Ez egy archivált weboldal! bővebben
bmw320d4 fórum hozzászólásai

bmw320d4 Elküldve: 2009-12-27 14:10 lámpa

daidka írta: Ha már bi-xenonnál tartunk volna egy kérdésem. Ha a projektoros részben van a tompított meg a refi is akkor mi van a két belõ lámpa részben a helyzetjelzõn kívül?


1-1 H7-es izzó, ami a távolsági fényszóró.

bmw320d4 Elküldve: 2009-12-27 14:07 Valaki segítsen

soospeter81 írta: Sziasztok!Pillango nem lehet,mert kivetettem kb.3honapja õket,mert hallottam,hogy tipushiba.Annyira rossz a helyzet,hogy az önindító meg sem bírja mozdítani a motort!!!10000nél nem mentem többet soha az olajjal(castrol),cseréltem kartergázszûrõt,mindent ami elõ van írva sõt még többet is.Valószínû,hogy bekoppant a motor!!!!


Akkor már úgyis meg kell bontani a motort, nem is kell tovább találgatni.

bmw320d4 Elküldve: 2009-12-27 14:05 Izzítás vezérlõ

imici85 írta: Nekem már több órája ég a led.Közbe elkezd villogni majd megint folyamatosan világít de nem pörget semmit benne.Lehuzom a csatlakozóit hátha ez meríti le az aksimat


Akkor biztos , hogy a navi meríti le az akksidat. Sajnos az E46 touringokban gyakran ázik be a rechner, és csak ritkán javítható. Az viszont jó jel, hogy Ibuson kommunikál, lehet, hogy csak egy tápkocka és néhány smd tranzisztor cseréjével javítható.

bmw320d4 Elküldve: 2009-12-26 23:18 Izzítás vezérlõ

imici85 írta: A navirechnerben van is hiba de a dis nem bírta megmondani pontosan,hogy mi.Mk4 es rechner van benne de ha áll akkor is ég rajta a piros led.Meg azt csinálja,hogy átvált a nyelv angolra menet közben és eltünik a menübõl a navigáció és a telefon funkció.A beállítás menüben meg csak hangerõséget tudok állítani.Majd egyszer csak gondol eggyet bejön a kijelzõn a bmw logó és újraindul.Aztán egy darabig megint jó.Ha lebutul a menüje akkor a szovtverfrissítõ cd-re se reagál.Lehet,hogy ezt kéne inkább holnap lekötni.


Ha kiveszed a kulcsot és bezárod az ajtókat, a navin a lednek max 4 perc múlva el kell aludni. Ha nem alszik el, akkor ez a hibás.

bmw320d4 Elküldve: 2009-12-26 22:59 XENON utólag

laci520D írta:
bmw320d4 írta: Viszont nem értem miért kellett valamire rákötni, ha ott van legalább 15 szabad hely a biztosítéktáblában.
Mert biztos szakember volt


Gondolom...
23-án jött hozzánk is egy grundmodulhibás autó, amit elõzõleg már egy "BMW szerelõ" megjavított.
Kicserélte a grundmodult, aztán GT-vel a car/keymemoryban akarta felkódolni az új modult és vele együtt a kulcsokat (?!).
Miután nem sikerült, lenyomta a jobb1-nél a gombot és becsapta az ajtót.
miután 8 és fél órán keresztül szétfúrták a zárat, leszaggatták a tömítéseket, és betonacéllal szétbarmolták a belsõ nyitót, közölte a "mester", hogy ez a modul szar, azért nem tudta megcsinálni.

Még a kötelet is kifizettettem volna vele, amivel felakasztom....

bmw320d4 Elküldve: 2009-12-26 22:42 Izzítás vezérlõ

imici85 írta: A hibák közt nem talltam grundmodulból eredõ hibát.Ez a vezérlõ merre van az autóban?A motortér jobb felsõ sarokban van ahol a computer?


A kesztyûtartó mögött van, de ha nem volt benne hiba, akkor nem kell bántani.
Létezik még pár lemerítõs dolog:
-Leállni nem akaró navirechner
-Klímavezérlõben a kis venti.

bmw320d4 Elküldve: 2009-12-26 22:39 Valaki segítsen

Hori írta:
ute107 írta:
bmw320d4 írta:
soospeter81 írta: Kellemes Ünnepeket Mindenkinek!Az enyém nem, lett az!Azt hiszem nagy a bajom!Hazafele nagy fékezés után a kocsiban fémes csatangolás,motor remeg és zakatol mint egy trator!Hazaértem de a garázsba már saját lábán nem ment be!!!Lefulladt,el sem tudom indítani!Olaj,olajnyomás elvileg rendben!Szerintetek?2001-es faceliftes 20d!


