ecr33rb25dett fórum hozzászólásai
« előző12következő »

ecr33rb25dett Elküldve: 2013-03-17 13:28 angel eye

zolfek írta:
audiw12a8 írta: Sziasztok!
Még új vagyok, októberben vettem az autót de sajnos nem sikerült olyanból jót találni ami gyári angle eye. Szeretnék beépíteni led-s gyűrűt. Sima foncsoros fényszóróm van. Valaki tudna segíteni mi a két fényvetőnek az átmérője? Nem szeretném ezért külön szétszedni a lámpát hogy pontosan meg tudjam mérni.
Válaszotokat előre is köszönöm!



Szia.

Szia.

A Martin Car Audio-tól vettem a Angel Eye szettet. Amikor megrendeled tőlük lehet választani, hogy projektoros vagy sima lámpába szeretnéd beszerelni.
Fehér, hideg katód fluorescens technológiás a gyári fényszóróba utólagosan beszerelhető CCFL karika szett. Én ilyet vettem, és magam szereltem be kb 2 óra volt.
Fél éve használom probléma mentesen. Igaz, hogy nem olcsó de jók, mélynyomót és az erősítőt is tőlük vettem. Azokkal sem volt gond.
Itt a link:
http://www.martincaraudio.hu/b...p2419.html


Nem projektorosba elvileg 2x131mm és 2x145mm-es gyűrű kell. Amúgy a nem ledes, hanem ccfl technológiás (ami elvileg jobb, mint a ledes) 34 euro a német ebay-en plusz 6 euro a posta power seller-től... Az ár nem tudom mennyire olcsóbb vagy drágább, mint itthon. Az engem is érdekelne.

ecr33rb25dett Elküldve: 2013-03-17 13:01 E46 M futómû

YELLOW írta:
ember84 írta:
YELLOW írta:
ember84 írta: Szevasztok.
Akitol akaartam venni a rugokat,azt beszelte,vegyem a hozzavalo csillapitokat,mert ha azenyemmel teszem,csak 1centitfog ulni,stb. Sztem meg azt a rugo hatarozza meg,nem a csillapito,kulonben bontott csillapito,az milyen dolog?Lehet jo lenne a szeria csillapitoimmal,vagy veszek ahhoz uj m-tech-eset.Nem tudom.


leírtam visszább. ha van keret, akkor úgy veszed. de ha nem akarsz költeni, akkor marad a régi gátló.
a lényeg annyi, hogy van a gátló lényegtelen olajos vagy gázos. a mozgási út nagyobb részén csillapít, a végén bekeményít, hogy ne koppanjon, ehhez persze a rugó is közre játszik. ha megfelelő gátlót veszel, akkor annál ez az út rövidebb és keményebbre van hangolva. ha a gyári gátlót hazsnálod, akkor értelem szerűen megül az autó, viszint a benne lévő szelepek jobban terhelve vannak, ugye folyamatosan van rajtuk nyomás, legalábbis nagyobb mint eddig. mivel össze van ülve, így az az út, amin csillapított most megrövidül, kisebb lesz a játéktere. ugye a gátló magában nem tartó szerepet játszik, azt a rugók végzik.


Akkor menjen a hozza valo gatlo.valaki tudja hol a legjobb bszerezni,es mi a cikkszma,vagy ilyesmi.mennyiert tudok gatlokhoz jutni?kosszz yellow


de figyelj az M-tech olyan sokat nem ültet. ha M-tech rugót raksz és a gyári gátlónak nincs baja, akkor felesleges kidobni. viszont ha 5-6 centit akarsz ültetni, akkor célszerű.
idén én is cserélek még műszaki előtt, én pl olyat fogok keresni, ami 6 hengereshez való M-tech. keményebb, rövidebb elvileg. de nekem a jobb első nagyon határon mozog ezért inkább cserélem.


