duend fórum hozzászólásai

duend Elküldve: 2014-04-02 11:16 Megvegyem? Vegyek ilyet?

Sziasztok!

Ältalänos fikäzäsra terjesztenem elö az aläbbi 318i-t.
Szerintetek az ülesnek igy kene kineznie 150ezernel?
Benne van minden jo, ami nekem kene, a tepsi kormänyt es a kazettäst könnyen le lehet cserelni, es van hozzä gari is valamennyi...
Kerlek, ne fogjätok vissza magatokat!
Köszönöm
Endre

duend Elküldve: 2014-04-02 08:09 Fóliázás

MattM325 írta:
duend írta: Regi fönököm csinälta azt, (minden ablakon folia) hogy föuton kiintettek, ekkor ö egyböl lenyomta a ket elsö ablakot. (januär közepe, -10 fok volt, ho, latyak, stb...)
-Mondja a rendör, hogy huzza fel az ablakot, mert foliäs.
-Nem foliäs, es nem tudja, mert elromlott!
-Nem romlott el, hisz lättam, hogy fent volt!
-De-de, de ha nem hiszi, huzza fel maga!
-En nem nyulhatok be.
-Akkor ez bizony igy marad!
-En räerek, a müszakom csak este jär le!
-En is räerek...
Es ott älltak a minuszokban 25 percig mindannyian, de aztän a rendörök kaptak egy riasztäst, es muszäj volt elmenniük.
Volt, hogy parkoloban värtäk a rendörök, akkor egyszerüen nem indult el, mert ugye nem az elsö folia fent lete a tilos, hanem az azzal valo forgalomban reszvetel...


Nem tudom kinek hiányzik ez...


Pontosan... Fel evig basztattuk, mire hajlando volt leszedetni az elsö foliäkat...

duend Elküldve: 2014-04-02 07:46 Fóliázás

Regi fönököm csinälta azt, (minden ablakon folia) hogy föuton kiintettek, ekkor ö egyböl lenyomta a ket elsö ablakot. (januär közepe, -10 fok volt, ho, latyak, stb...)
-Mondja a rendör, hogy huzza fel az ablakot, mert foliäs.
-Nem foliäs, es nem tudja, mert elromlott!
-Nem romlott el, hisz lättam, hogy fent volt!
-De-de, de ha nem hiszi, huzza fel maga!
-En nem nyulhatok be.
-Akkor ez bizony igy marad!
-En räerek, a müszakom csak este jär le!
-En is räerek...
Es ott älltak a minuszokban 25 percig mindannyian, de aztän a rendörök kaptak egy riasztäst, es muszäj volt elmenniük.
Volt, hogy parkoloban värtäk a rendörök, akkor egyszerüen nem indult el, mert ugye nem az elsö folia fent lete a tilos, hanem az azzal valo forgalomban reszvetel...

duend Elküldve: 2014-03-31 14:15 Megvegyem? Vegyek ilyet?

nickname írta:
duend írta:
nickname írta:

Nekem korrekt áron javította "egy pici horpadást", volt ott még vagy 3 BMW

Más is csak pozitívan nyilatkozott eddig róla




En egyältalän nem ketlem, hogy jo szakember, csak hät tulzottan messzemenö következteteseket vont le abbol, hogy hol es milyen autorol van szo. Az itt elöfordulo jegesö semmiben sem különbözik az otthonitol, talän gyakoribb, de ennyi. De lätatlanban azt tanäcsolni, hogy csereljünk elemet, majd fujjuk szinre, mert ugy olcsobb... Talän max akkor ha menthetetlen, de ugye a javitäsnak eppen az lenne a lenyege, hogy fenyezes nelküli legyen, mert ugy ertektartobb az auto.



Védeni nem akarom mert semmi közöm hozzá, de lehet hogy a szakmai tapasztalat beszélt belőle.

