csbalu fórum hozzászólásai

csbalu Elküldve: 2014-09-17 09:29 navigáció

Zoli200 írta:
csbalu írta: Sziasztok!

A CCC vagy CIC navi bebootol autó nélkül is? Láttam pár képet az interneten hogy Autó nélkül az asztalon bekapcsolják. Nyilván kábelköteg és kontroller is kell hozzá. Nem kell működjenek a funkciói amiket egyéb perifériák szolgálnak ki csak kizárólag bebootol, müködik, képet ad ennyi. Nem szeretnék olyat venni ami be sem kapcsol vagy utána javíttatni kell rögtön.


Be kell neki.


Sajnos nem biztos.

csbalu Elküldve: 2014-09-16 15:07 Napelemes ventillátoros tetõ

Methos írta:
csbalu írta:
Methos írta:
feco7939 írta:
csbalu írta:
Methos írta: Csak itt találtam, helyet, de érdekelne a véleményetek.
Aksira tennék, biztos ami biztos alapon egy "csepptöltő" napelemes egységet, ami folyamatosan rajta lenne.
Oka annyi, csak hogy nagyon rövid távokat teszek meg mostanában, és jó volna, ha valami azért, ha nem is feltöltené, mert ezzel nem lehet, de csepegtetne bele annyit, hogy állagmegóvás azért meglegyen.
1. Van-e reális esélye annak, hogy ez nekem segíthet?
2. Autó fóliás, vajon működik-e azon keresztül is?


segíthet, de nem eléggé nagy napelemet kéne tenned hogy jól működjön és fólián keresztül nem fog menni. Kb 40-50e Ft-os beruházásból szerintem meg lehetne jól csinálni a tetőre.


Ha garázsban áll az autód akkor sokkal olcsóbb és egyszerűbb ha hetente egy éjszakára ráraksz egy normális aksi töltőt.


Sajnos nincs garázs, pont emiatt keresek valamilyen lehetőséget, amivel támogatni tudom az aksit. töltő
Ezt néztem ki, mivel az adatai alapján, elvileg tudna annyi minimális visszatöltést biztosítani, hogy ne jelentsen gondot. A vicc az, hogy van egy jelenség amiből biztosan tudom, hogy az aksi merült-e állásban egy kicsit is vagy sem.
- A rádiómodul meghibásodott végfokok miatt analóg végfokra lett cserélve. Bitang szépen szól, minden tuti, viszont ha merült az aksi (rövid utakat tettem, nincs elég visszatöltés), akkor indítózásnál, a mélynyomóból hallatszik egy pukkanás. Ellenben hosszabb utak megtétele esetén másnap akár, nincs pukkanás (volt elég visszatöltés).
Kb ezt szeretném kibalanszírozni.


Sajnos a végfog pukkanás nem ezért van, valószínűleg állandóan megy a végfok mert az állandó 12V-ra kötötték, szedd szét és nézd meg honnét kapja a tápot a végfok a rendszercsatlakozó mely lábairól.

Üdv
Balu


JKNAVI csinálta, mivel ő is tervezte, gondolom, csak tudja mit csinál .


Akkor nyilván jó, pixelfixesek tudnak kontár munkát végezni 25.000-ért nem tudtam kinél csináltattad

csbalu Elküldve: 2014-09-16 09:21 Napelemes ventillátoros tetõ

Methos írta:
feco7939 írta:
csbalu írta:
Methos írta: Csak itt találtam, helyet, de érdekelne a véleményetek.
Aksira tennék, biztos ami biztos alapon egy "csepptöltő" napelemes egységet, ami folyamatosan rajta lenne.
Oka annyi, csak hogy nagyon rövid távokat teszek meg mostanában, és jó volna, ha valami azért, ha nem is feltöltené, mert ezzel nem lehet, de csepegtetne bele annyit, hogy állagmegóvás azért meglegyen.
1. Van-e reális esélye annak, hogy ez nekem segíthet?
2. Autó fóliás, vajon működik-e azon keresztül is?


segíthet, de nem eléggé nagy napelemet kéne tenned hogy jól működjön és fólián keresztül nem fog menni. Kb 40-50e Ft-os beruházásból szerintem meg lehetne jól csinálni a tetőre.