Vagy van egy olyan verzió is, hogy a gyári gátlóidat megcsináltatod. Van egy idős bácsi (elérhetőséget privátban adok), aki nagyon érti a dolgát és igen jó áron dolgozik. Odaadod a lengéscsillapítódat (el is küldheted postán, aztán majd visszaküldi utánvéttel), megmondod milyen keményre csinálja (pl. gyári m3 keménységre), mennyivel rövidebb munkautat szeretnél és milyen erős telószárat hozzá (nyilván a legvastagabbat kéred). 1 év garanciával dolgozik, de arra nem lesz szükséged, mert perfekt lesz. Mindezt kb. 10.000huf-ért per gátló. Az egyetlen dolog, amit ki kell hangsúlyoznod, hogy utcai használatra lesz, mert többnyire versenycélra csinál meg alakít át futóműveket és hajlamos nagyon keményre csinálni.
Illetve igény szerint ha jól tudom megcsinálja állítható magasságúra, de annak az áráról fogalmam sincs.

ecr33rb25dett Elküldve: 2013-03-13 20:40 Társalgó

valter320d írta:
BarG írta: Havi 100e-ből autót fenntartani pazarlás. Havi 200e-ből bmw-t fenntartani kockázatos, csak nagy szerencsével kivitelezhető. Mit eszik a család egy 300e-es javítás után?

A videókra reagálva: másod autóként elmennének ezek a gépek, de éves 30-50e km futás - munkába járás - céljára alkalmatlanok. Meg dupla garázst fenntartani két autónak, pfúúúúúj


HÁT.....igen nekem akkor lenne ilyen autóm második ha nyernék a lottón,de akkor ku.....isten. Meg egy(nsx)(nebáncsatok)


Második autót nyugodtan lehet tartani szerintem. Enni nem kér, ha csak áll. Mikor az ember meg használja, akkor tudja mivel számoljon. Meg a második úgyis olyan, amivel csak jó időben megy az ember, az meg sajna nem tart sokáig nálunk. Az én hobbi autóm is beveri a 20-25-öt, de annál nem számít. Hétvégente ki lehet bírni... Télre meg ha úgy van ki lehet vonni a forgalomból és még biztosítás sincs.

ecr33rb25dett Elküldve: 2013-03-10 21:13 Féktárcsa és fékbetét

YELLOW írta: én ha már féket festenék, főleg így, hogy még a régi rajta van és vennék egy nagyobbat, akkor előbb szétszedni, homokszórás, majd szinter. csak szebb volna. sajnos az ecsetes megoldás csúnya közelről. de nem bántásból mondom, szóval kérem senki ne kapja fel a vizet.


Szerintem nem kapja fel senki a vizet... De azért az hozzátartozik, hogy a fék homokszórása meg szinterezése az egy kicsit rizikós (nem megoldhatatlan nyilván). Nem túl szerencsés, ha marad benne valami kosz. Teljesen jó megoldás az ecsetelés. Nagyon sok komoly kifejezetten féknyereg festéket - amit mondjuk Usa-ból hozatsz - ecsetelős megoldással hordanak fel. De továbbra is a legjobb megoldásnak a fényező által autófestékkel lefújást tartom.

ecr33rb25dett Elküldve: 2013-03-10 20:56 Féktárcsa és fékbetét

jrtom írta:
szotakdavid írta:
jrtom írta:
szotakdavid írta:
jrtom írta:
szotakdavid írta:
jrtom írta:
szotakdavid írta:
jrtom írta: Az első stabrúdszilented kicsit kivan nem?


Picit meg bal hátsó gátlóm is


A nyergeket ecsettel nyomtad le?


Igen,mert?


Csak érdekelt, mert én is megakarom csinálni. Hőálló festék?
Volt egy toyotám azon lefestettem Hemmerite-al az jól bírta.


hammerite 1500ft és kurva jó nagyon sok nyeregre elég a 0,25-s és viszonylag sok szinben kapható.


Kocsi ezüst a felni fekete a nyereg milyen legyen?


