gfeco fórum hozzászólásai
« előző123456789101112következő »

gfeco Elküldve: 2014-06-16 15:37 Gumiabroncs

gfeco írta:
dbtibi írta:
AteszE46 írta:
dbtibi írta:
AteszE46 írta: Sziasztok!

225/50 R17-es gumi el fog férni E46-on, styling 44-es felnin? ET47
/45 jobb lenne, de most ez van.


45 a gyári ajánlás hozzá

http://felgenkatalog.auto-treff.com/?felge=440


Igen, tudom. /50-es van itthon, ezért kérdezem, hogy elfér-e? Hátha valaki már tett fel /50-est.


nem tudom sajnos magasságra elfér-e sajnos


Segitségül annyit tudok hogy az Et méretet a felni szélességével együtt kell megszakérteni.Nem ugyanott lesz a gumi belseje egy 8 colos felninél mint egy 6 nál.
De et 47 el a felni beljebb lesz két centit mint et 45 nél.kérdés nem fog e beleerni valamibe.
Nekem 225/45 r17 elfér,es ahogy nézem van még hely.
A tied magassagban 5 szazalekkal nagyobb atmerőben.sztem csak proba utan vedd meg


Most nezem a 45 ot nem az et re irtad hanem a magasságra
A 225/45 nél a gumi magassága 101.25 mm
A 225/50 nél a gumi magassága 112.5 mm
1.1 cm a különbség

gfeco Elküldve: 2014-06-16 15:25 Gumiabroncs

dbtibi írta:
AteszE46 írta:
dbtibi írta:
AteszE46 írta: Sziasztok!

225/50 R17-es gumi el fog férni E46-on, styling 44-es felnin? ET47
/45 jobb lenne, de most ez van.


45 a gyári ajánlás hozzá

http://felgenkatalog.auto-treff.com/?felge=440


Igen, tudom. /50-es van itthon, ezért kérdezem, hogy elfér-e? Hátha valaki már tett fel /50-est.


nem tudom sajnos magasságra elfér-e sajnos


Segitségül annyit tudok hogy az Et méretet a felni szélességével együtt kell megszakérteni.Nem ugyanott lesz a gumi belseje egy 8 colos felninél mint egy 6 nál.
De et 47 el a felni beljebb lesz két centit mint et 45 nél.kérdés nem fog e beleerni valamibe.
Nekem 225/45 r17 elfér,es ahogy nézem van még hely.
A tied magassagban 5 szazalekkal nagyobb atmerőben.sztem csak proba utan vedd meg

gfeco Elküldve: 2014-06-15 10:36 Vezérműlánc

Sziasztok
Megtudná valaki mondani hogy egy 316i M43 motoban milyen időközönként kell vezermüláncot cserélni?290e van a kocsiban.
Köszönöm

gfeco Elküldve: 2014-06-14 20:00 Klíma automatika hiba

Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta: hali!
Na szereztem egy klímavezérlőt ismerőstől ami tuti jó, mert neki azzal megy!
Nekiálltam összerakni, új fűtéscsap jól működő klímapanel és láss csodát, vagy nem nem változott semmi!!!
Középen jön a hideg lent fent meg a forró!!
Kint a fűtéscsapról lehúztam a csatit és úgy is ugyan ezt csinálta!
Gondoltam rámérek a kinti csatlakozóra, hogy kijön e rá a feszültség (gondolom annak kellene) és semmi. Akárhogy mérem semmi! Gondolom ez lehet akkor a gondom!
Az lenne a kérdésem, hogy kint a csatlakozón mit ill. hány voltot kéne mérnem ha jó??!
Valamint, hogy nincs e külön biztije a csapnak amit megnézhetnék nem e az ment ki vagy hova megy a vezetéke mert szín szerint nem találom a vezérlőnél?!
Légyszi valaki segítsem mert már nagyon kiakaszt!!


