funkilaci Elküldve: 2011-02-10 16:52 Alufelni méretek
funkilaci Elküldve: 2011-01-05 11:57 320d Motor
bmw3 írta:gyorilaszlo írta: Minden Tiszteletem az összes BMW tulajdonosnak!
Szeptember eleje óta szolgál az én Drágám,semmi panaszom rá! Természetesen vigyázok rá,így minden rendben van vele! Úgy döntöttem,hogy nyitom az új évet egy nagyobb szervízzel! Itt Orosházán ajánlott egy BMWs kolléga egy szervízt,több telefonálás után végülis eddig nagyon pozitív a véleményem! Hétfő reggelre kaptam időpontot,és még aznap el is hozhatom majd ha minden jól megy! Az előre tervezett cserélt dolgok:
-Olajcsere,Olajszűrővel (225e KMer van benne,milyen olaj lenne a jó?)
-Levegőszűrő
-Üzemanyagszűrő
-Gyújtó gyertyák
-Turbó,turbó csövek ellenőrzése
Ezeket terveztem be,de mivel nemvagyok még tapasztalt BMW tulaj,megkérdeznélek Benneteket a dologról! Természetesen csak márkás alkatrészek jöhetnek szóba... Van rá pénzem,de azért egy BMW szervízt nemtudnék finanszírozni,kiindulva szüleim 2 éves Renault Laguna szervíz áraiból...
Ha ebben a hidegben gond nélkül indult az autó, szerintem felesleges izzitó gyertyákat cserélgetni. Fékolajat, hűtőfolyadékot nézzétek meg, fék-futómű átvizsgálás.
Olaj mehet bele 5w30.
funkilaci Elküldve: 2011-01-05 11:52 Termosztát
bbali81 írta:
Sziasztok,
Kérdésem lenne. 1 hetet kint voltunk az osztrákoknál és a kocsi -15 - 0 fok között azt produkálta, hogy a hőfok ingadozott egy kicsit. A függőlegestől eltért kb 2-4mm-t. (lefelé) Na ezt szépen leírtam Nem érte el a fehér vonalat de majdnem ráfeküdt majd vissza középre. Ez akkor volt mikor tempomat 110 és nem volt megerőltetés mondjuk épp lefelé gurultunk az autópályán. Majd mikor domb akkor visszament a hőfok. Ezt egész úton csinálta és kicsit aggódok. Fűtés rendben volt fogyasztásom nem nőtt meg.
Hagyjam így és várjam meg míg jobban kileng? vagyis beszarik... vagy?
Ötlet?
előre is kösz
üdv:
BBali
funkilaci Elküldve: 2010-11-13 11:45 Olajzabálás
Tano írta:funkilaci írta: Korábban itt irta vki h az EGR szelepet meg más dolgokat érdemes kitisztítani és a kocsi úgy megy megint mint új korában.
Tehát miket érdemes kitisztítani hogy a teljesitmény javuljon?
Előre is köszi!
Az EGR-en kívül még az intercoolert ajánlatos, rengeteg koszt összeszed, és nem olyan hatékony. Belül is érdemes kitakarítani, megnézni olaj gyűlt-e fel benne. Ha folyik belőle, az pl. nem jó jel.
Meg lehet nézni a beömlőt is, ami az EGR után van. Ebben is felhalmozódhat az olaréteg, és egyúttal megnézheted a szívócsőhossz állító pillangószelepeket is ezen, hogy milyen állapotban vannak. Ha látszk a tengelyen kopás,akkor érdemes lecserélni, vagy kiműteni, mert letörhet és a moci beszívja.
A teljesítményt befolyásolhatja a légtömegmérő is, de annak jele általában az, hogy megtorpan az autó padlógázas gyorsításnál. Szóval ha nem gyanús, akkor ezt nem érdemes piszkálni, tisztítással amúgy is csak ideiglenesen lehet rajta javítani.
Valamint a légszűrő is befolyásoló tényező, de gondolom ez az időszakos szervízeléskor cserélve lett.
funkilaci Elküldve: 2010-11-12 15:40 Olajzabálás
funkilaci írta: Sziasztok!
Nekem nemrégiben volt 1 kartergázszűrő cserém és mivel rendben is volt a kocsi(nincs olajfüstölés) igy le is lett most cserélve az olaj...
A kocsi jól megy szépen gyorsul de vhogy nem érzem benne azt az átütő erőt amit eleinte ....lehet h csak bemagyarázom magamnak de akkor is igy érzem...
Korábban itt irta vki h az EGR szelepet meg más dolgokat érdemes kitisztítani és a kocsi úgy megy megint mint új korában.
Tehát miket érdemes kitisztítani hogy a teljesitmény javuljon?
Előre is köszi!
funkilaci Elküldve: 2010-11-11 07:44 Olajzabálás
funkilaci Elküldve: 2010-11-01 12:07 Olajzabálás
funkilaci Elküldve: 2010-10-31 14:31 Olajzabálás
funkilaci Elküldve: 2010-10-26 15:50 Olajzabálás
Tano írta:funkilaci írta: Sziasztok!
Lement az 1000km...olajfogyasztás megszűnt.Uh. most illene 1 olajcserét megejteni.Turbo is szépen muzsikál
Kérdésem: milyen olajat ajánlottok és mennyit 2004es 320d-be?
Az olaj inkább a kmszámtól függ nem az évjérattól. Ha nem csipegeti, akkor nyugodtan rakhatsz bele vékonyat, vagyis 0W-set, ha ezt enné, akkor próbálkozz a következő cserénél 5W-sel. A vékonyabb az télen is előnyösebb.
funkilaci Elküldve: 2010-10-26 15:05 Olajzabálás
funkilaci Elküldve: 2010-10-14 09:50 hûtõviz probléma!!
hil írta:jrtom írta: Azért 1500 fölé nenagyon menjen a fordulat!!!
Csak vicc volt! Nyugodtan nyomhatod jobban is 2-3 ezer között, mondjuk ez függ a forgalmi szitutól is
Nem vagyok dizeles, de azt a 2-3000 fordulatot hideg motornál nagyon soknak tartom. A dizel ráadásul lassabban melegedik be. Hidegen terhelve hamar gatterra lehet tenni
funkilaci Elküldve: 2010-10-13 19:46 hûtõviz probléma!!
bmw320d4 írta:funkilaci írta: Sziasztok!
Kérdezném,h ilyen időben reggelente álló helyzetben érdemes 4-5 percet melegiteni az autót vagy inkább elindulva 1500as fordulat fölé nem menve mig be nem melegszik?....
Köszijrtom írta: Szia!
A motornak az a jó ha terhelés alatt melegszik be üzemmelegre, de persze kíméletesebb üzemmódnam .
Így van, azonnal el kell vele indulni kis terheléssel.
Gondolom 1500ig nem nagy a terhelés...
funkilaci Elküldve: 2010-10-13 18:46 hûtõviz probléma!!
funkilaci Elküldve: 2010-10-10 11:40 hûtõviz probléma!!