A hammerite ezüstje szerintem nem szép,de ha gondolod mindjárt teszek fel a feketéjéről és az ezüstjéről is képet mert elsőre ezüst-feketére festettem.


A piros gáz?


Ha nem gáz beleugatok... A piros függetlenül a kocsi színétől mindig jó, mert a sportosságot testesíti meg, úgyhogy ha nem bírod eldönteni, milyen legyen, akkor ezt válaszd. Ezen kívül a citromsárga féknyereg is nagyon ütős! A kb. kocsi színű néha összképében kicsit fura tud lenni. Amúgy a festékekhez csak annyit, hogy jó minőségű autó festékkel is lehet festeni meg lakkozni, csak az a lényeg, hogy ne vízbázisú legyen! Ki van próbálva, bírja a hőt is. Az pedig már csak ízlés kérdése, hogy úszónyerget ki mennyire akar kihangsúlyozni...

ecr33rb25dett Elküldve: 2013-03-10 19:20 Fék

csatis1 írta:
tomy320ci írta:
És ha a munkahenger romlott el? Annak mik lennének a tünetei?


Ezt a piramisjátékot be kellene fejezni!



A dobfék (jelen esetben a kézifék) munkahengere elromolhat úgy, hogy berohad. Ha kiengedett állapotban rohadt be, akkor nem fog az illető fék, ami itt ki van zárva. Berohadhat úgy is, hogy éppen fog de ez elég ritka (sokáig kéne állnia behúzott kézifékkel). Dobféknél inkább a visszahúzó rugók szoktak elgyengülni vagy eltörni. Ez azt eredményezi, hogy "nyomva" marad. Kéziféknél még beállhat a kar is, amit húzol a bowdennel és akkor hiába engeded ki a kéziféket az "behúzva" marad. Lehet még az is, hogy túl van feszítve a bowden és amiatt nem tud visszaengedni (mivel külön tudod a két oldalt feszíteni ezért elképzelhető, hogy csak a jobbos). De mivel - ha jól értelmeztem a leírást - nálad ez a probléma egyszer csak jelentkezett magától, én inkább a már korábban említett stiftekre gyanakodnék az üzemi (tárcsa) féknél.
Ha meg munkahenger alatt a főfékhengert értetted, akkor arra én nem nagyon gondolnék, mert annak a hibájánál csökkenne a fékhatás (ha el van kopva a dugattyú) vagy féloldalasan fogna a fék... De be nem állna.
Mindenesetre az én tanácsom az, hogy először szűrd ki, hogy a tárcsa vagy a dobfék a hunyó. Ha az megvan, akkor pikk-pakk meg lesz, hogy mi okozza.
Illetve ha továbbmegyünk a nyikorgó fék dologgal, akkor ha nem folyamatos, hanem ütemszerűen szakaszos nyikorgásról van szó, akkor még kerékcsapágy is lehet (mivel lötyög a kerék). Nem Bmw-nél, de találkoztam már ilyennel.

ecr33rb25dett Elküldve: 2013-03-09 18:11 Fék

ecr33rb25dett írta:
tomy320ci írta:
valter320d írta:
tomy320ci írta:
anubisz írta:
valter320d írta:
tomy320ci írta:
valter320d írta:
anubisz írta:
valter320d írta:
tomy320ci írta:
Pistamann írta:
tomy320ci írta: Sziasztok.
Valami gebasz lesz a fékemmel. Tegnap már annyira nyikorgott hogy hívtam is a szerelőt. Már nem csak fékezéskor, hanem menet közben is nyekergett, sőt a szerelő felé már szorult is, szarul is ment a kocsi. Szétszedtük a féket, betét ok, tárcsa ok, engedtünk ki belőle egy kis olajat is , hátha levegős. 1 napig szuper volt semmi hang. Du.-elindultam vele, egy 150km-ert akartam menni oda vissza. 30km-er megtétele után félre álltam, mert megint nyikorgott, megnéztem a tárcsákat nem melegednek e. Elöl egyik sem, bal hátsó nem és a jobb oldali ahonnan a hang jön, az olyan szinten, hogy hozzányomtam az ujjam és lett rajta egy csinos hólyag.
Beszéltem a szerelőmmelazt mondta hogy előfordulhat hogy a fékcsővel van gond, megáll az olaj..
Valaki tudna valami okosat?


