Ez egy archivált weboldal! bővebben
bmw320d4 fórum hozzászólásai

bmw320d4 Elküldve: 2010-03-26 16:28 bc

JanoE46 írta:
bmw320d4 írta:
JanoE46 írta:
bmw320d4 írta:
JanoE46 írta: Sziasztok!BC-t utólag mennyire bonyolult belerakni E46-ba?Sajnos az enyémbe nincs,és nagyon hiányolom


15 perc kódolással együtt.
Csak az irányjelzőkart kell cserélni BC-sre.


A kódolásban tudnál segíteni?Mennyire bonyolult?



Te szeretnéd felkódolni?


Attól függ mi kell hozzá.De inkább lehet rád bíznám!Szerzek egy bc-s kart,és egyeztethetünk egy időpontot.


Kell hozzá olyan program, amivel lehet kódolni.
BC-s karom van.

bmw320d4 Elküldve: 2010-03-26 16:24 bc

JanoE46 írta:
bmw320d4 írta:
JanoE46 írta: Sziasztok!BC-t utólag mennyire bonyolult belerakni E46-ba?Sajnos az enyémbe nincs,és nagyon hiányolom


15 perc kódolással együtt.
Csak az irányjelzőkart kell cserélni BC-sre.


A kódolásban tudnál segíteni?Mennyire bonyolult?



Te szeretnéd felkódolni?

bmw320d4 Elküldve: 2010-03-26 16:23 Tempomat - utólag?

Prof írta: hy all

meg tudná valaki mondani a gyári cikk számát ennek az emlitett átvezetö kábelnek ?

köszönöm


61 12 0 016 012

bmw320d4 Elküldve: 2010-03-26 16:22 bc

JanoE46 írta: Sziasztok!BC-t utólag mennyire bonyolult belerakni E46-ba?Sajnos az enyémbe nincs,és nagyon hiányolom


15 perc kódolással együtt.
Csak az irányjelzőkart kell cserélni BC-sre.

bmw320d4 Elküldve: 2010-03-21 18:20 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

hancurozo írta:
bmw320d4 írta:
JanoE46 írta: Sziasztok!Létezik olyan,hogy az én autómba van OBD2,és a régi 20érintkezős csati is?És ha mindkettő van,akkor a kerek csati hol található?Mert úgy gondoltam,hogy a motortérbe van valahol,mint az E36-nak E39-nek stb. de nem találom.Üdv


Igen, létezik.
A belső csatlakozóról csak a motort lehet diagnosztizálni, a külső (kerek) csatiról pedig az egész autót.
2000 év közepétől jelent ez meg, és 2001-ben is volt még néhány autóban.

A környzetvédelmi méréshez találták ki, hogy egységesítve legyenek a csatlakozók.


én úgy tudtam hogy az OBD-ről lehet az egész autót nézni. /nincs is más az enyémben/





bmw320d4 Elküldve: 2010-03-21 17:59 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

JanoE46 írta: Sziasztok!Létezik olyan,hogy az én autómba van OBD2,és a régi 20érintkezős csati is?És ha mindkettő van,akkor a kerek csati hol található?Mert úgy gondoltam,hogy a motortérbe van valahol,mint az E36-nak E39-nek stb. de nem találom.Üdv


Igen, létezik.
A belső csatlakozóról csak a motort lehet diagnosztizálni, a külső (kerek) csatiról pedig az egész autót.
2000 év közepétől jelent ez meg, és 2001-ben is volt még néhány autóban.

A környzetvédelmi méréshez találták ki, hogy egységesítve legyenek a csatlakozók.

bmw320d4 Elküldve: 2010-03-18 22:48 Segítsetek!

galrobika írta: Sziasztok!!!

Tisztelt kollégák a segítségetekre lenne szükségem, hátha történt már valakivel ilyesmi és tud tanácsot adni,vagy megmondja ilyenkor mi van!
A probléma a következõ!Február elején voltam az ATC-nél,ahol kicserélték, az AGR nyomássszabályzó szelepet,valamint az összes vákumcsövet illetve teljesen tisztára pucolták az AGR szelepet.Az autó nem úgy ment ahogy kellett volna,mindig megtorpant 1800-nál.A probléma a nyom.szab.szelep volt.Utána úgy ment, mint az álom.Nem kellett pörgetni és iszonyatosan ment, ahogy kell.Na mind1 ebbõl csak az a lényeg,hogy teljesen kipucolták az AGR sz-et--->Tegnap elõtt voltam Rhantos kollégánál betetetni a multi kormányt és utána megkértem, hogy kódoljunk fel pár dolgot.Ekkor volt a kocsiban 140058 km.Megnézte a hiba tárolót és kiírta, hogy AGR szelep hiba 140050km-nél!Asszem nem érzékelte a vákumot, vagy nem nyitott ki...A lényeg az, hogy azóta figyelem az autó reakcióit de nem tapasztalok semmi változást az eddigiekhez képest.Talán 1-esben kicsit késõbb olyan 2000-nél kap észbe,hogy húzni kéne,de a többi seb.fokozatnál 1500-1700-tõl gyönyörûen húz.Elképzelhetõ,hogy ezt az 1-es dolgot is már csak bemagyaráztam magamnak révén hogy a gép kiírta akkor biztos van vmi baj!A hosszú fecsegés után a kérdésem:Ilyenkor mi van, ha a gép kiírja ezt a hibát, de én nem érzek( --különösebb-- )változást?


