funkilaci fórum hozzászólásai

funkilaci Elküldve: 2012-12-18 18:42 Mi lehet a baj?

vivaladiesel írta:
funkilaci írta:
Csongrád


Ha rám hallgatsz, elviszed Bözséhez Szarvasra. Ő elég nagy spílernek számít bmw-s körökben.
(+36) 20/9466942
(+36) 66/216937




Köszönöm szépen!

funkilaci Elküldve: 2012-12-18 18:30 Mi lehet a baj?

vivaladiesel írta:
funkilaci írta:
Azt tapasztaltam hogy meleg motornál szinte mindig beindul hideg motornál nem mindig.
Alapjárat néha szokott ingadozni minimálisan. Ez kb. fél percig ha tart majd újra egyenletesen jár.



Honnan írsz?


Csongrád

funkilaci Elküldve: 2012-12-18 18:15 Mi lehet a baj?

vivaladiesel írta:
funkilaci írta: Hibakód: Rail nyomás alacsony

Az autó nem indul.Vagyis nem mindig indul.
Akkusaru levételével vagy a hibakód kitörlésével az autó újra indul és tökéletes rail nyomást mutat.Ilyenkor menet közben semmiféle teljesitményvisszaesés nem észlelhető.
Cserélve volt railnyomásszabályozó és szenzor.
Üzemanyagszivattyú a tanknál ok.

Köszi


Tapasztaltál olyat, hogy hideg motorral szinte hibátlanul viszont meleg motorral nem, vagy csak nehezen indul be?
Alapjáratod nem ingadozik?


Azt tapasztaltam hogy meleg motornál szinte mindig beindul hideg motornál nem mindig.
Alapjárat néha szokott ingadozni minimálisan. Ez kb. fél percig ha tart majd újra egyenletesen jár.

funkilaci Elküldve: 2012-12-18 17:47 Mi lehet a baj?

Hibakód: Rail nyomás alacsony

Az autó nem indul.Vagyis nem mindig indul.
Akkusaru levételével vagy a hibakód kitörlésével az autó újra indul és tökéletes rail nyomást mutat.Ilyenkor menet közben semmiféle teljesitményvisszaesés nem észlelhető.
Cserélve volt railnyomásszabályozó és szenzor.
Üzemanyagszivattyú a tanknál ok.

Köszi

funkilaci Elküldve: 2012-12-18 17:38 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
hil írta:
funkilaci írta:

Várom az ötleteket...



Szia!
Nem kell piramist építeni!
Aki akarna és tudna segíteni, az sem tud eligazodni a létrehozott piramis labirintusban, így a segítség elmarad.......

Bocs!



én má tegnap mondtam neki... most én is feladtam a kibogarászást... vagy mielőtt írna tekerjen le a szöveg aljára


Semmi baj,nem haragszom!
Igen ez a piramisépités lehet h nem átlátható igy hogy mindenki az eredeti a keretbe válaszol.
Majd ujra leírom a problémát és erre figyeljetek.
Üdv.





funkilaci Elküldve: 2012-12-18 15:30 Mi lehet a baj?

funkilaci írta:
funkilaci írta:
BarG írta:
funkilaci írta:
BarG írta:
funkilaci írta:
Tano írta:
funkilaci írta: Sziasztok!

A rail nyomás továbbra is alacsony az autómban ezt irja ki a randszer.1szer indul 1szer nem.Full megbizhatatlan.
Már voltam BMW szervizben is,persze ott mindig indult nem találtak hibát.
Vki találkozott ilyennel?

Köszi


Erre két okot tudok elképzelni. Vagy a rail szenzor rosszalkodik, vagy ami szerintem valószínűbb az üzaszivattyúd haldoklik. Olyan helyre vigyed el, ahol rá is mérnek műszerrel mindkettőre, nem csak diagra dugják. Ezen az simán nem segít.



Az üz.szivattyú BMW szervizben be lett mérve és múködik, igy ők is a szenzor hibájára gyanakodtak.
A szenzort kicserélték(pár 1000ftos dolog) de azóta már 1szer ujra elöfördult h nem indult...
Örülök h Te rögtön ezeket irtad mert tényleg ilyesmi lehet a bibi....más vmi ötleted?