A dugattyú nem szorult amikor szétszedtétek? Lehet a kosz is... csak tipp, de lehet hogy hülyeség


Nem szorult semmi


Tuti be van rohadva a dugattyú! Szedjétek szét amelyik forró volt ahogy kell nyomasd ki egy fát teszel a betét helyére és nyomatod komprasszorral míg ki nem jön karmantyúig cseréld ki a karmantyút és egy 1000 papírral kicsit csiszold körbe,a rozsdától szabadítsd meg!!!!
Remélem tudtam segíteni!


Az a szerelőistenem, ilyenek szerelnek féket ( Beszéltem a szerelőmmelazt mondta hogy előfordulhat hogy a fékcsővel van gond, megáll az olaj ) basszus, ezen sírtam, azért forró a felni, a tárcsa szuper. Kerüld el gyorsan azt a mikulást!!!


Hát ööööö nagyjából ezért is csinálok szinte mindent magamnak kivéve amit nem tudok,vagy nincs tapasztalatom hozzá!De akkor itt van közel Miki


Töki! Nem kerülök el semmiféle mikulást! Lehet hogy én fogalmaztam rosszul. Nem vagyok egy autószerelő típus. Lehet rosszul emlékszem. Gondoltam ha vmit roszsul írok le ki tudjátok következtetni. Ne a szerelőt oltsd!


Teljesen félre lett értve BOCS,biztos az a baj,és azt kell csinálni vele!

Hagyd ezt a bohócot, még Töki oldja meg, még neki áll feljebb, cserélgessél a fékcsöveket évekig még Töki. Akkora sztár a szerelő, minek itt kédezget.


MI AZ HOGY BOHÓC?????
Hol kéne kérdeznem? Ha oltotok valakit akkor engem! Mivel egyáltalán nem vagyok jártas az autószerelésben, ezért simán félre is érthettem, illetve félre is fogalmazhattam!


Nem én nem oltalak félre ne értsd,én segíteni szerettem volna!
És lehet hogy te mondtad rosszul de ez miért is baj azé vagyunk hogy segítsünk! Szerintünk az a problémája,a fékdugattyú szorul!!!!


Szétszedtük teljesen. Elvileg nem szorult. Menet közben a fene tudja. Kedden megyek megint. Megmondom hogy nézzük meg megint..


Úszónyeregnél általában a beragadást a stiftek - ez két db. csavar, ami egy hengerbe megy át és ha kiveszed, akkor lejön a nyereg. ezeken "úszik" - szorulása szokta okozni, ami lehet berohadástól vagy piszoktól. Ezen a hibán csiszoló papírral meg egy kis zsírral legtöbbször lehet segíteni. Meg azért nézzétek meg azt is, hogy a porvédő gumija nincs-e kiszakadva, mert akkor telemehet kosszal és megint jelentkezni fog a probléma...


Illetve annyit még hozzátennék, hogy ha jól tudom, akkor a 320ci-nél is dobra fog a kézifék. Az pedig akkor még elképzelhető, hogy az van beállva. Ezt marha egyszerű megállapítani. Leveszitek a nyerget (akkor ugye az nem foghat) és ha nem tudod vagy nehéz elforgatni, akkor az a ludas (bár a dobfék nem nagyon szokott nyikorogni, de lehetséges).