Azért van egy pont ahol már el kell dönteni mi a gazdaságosabb


Igen, ez termeszetes, nincs is ezzel baj, csak lätatlanban tenykent közölte a csere szüksegesseget a "nemet" es a "BMW" szavak utän...
De köszönöm a tippet, te legaläbb ajänlottäl vkit!

duend Elküldve: 2014-03-31 13:55 Megvegyem? Vegyek ilyet?

nickname írta:

Nekem korrekt áron javította "egy pici horpadást", volt ott még vagy 3 BMW

Más is csak pozitívan nyilatkozott eddig róla




En egyältalän nem ketlem, hogy jo szakember, csak hät tulzottan messzemenö következteteseket vont le abbol, hogy hol es milyen autorol van szo. Az itt elöfordulo jegesö semmiben sem különbözik az otthonitol, talän gyakoribb, de ennyi. De lätatlanban azt tanäcsolni, hogy csereljünk elemet, majd fujjuk szinre, mert ugy olcsobb... Talän max akkor ha menthetetlen, de ugye a javitäsnak eppen az lenne a lenyege, hogy fenyezes nelküli legyen, mert ugy ertektartobb az auto.

duend Elküldve: 2014-03-31 11:53 Megvegyem? Vegyek ilyet?

nickname írta:
duend írta:
YELLOW írta:
duend írta:
nickname írta:
duend írta:
laleeboy írta:
duend írta:
laleeboy írta:
duend írta:
laleeboy írta:
Superpippo írta:
Superpippo írta:
duend írta:
duend írta: Sziasztok!
Nektek mi a véleményetek a jégvert autókról? Mert itt van ez a szépség, xenon kívül minden minden benne van, ami kéne, de talán az is csak plusz hibaforrás lenne...
Ahogy néztem, otthon már 100-130-ért mindenféle "csodatechnológiával" eltüntetik a horpadásokat, de egyáltalán nem vagyok benne biztos, hogy a gyári fényezés tényleg kibírja-e az ilyesmit, nem fog-e pár év múlva lepattogni, esetleg a keletkező hajszálrepedéseken át a víz miatt rozsdásodni? Ha igaz lenne a 88 ezer km, szerintem jó vétel lenne egy kicsi alkudozás után, hisz elég fiatal is...
Vannak-e tapasztalaitok ezen a téren, és mi a véleményetek?
Üdv.:
Endre




Hät lätom, nem ütötte meg az ingerküszöbötöket a kérdés...



Szia! Én a helyedbe vennék inkább egy nem jégkárosat.
http://suchen.mobile.de/auto-i...res=EXPORT

Például ez is szép.Több a Km de állapotra szépnek tűnik és nem jégkáros.



Bocs most látom amit linkeltem arról is írják a végén, hogy hopradásos



Ha egyébként szép és minden benne van amit szeretnél akkor szerintem érdemes megvenni

A jégkárt hibátlanul el lehet tüntetni (egyik ismerősöm E36-án is kb 1000 horpadás volt és úgy eltüntették hogy csak 2 helyen kellett fényezni ahol pont élre esett a horpadás és nem lehetett kihúzni)

előtte
http://www.powerfanatics.com/g...005%29.jpg

utána
http://www.powerfanatics.com/g...618668.jpg




Huuuu, hät ezt gyönyörüen megcsinältäk! Hihetetlen szep lett! Lehet tudni valamit a technologiärol, hogy is huzzäk ki pontosan? Es a munkadij esetleg nyilvänos? Festek lepattogäsrol, rozsdäsodäsrol, vagy ilyesmitöl kell-e tartani?


Sajnos konkrétumot nem tudok (csak fórumos ismerős)

A technológiáról annyit tudok hogy valami 2 komponensű ragasztóval felragasztanak a horpadásra egy csapot amivel ki lehet húzni és utána valami spec oldószerrel lemossák.
A fényezést nem károsítja, úgy van kitalálva hogy le lehessen szedni.
A festék csak ott jöhet le ahol olyan sarkos a horpadás vagy a kasznin olyan helyen van hogy a fényezés már sérült.

Utána polírozva hibátlan lesz ismét




Ez nagyon erdekes, en azt hittem, hogy vmi vakuumos geppel emelik ki a serült reszt... Es ez az oldoszer tenyleg nem kärositja a festeket/lakkozäst? Jo lenne megkerdezni egy olyan embert, akinek evekkel ezelött csinältak ilyet, hogy még mindig hibätlan-e a festese. Megszabad kerdezni, ki ez a forumtag?