leírok pár infót. nem tudom, hogy használod a klímát.
ha a középső beömlő közti tekerő hideg állásban van, akkor a kinti levegő megy a boxba azt fogja hűteni, beengedni stb. ha ezt eltekeres a melegebb állásba, esetleg full pirosba, akkor csaka fűtéscsapon keresztüli tehát meleg-et szeretné hűteni, ami nem jó. a kettő között vegyes állapot van.
feltételezem, hogy a hideg-re van tekerve. ha beindítod a klímát és auto állásban van, tehát automata üzemmódban, akkor a beállított hőmérsékletű levegőt állítja elő. ilyenkor előfordul, hogy alul és a szélvédőnél meleget fúj középen a műszerfalban meg hideget (bár ezt nem értem miért mellkasra csapatja a hideget). pl a legjobban akkor venni észre, ha valamiért mondjuk magasabb hőfok van beállítva, pl mondjuk kint van 28 fok, majd beállítás után 24 fokra csökken, és adsz egy kis kakaót, hogy 26 fokot szeretnéd. akkor a leírt helyen meleget fog bekeverni.
viszont ha nincs auto állás (nem írja a panel és nem világít a gomb), tehát a ventillátor fordulatát elállítod, beállítod magadnak, és hogy hova fújjon (bal 3 gomb is zölden világít) akkor tök mindegy hány fok van beállítva a panelen, a leghidegebbet nyomja mindenhol. ha nagyon meleg van az autóban, akkor célszerű így, mert auto módban nehezebben fog lehűlni.
javaslom nézdmeg így, hogy ne auto állásban legyen, hogy akkor mindenhol hideget fúj-e.



Úgy próbáltam és semmi!
Ahova állítom ott nyomja a meleget!
Ha mind 3-rom bekapcsolva és a jobb oldali autó levegő rés is kikapcsolva van akkor mindenütt langyos jön!!
A középkonzolt kibontottam és leszedtem a benti fütésradiátor burkolatát és néztem hogy milyen meleg!
Hiába csak a klíma volt benyomva és úgy járattam a motort az felmelegedett rendesen, pedig ugye sztem nem kellet volna!!
Ezek után méregettem kinti csatlakozón és hát semmi nem volt, nem is tudom minek kéne rajta lenni vagy hogy melyik 2 szál megy ki a vezérlőtől a csapig nem e az van valahol megsérülve!!?

Meg most azt is csinálja, hogy egyszer csak elsötétül rajta minden és fújja be a levegőt mint állat aztán ha megmozgatom a csatikat hátul leáll és visszajön rendesen a vezérlő!
Meg ha a csapnál lezárom az egyik csövet akkor jó, mindenütt hideg jön....


Amikor rádugod a csatlakozót a fütéscsapra egy kattano hangot kéne hallanod érezned.
Alapbol ha nincs rajta az áram nyitott állapotban van.Nekem siman gyujtás nélkül is kattan(elzár) amikor rádugom a csatit.
Ha nincs ilyen valoban nem jön jel a kábelen.

gfeco Elküldve: 2014-06-06 20:11 Klíma automatika hiba

Sziasztok
Én is ugyanebben a cipőben járok,ma cseréltem fűtéscsapot.
Egy ideig jo aztán dől be a meleg.
Gondolom a végén vezérlőpanel csere lesz.Ha valaki segitene abban hogy ez normális e megköszönném:
Beinditom az autot klima nélkül mondjuk 18 fokon van a hőmérséklet.
A fűtéscsap fém motor része 1 perc után forró.a csövek még hidegek.
Megvárom mig üzemmeleg lesz a viz majd belapcsolom a klimát.hideget fuj mindenhol rendes jéghideget.Nem értem hogy a fűtéssap mindkét csöve miért lett forro mikor nem is fütök.es ha a kezemet ráteszem a fütéscsapra lökésszerű impulzusokat érzek.
Ennek ellenére bent hideg van es fel ora mulva egSzer csak beömlik a forro levegő alul felül.az uj csappal ugyanez.
« előző123456789101112következő »