1 jó kis cikk a Rail nyomásrendszerről és hibáiról...

http://autotechnika.hu/uploads.../22-25.pdf




Ez az egyik leggecibb hibafajta.
Üzemanyagszivattyú - melyik is? Mert van belőle 3 db, ami hibás tud lenni.
Szenzor, ezt elvileg cserélték.
Railnyomás szabályzó is lehet rossz.
Túl sok résolajad is lehet valamelyik csúcsnál ....

Szóval még az elején vagy a hibafeltárásnak.


Ahogy mondod...full gáz hibafajta...ellenségemnek sem kivánom
Railnyomás szabályzót(70E.HUF) cserélték 3 hete...kb 1,5 hétig ment aztán ujra nem indulgatott....aztán jött ez a szenzorcsere
Ha vmelyik porlasztó lenne hibás akkor ugytudom az a teljesitményen is érezhető lenne...nos itt a teljesitménnyel semmi baj...már ha 1szer beindul az autó.
A tank fölötti( a hátsó ülés alatti) üzemanyagszivattyú lett bemérve és müködött.




Már ne haragudj, de ha a railnyomás alacsony, akkor ott a TELJESÍTMÉNNYEL GONDNAK KELL LENNIE. Hiszen nem tud annyi üzemanyag bemenni, amennyinek kéne.
A Tiédben nincs még egy köztes szivattyú, a tanki szivattyú és a nagynyomású között? Mert az is szokott dögleni. Én mostanában cseréltem, sajna beugrottam egy netes vásárlásba, a kapott szivarttyú működik, de zajos, nem hiszem, hogy hosszú életű lesz. Amilyen szerencsém van, a gari 1 év után fog dögrovásra menni.

Azt nem értem, a szerelők miért nem egyszerre néznek meg minden lehetőséget, rohadtul útálom - én is! - hogy 1 probléma miatt 3-szor kell visszamennni.


Nem haragszom!Hidd el amikor beindul az autó ugy gyorsul mint fénykorában...még azt sem mondhatom h kisebb mértékú teljesitményvisszaesés érzékelhető mert az sem lenne igaz.
A múszerre rátéve és a railnyomáshibát kiütve az autó indul és a railnyomás újra megfelelő értéket mutat....menetközben ugy gyorsul ahogy annakelötte...

Ezt a köztes szivattyut nem tudom..majd utána kérdezek...




Várom az ötleteket...




Nekem meg melegen mindig indul...ez a kemény....akkor a rail nyomás tökéletes...

funkilaci Elküldve: 2012-12-18 13:42 Mi lehet a baj?

funkilaci írta:
BarG írta:
funkilaci írta:
BarG írta:
funkilaci írta:
Tano írta:
funkilaci írta: Sziasztok!

A rail nyomás továbbra is alacsony az autómban ezt irja ki a randszer.1szer indul 1szer nem.Full megbizhatatlan.
Már voltam BMW szervizben is,persze ott mindig indult nem találtak hibát.
Vki találkozott ilyennel?

Köszi


Erre két okot tudok elképzelni. Vagy a rail szenzor rosszalkodik, vagy ami szerintem valószínűbb az üzaszivattyúd haldoklik. Olyan helyre vigyed el, ahol rá is mérnek műszerrel mindkettőre, nem csak diagra dugják. Ezen az simán nem segít.



Az üz.szivattyú BMW szervizben be lett mérve és múködik, igy ők is a szenzor hibájára gyanakodtak.
A szenzort kicserélték(pár 1000ftos dolog) de azóta már 1szer ujra elöfördult h nem indult...
Örülök h Te rögtön ezeket irtad mert tényleg ilyesmi lehet a bibi....más vmi ötleted?

1 jó kis cikk a Rail nyomásrendszerről és hibáiról...

http://autotechnika.hu/uploads.../22-25.pdf




Ez az egyik leggecibb hibafajta.
Üzemanyagszivattyú - melyik is? Mert van belőle 3 db, ami hibás tud lenni.
Szenzor, ezt elvileg cserélték.
Railnyomás szabályzó is lehet rossz.
Túl sok résolajad is lehet valamelyik csúcsnál ....

Szóval még az elején vagy a hibafeltárásnak.


