csbalu fórum hozzászólásai

csbalu Elküldve: 2014-01-29 09:34 Autóvásárlás

Valaki bőrös okos mondja már meg nekem hogy reális-e egy ilyen bőrülés 155.000km-es futással. Én úgy képzelem hogy nem.
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ar-7601707

Nyilván tekergetnek, megértem, de...

eléggé jó árban kezdenek lenni ezek a 2009-es 20d-k 3-4 között szépet kapni. Akkorát már nem zuhan az áruk pár év alatt mint eddig zuhant.
Gondolkozom 1-en, céges kocsinak, jó sok költséget el lehet számolni rá.

csbalu Elküldve: 2014-01-27 15:21 Autóvásárlás

Pocses írta:
Umberto írta: Csak egy vélemény:
Itt vannak ezek a friss rendszámos autók, frissiben behozva külföldről. Nem tudom ez mennyire általános, de rengeteg olyat látni, hogy valaki a biznisz miatt hoz be egy fos, vagy törött autót külföldről (ott nincs értéke) itthon gányul kijavít(gat)ják, majd eladják jó pénzért. Ha meg mégse ez van, akkor meg felvetődik a kérdés, ha friss rendszám és magának hozta be, akkor mi a fenének adja el szinte egyből? Hm? Csak nem azért mert szar az egész? Szóval,
vagy nagyon jó emberismerőnek kell lenni
vagy friss rendszámost olyantól venni, akit ismersz régebbről,
esetleg behozatni valaki által és akkor természetes hogy új a rendszám.


A vőm pl. azért szokott új rendszámot venni a frissen vett használt ótójára, hogy nehezebben találják meg az utcán ha esetleg keresnék eladás után...
Van ilyen verzió is. Én nem cseréltem le a rendszámot, az enyém is "labanciából" lett behozva, a bal hátulja törve volt, a hátsó szélvédő cserés a többi eredeti egyforma sorszámos. Annyi kókányos szilinkonbetyár vasat látni a piacon...


Rendőr barátom minden autóján új rendszám van!!!
Ugyan ezt mondta!

csbalu Elküldve: 2014-01-27 13:18 Autóvásárlás

duend írta:
hancurozo írta:
fadam írta:
fadam írta: Erről az autóról esetleg van infója valakinek?
LINK
Köszi.


Vagy, ha konkrét ismeret nincs, véleményt kérhetnék (így a képek alapján, amit lehet?)
Köszi!



Nagyon rossz minőségűek a képek. De!
A bal kerékdobnál (ahol a nyitóbovden csatlakozása van) mintha meg lenne horpadva. A bal első lámpánál vagy a lámpa van rosszul beszerelve, vagy a sárvédő áll rosszul.
A hátsó lámpáknál, mintha festékködös lenne a műanyag.
Sajnos ez csak találgatás. Több jobb minőségű, nagyobb képek kellenének.


A 2002 utäniak nem facelift-esek? Mert ez 2002/5-ösnek van irva, de a kepeken FL elötti auto van... Vagy esetleg tevedek?


Nem ezt az autót árulta poweren az 1ik bontós srác, jobbkormányosan, M-packettel?
Nem akarok hülyeséget mondani, de ilyen színben ritka ez az autó és a regisztráció is friss nem? Egy alvázszám utolsó 7 karakterét kérnék tőle, mindenekelőtt és a legegyszerűbben realoem.com-on beütöd és kidobja hogy bal vagy jobb kormányos. 1 próbát megér, sokat balkormányosítják ezeket, ami nem baj ha tényleg szépen meg van csinálva, csak ez ritka!

csbalu Elküldve: 2014-01-27 12:28 Fékjavítás

hancurozo írta:
csbalu írta: Srácok, cserélnem kell az első fékcsöveimet mert repedezettek.
Ugyan ezzel a lendülettel, fékfolyadékot is cserélek, vettem is textart bele.

Van bármi nemű szopás ezzel a művelettel? Értsd, légtelenítő csavarok berohadása, menet berohadása stb? Tapasztalatok jól jönnének.


Van. Nem is kicsi. A fém fékcsöveken lévő hollander összerohadása. (ha a csővel rohadt össze, akkor tönkreteszi a fém fékcsövet és cserélheted azt is) Gondolom fékcsőkulcsod van. (ha össze van rohadva, sima villással neki se állj a fékcsövek cseréjének) Ha mégis lesarkalod, nem biztos, hogy hozzá fog nyúlni a szerelő. (vagy ha igen, nem normál árakkal fog számolni)
A légtelenítésnél a blokkolásgátló levegősödése is probléma lehet. (nem biztos, hogy otthon azt meg tudod oldani)
Vidd el normális műhelybe.


