok is, és pont leszarom a magyar államot és ott húzom le ahol csak tudom
bmw320d4 Elküldve: 2009-12-31 13:52 Társalgó
bmw320d4 Elküldve: 2009-12-31 01:56 Bemelegedés
ember84 írta: minden 320d-be van a hûtõ elõtt ilyen zsalu?mert az enyém faceliftes,és nincs.elvileg a ventillátor elõõtt kéne lennie,abba a dobozkába,igaz?