Jajj... pillangószelep?


Az ám...

Nem jó karácsony....



Sajna nagyon nagy a valószinüsége!
Kaszamesternél épp a multkor láttam egy ilyen blokkot szétkapva, nem túl szép látvány Részvétem


Pár hete vitáztunk itt a pillangókról, azt én is belátom, hogy inkább ne lett volna annyira gyári, de nem ment volna tönkre.
Még mindig 2 megoldás létezik:
-kiherélés
-ellenõrzés x km-enként

bmw320d4 Elküldve: 2009-12-26 22:35 XENON utólag

laci520D írta:
Neo78 írta:
Tiba írta: Szia!
3 dolog lehet.
Izzó, trafó, gyújtó. (ebben a sorrendben)
Lehet még a kocsi elektronikájában is hiba, de szerintem ennek az esélye elég kicsi.
Többnyire izzó szokott lenni a baj. Elfogy belõle a higany idõvel.
Elvileg mielõtt végleg kiégne, meg szokott változni a színe is.
Nekem is így kezdte, elkezdett villogni. Kicseréltem az izzót, kb.. egy hét után megint csinálta. Kölcsönkértem egy trafót, (köszi waguszty ) kicseréltem, még mindig csinálta.
Na akkor lett elegem.
Ha így vakuzik, akkor szerintem nem az izzó lesz a baj. A trafónak van 9 (vagy mennyi?) begyújtási szakasza, lehet ott romlott el valami. Elég bonyolult szerkezet. De lehet még a gyújtó is.

Tudod a fura az, hogy azóta csinálja, mióta bekottettem az ulésfutéseimet. A srác aki csinálta, onnan vette az áramot a kapcsolókra, és elotte nem vettem észre ezt a hibát. Lehet hogy megnézetem vele, nem lehet e ez a hiba oka. Koszi
Csak úgy akárhonnan nem lehet lekötözgetni az áramot mert sok mindenek figyeli az autó az áramfelvételét és ha az meg nõ akkor hibát jelez.És az ülés fûtés nem épen kis fogyasztó


Az elég gáz, ha nem a gyári helyére kötötte az ülésfûtést. Viszont nem értem miért kellett valamire rákötni, ha ott van legalább 15 szabad hely a biztosítéktáblában.

bmw320d4 Elküldve: 2009-12-26 22:32 Izzítás vezérlõ

imici85 írta: Bocs de egy kicsit béna vagyok hozzá,de Mit vezérel ez rendesen?Az ajtózárat?Mert azzal semmi gond nem jött elõ.Ez a relé a biztitábla alá van berakva?


A relé a grundmodulban van, mégám beforasztva. Ha ez rossz, benne van a hibatárolóban.
Ritka eset, de elõfordul.

bmw320d4 Elküldve: 2009-12-26 21:48 Izzítás vezérlõ

imici85 írta:
bmw320d4 írta:
imici85 írta: Hello.
Már töbször azt csinálta az autóm,hogy kb 1,5 nap állás után az aksim teljesen lemerítti valami.Az aksi új a töltésem 14,1V,és a süni is ki lett már rajta cserélve.A Dis 3 hibát jelzet:navi olvasó hiba,AUC heizung sensor rövidzárlatos(ez a hiba törlése óta nem jött vissza),izzító vezérlõ hiba.Ha izzító vezérlõ rossz akkor lemerítheti az aksimat?


Az izzításvezérlõ nem okozhat ilyen problémát. Inkább az utólagos riasztó (ha van) környékén, vagy a grundmodul reteszreléjénél kell keresni a problémát.

A bontott süni se biztos, hogy jó!



A riasztó gyári.A süni is újra lett kicserélve.A grundmodullal mi lehet az leszívhatja az aksimat?