Ahogy mondod...full gáz hibafajta...ellenségemnek sem kivánom
Railnyomás szabályzót(70E.HUF) cserélték 3 hete...kb 1,5 hétig ment aztán ujra nem indulgatott....aztán jött ez a szenzorcsere
Ha vmelyik porlasztó lenne hibás akkor ugytudom az a teljesitményen is érezhető lenne...nos itt a teljesitménnyel semmi baj...már ha 1szer beindul az autó.
A tank fölötti( a hátsó ülés alatti) üzemanyagszivattyú lett bemérve és müködött.




Már ne haragudj, de ha a railnyomás alacsony, akkor ott a TELJESÍTMÉNNYEL GONDNAK KELL LENNIE. Hiszen nem tud annyi üzemanyag bemenni, amennyinek kéne.
A Tiédben nincs még egy köztes szivattyú, a tanki szivattyú és a nagynyomású között? Mert az is szokott dögleni. Én mostanában cseréltem, sajna beugrottam egy netes vásárlásba, a kapott szivarttyú működik, de zajos, nem hiszem, hogy hosszú életű lesz. Amilyen szerencsém van, a gari 1 év után fog dögrovásra menni.

Azt nem értem, a szerelők miért nem egyszerre néznek meg minden lehetőséget, rohadtul útálom - én is! - hogy 1 probléma miatt 3-szor kell visszamennni.


Nem haragszom!Hidd el amikor beindul az autó ugy gyorsul mint fénykorában...még azt sem mondhatom h kisebb mértékú teljesitményvisszaesés érzékelhető mert az sem lenne igaz.
A múszerre rátéve és a railnyomáshibát kiütve az autó indul és a railnyomás újra megfelelő értéket mutat....menetközben ugy gyorsul ahogy annakelötte...

Ezt a köztes szivattyut nem tudom..majd utána kérdezek...




Várom az ötleteket...


funkilaci Elküldve: 2012-12-18 13:40 Mi lehet a baj?

funkilaci írta:
BarG írta:
funkilaci írta:
BarG írta:
funkilaci írta:
Tano írta:
funkilaci írta: Sziasztok!

A rail nyomás továbbra is alacsony az autómban ezt irja ki a randszer.1szer indul 1szer nem.Full megbizhatatlan.
Már voltam BMW szervizben is,persze ott mindig indult nem találtak hibát.
Vki találkozott ilyennel?

Köszi


Erre két okot tudok elképzelni. Vagy a rail szenzor rosszalkodik, vagy ami szerintem valószínűbb az üzaszivattyúd haldoklik. Olyan helyre vigyed el, ahol rá is mérnek műszerrel mindkettőre, nem csak diagra dugják. Ezen az simán nem segít.



Az üz.szivattyú BMW szervizben be lett mérve és múködik, igy ők is a szenzor hibájára gyanakodtak.
A szenzort kicserélték(pár 1000ftos dolog) de azóta már 1szer ujra elöfördult h nem indult...
Örülök h Te rögtön ezeket irtad mert tényleg ilyesmi lehet a bibi....más vmi ötleted?

1 jó kis cikk a Rail nyomásrendszerről és hibáiról...

http://autotechnika.hu/uploads.../22-25.pdf




Ez az egyik leggecibb hibafajta.
Üzemanyagszivattyú - melyik is? Mert van belőle 3 db, ami hibás tud lenni.
Szenzor, ezt elvileg cserélték.
Railnyomás szabályzó is lehet rossz.
Túl sok résolajad is lehet valamelyik csúcsnál ....

Szóval még az elején vagy a hibafeltárásnak.


Ahogy mondod...full gáz hibafajta...ellenségemnek sem kivánom
Railnyomás szabályzót(70E.HUF) cserélték 3 hete...kb 1,5 hétig ment aztán ujra nem indulgatott....aztán jött ez a szenzorcsere
Ha vmelyik porlasztó lenne hibás akkor ugytudom az a teljesitményen is érezhető lenne...nos itt a teljesitménnyel semmi baj...már ha 1szer beindul az autó.
A tank fölötti( a hátsó ülés alatti) üzemanyagszivattyú lett bemérve és müködött.




