bmwe46 fórum hozzászólásai

bmwe46 Elküldve: 2008-06-11 00:48 Üzemanyag fogyasztás

2004-es 330d Limo, pár éve az olasz Alpokból lefele jövet. Sokat lehetett gurulni üresben

bmwe46 Elküldve: 2008-05-09 23:50 Traffipax magánvállalkozóknak

Kukume írta: Le kell szerelni a rendszámtáblákat vagy legalább leragasztani... ennyi
Ráadásul ha mostantól nem is szednek ki nem lesz rá apparátus hanem csak egy bokorlakó nézi az álvánnyt, akkor méginkább ez a jó megoldás :- )))


Vagy megoldani mint a Szállító filmben : ) Átfordítani a rendszámtáblát. A kínaiak már alkalmazzák is : ))
http://www.vezess.hu/hirek/nem...kal/14117/

bmwe46 Elküldve: 2008-05-09 23:22 Traffipax magánvállalkozóknak

RTL Klub felhívása:

Várjuk felvételeiket vagy beszámolójukat kint felejtett vagy indokolatlanul használt KRESZ-táblákról. Tapasztalataikat a Hozzászólások, felvételeiket pedig a Kép- és videóküldõ menüpontnál oszthatják meg velünk. ( http://www.coolspace.hu/pictures/ regisztráció kell a feltöltéshez amint látom)
Az is megteszi sztem, ha vmelyik e-mailre küldjük el nekik.

bmwe46 Elküldve: 2008-05-09 20:02 Traffipax magánvállalkozóknak

Két újabb cikk:

http://index.hu/politika/bulvar/buntetn0509/ Milyen jó az új szigorítás, már 155 millát szedtek be 1 hét alatt...

http://index.hu/politika/bulva...ek/352180/ Ennyit ér a nagy szigor. Az ilyennek már küldhetik a csekket...

bmwe46 Elküldve: 2008-04-10 10:38 Váltó_

BarG írta: Manuál. 410Nm alapban a motor.


Ha manuál akkor tuning után inkább a kuplungot terheli a nagy nyomaték mint a váltót. Ha normálisan használod az autót akkor a váltónak nem szabad tönkremenni, ha nem rugdosva kezeled a kuplungot illetve ha nem ugrasz le róla akkor az is fogja bírni. Több ismerõsömnek van tuningolt 30d motor (e60 ill e46) manuál váltóval, eddig nem volt gondjuk vele, pedig több 10ezer km-t tettek bele a tuning óta. Egyébként vezettem tuningolt 30d-t (e60 és e46), e46-nál maradva nem olyan óriási a különbség az alap 204 ló, 410Nm-hez képest. Én is 30d-t hajtok, ez az erõ bõven elég, a tuning után lehet h 1 másodpercet javul a 0-100-as gyorsulás, de ezt közúton úgyse alkalmazza az ember sûrûn. Elõzésnél meg a többletnyomaték miatt kevés olyan szitu van, amit tuningos gép esetén még be tudsz fejezni, gyári állapotban viszont már ütközés lenne a vége. Ilyen necces elõzéseket értelmetlen bevállalni. Inkább várok míg kitisztul az út és ha nem jön senki hipp hopp megelõzök 4 kocsit + 2 kamiont is akár (tuning nélkül is).

bmwe46 Elküldve: 2008-04-09 20:41 Váltó_

BarG írta: Hello Urak!

Van valakinek konkrét infoja arról, hogy a 30d váltója mennyi nyomatékot bír hosszú távon? Nem afféle "a szomszédom hallotta valakitõl", hanem hivatalos adat. Mert ugye a motor könnyen húzható, de mit szól rá a váltó meg a diffi?
üdv


automata vagy manuális váltó?

bmwe46 Elküldve: 2008-04-08 06:34 Részecskeszûrõ

Az én 2004. decemberi 330d-mben nincs részecskeszûrõ. 2004 õszi árlistán opcióként se látom a listán (alapból nyilván nincs). Szerintem csak E90-tõl van részecskeszûrõ, de ez nem 100%.

bmwe46 Elküldve: 2008-04-04 22:07 Csomagtartó nyitás

Nekem is volt ilyen problémám. A mikrokapcsoló adta meg magát. Garanciába cserélték. Azóta mûxik.

bmwe46 Elküldve: 2008-04-04 15:12 Könnyû kinyírni egy dízelmotort

Tanulságos cikk turbós (akár benzin vagy dízel) motorral rendelkezõ tulajoknak:

http://www.vezess.hu/magazin/n...ort/13657/

bmwe46 Elküldve: 2008-03-24 09:10 330d motor

pityu328 írta: üdv mindenkinek most reggeltem itt az oldalon jelenleg egy jol bevállt e36 328i-m van!!ugy néz ki uj gazdája lesz!abban kérném a segitségetek,megbizhatoságra melyik a jobb?30d?vagy 20d?hathenger fele huz a szivem inkább!!kösz elöre is az infokat