Másik fórumon tag , ezt a kocsit kb 2 éve csinálták azóta külföldre költözött és eladta a kocsit ha jól tudom, de nem volt gond a fényezéssel


Felhivtam ket mühelyt, az egyik 100-120 ezret mondott, a mäsik meg 400-500 ezret... Ugy velem, hogy ha jot akarok, akkor a drägäbbikat kene välasztanom, de ha ezt a penzt hozzäadom a kocsi ärähoz, märis majdnem ottvagyok, amennyit serüles nelkül erne...
Akkor tehät ugy velem az a tanulsäg, hogy ha nälam veri el a jeg, akkor van remeny, de eleve jegvertesbe beleugrani ezekszerint közel sem akkora biznisz, ahogy en azt gondoltam!


ez nem törvényszerű, hogy a drágább a jobb.



Tudom, hogy nem törvenyszerü, de ha csak ez az informäcio äll a rendelkezesedre, te melyiket välasztanäd? Az emberek mär csak ilyenek, hajlamosak a drägäbb termeket minösegibbnek gondolni... Föleg igy, hogy a ket är közözz 4x-es különbseg van... Amugy az autot mär 4000-re leengedtek...


a kérdés mire mondták az árat? mondtad, hogy milyen márka is utána jöttek az árral? én jártam így mikor a lököst akartam fújatni. mondom nem mindegy milyen autó? egy elem oszt készt, há de ő látni akarja. mondom tudom mi lesz az eredmény, hát gyere. bmw? kérdezi. úgy tűnik. akkor 35-40ezer körül lesz. hmmm... minnyá gondoltam. másik helyen 19ezerbe lefújták, valószínű szebben, mint ez 35-40-ért tette volna.
szóval a 400ezer is így jött ki valószínű. érdemes a neten nézni, hogy 1 javítás menniybe kerül, van ahol 10-20db felett dovábbi kedvezmény van. de ugye mivel presztízs márka, agí sokan emiatt mégkérik az árt, mert ugye ki jéárna jégvert BMW-vel, úgyis kifizeti a marhája.


Megint igazad van, pontosan igy törtent!! Kerdem, miben mäs, ha suzuki vagy audi? Hät hogy mäs "anyagbol" keszültek, es addig nem mond ärat! Oh, mondom, akkor BMW. Errö ö: akkor 4-500 lesz... OMG! Mondom mäshol 120, hogy van ez? Hät ök biztos gänyolnak, nincs munkäjuk, ezert olcsoak! De ha valaki 150-ert patikära megtudnä csinälni, akkor ugy velem, megerne az auto. Mi a velemenyed?


Hívd fel öt, profi az ember.

http://www.horpadasokdoktora.hu/




Köszönöm, beszeltem vele. "ja, hogy nemetorszägi, ja hogy bmw? akkor az nagyon össze lehet verve, akkor olcsobb lesz, ha a motorhäztetöt, es a csomagtartot bontobol csereljük (WTF?), az ära pedig igy kb 150-töl 450-ig mozoghat..."

duend Elküldve: 2014-03-28 11:05 Autóvásárlás

Sziasztok!
Azt kerdeznem Töletek, hogy a (leszerelhetö)vonohorog minden E46-ban csak rendelhetö extra volt, vagy mindhez järt esetleg? Ha nem, akkor gondolom csak az utolagos beszereles jätszik, ha a megvett auton nem lenne...

duend Elküldve: 2014-03-28 08:31 Megvegyem? Vegyek ilyet?

YELLOW írta:
duend írta:
nickname írta:
duend írta:
laleeboy írta:
duend írta:
laleeboy írta:
duend írta:
laleeboy írta:
Superpippo írta:
Superpippo írta:
duend írta:
duend írta: Sziasztok!
Nektek mi a véleményetek a jégvert autókról? Mert itt van ez a szépség, xenon kívül minden minden benne van, ami kéne, de talán az is csak plusz hibaforrás lenne...
Ahogy néztem, otthon már 100-130-ért mindenféle "csodatechnológiával" eltüntetik a horpadásokat, de egyáltalán nem vagyok benne biztos, hogy a gyári fényezés tényleg kibírja-e az ilyesmit, nem fog-e pár év múlva lepattogni, esetleg a keletkező hajszálrepedéseken át a víz miatt rozsdásodni? Ha igaz lenne a 88 ezer km, szerintem jó vétel lenne egy kicsi alkudozás után, hisz elég fiatal is...
Vannak-e tapasztalaitok ezen a téren, és mi a véleményetek?
Üdv.:
Endre




Hät lätom, nem ütötte meg az ingerküszöbötöket a kérdés...



Szia! Én a helyedbe vennék inkább egy nem jégkárosat.
http://suchen.mobile.de/auto-i...res=EXPORT

Például ez is szép.Több a Km de állapotra szépnek tűnik és nem jégkáros.