Valószínűleg ezt akkor ott ahol csináltatom a műszakit megcsináltatom szerelővel!
Ettől félek! Ezért kérdeztem, hogy mik a buktatók, van-e vele szopás, stb.
Köszönöm a segítséget!

csbalu Elküldve: 2014-01-27 11:38 Fékjavítás

Srácok, cserélnem kell az első fékcsöveimet mert repedezettek.
Ugyan ezzel a lendülettel, fékfolyadékot is cserélek, vettem is textart bele.

Van bármi nemű szopás ezzel a művelettel? Értsd, légtelenítő csavarok berohadása, menet berohadása stb? Tapasztalatok jól jönnének.

csbalu Elküldve: 2014-01-27 11:31 kézifék állítás

YELLOW írta:
csbalu írta: Srácok kérlek SOS segítsetek Nekem tanácsaitokkal. Szerdán meg műszakizni a kocsim és nem jó a jobb hátsó kézifékem.

Röviden milyen infóra van szükségem, aztán bővebben leírom a hibát.
Hogy épül fel ez a bowdenes rendszer a kocsi alatt, mert látom hogy van jobb hátsó és bal hátsó kézifék bowden is. Ez végigmegy a kocsi alatt? vagy elöl másik 2 bowden van?

Eléggé harmatos volt a kézifékem és csak a bal oldalt fogott (mint tegnap kiderült) ott is nagyon fent.
Vettem teljes felújító szettet, pofákat, rugókkal mindennel gondoltam ez a baj ez szokott lenni. De a jobb hátsó fékemen tökéletesek a gyári BMW betétek és meg sem mozdítja őket a kézifék kar mozgása, a bowden pedig laza.
Sajnos már nagyon sötét volt amikor szereltem tegnap este és nagyon hideg úgyhogy nem boncolgattam tovább a témát.
Ma kéne vennem bowdent, ki is néztem van a láng autónál 4400-ért kedvezménnyel, de nem vagyok benne biztos hogy ez teljesen megoldja a problémát ha van egy másik bowden is.
Segítsetek ebben légyszi. sajnos idő már nincs sok a próbálgatásra :S

Ha kopott a betét a másik oldalon akkor cserélni tudok mindent mert megvan ugye, az nem gond, csak a bowdenek legyenek rendben. (Nem akarok megvenni mindent feleslegesen és az idő is szorít :S )



fent a kézifék karnál leszeded a zsákot, és létni fogsz a kar két oldalán 10-es csavart, ami egy menetes száron van, amiknek a végén vannak a bowdenek. nézd meg ha behúzod, akkor a jobb oldali laza-e, ha igen, akkor tekerj a csavaron, hogy megfeszüljön. aztán engedd ki, és nézd meg, hogy akkor meg meglazul-e, mármint ne fogjon.
amúgy annyira nem kell komolyna venni, a kézinél simán rásegítenek lábfékkel, én eddig minden BMW-nél azt láttam nagyon fent fognak, illetve menet közben alig fog, ha álló helyzetben behúzod és próbálsz elindulni, akkor meg fogja az autót.


De az a bowden az 1 bowden ami direktben hátra megy a fékhez, vagy van valami toldás benne? Megnézem mindjárt!

csbalu Elküldve: 2014-01-27 11:20 kézifék állítás

Srácok kérlek SOS segítsetek Nekem tanácsaitokkal. Szerdán meg műszakizni a kocsim és nem jó a jobb hátsó kézifékem.

Röviden milyen infóra van szükségem, aztán bővebben leírom a hibát.
Hogy épül fel ez a bowdenes rendszer a kocsi alatt, mert látom hogy van jobb hátsó és bal hátsó kézifék bowden is. Ez végigmegy a kocsi alatt? vagy elöl másik 2 bowden van?