Már ne haragudj, de ha a railnyomás alacsony, akkor ott a TELJESÍTMÉNNYEL GONDNAK KELL LENNIE. Hiszen nem tud annyi üzemanyag bemenni, amennyinek kéne.
A Tiédben nincs még egy köztes szivattyú, a tanki szivattyú és a nagynyomású között? Mert az is szokott dögleni. Én mostanában cseréltem, sajna beugrottam egy netes vásárlásba, a kapott szivarttyú működik, de zajos, nem hiszem, hogy hosszú életű lesz. Amilyen szerencsém van, a gari 1 év után fog dögrovásra menni.

Azt nem értem, a szerelők miért nem egyszerre néznek meg minden lehetőséget, rohadtul útálom - én is! - hogy 1 probléma miatt 3-szor kell visszamennni.


Nem haragszom!Hidd el amikor beindul az autó ugy gyorsul mint fénykorában...még azt sem mondhatom h kisebb mértékú teljesitményvisszaesés érzékelhető mert az sem lenne igaz.
A múszerre rátéve és a railnyomáshibát kiütve az autó indul és a railnyomás újra megfelelő értéket mutat....menetközben ugy gyorsul ahogy annakelötte...

Ezt a köztes szivattyut nem tudom..majd utána kérdezek...
Várom az ötleteket....




funkilaci Elküldve: 2012-12-17 21:40 Mi lehet a baj?

BarG írta:
funkilaci írta:
BarG írta:
funkilaci írta:
Tano írta:
funkilaci írta: Sziasztok!

A rail nyomás továbbra is alacsony az autómban ezt irja ki a randszer.1szer indul 1szer nem.Full megbizhatatlan.
Már voltam BMW szervizben is,persze ott mindig indult nem találtak hibát.
Vki találkozott ilyennel?

Köszi


Erre két okot tudok elképzelni. Vagy a rail szenzor rosszalkodik, vagy ami szerintem valószínűbb az üzaszivattyúd haldoklik. Olyan helyre vigyed el, ahol rá is mérnek műszerrel mindkettőre, nem csak diagra dugják. Ezen az simán nem segít.



Az üz.szivattyú BMW szervizben be lett mérve és múködik, igy ők is a szenzor hibájára gyanakodtak.
A szenzort kicserélték(pár 1000ftos dolog) de azóta már 1szer ujra elöfördult h nem indult...
Örülök h Te rögtön ezeket irtad mert tényleg ilyesmi lehet a bibi....más vmi ötleted?

1 jó kis cikk a Rail nyomásrendszerről és hibáiról...

http://autotechnika.hu/uploads.../22-25.pdf




Ez az egyik leggecibb hibafajta.
Üzemanyagszivattyú - melyik is? Mert van belőle 3 db, ami hibás tud lenni.
Szenzor, ezt elvileg cserélték.
Railnyomás szabályzó is lehet rossz.
Túl sok résolajad is lehet valamelyik csúcsnál ....

Szóval még az elején vagy a hibafeltárásnak.


Ahogy mondod...full gáz hibafajta...ellenségemnek sem kivánom
Railnyomás szabályzót(70E.HUF) cserélték 3 hete...kb 1,5 hétig ment aztán ujra nem indulgatott....aztán jött ez a szenzorcsere
Ha vmelyik porlasztó lenne hibás akkor ugytudom az a teljesitményen is érezhető lenne...nos itt a teljesitménnyel semmi baj...már ha 1szer beindul az autó.
A tank fölötti( a hátsó ülés alatti) üzemanyagszivattyú lett bemérve és müködött.




Már ne haragudj, de ha a railnyomás alacsony, akkor ott a TELJESÍTMÉNNYEL GONDNAK KELL LENNIE. Hiszen nem tud annyi üzemanyag bemenni, amennyinek kéne.
A Tiédben nincs még egy köztes szivattyú, a tanki szivattyú és a nagynyomású között? Mert az is szokott dögleni. Én mostanában cseréltem, sajna beugrottam egy netes vásárlásba, a kapott szivarttyú működik, de zajos, nem hiszem, hogy hosszú életű lesz. Amilyen szerencsém van, a gari 1 év után fog dögrovásra menni.

Azt nem értem, a szerelők miért nem egyszerre néznek meg minden lehetőséget, rohadtul útálom - én is! - hogy 1 probléma miatt 3-szor kell visszamennni.