Bocs most látom amit linkeltem arról is írják a végén, hogy hopradásos



Ha egyébként szép és minden benne van amit szeretnél akkor szerintem érdemes megvenni

A jégkárt hibátlanul el lehet tüntetni (egyik ismerősöm E36-án is kb 1000 horpadás volt és úgy eltüntették hogy csak 2 helyen kellett fényezni ahol pont élre esett a horpadás és nem lehetett kihúzni)

előtte
http://www.powerfanatics.com/g...005%29.jpg

utána
http://www.powerfanatics.com/g...618668.jpg




Huuuu, hät ezt gyönyörüen megcsinältäk! Hihetetlen szep lett! Lehet tudni valamit a technologiärol, hogy is huzzäk ki pontosan? Es a munkadij esetleg nyilvänos? Festek lepattogäsrol, rozsdäsodäsrol, vagy ilyesmitöl kell-e tartani?


Sajnos konkrétumot nem tudok (csak fórumos ismerős)

A technológiáról annyit tudok hogy valami 2 komponensű ragasztóval felragasztanak a horpadásra egy csapot amivel ki lehet húzni és utána valami spec oldószerrel lemossák.
A fényezést nem károsítja, úgy van kitalálva hogy le lehessen szedni.
A festék csak ott jöhet le ahol olyan sarkos a horpadás vagy a kasznin olyan helyen van hogy a fényezés már sérült.

Utána polírozva hibátlan lesz ismét




Ez nagyon erdekes, en azt hittem, hogy vmi vakuumos geppel emelik ki a serült reszt... Es ez az oldoszer tenyleg nem kärositja a festeket/lakkozäst? Jo lenne megkerdezni egy olyan embert, akinek evekkel ezelött csinältak ilyet, hogy még mindig hibätlan-e a festese. Megszabad kerdezni, ki ez a forumtag?


Másik fórumon tag , ezt a kocsit kb 2 éve csinálták azóta külföldre költözött és eladta a kocsit ha jól tudom, de nem volt gond a fényezéssel


Felhivtam ket mühelyt, az egyik 100-120 ezret mondott, a mäsik meg 400-500 ezret... Ugy velem, hogy ha jot akarok, akkor a drägäbbikat kene välasztanom, de ha ezt a penzt hozzäadom a kocsi ärähoz, märis majdnem ottvagyok, amennyit serüles nelkül erne...
Akkor tehät ugy velem az a tanulsäg, hogy ha nälam veri el a jeg, akkor van remeny, de eleve jegvertesbe beleugrani ezekszerint közel sem akkora biznisz, ahogy en azt gondoltam!


ez nem törvényszerű, hogy a drágább a jobb.



Tudom, hogy nem törvenyszerü, de ha csak ez az informäcio äll a rendelkezesedre, te melyiket välasztanäd? Az emberek mär csak ilyenek, hajlamosak a drägäbb termeket minösegibbnek gondolni... Föleg igy, hogy a ket är közözz 4x-es különbseg van... Amugy az autot mär 4000-re leengedtek...


a kérdés mire mondták az árat? mondtad, hogy milyen márka is utána jöttek az árral? én jártam így mikor a lököst akartam fújatni. mondom nem mindegy milyen autó? egy elem oszt készt, há de ő látni akarja. mondom tudom mi lesz az eredmény, hát gyere. bmw? kérdezi. úgy tűnik. akkor 35-40ezer körül lesz. hmmm... minnyá gondoltam. másik helyen 19ezerbe lefújták, valószínű szebben, mint ez 35-40-ért tette volna.
szóval a 400ezer is így jött ki valószínű. érdemes a neten nézni, hogy 1 javítás menniybe kerül, van ahol 10-20db felett dovábbi kedvezmény van. de ugye mivel presztízs márka, agí sokan emiatt mégkérik az árt, mert ugye ki jéárna jégvert BMW-vel, úgyis kifizeti a marhája.


