ember84 fórum hozzászólásai

ember84 Elküldve: 2013-03-14 11:50 Elsõ lámpák

ember84 írta:
kempelen írta:
ember84 írta: Halihó!
Valaki tudna tanácsot adni,hogy lámpaállító motort nehéz cserélni?Kiszerelem az egész lámpát,addig gondolom,utána??Köszi!!



- lámpát kiszereled
- plexi búrát leveszed
- foncsort kihajtod a fényszóró állító csavarokkal
- kiakasztod a fényszóró állító motort a foncsor aljában -> hátulról
- foncsor kijön, torx csavarok kiszed és fényszóró állító motor kicserél
- örül

Ha az állító motor bosch gyrátmány, akkor a csatit, csak le kell húzni. Ha AL gyártmány akkor a csatlakozó a fényszórótestbe csatlakozik és két nagyon vékony szerszámmal tudod a helyéről kipattintani alul és felül, majd a csati befelé kijön.

Mindent körültekintően csinálj, mert fényszóró belső alkatrészt nem lehet kapni. Ha elszáll valami, akkor venned kell egy komplett fényszórót alkatrésznek.






Köszönöm szépen.Viszont nem tudom,ez- e a baj,vagy az állító az első lengőkaron,mert azt írja hibának:első lengőkaron az a szabályzó,meg valami stepping motor defect
És csak a jobb oldali lámpa magasságállítása működik,balé nem.Kösszz!

Nem tudom,meg merjem venni ezt a lengőkaron léávőt,vagy a lámpába a motorral is baj van?Nem tudom!

ember84 Elküldve: 2013-03-12 21:23 Izzítás vezérlõ

Leszedem,azt ha nem tudom szétszedni,és javítani,vezsek egyetKöszz a segítségeket!!

ember84 Elküldve: 2013-03-12 14:35 Izzítás vezérlõ

Hú fene.Elég drága!Csere hogy megy?hol van ez?

ember84 Elküldve: 2013-03-12 09:42 Izzítás vezérlõ

SirToma írta:
ember84 írta: Sziasztok!
Nektek mi a véleményetek arról,hogy e46 320d-be,faceliftes,4 hengerből 3-nál állandóan izzítás hibát ír be!Új NGK gyertyák vannak bent.Tökéletesek,régivel is ez volt.Mindenkinek ilyen??Köszi!


Szia.

Szerintem biztos, hogy izzításvezérlő modult kell cserélned, nekem is ez volt, 2 gyertyára dobta a hibát.

Üdv:Toma


És ez milyen hatással van a motor járására?Drága ez a modul?

ember84 Elküldve: 2013-03-12 08:20 Elsõ lámpák

kempelen írta:
ember84 írta: Halihó!
Valaki tudna tanácsot adni,hogy lámpaállító motort nehéz cserélni?Kiszerelem az egész lámpát,addig gondolom,utána??Köszi!!



- lámpát kiszereled
- plexi búrát leveszed
- foncsort kihajtod a fényszóró állító csavarokkal
- kiakasztod a fényszóró állító motort a foncsor aljában -> hátulról
- foncsor kijön, torx csavarok kiszed és fényszóró állító motor kicserél
- örül

Ha az állító motor bosch gyrátmány, akkor a csatit, csak le kell húzni. Ha AL gyártmány akkor a csatlakozó a fényszórótestbe csatlakozik és két nagyon vékony szerszámmal tudod a helyéről kipattintani alul és felül, majd a csati befelé kijön.

Mindent körültekintően csinálj, mert fényszóró belső alkatrészt nem lehet kapni. Ha elszáll valami, akkor venned kell egy komplett fényszórót alkatrésznek.






Köszönöm szépen.Viszont nem tudom,ez- e a baj,vagy az állító az első lengőkaron,mert azt írja hibának:első lengőkaron az a szabályzó,meg valami stepping motor defect
És csak a jobb oldali lámpa magasságállítása működik,balé nem.Kösszz!

ember84 Elküldve: 2013-03-12 08:16 Izzítás vezérlõ

Sziasztok!
Nektek mi a véleményetek arról,hogy e46 320d-be,faceliftes,4 hengerből 3-nál állandóan izzítás hibát ír be!Új NGK gyertyák vannak bent.Tökéletesek,régivel is ez volt.Mindenkinek ilyen??Köszi!

ember84 Elküldve: 2013-03-10 15:12 Társalgó

b_imi írta:
ember84 írta: Sziasztok!
Húú látom nem sokan tudják ezt a IMA dolgotAzért remélem valaki jön aki segít


Esetleg egy pap?