Ha teheted mindenképpen 30d-t vegyél. Élmény az a motor. Hangja, dinamikája, a vezetés élményét valóban megadja stb.. : )

bmwe46 Elküldve: 2008-03-05 16:50 Chip tuning

szocsa írta: Sziasztok! Nekem ajánlottak 50 pénzért zsír ujj digitális boxot! Csak sok embertõl hallottam hogy a kocsi csak annyit bir amennyi a gyári érték és hogy szétmegy hamar a vas
Kinek mi a véleménye? ja az enyém 136LE 225ös gumival 9.8at tud 100ra nem bánnám ha ez 1mp-el rövidebb idõt venne igénybe


Elég olcsó 50-ért egy box. Egyébként a teljesítménynövelõ boxok miatt max a nagyobb nyomatéknak köszönhetõen a kuplungot eszi le egy idõ után. 1-2 ismerõsnek van 30d motoros 3-asban ill 5-ösben box (igaz az komolyabb, nem 50 rugo nagysagrendu) de még nem volt gondjuk a kuplunggal. Más alkatrésznek meg bírni kell. Ha normálisan használod az autót nem piros körüli tartományba hajtod, akkor nem szabad elõjönni egyéb problémának. Aki meg ennyire nyomja neki box nélkül is szétöli az autót idõ elõtt...

bmwe46 Elküldve: 2008-03-03 17:59 Futómû és hibái

Bármely gyárból kihozott autó (nem csak BMW), amelyiken széles gumi van ezt csinálja. Meg kell szokni, vagy ha lehet akkor megközölni a nyomvájút, úgy h tartósan mész bal kerékkel a terelõvonalon, így biztos, hogy egyik kerék sem lesz a vájúban. Sajnos ilyenek a magyar utak : ( Mondjuk amerre én járok ott egész kevés a nyomvájú a felújításoknak köszönhetõen(régen szinte végig volt).

Szal nyugi, emiatt ne dobj ki pénzt a futómûvesnél : )

bmwe46 Elküldve: 2008-02-12 12:54 Traffipax magánvállalkozóknak

bmwe46 Elküldve: 2008-02-09 09:01 Érdekes hiba...:(

tomke írta: Sziasztok!Remélem tudtok segíteni!1 hete tapasztaltam a következõt:elõször 3-ban,5-ben csinálta,de tegnap 4-ben is.Például,ha 5-ben megyek 110-120 kmhval és hirtelen lepadlózom,akkor a fordulat felmegy gyorsan 3000-ig,a motor hangja is emelkedik,de ugyanúgy húz,mintha rá sem léptem volna a gázra,akkor gázról le,fordulat vissza,és 2200 körül ránt egyet az autó.Kb olyan,mintha félig benyomott kuplunggal mennék.Ha finoman,folyamatosan nyomom a gázt,akkor megy piszkosul,ahogy kell.De elõzésnél tud meglepetést okozni!Amúgy semmi csörgés,zörgés,kattogás vagy ilyesmi.Szerintetek mi lehet vele?2001/01 320d


Igaz nem BMW-nél tapasztaltam hasonló hibát, de leírom. 1.9 dízel motor, átprogramozott elektronikával. 115 ló helyett 143, 285 Nm helyett 365 Nm.
Eleinte 5.-be csinálta, hogy kb 2000-es fordulatról lepadlózva elindul, majd felugrik a fordulat, utána visszaesik és megy tovább. Késõbb 4.-be 3.-ba is elõjött a hiba. Mondtam egybõl hogy kuplung, de a szervízbe nem nem az... Kb 1 évet jártunk így a kocsival, télleg balesetveszélyes elõzéskor, kuplungcsere után nem volt ilyen gond. Itt nyilván a tuning miatt a nagy nyomaték ette le a kuplungot, de nemtom a 320d-dbe van-e valami teljesítménynövelõ cucc. Ha nincs akkor érdekes, hogy leeszi a kuplungot, bírni kellene neki.

bmwe46 Elküldve: 2008-02-08 10:33 Traffipax magánvállalkozóknak

Ha ezek a lézerblokkoló berendezés jól mûködik és ezt tapasztalják is majd, akkor törvénybe írják, hogy tilos a használata. Aki pedig mégis használ fizeti majd a legmagasabb bírságot érte. "Szép" lesz valóban, ha itt mindenki beruházhat traffira aki akar, lehet menni majd 90-el 6.-ba 1500ös fordulaton, ahol a kocsi sem érzi jól magát : ) Egyébként tuti nem lesz kevesebb a baleset ettõl, mert lehet menni tartósan 120-al gond nélkül és még nem is kell annyira toppon lenni figyelem szempontjából.

Elméletben jó gondolat, de a gyakorlatban úgysem teljesülne a következõ: mivel elég drága (talán 5 milla) egy ilyen berendezés, ezért ha valóban életbe lép, hogy vehet bárki akkor ha sokan szabályosan közlekednek ->nincs bevétel -> nem hozza vissza az árát a készülék ->becsõdöl a terv. De lásd az új törvényt, ha szonda jelez ugrik a jogsi...1 hét alatt kb 30 jogsit vontak be. Szóval ez valóban csak elméletben mûködne sajnos...