Amikor cserélték a szelepet, elvégezték a rendszerteszteket, és a szükséges beavatkozásokat a géppel, vagy csak hibakódot töröltek?
Ha volt gépen, akkor milyenen?

bmw320d4 Elküldve: 2010-03-15 23:35 Társalgó

[quote="Woockie]
Miert nem most rakod oda az akksit es reggel csinalhatsz kepet... Hagyod, h egesz nap forgolodjunk almunkban, mert nem tudjuk, milyen a hegesztesed a bal toronynal?! [/quote]

Bizony!

Egyébként nem értem miért foglakozol annyit azzal a masszával...
Nincs annak semmi baja, csak mostmár kezdi felnyomni a rozsda, azért nem szabályos...

bmw320d4 Elküldve: 2010-03-15 23:00 Társalgó

YELLOW írta: nekem elég szépnek tûnik... semmi hiba rajta...hacsak nem, lehet olyat utólag rárakni


Kizárt, hogy utólag beszerezz egy olyat! -Hacsak nem jársz véletlenül egy BMW Szervízben és megrendeled egy ezresért..


bmw320d4 Elküldve: 2010-03-15 22:33 Társalgó

YELLOW írta: viszont nekem mégsem ilyen, de olyan mintha a jobb oldalon meg ilyen lenne, de a balon nem...pff... lehet cumi, bár a futómûvel nincs probléma...
igen 3 év után aggódok ezen, mert eddig nem ismertem ennyi BMW-st


Mert a tied lehet, hogy individual balos toronnyal van szerelve

bmw320d4 Elküldve: 2010-03-15 22:29 Melegen nem indul!

jrtom írta: szia!
A porlasztókat hogyan nézték meg, csak géppel vagy néztek visszafolyást is? Nem mindegy!!!


Igen, eléggé résolaj-gyanús a dolog.

bmw320d4 Elküldve: 2010-03-15 22:12 Társalgó

Már csak azt nem értem, hogy miért volt ez olyan sürgõs?

Vastagon szedve, meg izé...

YELLOW írta: nem kell! köszi!

egy õszinte ember vagyok és leírtam Horinak minek mi az oka. ha ezt kifogásnak veszi, az engem cseppet nem érdekel, azzal számomra mást árul el. aki segít segít, aki nem nem. belehalni nem fogok.
amúgy elvileg a facelift elõtti 2-ben is egyforma volt, de nem hasonlít a kempelen áltan fotózottra, sõt az enyémhez sem.

bmw320d4 Elküldve: 2010-03-14 20:24 Extra gyors találkozó!

Robinson írta:
Elég komoly a gép látószöge


NIKON D3000-el készült a kép?

bmw320d4 Elküldve: 2010-03-13 20:00 Chip tuning

És végül:

"The power output is 200 kW/272 hp.
Peak torque of 560 Nm is achieved at 2000 rpm.
In 1st, 2nd and reverse gear, torque is limited to 500 Nm."

Ezt a "marhaságot" írták a gyárból az 535d-re, vajon miért?

bmw320d4 Elküldve: 2010-03-13 19:23 Chip tuning

Dr. Anisits Ferenc magyar is, mérnök is.

1998-ban nürburgring-en indult egy 320d is.
Az a motor 180Lovat tudott, viszont volt rajta egy hatalmas töltõlevegõhûtõ és 2 turbó,módosított dugattyúk és csökkentett kompresszióviszony. Pedig csak azt a 24 órát kellett kibirnia.

Még mindig nem értem, miért nem volt elég a chiptuning...
Az meg már örök rejtély marad, hogy miért nem Jóska Pista írta rá a programot, mondjuk egy 50-esért...

Most a tuningmûhelyek ugyanerre a motorra hasonló teljesítményeket kínálnak, pusztán chipeléssel.
Akkor Dr. Anisits Ferenc tudása kevés volt, miközben Õ a "BMW diesel motor atyja"?


Hagyjuk már Rózsikát aludni.....