Köszi!!Az talán jó lessz,mivel mindegyiket tudom a 3.-on kívül illeszteni.Talán paphoz megyek,köszi a segítséget!

ember84 Elküldve: 2013-03-10 12:50 Társalgó

Sziasztok!
Húú látom nem sokan tudják ezt a IMA dolgotAzért remélem valaki jön aki segít

ember84 Elküldve: 2013-03-09 15:11 Társalgó

jrtom írta:
ember84 írta: Sziasztok!
E46 320d-ről van szó,eu3-as M47N motor.
Inpában:IMA adjustment:Change IMA:

Cylinder1 Cylinder3
5ZTD65 BB107I


Cylinder2 Cylinder4
ASTGFN 8TBSF1


ezt látni,mielőtt az ember átírja a kódokat,ezek voltak bent!Szerintem a cylinder1 a legelső az autó eleje felől,utána a 2-es,aztán 3-as és 4-es??Vagy ezeket más sorrend szerint érti?Mondjuk befecskendezés szerint??Valaki tudná ezt??Köszi szépen??


Igen az autó elejénél a vezérléstől van számozva a hengersor.

Köszönöm szépen!Lehet ilyen??:porlasztók kiszerelésekor ezek a kódok voltak az ecuba,viszont a porlasztók tetejépn más!Gondolom valamikor javítva lett.Most viszont visszakódoláskor a 3-as hengert nem engedi átírni vissza arra,amik bent voltak,azt írja ki:JOB STATUS ERROR ERROR WRONG IMA CODE
Többinél engedi,nem értem,egyik sem lett újrakódolva.Köszi

ember84 Elküldve: 2013-03-09 13:03 Társalgó

Sziasztok!
E46 320d-ről van szó,eu3-as M47N motor.
Inpában:IMA adjustment:Change IMA:

Cylinder1 Cylinder3
5ZTD65 BB107I


Cylinder2 Cylinder4
ASTGFN 8TBSF1


ezt látni,mielőtt az ember átírja a kódokat,ezek voltak bent!Szerintem a cylinder1 a legelső az autó eleje felől,utána a 2-es,aztán 3-as és 4-es??Vagy ezeket más sorrend szerint érti?Mondjuk befecskendezés szerint??Valaki tudná ezt??Köszi szépen??

ember84 Elküldve: 2013-03-06 17:04 Szívócsonk-pillangószelep

Helló szia szakik!
Ledugózás esetén azt az egy tengelyt,ami működteti az összes pillangót,meghagyjátok??Vagy le kell venni,a vákuumharang szára maradjon csak?Köszi!!

ember84 Elküldve: 2013-03-06 15:42 Tolató radar

Szép jó napot!
Tudja valaki,pdc szenzort hogy lehet kiszabadítani?előbb azt a díszcsikot kell,de hogyan?gondolom énKöszi

ember84 Elküldve: 2013-03-06 15:39 320d Motor

Sziasztok!
Tudja valaki a szívócsonk lehúzási nyomatékát,és a porlasztó rögzítő anyákét??Köszi,ha valaki tud ilyen precíz butaságot!

ember84 Elküldve: 2013-03-02 22:23 Társalgó

Koszonom anubisz,!
Most mar vilagos,ez lehet a baj,szuper,mi mindenre jok a hozzaerto markatarsak!Tovabbi szep estet!

ember84 Elküldve: 2013-03-02 17:55 Társalgó

anubisz írta:
ember84 írta: Sziasztok!
Örülök,végre tudtam kódolni INPA-val a porlasztóm.Viszont:lights switch centerbe:31 stepping motor defect
34 VHAC,front load sensorshort-circuit to ground

Megkérek mindenkit,akinek elég erős ehhez az angolja,lefordítja a pontos hibát??Köszi mindenkinek,meg akik segítettek a kódolásba,azoknak mégegyszer!!


ezt a googlal is lefordíthatatlan volna. Léptető motor hiba, első terhelés érzékelő test rövidzárlat
Ha nem is tökéletesen fordít, de meg lehet érteni.

amúgy ez a klímával kapcsolatos, ott nem megy valami léptető motorod, valami zárlatos.


Az én értelmezésem szerint ez lámpamodul,azon belül a xenon magasságállító motorja a lámpába,a másik lehet a lengőkaron az érzékelő,ami állítja.na a kettő közül mi lehet szar??Köszi a fordítást anubisz!!