Ha garázsban áll az autód akkor sokkal olcsóbb és egyszerűbb ha hetente egy éjszakára ráraksz egy normális aksi töltőt.


Sajnos nincs garázs, pont emiatt keresek valamilyen lehetőséget, amivel támogatni tudom az aksit. töltő
Ezt néztem ki, mivel az adatai alapján, elvileg tudna annyi minimális visszatöltést biztosítani, hogy ne jelentsen gondot. A vicc az, hogy van egy jelenség amiből biztosan tudom, hogy az aksi merült-e állásban egy kicsit is vagy sem.
- A rádiómodul meghibásodott végfokok miatt analóg végfokra lett cserélve. Bitang szépen szól, minden tuti, viszont ha merült az aksi (rövid utakat tettem, nincs elég visszatöltés), akkor indítózásnál, a mélynyomóból hallatszik egy pukkanás. Ellenben hosszabb utak megtétele esetén másnap akár, nincs pukkanás (volt elég visszatöltés).
Kb ezt szeretném kibalanszírozni.


Sajnos a végfog pukkanás nem ezért van, valószínűleg állandóan megy a végfok mert az állandó 12V-ra kötötték, szedd szét és nézd meg honnét kapja a tápot a végfok a rendszercsatlakozó mely lábairól.

Üdv
Balu

csbalu Elküldve: 2014-09-15 13:48 Centrálzár vezérlő, grundmodul

YELLOW írta:
csbalu írta:
YELLOW írta:
Puli írta: Az index villogás megállításkor, stb... dolgokat, ki-be lehet kapcsolni akár a diag. szoftverrel is vagy ahhoz valami más progi kell?


ez mi? "Az index villogás megállításkor"
vagy arra gondolsz, hogy záráskor indexvillanás?
a diag, az diagnosztika, azaz elemzés a már meglévő adatokból, mért adatok kiolvasása, esetleg részegységek működtetése.
a programozás az más, így nem ugyanaz a program kell hozzá. bár elhet a full gyári program tudja ezt is azt is. ami elterjedt a kisembernél és beállítható, azaz programozható vele az autó, az az NCS Expert, és a DIS. van nyilván más is, de ezek az ismertebbek.


Ilyen alap dolgot programozására elég egy specko androidos program is, nem kell ennyire belemenni.


én még nem láttam olyan androidos progit... de ha így mondod, ezek szerint van. én mondjuk lehet nem bíznám rá a dolgot. akkor legalább kell egy BT-s modul, ami OBD II-ben kommunikál.


Aki kutat az talál, USB OTG-n kell csatlakoztatni egy rendes kábelt. BT-ossal nem megy! Google a barátod

csbalu Elküldve: 2014-09-15 12:40 Centrálzár vezérlő, grundmodul

YELLOW írta:
Puli írta: Az index villogás megállításkor, stb... dolgokat, ki-be lehet kapcsolni akár a diag. szoftverrel is vagy ahhoz valami más progi kell?


ez mi? "Az index villogás megállításkor"
vagy arra gondolsz, hogy záráskor indexvillanás?
a diag, az diagnosztika, azaz elemzés a már meglévő adatokból, mért adatok kiolvasása, esetleg részegységek működtetése.
a programozás az más, így nem ugyanaz a program kell hozzá. bár elhet a full gyári program tudja ezt is azt is. ami elterjedt a kisembernél és beállítható, azaz programozható vele az autó, az az NCS Expert, és a DIS. van nyilván más is, de ezek az ismertebbek.


Ilyen alap dolgot programozására elég egy specko androidos program is, nem kell ennyire belemenni.

csbalu Elküldve: 2014-09-15 12:39 Napelemes ventillátoros tetõ

Methos írta: Csak itt találtam, helyet, de érdekelne a véleményetek.
Aksira tennék, biztos ami biztos alapon egy "csepptöltő" napelemes egységet, ami folyamatosan rajta lenne.
Oka annyi, csak hogy nagyon rövid távokat teszek meg mostanában, és jó volna, ha valami azért, ha nem is feltöltené, mert ezzel nem lehet, de csepegtetne bele annyit, hogy állagmegóvás azért meglegyen.
1. Van-e reális esélye annak, hogy ez nekem segíthet?
2. Autó fóliás, vajon működik-e azon keresztül is?