ecr33rb25dett Elküldve: 2013-03-09 17:57 Fék

tomy320ci írta:
valter320d írta:
tomy320ci írta:
anubisz írta:
valter320d írta:
tomy320ci írta:
valter320d írta:
anubisz írta:
valter320d írta:
tomy320ci írta:
Pistamann írta:
tomy320ci írta: Sziasztok.
Valami gebasz lesz a fékemmel. Tegnap már annyira nyikorgott hogy hívtam is a szerelőt. Már nem csak fékezéskor, hanem menet közben is nyekergett, sőt a szerelő felé már szorult is, szarul is ment a kocsi. Szétszedtük a féket, betét ok, tárcsa ok, engedtünk ki belőle egy kis olajat is , hátha levegős. 1 napig szuper volt semmi hang. Du.-elindultam vele, egy 150km-ert akartam menni oda vissza. 30km-er megtétele után félre álltam, mert megint nyikorgott, megnéztem a tárcsákat nem melegednek e. Elöl egyik sem, bal hátsó nem és a jobb oldali ahonnan a hang jön, az olyan szinten, hogy hozzányomtam az ujjam és lett rajta egy csinos hólyag.
Beszéltem a szerelőmmelazt mondta hogy előfordulhat hogy a fékcsővel van gond, megáll az olaj..
Valaki tudna valami okosat?


A dugattyú nem szorult amikor szétszedtétek? Lehet a kosz is... csak tipp, de lehet hogy hülyeség


Nem szorult semmi


Tuti be van rohadva a dugattyú! Szedjétek szét amelyik forró volt ahogy kell nyomasd ki egy fát teszel a betét helyére és nyomatod komprasszorral míg ki nem jön karmantyúig cseréld ki a karmantyút és egy 1000 papírral kicsit csiszold körbe,a rozsdától szabadítsd meg!!!!
Remélem tudtam segíteni!


Az a szerelőistenem, ilyenek szerelnek féket ( Beszéltem a szerelőmmelazt mondta hogy előfordulhat hogy a fékcsővel van gond, megáll az olaj ) basszus, ezen sírtam, azért forró a felni, a tárcsa szuper. Kerüld el gyorsan azt a mikulást!!!


Hát ööööö nagyjából ezért is csinálok szinte mindent magamnak kivéve amit nem tudok,vagy nincs tapasztalatom hozzá!De akkor itt van közel Miki


Töki! Nem kerülök el semmiféle mikulást! Lehet hogy én fogalmaztam rosszul. Nem vagyok egy autószerelő típus. Lehet rosszul emlékszem. Gondoltam ha vmit roszsul írok le ki tudjátok következtetni. Ne a szerelőt oltsd!


Teljesen félre lett értve BOCS,biztos az a baj,és azt kell csinálni vele!

Hagyd ezt a bohócot, még Töki oldja meg, még neki áll feljebb, cserélgessél a fékcsöveket évekig még Töki. Akkora sztár a szerelő, minek itt kédezget.


MI AZ HOGY BOHÓC?????
Hol kéne kérdeznem? Ha oltotok valakit akkor engem! Mivel egyáltalán nem vagyok jártas az autószerelésben, ezért simán félre is érthettem, illetve félre is fogalmazhattam!


Nem én nem oltalak félre ne értsd,én segíteni szerettem volna!
És lehet hogy te mondtad rosszul de ez miért is baj azé vagyunk hogy segítsünk! Szerintünk az a problémája,a fékdugattyú szorul!!!!


Szétszedtük teljesen. Elvileg nem szorult. Menet közben a fene tudja. Kedden megyek megint. Megmondom hogy nézzük meg megint..


Úszónyeregnél általában a beragadást a stiftek - ez két db. csavar, ami egy hengerbe megy át és ha kiveszed, akkor lejön a nyereg. ezeken "úszik" - szorulása szokta okozni, ami lehet berohadástól vagy piszoktól. Ezen a hibán csiszoló papírral meg egy kis zsírral legtöbbször lehet segíteni. Meg azért nézzétek meg azt is, hogy a porvédő gumija nincs-e kiszakadva, mert akkor telemehet kosszal és megint jelentkezni fog a probléma...

ecr33rb25dett Elküldve: 2013-02-27 22:16 Autóvásárlás

YELLOW írta:
ecr33rb25dett írta:
YELLOW írta:
BarG írta:
ecr33rb25dett írta:
hil írta:
RichardE91 írta: Sziasztok!