Megint igazad van, pontosan igy törtent!! Kerdem, miben mäs, ha suzuki vagy audi? Hät hogy mäs "anyagbol" keszültek, es addig nem mond ärat! Oh, mondom, akkor BMW. Errö ö: akkor 4-500 lesz... OMG! Mondom mäshol 120, hogy van ez? Hät ök biztos gänyolnak, nincs munkäjuk, ezert olcsoak! De ha valaki 150-ert patikära megtudnä csinälni, akkor ugy velem, megerne az auto. Mi a velemenyed?

duend Elküldve: 2014-03-28 08:06 Megvegyem? Vegyek ilyet?

nickname írta:
duend írta:
laleeboy írta:
duend írta:
laleeboy írta:
duend írta:
laleeboy írta:
Superpippo írta:
Superpippo írta:
duend írta:
duend írta: Sziasztok!
Nektek mi a véleményetek a jégvert autókról? Mert itt van ez a szépség, xenon kívül minden minden benne van, ami kéne, de talán az is csak plusz hibaforrás lenne...
Ahogy néztem, otthon már 100-130-ért mindenféle "csodatechnológiával" eltüntetik a horpadásokat, de egyáltalán nem vagyok benne biztos, hogy a gyári fényezés tényleg kibírja-e az ilyesmit, nem fog-e pár év múlva lepattogni, esetleg a keletkező hajszálrepedéseken át a víz miatt rozsdásodni? Ha igaz lenne a 88 ezer km, szerintem jó vétel lenne egy kicsi alkudozás után, hisz elég fiatal is...
Vannak-e tapasztalaitok ezen a téren, és mi a véleményetek?
Üdv.:
Endre




Hät lätom, nem ütötte meg az ingerküszöbötöket a kérdés...



Szia! Én a helyedbe vennék inkább egy nem jégkárosat.
http://suchen.mobile.de/auto-i...res=EXPORT

Például ez is szép.Több a Km de állapotra szépnek tűnik és nem jégkáros.



Bocs most látom amit linkeltem arról is írják a végén, hogy hopradásos



Ha egyébként szép és minden benne van amit szeretnél akkor szerintem érdemes megvenni

A jégkárt hibátlanul el lehet tüntetni (egyik ismerősöm E36-án is kb 1000 horpadás volt és úgy eltüntették hogy csak 2 helyen kellett fényezni ahol pont élre esett a horpadás és nem lehetett kihúzni)

előtte
http://www.powerfanatics.com/g...005%29.jpg

utána
http://www.powerfanatics.com/g...618668.jpg




Huuuu, hät ezt gyönyörüen megcsinältäk! Hihetetlen szep lett! Lehet tudni valamit a technologiärol, hogy is huzzäk ki pontosan? Es a munkadij esetleg nyilvänos? Festek lepattogäsrol, rozsdäsodäsrol, vagy ilyesmitöl kell-e tartani?


Sajnos konkrétumot nem tudok (csak fórumos ismerős)

A technológiáról annyit tudok hogy valami 2 komponensű ragasztóval felragasztanak a horpadásra egy csapot amivel ki lehet húzni és utána valami spec oldószerrel lemossák.
A fényezést nem károsítja, úgy van kitalálva hogy le lehessen szedni.
A festék csak ott jöhet le ahol olyan sarkos a horpadás vagy a kasznin olyan helyen van hogy a fényezés már sérült.

Utána polírozva hibátlan lesz ismét




Ez nagyon erdekes, en azt hittem, hogy vmi vakuumos geppel emelik ki a serült reszt... Es ez az oldoszer tenyleg nem kärositja a festeket/lakkozäst? Jo lenne megkerdezni egy olyan embert, akinek evekkel ezelött csinältak ilyet, hogy még mindig hibätlan-e a festese. Megszabad kerdezni, ki ez a forumtag?


Másik fórumon tag , ezt a kocsit kb 2 éve csinálták azóta külföldre költözött és eladta a kocsit ha jól tudom, de nem volt gond a fényezéssel


Felhivtam ket mühelyt, az egyik 100-120 ezret mondott, a mäsik meg 400-500 ezret... Ugy velem, hogy ha jot akarok, akkor a drägäbbikat kene välasztanom, de ha ezt a penzt hozzäadom a kocsi ärähoz, märis majdnem ottvagyok, amennyit serüles nelkül erne...
Akkor tehät ugy velem az a tanulsäg, hogy ha nälam veri el a jeg, akkor van remeny, de eleve jegvertesbe beleugrani ezekszerint közel sem akkora biznisz, ahogy en azt gondoltam!


ez nem törvényszerű, hogy a drágább a jobb.