segíthet, de nem eléggé nagy napelemet kéne tenned hogy jól működjön és fólián keresztül nem fog menni. Kb 40-50e Ft-os beruházásból szerintem meg lehetne jól csinálni a tetőre.

csbalu Elküldve: 2014-09-12 10:05 tempomat + kormánycsere

Methos írta: Sziasztok,

Egy kis tapasztalat megosztás.
4 ágú multis kormányt cseréltem le multis sport kormányra. Amennyiben van egy nyomatékkulcsod (16os, de nekem csak 17es volt ugy is ment), egy nagyobb fejes torx (4 águhoz a légzsákhoz), és egy szinte akármilyen lapos fejű csavarhúzód (sport kormány légzsákjához), és kb 10 perced, akkor simán ki tudod cserélni a kormányt.

Amennyiben valakiben kétség merülne fel, ne habozzon, mivel nagyon egyszerű megoldani.

Sok sikert


Na a körlégzsák leszedésével mennyit lehet baszakodni. Valahogy sosem sikerül eltalálnom elsőre azt a pöcköt amit kéne

csbalu Elküldve: 2014-09-05 16:47 navigáció

Sziasztok!

A CCC vagy CIC navi bebootol autó nélkül is? Láttam pár képet az interneten hogy Autó nélkül az asztalon bekapcsolják. Nyilván kábelköteg és kontroller is kell hozzá. Nem kell működjenek a funkciói amiket egyéb perifériák szolgálnak ki csak kizárólag bebootol, müködik, képet ad ennyi. Nem szeretnék olyat venni ami be sem kapcsol vagy utána javíttatni kell rögtön.

csbalu Elküldve: 2014-09-05 10:03 Szívócsonk-pillangószelep

Lacika1986 írta: Sziasztok!!
Ma elkisértem haveromat a szerelöjéhez mert ö is ki szeretné szedetni a pillangókat a kocsibol. Nagyon érdekes dolgot mondott a szaki mert azt mondta hogy csak le kell(szokta) tördelni a pillangokat a tengely pedig ott maradhat és nem kell ledugozni . Én nem vagyok sem szerelö sem hozzáértö de szerintem az ugy nem a legjobb mert ilyet még nem hallottam mástól. Mondtam a haveromnak hogy dugozás nélkül nem lesz jó vagy igen???
Gondolom nem véletlenül dugozza mindenki. Ki igy ki ugy az most mind1.
A válaszokat elöre is köszönöm


Tengelyt kiveszed és a helyére csavarok.

csbalu Elküldve: 2014-09-05 10:01 Szívócsonk-pillangószelep

szotakdavid írta:
kempelen írta:
gfeco írta:
dani00 írta: Sziasztok!
A kép alapján szerintetek volt-e már cserélve ez a szívócsonk? Nem tudom az a matrica gyárilag rajta van-e, mert ha nincs akkor gondolom cserélhették már és nyugodtabban autózhatok. 215000km van a gépezetben.

Szia

Nyugodt csak akkor lehetsz ha megnézed vagy megnézeted.
Azt hiszem 160e km a csereperiódus,ennyi km-nél már biztos történt vele valami.(csere vagy ledugózás).


Sziasztok,

A Pirityi Panna meg tudja mondani kép alapján.


Sziasztok!

Rátettem a kezemet a monitorra és energiával töltöttem fel a képet!
Mentsd le tedd rá a szívósorra és nem fog leszakadni a pillangószelep az energiámmal megerősítem őket!

Üdv Dávid


Dávid tudnál egy kis energiát küldeni nekem is hogy 30d legyen a 20d-ből?
Színesben kell kinyomtatni vagy jó fekete fehérben is?
Balu

csbalu Elküldve: 2014-09-01 12:45 Autóvásárlás

zuziq írta:
spano írta: Sziasztok!
BMW 3as cabriót szeretnék venni. Az évjárat 2008-2010 között.
Mi a véleményetek? 330 D vagy 330 i, esetleg 325 D vagy 325 i?
Melyik a megbízhatóbb? Egyébként Németországból szeretném behozni, de egy kicsit tartok a külföldről behozott autóktól.


Szia!