Mivel nem nyithatok új topicot, így itt, a következőben kérnék segítséget:

BMW 320d-t szeretnék venni, E90/91 szériából, lehetőség szerint 170e km alatt. Abban kérnék segítséget, hogy mire figyeljek oda, mik lehetnek árulkodó jelek előfordulható hibákra? Milyen extrát tartotok hasznosnak, amit később sokba kerülne beépíteni, ezért érdemes olyan autót nézni amiben benne van a funkció?

Köszönöm a segítségeteket előre is!

Richárd

első post


Szia!
Legyen benne hűtővíz hőmérő!!!! Valós 170K Km-est szinte tuti nem fogsz találni, valahonnan oda visszatekertet igen. Ha megnézed a hirdetéseket, szinte minden eladó Bömösben 180K Km van az eladó szerint........

A kormány és pedálok kopottsága abszolút nem mérvadó, mert az ember kezétől is függ a kopás mértéke, nem csak a Km-től.








Üdv!
Elvileg az óra szerinti km E90-nél valós kell, hogy legyen, mert ezeket nem igen szokták tekergetni, mivel a kulcs menti a km-óra állást, amit ki tudnak olvasni Bmw szalonokban és ha nem egyezik, akkor 2-5 év... Nem sokan vállalják be szerintem.
Persze az is biztos, hogy ha nagyon akarják, akkor meg tudják ennek ellenére is oldani (pl. ha Bmw céges autó volt), de ahhoz már mester gép kell, amiből Mo.-n elvileg 3db van.


Kicsit naivkának tetszik lenni! E46-nál éppúgy benne van a kulcsban a km, oszt mégis ....


mer a kulcs is szedi valahonnan az adatot


Igen, de ennek pont az a lényege, hogy a kulcsban az adat csak növekedhet, tehát hiába kap kisebb értéket a korábbinál. Naiv pedig nem vagyok. Meg lusta sem lennék bevánszorogni a kulccsal és kiolvastatni. Meg ha mondjuk odamegyek emberünkhöz és közlöm, hogy szeretném ha - bizalom meg hit ellenére - kiolvastatnánk a kulcsot és ő húzza a száját, akkor az már gyanús...
Persze mindenre van megoldás, tudom: veszek egy új autót csak egy kulccsal használom 300.000 km-ig kb. aztán visszatekerem 130-ra és onnantól meg a pótkulccsal megyek, akkor meg már ok is minden. Eladásnál meg vagy egy kulccsal adom az autót vagy kikérek egy újat, ami szintén a fals adatot menti el. De ehhez azért következetesnek kell lenni.


a kulcsban az az adat van, ha minden igaz (most pontosan nem tudom), ami az EWS-ben. és az is írható. ha azt átírják, akkor a kulcsban is átfog. mert amikor gyújtásra teszed és a kulcsot beazonosítja, akkor ez bele is kerül. lehet nem pontosan így ahogy írom, de hasonló képpen. minden manipulálható, ha büntetik ha nem.


Ennek a rendszernek pont az a lényege a Bmw-nél, hogy a kulcsban az adat csak növekedni tud csökkenni nem! Csak az ominózus "mestergéppel" lehet megoldani. És ez biztos! Ezt az összes ember, aki km manipulálással foglalkozik elmondja mindenkinek, aki Bmw-t tekerne.

ecr33rb25dett Elküldve: 2013-02-27 21:49 Autóvásárlás

YELLOW írta:
BarG írta:
ecr33rb25dett írta:
hil írta:
RichardE91 írta: Sziasztok!