Eléggé harmatos volt a kézifékem és csak a bal oldalt fogott (mint tegnap kiderült) ott is nagyon fent.
Vettem teljes felújító szettet, pofákat, rugókkal mindennel gondoltam ez a baj ez szokott lenni. De a jobb hátsó fékemen tökéletesek a gyári BMW betétek és meg sem mozdítja őket a kézifék kar mozgása, a bowden pedig laza.
Sajnos már nagyon sötét volt amikor szereltem tegnap este és nagyon hideg úgyhogy nem boncolgattam tovább a témát.
Ma kéne vennem bowdent, ki is néztem van a láng autónál 4400-ért kedvezménnyel, de nem vagyok benne biztos hogy ez teljesen megoldja a problémát ha van egy másik bowden is.
Segítsetek ebben légyszi. sajnos idő már nincs sok a próbálgatásra :S

Ha kopott a betét a másik oldalon akkor cserélni tudok mindent mert megvan ugye, az nem gond, csak a bowdenek legyenek rendben. (Nem akarok megvenni mindent feleslegesen és az idő is szorít :S )

csbalu Elküldve: 2014-01-24 15:22 Autóvásárlás

duend írta: Tisztelt BMW-sek!

A tanäcsotokat es a segitsegeteket szeretnem kerni!
BMW väsärläsät tervezem (mily meglepö ugye, ) a tenyälläs a következö: az autot kizärolag autopälyän hasznälnäm, a lakäs es a melohelyem közt 1 db lämpa es vagy 50km van, ami hazautakkal együtt evi 33ezer km-t jelent. Mivel Bajororszägban elek, (tudom, a k. anyämat ) nekem nem kell annyira messze mennem, hogy itt vegyek autot, föleg BWM-t. A nagy dilemmäm az, hogy milyen motoru legyen az E46. Bär sokat pälyäzom 100-110-es tempoval, de a väraltan autojavitäsokat is itt kell elvegeznem, ami itt horror ärakban merhetö. Szämitäsaim szerint a 318i 7 L-es (1,4euro/L) fogyasztäsät összehasonlitva a 318d vagy 320d 5-5.5-esevel szemben (1,3euro/L) közel 1000 euroval kerülne kevesebbe a dieseles eves szinten. A nagy kerdes az, hogy egy szivosor vagy turbo csere häny mäsodperc alatt vinne el ezt az összeget az itteni alkatreszärakkal es az itteni 70 euros nem märkaszervizes oradijjal szemben. De ha ezeket otthon, otthoni ärakkal elöre kicserelnem is, märis elköltöttem majdnem a teljes megsporolt összeget, feltetelezve persze, hogy a benzinesen a vizpumpän kivül nem kell mäs komolyabb dolgot cserelni, es kepes vagyok a plusz penzt ferrerakni!
Ti mit tanäcsolnätok nekem?
Välasztottjaim:
320d
318i
Es egy köztes megoldäs, bär többe kerül, de egy gäzos, amivel közel dieseles ärban tudnek autozni:
318i LPG
mi a velemenyetek a LPG-s BMW-kröl, van effele tapasztalatotok?
A segitsegeteket elöre is köszönöm!



Szia!

Jó hogy jöttél!
20d-t vegyél!
azt írod hogy 650 Euro a különbség éves szinten, ez cirka 195.000Ft egy évben
Turbó teljes felújítás magyarországon 2 nap alatt 100.000Ft
Teljesen felújított porlasztók odakint kb 100euro/db (adod a tiéd cserébe) ebből 4 van benne.
Lengőkarokat, féket, egyéb ilyen dolgokat kint minimális pénzért lehethozzá venni, ha megkeresel privátban megadom az elérhetőséget.
250 eurobol felújítod a teljes futóművet első hátsó fékekkel együtt.
Olajat szintén minimál árban kint lehet vásárolni, a hozzá tartozó szűrőkkel.
Ha mondjuk legalább 2 évre tervezed az autót, és mindent meg akarsz rajta csináltatni. Turbó + porlasztók, akkor is olcsóbban jössz ki vele.
Én viszont kizártnak tartom hogy mindent meg kelljen rajta csinálnod.
Ha vásárlásnál jó a lendkerék, akkor az az autópályázással nem fog tönkremenni (nekem picit érződött, azóta mentem 55.000-t napi 70km pálya, most egy ici picit jobban érződik)
Én dieselt vennék.

Vagy LPG-set Egy gázinjektoros rendszer első osztályú! Ne hallgass olyanok tapasztalatára és véleményére akiknek nem volt modern, jól beállított gázrendszerük. És azt se felejtsük el hogy nem a magyarországon beépített rendszerekről beszélünk!

Hajrá!

csbalu Elküldve: 2014-01-24 11:05 Autóvásárlás

Neo954 írta:
YELLOW írta:
Szabi46 írta:
Most ez is tetszik


hát az E46-ért lehet nem fogsz többet kapni, így nem értem. legalábbis nem tom, nehéz lesz a mai világban. így enenk fényében nem látom értelmét, eladni az E46-ot, hacsak nincs valami nyomós indokod rá


juhhuuuhuuuu! Ez nagyon cefet!