Ha rövidebb távokon használnád akkor i-t ajánlanám. Mindenképp 330, 25 nem eszik annyival kevesebbet hogy megérje viszont ahogy egy itteni kolléga mondta tankoláskor megbocsájtóbb leszel. Sajnos a motorjáról nem tudok sokat nekem e46 van, de szerintem hasonló az eset. Külföldi vásárlásról annyit ha lehet akk német kereskedésbe vagy tulajtól vedd és legyen 1. tulajos. Én amelyiket megnéztem és Abdul volt az eladó mind ramaty állapotban volt 100k kilométerrel.(Nem vagyok rasszista!) Az órát itt is tekerik ne higgy neki. Várj ki! Ne ugorj rá az első jól kinézőre én 8 hónapig keresem és nem kevés kilométert mentem miatta de megérte!

Üdv, Zsolt.



Azt hallottam az újabbik facelift utáni (erősebb) dieselekről hogy hátul láncosak és szeretik szakítani őket. Csere drága. Aztán nem tudom ez tényleg mennyire jellemző, de egy info ami lehet segít a döntésben.
A benzinesek többsége még az E46-os szériánál eszi az olajat, E90es szériánál nem tudom mi a helyzet.

csbalu Elküldve: 2014-08-28 13:10 Motorgenerál!

andrew írta: sziasztok

Van egy 320Ci e46-os gépem. Nemrég vettem és olajfogyasztás eléggé drasztikus. eléri a 1L/1000km.

kérdés hogy hengerfej felújítással mennyit nyernék vagy érdemesebb egész motorgenerálnak nekivágni?


m54226 s1


úgy tudom, hogy ilyenkor ezeknél az alublokkos motoroknál a hengerfalról kopik le egy bevonat ami miatt eszi az olajat, nem a hengerfejnél megy el.

csbalu Elküldve: 2014-08-27 22:20 Társalgó

Sziasztok!

A cabrioban ami ennyire fullos, hogyan oldják meg a HK gombját? Hova teszik olyankor a HK gombot?

csbalu Elküldve: 2014-08-27 12:25 angel eye

Zoli200 írta:
kzste írta:
Zoli200 írta:
solyom76 írta:
Rulez78 írta: Sziasztok!
Nemrég vásároltam egy garnitúra angel eye-t(CCFL).Úgy látom a lámpa kiszerelésével boldogulni fogok amit viszont nem tudok,hogy a kábel kötegből melyik drótokra kéne majd rákötnöm a karikákat.Kimérni nem tudom nincs hozzá műszerem.Úgy tudom a helyzetjelzőre kéne rákötni de fogalmam sincs melyik drótok mennek oda.
Nincs esetleg valami színkód útmutatásnak?Esetleg valaki nem fényképezte,videózta le a folyamatot?
A youtyubon találtam útmutatót de ott csak a beszerelést mutatták.
https://www.youtube.com/watch?v=heppcGJf3h8
És ha jól értettem gyér angol tudásommal a végén azt mondja a pali,hogy egyszerű mert feketét a feketéhez piros kábelt a piroshoz.
Mondjuk ha ezek jól látom led karikák mert nincs inverter hozzá.
Egyébként ezt az angel eyet vásároltam meg.Remélem nem nyúltam mellé...
http://www.ebay.com/itm/141345...EBIDX%3AIT
A válaszokat és a segítséget előre is köszönöm!

Dehogy nem tudod hiszen leírtad.. adott hozzá minden..a karikákon lévő csatikat az inverter csatikba dugod.. az inverteren lévő piros és fekete kábelt meg össze kötöd a helyzetjelző kábelével....ennyi..


Ne vágd le,használd ezt gyors praktikus,bontható



Ennek amúgy mi a szakszerű megnevezése, ami alapján kereshetem?


Kábeltoldó



Ez a sátán találmánya, undorító megoldás, forrassz!

csbalu Elküldve: 2014-08-27 12:23 Shop - Alkatrészrendelés -M_attila

Elit írta: szia! keresek e60-hoz műszerfalat légzsákkal, és kormánylégzsákot, mert sajnos mindkettő kioldott. Köszi a segítséget.


Szia Keresd meg Donka Dávidot! A kiemelt hirdetők között is megtalálod!