Mivel nem nyithatok új topicot, így itt, a következőben kérnék segítséget:

BMW 320d-t szeretnék venni, E90/91 szériából, lehetőség szerint 170e km alatt. Abban kérnék segítséget, hogy mire figyeljek oda, mik lehetnek árulkodó jelek előfordulható hibákra? Milyen extrát tartotok hasznosnak, amit később sokba kerülne beépíteni, ezért érdemes olyan autót nézni amiben benne van a funkció?

Köszönöm a segítségeteket előre is!

Richárd

első post


Szia!
Legyen benne hűtővíz hőmérő!!!! Valós 170K Km-est szinte tuti nem fogsz találni, valahonnan oda visszatekertet igen. Ha megnézed a hirdetéseket, szinte minden eladó Bömösben 180K Km van az eladó szerint........

A kormány és pedálok kopottsága abszolút nem mérvadó, mert az ember kezétől is függ a kopás mértéke, nem csak a Km-től.








Üdv!
Elvileg az óra szerinti km E90-nél valós kell, hogy legyen, mert ezeket nem igen szokták tekergetni, mivel a kulcs menti a km-óra állást, amit ki tudnak olvasni Bmw szalonokban és ha nem egyezik, akkor 2-5 év... Nem sokan vállalják be szerintem.
Persze az is biztos, hogy ha nagyon akarják, akkor meg tudják ennek ellenére is oldani (pl. ha Bmw céges autó volt), de ahhoz már mester gép kell, amiből Mo.-n elvileg 3db van.


Kicsit naivkának tetszik lenni! E46-nál éppúgy benne van a kulcsban a km, oszt mégis ....


mer a kulcs is szedi valahonnan az adatot


Igen, de ennek pont az a lényege, hogy a kulcsban az adat csak növekedhet, tehát hiába kap kisebb értéket a korábbinál. Naiv pedig nem vagyok. Meg lusta sem lennék bevánszorogni a kulccsal és kiolvastatni. Meg ha mondjuk odamegyek emberünkhöz és közlöm, hogy szeretném ha - bizalom meg hit ellenére - kiolvastatnánk a kulcsot és ő húzza a száját, akkor az már gyanús...
Persze mindenre van megoldás, tudom: veszek egy új autót csak egy kulccsal használom 300.000 km-ig kb. aztán visszatekerem 130-ra és onnantól meg a pótkulccsal megyek, akkor meg már ok is minden. Eladásnál meg vagy egy kulccsal adom az autót vagy kikérek egy újat, ami szintén a fals adatot menti el. De ehhez azért következetesnek kell lenni.

ecr33rb25dett Elküldve: 2013-02-27 20:50 Autóvásárlás

hil írta:
RichardE91 írta: Sziasztok!

Mivel nem nyithatok új topicot, így itt, a következőben kérnék segítséget:

BMW 320d-t szeretnék venni, E90/91 szériából, lehetőség szerint 170e km alatt. Abban kérnék segítséget, hogy mire figyeljek oda, mik lehetnek árulkodó jelek előfordulható hibákra? Milyen extrát tartotok hasznosnak, amit később sokba kerülne beépíteni, ezért érdemes olyan autót nézni amiben benne van a funkció?

Köszönöm a segítségeteket előre is!

Richárd

első post


Szia!
Legyen benne hűtővíz hőmérő!!!! Valós 170K Km-est szinte tuti nem fogsz találni, valahonnan oda visszatekertet igen. Ha megnézed a hirdetéseket, szinte minden eladó Bömösben 180K Km van az eladó szerint........

A kormány és pedálok kopottsága abszolút nem mérvadó, mert az ember kezétől is függ a kopás mértéke, nem csak a Km-től.








