funkilaci Elküldve: 2012-12-09 15:33 Mi lehet a baj?
paci87 írta:funkilaci írta:Én a porlasztót kizárnám, mert azt mondod szépen jár. Az elő tápszivattyú sem egy rossz ötlet, de attól még beindulna, csak lassabban, nagy tempónál pedig kis teljesítményt éreznél. Pl. ha cserélsz egy üzemanyagszűrőt és levegős lesz, akkor is beindul az autó, csak lehet tekerni kell egy percig. Új szelepet tettél bele, vagy bontottat? Én már jártam úgy, hogy a bontottal is majdnem ugyan azt csinálta. Érdekes, hogy ment 2 hetet hiba nélkül. Ha a szelep új, akkor a nyomásszenzor a railcső másik oldalán is megér egy próbát (mert az vezérli a szelepet), vagy a nagynyomású szivattyún a mennyiség szabályzó. Ilyenkor jól jön, ha van kéznél egy ugyan ilyen motor, ami jól működik... Indításkor nézzetek diaggal nagynyomást, hogy milyen gyorsan emelkedik. Egy-két másodperc után 200bar felett kell lennie. Ugyanezt nézzétek meg akkor amikor már indul is. A nyomászsabályzó nyitási értéke 13% körül szokott lenni nekem álló motornál, ha ettől jóval nagyobb, 30% és ilyesmi, akkor amiatt már lehet kicsi a nyomás.
Ez a nyomásszabályozó szelep 2 hete lett kicserélve tehát jó nyomon jártunk. Ment is 2 hétig de most újra előjött ugyanaz a probléma,nem indul és kiirja h a Rail nyomás alacsony.
MI lehet a következő lépés?
Új nyomásszabályzot tettünk bele és ezzel ment alig 2 hetet..