Nem haragszom!Hidd el amikor beindul az autó ugy gyorsul mint fénykorában...még azt sem mondhatom h kisebb mértékú teljesitményvisszaesés érzékelhető mert az sem lenne igaz.
A múszerre rátéve és a railnyomáshibát kiütve az autó indul és a railnyomás újra megfelelő értéket mutat....menetközben ugy gyorsul ahogy annakelötte...

Ezt a köztes szivattyut nem tudom..majd utána kérdezek...
Várom az ötleteket...


funkilaci Elküldve: 2012-12-17 21:16 Mi lehet a baj?

BarG írta:
funkilaci írta:
Tano írta:
funkilaci írta: Sziasztok!

A rail nyomás továbbra is alacsony az autómban ezt irja ki a randszer.1szer indul 1szer nem.Full megbizhatatlan.
Már voltam BMW szervizben is,persze ott mindig indult nem találtak hibát.
Vki találkozott ilyennel?

Köszi


Erre két okot tudok elképzelni. Vagy a rail szenzor rosszalkodik, vagy ami szerintem valószínűbb az üzaszivattyúd haldoklik. Olyan helyre vigyed el, ahol rá is mérnek műszerrel mindkettőre, nem csak diagra dugják. Ezen az simán nem segít.



Az üz.szivattyú BMW szervizben be lett mérve és múködik, igy ők is a szenzor hibájára gyanakodtak.
A szenzort kicserélték(pár 1000ftos dolog) de azóta már 1szer ujra elöfördult h nem indult...
Örülök h Te rögtön ezeket irtad mert tényleg ilyesmi lehet a bibi....más vmi ötleted?

1 jó kis cikk a Rail nyomásrendszerről és hibáiról...

http://autotechnika.hu/uploads.../22-25.pdf




Ez az egyik leggecibb hibafajta.
Üzemanyagszivattyú - melyik is? Mert van belőle 3 db, ami hibás tud lenni.
Szenzor, ezt elvileg cserélték.
Railnyomás szabályzó is lehet rossz.
Túl sok résolajad is lehet valamelyik csúcsnál ....

Szóval még az elején vagy a hibafeltárásnak.


Ahogy mondod...full gáz hibafajta...ellenségemnek sem kivánom
Railnyomás szabályzót(70E.HUF) cserélték 3 hete...kb 1,5 hétig ment aztán ujra nem indulgatott....aztán jött ez a szenzorcsere
Ha vmelyik porlasztó lenne hibás akkor ugytudom az a teljesitményen is érezhető lenne...nos itt a teljesitménnyel semmi baj...már ha 1szer beindul az autó.
A tank fölötti( a hátsó ülés alatti) üzemanyagszivattyú lett bemérve és müködött.


funkilaci Elküldve: 2012-12-17 20:35 Termosztát

Tano írta:
funkilaci írta: Sziasztok!

Létezik h a rossz termosztát miatt irja ki a rendszer h a Rail-nyomás alacsony?
A termosztát tuti nem az igazi mivel a kijelzön soha nem áll be már középre,valamivel alatta van.

Köszi


Nem létezik! A termonak semmi köze a rail nyomáshoz.
Attól függetlenül viszont a jelek szerint rossz egy, vagy mindkét termosztátod, szóval érdemes lenne kicserélni (először az EGR-t ajánlott, mint már sokszor írtuk), mert nem tesz jót a motornak, ha nem üzemmelegen használod.


Ez anyagiakban milyen tétel?
Mert már elég sokat költöttem rá az utobbi honapban persze eredménytelenul...

funkilaci Elküldve: 2012-12-17 20:32 Mi lehet a baj?

Tano írta:
funkilaci írta: Sziasztok!

A rail nyomás továbbra is alacsony az autómban ezt irja ki a randszer.1szer indul 1szer nem.Full megbizhatatlan.
Már voltam BMW szervizben is,persze ott mindig indult nem találtak hibát.
Vki találkozott ilyennel?

Köszi


Erre két okot tudok elképzelni. Vagy a rail szenzor rosszalkodik, vagy ami szerintem valószínűbb az üzaszivattyúd haldoklik. Olyan helyre vigyed el, ahol rá is mérnek műszerrel mindkettőre, nem csak diagra dugják. Ezen az simán nem segít.