Igen, ha a relé ami kapcsolja a reteszt, beragad és folyamatosan reteszelni akarja a zárat.

bmw320d4 Elküldve: 2009-12-26 20:12 Valaki segítsen

soospeter81 írta: Kellemes Ünnepeket Mindenkinek!Az enyém nem, lett az!Azt hiszem nagy a bajom!Hazafele nagy fékezés után a kocsiban fémes csatangolás,motor remeg és zakatol mint egy trator!Hazaértem de a garázsba már saját lábán nem ment be!!!Lefulladt,el sem tudom indítani!Olaj,olajnyomás elvileg rendben!Szerintetek?2001-es faceliftes 20d!


Jajj... pillangószelep?

bmw320d4 Elküldve: 2009-12-26 20:10 Izzítás vezérlõ

imici85 írta: Hello.
Már töbször azt csinálta az autóm,hogy kb 1,5 nap állás után az aksim teljesen lemerítti valami.Az aksi új a töltésem 14,1V,és a süni is ki lett már rajta cserélve.A Dis 3 hibát jelzet:navi olvasó hiba,AUC heizung sensor rövidzárlatos(ez a hiba törlése óta nem jött vissza),izzító vezérlõ hiba.Ha izzító vezérlõ rossz akkor lemerítheti az aksimat?


Az izzításvezérlõ nem okozhat ilyen problémát. Inkább az utólagos riasztó (ha van) környékén, vagy a grundmodul reteszreléjénél kell keresni a problémát.

A bontott süni se biztos, hogy jó!

bmw320d4 Elküldve: 2009-12-25 22:16 Motorolaj

Brad85 írta:
bmw320d4 írta:
Brad85 írta:
bmw320d4 írta:
Brad85 írta:
bmw320d4 írta:
Brad85 írta: Sziasztok

Miután beindítom a motort 2 mp és bevillan a motorolaj lámpa és kb 10 mp-ig ég aztán elalszik, ezt minden indításkor csinálja, de másodperc pontosan annyi ideig.
Ez valami hiba???


Pirosat vagy sárgát világít?


Huu most tutire nem tudom megmondani de úgy emlékszem piros.
Mi a külömbség?


Elég sok. A sárga alacsony olajszintet, a piros pedig alacsony olajnyomást jelent.
Ha sárga, akkor szenzorcsere, ha piros akkor meg olajnyomásmérés stb.


De akkor miért nem ég folyamatosan??? Ha rossz akkor végig égnie kell nem?


Nem.



Akkor lehet hogy miután elalszik a kijelzés utána is kevés a nyomás??
Lehet ennek oka a használt olaj? Mostanéba fogom cserélni az olajat meg a szûrõt mert régi.


Én az olajszintszenzorra írtam a nemet, ha ez hibás, indítás után 10secet világít sárgán, aztán elalszik.
Egyébként ha ez rossz, benne van a mûszerfal hibatárolójában.
Ha a nyomás alacsony, nem alszik el a piros lámpa.

bmw320d4 Elküldve: 2009-12-25 22:11 Motorolaj

Brad85 írta:
bmw320d4 írta:
Brad85 írta:
bmw320d4 írta:
Brad85 írta: Sziasztok

Miután beindítom a motort 2 mp és bevillan a motorolaj lámpa és kb 10 mp-ig ég aztán elalszik, ezt minden indításkor csinálja, de másodperc pontosan annyi ideig.
Ez valami hiba???


Pirosat vagy sárgát világít?


Huu most tutire nem tudom megmondani de úgy emlékszem piros.
Mi a külömbség?


Elég sok. A sárga alacsony olajszintet, a piros pedig alacsony olajnyomást jelent.
Ha sárga, akkor szenzorcsere, ha piros akkor meg olajnyomásmérés stb.


De akkor miért nem ég folyamatosan??? Ha rossz akkor végig égnie kell nem?


Nem.

bmw320d4 Elküldve: 2009-12-25 22:10 Service manual

jencispy írta:
David írta: Sajnos nekem megint nem sikerült lehúznom, mert elfogyott a free és nem akarok premium tag lenni. Akinek lejött küldje már el nekem a dave_mail@freemail.hu-ra.Elõre is köszi!


mail ment

szerk: mégsem, bocsi, mail delivery...
sorry, that message size exceeds my databytes limit
esetleg másik mail cím?


Total commander-hálózat-ftp kapcsolódás- új kapcsolat
kapcsolat neve: pl: mariska
kiszolgáló neve: bigmiki.serveftp.com
felhasználói név: bmw3er
jelszó: bmw3er

És már lehet is tölteni.