Tudom, hogy nem törvenyszerü, de ha csak ez az informäcio äll a rendelkezesedre, te melyiket välasztanäd? Az emberek mär csak ilyenek, hajlamosak a drägäbb termeket minösegibbnek gondolni... Föleg igy, hogy a ket är közözz 4x-es különbseg van... Amugy az autot mär 4000-re leengedtek...

duend Elküldve: 2014-03-27 16:02 Ülésfűtés - hibák - beszerelés - javítás

Medvedisznoman írta:
duend írta:
Medvedisznoman írta:
duend írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok! Vezetőoldalon a háttámlám nem fűt, az ülőlap rendben van. Volna tippetek, hogy hol érdemes elkezdeni a keresgélést? Lehet hogy a stekker csúszott csak szét, vagy valami, azokat merre találom? Külön van egyáltalán stekkere a háttámlának és az ülőlapnak? Köszi előre is a hozzászólásokat!


Szia!

En ugy gondolom, hogy a fütöszäl tört meg! Nem valoszinü, hogy külön lenne stekker az ülölaphoz, es a hättämlähoz is, hisz egyszerre melegit mindkettö... (jol müködö ällapotban )


Köszönöm szépen a gyors választ! Ha a szál törik meg akkor rögtön az egész felület fűtése megszűnik? Nem tudom, hogy hogy van kötve pontosan, de végülis elképzelhető. Foglalkozik valaki ennek a javításával/cseréjével? Nem nyúlnék hozzá, ha nem muszáj, mert félek, hogy kárt teszek a kárpitban, meg hát nem értek hozzá na...



Szerintem nem ugy kell elkepzelni, mint gyerekkorunk karäcsonyfaizzoit, hogyha egy kieg, akkor az egesz nem eg. Többször lättam mär telen olyan hätsoablak fütest, ami csak pär csikban päramentesitett, ott, ahol megtört, nem ment toväbb a "meleg"... Gondolom az ülesfütesnel is ez lehet a helyzet. Lehet, hogy egy hozzäertö megtalälja azt a pontot, ahol megtört, es megtudja forrasztani, erröl mär nem tudok nyilatkozni.


Én is úgy gondolom, hogy nem sorbakötött fűtőszálak vannak, hanem párhuzamosan, így ha egy meg is szakad, a többi attól még fűt. Ha megtalálnám a stekkert, onnan bele lehetne mérni, azzal kicsit előrébb lennék. Szerintem a probléma a betápban lehet inkább.


Nem, en ugy velem, hogy addig füt, amig a szäl serülesmentes, es ahol megtört, onnantol pedig nem füt. A karäcsonyfaizzosat azert irtam, mert szeritnem ha vhol megtörik, attol meg füt, de csak a töresig füt. Remelem a többiek kijavitanak, ha hülyeseget hadovälunk!

duend Elküldve: 2014-03-27 15:46 Ülésfűtés - hibák - beszerelés - javítás

Medvedisznoman írta:
duend írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok! Vezetőoldalon a háttámlám nem fűt, az ülőlap rendben van. Volna tippetek, hogy hol érdemes elkezdeni a keresgélést? Lehet hogy a stekker csúszott csak szét, vagy valami, azokat merre találom? Külön van egyáltalán stekkere a háttámlának és az ülőlapnak? Köszi előre is a hozzászólásokat!


Szia!

En ugy gondolom, hogy a fütöszäl tört meg! Nem valoszinü, hogy külön lenne stekker az ülölaphoz, es a hättämlähoz is, hisz egyszerre melegit mindkettö... (jol müködö ällapotban )


Köszönöm szépen a gyors választ! Ha a szál törik meg akkor rögtön az egész felület fűtése megszűnik? Nem tudom, hogy hogy van kötve pontosan, de végülis elképzelhető. Foglalkozik valaki ennek a javításával/cseréjével? Nem nyúlnék hozzá, ha nem muszáj, mert félek, hogy kárt teszek a kárpitban, meg hát nem értek hozzá na...