Üdv!
Elvileg az óra szerinti km E90-nél valós kell, hogy legyen, mert ezeket nem igen szokták tekergetni, mivel a kulcs menti a km-óra állást, amit ki tudnak olvasni Bmw szalonokban és ha nem egyezik, akkor 2-5 év... Nem sokan vállalják be szerintem.
Persze az is biztos, hogy ha nagyon akarják, akkor meg tudják ennek ellenére is oldani (pl. ha Bmw céges autó volt), de ahhoz már mester gép kell, amiből Mo.-n elvileg 3db van.

ecr33rb25dett Elküldve: 2013-02-12 20:56 Nem tudom mi a baja az autómnak

YELLOW írta:
Pintyi86 írta: Sziasztok !
Az autom bmw e46 316i-benzin
úgy kezdődött a probléma hidegen be indítottam Check lámpa narancssárgán világit és fekete kormos füst 4000-nél tovább nem lehet el pörgetni de van amikor 3500-ig sem ha meleg a motor akkor max 4500ig de nem mindig sikerül az alap 4000 dadogva gyorsul és nem is húz úgy ahogy kellene lomha és az alapjáraton 600 és 1000 között fel le mozog a fordulatszám mérő ha hirtelen be kanyarodok akkor meg leáll.
A wallisba vittem a kocsit kiolvastatni P0170 Fuel Trim Malfunction (Bank 1) hibakódot jelzet ott azt mondták foganyusház szélőztetető szelep valami DISA VALVE A youtubon van pár videó róla + kartergáz cső + kartergáz szűrő.
Nos én el vittem még egy másik szerelőhöz az azt mondta tényleg szét mállott a kartergáz cső azt kicserélte + a kartergazszűrőt.
A hiba ismét fent állt ugyan úgy aztán rá olvasót P0170 hibakód az azt mondta holtpont jeladó azt is kicseréltem , és semmi változás aztán jött az összes vákuumcső ismét semmi változás.
aztán elvittem másik szerelőhöz az azt mondta szívósorház tömítés azt még nem csináltam meg mert már kifogytam a pénzből és nem szeretném kicserélni az összes létező alkatrészt.
el vittem egy márkafügetótlen szerelőhöz ott is P0170-es hibakód az azt mondta lambda szonda.
AKKOR MOST MIT CSINÁLJAK CSERÉLJEM KI A SZÍVÓSORHÁZ TÖMÍTÉST ? VAGY A LAMBDA SZONDÁT ?
VAGY FOGATYUSHÁZ SZELEZTETŐ SZELEPET ?
AKI VOLT HASONLÓHELYZETBE VAGY TUD SEGÍTENI TUD AZ ÍRJON KÖSZI.


szerintem meg totál felesleges volt ezért új topic-ot nyitni, mikor ott a "Mi lehet a baj" topic.

Kérném az illetékest, hogy másolja oda át a dolgokat ezt meg törölje, mert totál felesleges! Danke!

ha a hangja is hülye az autónak, akkor nem lehet, hogy egy hengered nem megy? nekem akkor csinált ilyet, hogy nem lehetett pörgetni, nem ment olyan 3500 felé, de nem is akartam, hogy menjen, alapjárat ugrált. igaz nekem nem kormolt, de füst azé jött, nem vészesen.
a fekete füst általában vízre utal, ez alátámasztja a tömítés dolgot, pl hűtőfoyladék kerül az égéstérbe.
egyébként nekem ez tipikus gyújtés probléma. valóban lehet a jeladó, bár cserélve lett. akkor gyertya, trafó.
próbaképpen alapjáraton csináld már meg, hogy sorba lehúzod a gyújtókábelt, vagy a trafóból kicsatlakoztatod, vagy lehúzod a gyertyáról. de mindig csak egyről. aztán visszadugod, és mész a következőre. ne lepődj meg ha változik a motor járása. amelyik hengernél lehúzáskor nem fog változni, ott gyertya, vagy trafó gond van. egyszerű művelet. ha mindegyiknél változik, akkor gyújtásrész legalább kizárva.


Üdv!

Szerintem is a gyújtás lesz a ludas...
Annyit fűznék hozzá, hogy a fekete füst benzinre, a fehér füst vízre, a kék pedig olajra utal.
« előző12következő »