Az üz.szivattyú BMW szervizben be lett mérve és múködik, igy ők is a szenzor hibájára gyanakodtak.
A szenzort kicserélték(pár 1000ftos dolog) de azóta már 1szer ujra elöfördult h nem indult...
Örülök h Te rögtön ezeket irtad mert tényleg ilyesmi lehet a bibi....más vmi ötleted?

1 jó kis cikk a Rail nyomásrendszerről és hibáiról...

http://autotechnika.hu/uploads.../22-25.pdf


funkilaci Elküldve: 2012-12-17 19:11 Mi lehet a baj?

Sziasztok!

A rail nyomás továbbra is alacsony az autómban ezt irja ki a randszer.1szer indul 1szer nem.Full megbizhatatlan.
Már voltam BMW szervizben is,persze ott mindig indult nem találtak hibát.
Vki találkozott ilyennel?

Köszi

funkilaci Elküldve: 2012-12-17 19:05 Termosztát

Sziasztok!

Létezik h a rossz termosztát miatt irja ki a rendszer h a Rail-nyomás alacsony?
A termosztát tuti nem az igazi mivel a kijelzön soha nem áll be már középre,valamivel alatta van.
Az autó 1szer indul 1szer nem.Elég kellemetlen probléma.Menetteljesitményén semmi nem érzödik jól húz semmi mellékzörej.
Már BMW szervizben is volt,persze ott mindig indult..nem találtak hibát.
Találkozott vki ilyennel?

Köszi

funkilaci Elküldve: 2012-12-09 15:36 Mi lehet a baj?

laci320d írta: Szia, Én a magasnyomású pumpára tippelek, nem régen egy traktor common rail motorjával jártunk így!Ott is alacsony rail nyomást írt ki végig lett cserélve minden, és sajnos a pumpa maradt a legvégégre és az volt a ludas. Bár ne az legyen nálad.
funkilaci írta:
jrtom írta: Az üzemanyagpumpának milyen hangja van, egyáltalán megy amikor rárakod a gyújtást?
Arra gondolok ami az üza. szűrőnél van.

Én nem emlékszem h bármi hang jönne onnan de nem is figyeltem az elmult 3 évben uh. tőlem lehet...


Az üzemanyagszivattyú is szét lett szedve és működik tehát az sem lehet a baj.
DE amit most olvastam a Common Rail motorokról az nem túl kecsegtető.
Ha kiirja hogy a rettegett "Rail nyomás túl alacsony" kódot ott ezerféle baj lehet.
Nagynyomású szivattyú,IMV szelep,vagy tömitetlen a rendszer ami persze a porlasztókra is értendő.
"megfelelõ
felszereltség és rendszerismeret
hiányában esélyünk sincs a commonrail
rendszer elemeinek és összessé-
gének megfelelõ diagnosztika elvégz
ésére. A durva hibákat egyszerû
módszerekkel ki tudjuk szûrni, de a
rendszer igazi mélydiagnosztikájához
(pl. porlasztóvizsgálat) megfelelõ (igen
drága) felszereltség szükséges"
Azt hiszem irány a BMW szakszervíz...

funkilaci írta:
paci87 írta:
funkilaci írta: HAlI!

2004 320D

A műszer 1 hibakódot adott ki miszerint alacsony a Rail nyomás.
Amint ezt a hibakódot kitöröljük máris indul az autó szépen jár.
Tehát akusaru vagy a hibakód kitörlése után indul az autó.

Vélemény,ötletek?
Szia! "Indításkor történő lassú nyomásépülés" hibakódnál a nyomásszabályzó szelep a railcsövön a leggyakoribb ok (néha megragad), ha emiatt letilt a motor. Érdemes próbából kicserélni, mielőtt megrendeled. Ha levegős, vagy kevés az üzemanyag, akkor nem szokott tiltani.



Ez a nyomásszabályozó szelep 2 hete lett kicserélve tehát jó nyomon jártunk. Ment is 2 hétig de most újra előjött ugyanaz a probléma,nem indul és kiirja h a Rail nyomás alacsony.
MI lehet a következő lépés?