Szerintem nem ugy kell elkepzelni, mint gyerekkorunk karäcsonyfaizzoit, hogyha egy kieg, akkor az egesz nem eg. Többször lättam mär telen olyan hätsoablak fütest, ami csak pär csikban päramentesitett, ott, ahol megtört, nem ment toväbb a "meleg"... Gondolom az ülesfütesnel is ez lehet a helyzet. Lehet, hogy egy hozzäertö megtalälja azt a pontot, ahol megtört, es megtudja forrasztani, erröl mär nem tudok nyilatkozni.

duend Elküldve: 2014-03-27 14:52 Ülésfűtés - hibák - beszerelés - javítás

Medvedisznoman írta: Sziasztok! Vezetőoldalon a háttámlám nem fűt, az ülőlap rendben van. Volna tippetek, hogy hol érdemes elkezdeni a keresgélést? Lehet hogy a stekker csúszott csak szét, vagy valami, azokat merre találom? Külön van egyáltalán stekkere a háttámlának és az ülőlapnak? Köszi előre is a hozzászólásokat!


Szia!

En ugy gondolom, hogy a fütöszäl tört meg! Nem valoszinü, hogy külön lenne stekker az ülölaphoz, es a hättämlähoz is, hisz egyszerre melegit mindkettö... (jol müködö ällapotban )

duend Elküldve: 2014-03-27 14:28 Megvegyem? Vegyek ilyet?

laleeboy írta:
duend írta:
laleeboy írta:
duend írta:
laleeboy írta:
Superpippo írta:
Superpippo írta:
duend írta:
duend írta: Sziasztok!
Nektek mi a véleményetek a jégvert autókról? Mert itt van ez a szépség, xenon kívül minden minden benne van, ami kéne, de talán az is csak plusz hibaforrás lenne...
Ahogy néztem, otthon már 100-130-ért mindenféle "csodatechnológiával" eltüntetik a horpadásokat, de egyáltalán nem vagyok benne biztos, hogy a gyári fényezés tényleg kibírja-e az ilyesmit, nem fog-e pár év múlva lepattogni, esetleg a keletkező hajszálrepedéseken át a víz miatt rozsdásodni? Ha igaz lenne a 88 ezer km, szerintem jó vétel lenne egy kicsi alkudozás után, hisz elég fiatal is...
Vannak-e tapasztalaitok ezen a téren, és mi a véleményetek?
Üdv.:
Endre




Hät lätom, nem ütötte meg az ingerküszöbötöket a kérdés...



Szia! Én a helyedbe vennék inkább egy nem jégkárosat.
http://suchen.mobile.de/auto-i...res=EXPORT

Például ez is szép.Több a Km de állapotra szépnek tűnik és nem jégkáros.



Bocs most látom amit linkeltem arról is írják a végén, hogy hopradásos



Ha egyébként szép és minden benne van amit szeretnél akkor szerintem érdemes megvenni

A jégkárt hibátlanul el lehet tüntetni (egyik ismerősöm E36-án is kb 1000 horpadás volt és úgy eltüntették hogy csak 2 helyen kellett fényezni ahol pont élre esett a horpadás és nem lehetett kihúzni)

előtte
http://www.powerfanatics.com/g...005%29.jpg

utána
http://www.powerfanatics.com/g...618668.jpg




Huuuu, hät ezt gyönyörüen megcsinältäk! Hihetetlen szep lett! Lehet tudni valamit a technologiärol, hogy is huzzäk ki pontosan? Es a munkadij esetleg nyilvänos? Festek lepattogäsrol, rozsdäsodäsrol, vagy ilyesmitöl kell-e tartani?


Sajnos konkrétumot nem tudok (csak fórumos ismerős)

A technológiáról annyit tudok hogy valami 2 komponensű ragasztóval felragasztanak a horpadásra egy csapot amivel ki lehet húzni és utána valami spec oldószerrel lemossák.
A fényezést nem károsítja, úgy van kitalálva hogy le lehessen szedni.
A festék csak ott jöhet le ahol olyan sarkos a horpadás vagy a kasznin olyan helyen van hogy a fényezés már sérült.

Utána polírozva hibátlan lesz ismét




Ez nagyon erdekes, en azt hittem, hogy vmi vakuumos geppel emelik ki a serült reszt... Es ez az oldoszer tenyleg nem kärositja a festeket/lakkozäst? Jo lenne megkerdezni egy olyan embert, akinek evekkel ezelött csinältak ilyet, hogy még mindig hibätlan-e a festese. Megszabad kerdezni, ki ez a forumtag?