Ez mit jelent?
"E36-ra alakított E46 M3 első lökhárító"

csbalu Elküldve: 2014-01-24 10:50 Társalgó


YouTube videó

Egy Példakép!

csbalu Elküldve: 2014-01-23 15:45 Autóvásárlás

Superpippo írta: Sziasztok! Sokan azt hiszik kint pl Németbe a jó E46ok szarért,hugyért kaphatók. Amiket itthon 1milkóért vagy olcsóbban árulnak némelyiket lepapirozva azok mind a kinti kínálat legalja présszökevény kocsik(2000euros autok). Itt egy normális E46 : http://suchen.mobile.de/auto-i...usOwners=2

Ennyi az ára.Szóval el kéne gondolkodni azoknak akik az itthon árult présszökevényeket nézegetik.95%-a azoknak bontószökevény.Pénztemetők.Sokan megveszik azokat aztán szidják, hogy a Bmw ilyen szar meg olyan szar.A normális korai évjáratú Facelift elöttiek is 3500-tól vannak.
Ez az én véleményem nem akarok senkit megbántani.




Ez így van ahogy írod!
Rengeteg alja kocsit árulnak kint az arabok meg törökök, aki eladásra veszi az nyilván ezeket fogja venni és eladni mint német minőségi autó.
Amit linkeltél autó abban meg lehet nézni hogy még a műanyagok színe is teljesen más mint egy 2000 euroséban amit 1000x átszilikonoztak hogy újnak nézzen ki. Ülések állapota, stb... nem számít ha van benne 250-300.000, mert az is füst, ha tényleg gondoskodó gazdája volt.
Ezeken felül pedig gondoljunk bele abba mennyire jó és minőségi autók ezek. Például ilyen 4500 euros E46 nem is említhető egy lapon mondjuk egy 1.5millás focussal, vagy renault megane-al. Kérem ezek az autók még ma is prémium minőséget képviselnek ha úgy is bánnak vele.
Ettől függetlenül én simán megvennék egy porlasztóbajos vagy turbóhibásat is kintről, olcsó pénzél jól felszerelve, mert az itthon "fillérekből" lehet javítani és amúgy is azt a 2-300 eurot kapásból lealkudom vásárlásnál.



csbalu Elküldve: 2014-01-23 11:14 Duda szól légzsákjelzõ folyamat világít!!!!!!

nekem egy csavar szabadult el egyszer a kormány belsejében és az zárta rövidre a dudát, először csak kanyarban dudáltam, aztán már egyfolytában riasztgattam az autósokat míg nem a nagy sietségben egy csípőfogóval elvágtam a duda vezetékét, mert a csatiját nem tudtam leműteni... (VW csatlakozó van rajta)

csbalu Elküldve: 2014-01-22 16:16 Autóvásárlás

Totyasrac írta:
Umberto írta:
Mi a baj a kézi dízellel?


Én személy szerint nem szeretem. Sokat járok Bp-en, a benzinesekkel kevesebbet kell váltani (ne kezdjünk hitvitát De nekem a 2-es jó 20-90km/h közt, a 3-as 25-110 közt pl., nem sok ilyen dízelt ismerek), de amúgy is automata kocsit szeretnék - és lehetőleg benzinest, azt viszont a kevesebb hibalehetőség miatt.
Egy szép benzines E46 318i vagy attól felfelé... No olyanra vágyom most


20d-nél 30-110ig használom én is a 3.at

csbalu Elküldve: 2014-01-22 13:22 Autóvásárlás

kisbarátom ismét árulja a 20d kópáját.

2 misit kér érte és nem többet, vagy hiteátvállalás

http://www.hasznaltauto.hu/aut...cd-7277260

csbalu Elküldve: 2014-01-22 12:12 Navi és Rádiómodul javítás

Barna320i írta: Üdv.

Esélytelen, de egy próbát itt is megér.

keresek:
E36 Professional RDS fejegységet. Ajánlatot az email címemre várok, köszönöm!


http://www.ebay.de/itm/BMW-Pro...2a36b203b9

Nagyon penge kis rádió ez!! Igazi unikum, el is kérik az árát, ez most a legolcsóbb E-bayen, ha kell segítség a vásárlásban szólj 300 Euroért is van fent