Másik fórumon tag , ezt a kocsit kb 2 éve csinálták azóta külföldre költözött és eladta a kocsit ha jól tudom, de nem volt gond a fényezéssel


Felhivtam ket mühelyt, az egyik 100-120 ezret mondott, a mäsik meg 400-500 ezret... Ugy velem, hogy ha jot akarok, akkor a drägäbbikat kene välasztanom, de ha ezt a penzt hozzäadom a kocsi ärähoz, märis majdnem ottvagyok, amennyit serüles nelkül erne...
Akkor tehät ugy velem az a tanulsäg, hogy ha nälam veri el a jeg, akkor van remeny, de eleve jegvertesbe beleugrani ezekszerint közel sem akkora biznisz, ahogy en azt gondoltam!

duend Elküldve: 2014-03-27 11:12 Megvegyem? Vegyek ilyet?

laleeboy írta:
duend írta:
laleeboy írta:
Superpippo írta:
Superpippo írta:
duend írta:
duend írta: Sziasztok!
Nektek mi a véleményetek a jégvert autókról? Mert itt van ez a szépség, xenon kívül minden minden benne van, ami kéne, de talán az is csak plusz hibaforrás lenne...
Ahogy néztem, otthon már 100-130-ért mindenféle "csodatechnológiával" eltüntetik a horpadásokat, de egyáltalán nem vagyok benne biztos, hogy a gyári fényezés tényleg kibírja-e az ilyesmit, nem fog-e pár év múlva lepattogni, esetleg a keletkező hajszálrepedéseken át a víz miatt rozsdásodni? Ha igaz lenne a 88 ezer km, szerintem jó vétel lenne egy kicsi alkudozás után, hisz elég fiatal is...
Vannak-e tapasztalaitok ezen a téren, és mi a véleményetek?
Üdv.:
Endre




Hät lätom, nem ütötte meg az ingerküszöbötöket a kérdés...



Szia! Én a helyedbe vennék inkább egy nem jégkárosat.
http://suchen.mobile.de/auto-i...res=EXPORT

Például ez is szép.Több a Km de állapotra szépnek tűnik és nem jégkáros.



Bocs most látom amit linkeltem arról is írják a végén, hogy hopradásos



Ha egyébként szép és minden benne van amit szeretnél akkor szerintem érdemes megvenni

A jégkárt hibátlanul el lehet tüntetni (egyik ismerősöm E36-án is kb 1000 horpadás volt és úgy eltüntették hogy csak 2 helyen kellett fényezni ahol pont élre esett a horpadás és nem lehetett kihúzni)

előtte
http://www.powerfanatics.com/g...005%29.jpg

utána
http://www.powerfanatics.com/g...618668.jpg




Huuuu, hät ezt gyönyörüen megcsinältäk! Hihetetlen szep lett! Lehet tudni valamit a technologiärol, hogy is huzzäk ki pontosan? Es a munkadij esetleg nyilvänos? Festek lepattogäsrol, rozsdäsodäsrol, vagy ilyesmitöl kell-e tartani?


Sajnos konkrétumot nem tudok (csak fórumos ismerős)

A technológiáról annyit tudok hogy valami 2 komponensű ragasztóval felragasztanak a horpadásra egy csapot amivel ki lehet húzni és utána valami spec oldószerrel lemossák.
A fényezést nem károsítja, úgy van kitalálva hogy le lehessen szedni.
A festék csak ott jöhet le ahol olyan sarkos a horpadás vagy a kasznin olyan helyen van hogy a fényezés már sérült.

Utána polírozva hibátlan lesz ismét




Ez nagyon erdekes, en azt hittem, hogy vmi vakuumos geppel emelik ki a serült reszt... Es ez az oldoszer tenyleg nem kärositja a festeket/lakkozäst? Jo lenne megkerdezni egy olyan embert, akinek evekkel ezelött csinältak ilyet, hogy még mindig hibätlan-e a festese. Megszabad kerdezni, ki ez a forumtag?

duend Elküldve: 2014-03-26 13:33 Megvegyem? Vegyek ilyet?

Superpippo írta:
Superpippo írta:
Szia! Én a helyedbe vennék inkább egy nem jégkárosat.
http://suchen.mobile.de/auto-i...res=EXPORT

Például ez is szép.Több a Km de állapotra szépnek tűnik és nem jégkáros.



Bocs most látom amit linkeltem arról is írják a végén, hogy hopradásos



Igen, ez is gyönyörü darab, tenyleg! Csak azert gondoltam a jégkärosra, mert 80-90ezer km-es 2003/04-es 318i-ket 6-7-8 ezer körül ärulnak, ez meg javitässal is megällna 5 ezerböl.