hancurozo fórum hozzászólásai

hancurozo Elküldve: 2009-10-16 15:50 Balesetek BMW-vel...

van anyag a BMW-ben. még az ablakok se mentek ki. http://www.langlovagok.hu/html/galeria/3812.shtml

hancurozo Elküldve: 2009-10-16 13:55 izzók / izzókészlet

SoundkeY írta: Hat, meg en se raktam be
a távolságiba és a tompítottba biztos jó

hancurozo Elküldve: 2009-10-16 13:25 izzók / izzókészlet

YELLOW írta: ködlámpába H7-es kell? mondjuk lehet, mert nekem f.ngom sincs

SoundkeY írta: UDV !

Ilyet szereztem a kodlampaba......

meglepõdtem mert az enyémbe HB4-es kell.

hancurozo Elküldve: 2009-10-15 19:48 Üzemanyag fogyasztás

lacaca írta:
hancurozo írta: http://totalbike.hu/technika/benzin1/2/#szoveg




Ez így szerintem nem egészen kerek,szerintem

mi az ami nem kerek?

hancurozo Elküldve: 2009-10-15 19:24 320d Motor

hil írta:
ute107 írta:
Hori írta:
Nekem eddig semmi változás beülök inditok +2fok kicsit hangosabb mint idáig járkb 3-4 percet mire a kapumizériát lerendezem utána megyek vele igaz nem gyorsitok nagyokat mert 1500nál elváltok amig a mutato el nem halad a 70fok mellet


Így igen...de ha egyszerre kell indulnom, nem "kapuzok" akkor nem jó. És eddig nem csinálta...nem tudom miért?!
Ha melegedik, utána már jó.

Szóval HIL, utána már nincs az általad írt bajság...!


Igen, miután beindult (a hidegben dermedt tüzelõanygtól, kicsapódott paraffin dugóktól), jönnek a turbócsövek, izzitógyertyák, befecsk fúvókák, résolajcsövek, stb. Mennyivel egyszerûbb az élet a benzinnel....
hil (kis betûkkel, mint nemecsek...
én 12 éve tértem át a dieselre de nem volt dermedés az üzemanyagban nem volt gond a turbócsövekkel, nem cserélem sûrûbben az izzítógyertyákat mint más a benzinesben a gyujtót sõt ritkábban. viszont nem is tankolok annyit mint a benyásba és 1 kicsit több a nyomaték. ezek már nem traktorok!!!

hancurozo Elküldve: 2009-10-15 19:00 Üzemanyag fogyasztás

hancurozo Elküldve: 2009-10-15 18:56 Üzemanyag fogyasztás

Hori írta:
hil írta:
YELLOW írta: , hogy nem eredményez növekedést teljesítményben,


Tudod Te és mégis.... Szerintem pénzkidobás, tisztító hatásról ne beszéljünk
hil



nagyobb oktán-cetánszám=több ló
ezt azért teszteken be tudják bizonyitani

pedig nem =
de igen akiknek ez az érdeke be tudják bizonyítani
de az is igaz hogy nõ a paripák száma ha az égéshõje nagyobb

hancurozo Elküldve: 2009-10-15 18:37 Üzemanyag fogyasztás

hil írta:
YELLOW írta: akkor nem tudom az Olefin mit csinál... jópár mérõmûszert kalibráltam neki... de BarG is ott ténykedik, majd biztos mond valamit...

hil írta:
YELLOW írta: ehhez annyit tudok hozzáfûzni, hogy:
mivel itt élek az ország olajfinomítója mellett (az egyik), így elmondhatom, a legtöbb helyre MOL-os anyagot visznek. mióta megvan az autóm én csakis kizárólag a Shell-nél tankolok.


Bocs Yellow, rosszul tudod: az országban csak egy finomító van, a Dufi:
Tiszaújvárosban csak : tankautó töltõ, vasúti töltõ és gáz (büdösítõ) van. Jól tudom, mert az ottani üzemhez kollégám havonta jár, (én meg ritkábban) most kérdeztem meg tõle.
hil


Tiszaújvárosban a MOL-nál csak elosztó van az ottaniak szerint, meg ott keverik a gázba a büdösítõ anyagot. Ha õk hazudtak, akkor most én is!
Sárvár elég közel van Austriához, mégis, a Shell kúton Slovnaft kocsiból töltötték a tüzelõ anyagot a tartályba. Véleményem szerint, mint korábban írtam, szemfényvesztés az az adalékolásról elõadott mese és nem életszerû, hogy nálunk valamelyik kúthoz (ha csak nem a határ közelérõl beszélünk) Ausztriából vinnék a tüanyagot. Én a magam részérõl a kagylós kutat kerülöm....

Yellow! Érdeklõdnék, hogyan értelmezed azt, hogy a
95-ös benzinre méretezett motor a 100-as benzinnel jobban megy??? Tudod mit jelent az üza oktánszáma, vagy ne is bonyolódjunk bele a kompressziótûrés fogalmába??
hil
sajna nem csak az jelvényt kell nézni a kutaknál shell és shell között is óriási a különbség van. és igaz ez minden kútra. nálunk is sokan kerülik a shell-t de csak a dieselesek. a benyások a mol-t kerülik.

hancurozo Elküldve: 2009-10-15 18:31 320d Motor

ute107 írta: Hali!

Nálam is a mostanság beköszöntött hideg miatt... kocsi indul, de nyomom a gázt és nem úgy gyorsul ahogy szokott, és alacsony fordulaton néha-néha rángat is.

Kiolvasáskor nincs hibaüzenet!

Érdekes...hogyan és mivel lehetne kimérni a légtömegmérõt?
nem biztos hogy légtömegmérõ hibád van. ezek a forrófilmes légtömegmérõk más értéket mutatnak ha +20 cvagy +4 ÿC-os levegõt szív a motor. /pl:nekem most a hidegben magasabb az alapjárat/

hancurozo Elküldve: 2009-10-15 18:18 320d Motor

valdii írta: A diagnosztikát gyõrben csinálták "DIS" programmal, el is kértem, aki ért hozzá, elküldöm neki.
Olvastam a fórumon a OBD2 hibakódokról lehetséges, hogy a DIS nem veszi észre a hibát?
nekem se írt légtömegmérõre hibát de élõadat olvasásnál kibukott hogy nem rendes értéket ad a vezérlõnek.

hancurozo Elküldve: 2009-10-15 17:14 320d Motor

valdii írta: Sziasztok!

Segítsetek! Ahogy 4°C-alá csökken a hõmérséklet, hidegen indítva az autóm alig megy, kb 60-70 le marad benne, a fogyasztásmérõ padlógázon 6.ba csok 10l-ig megy ki, 4.ben is csak 16l-ig!!
Majd mikor bemelegszik és újraindítom, akkor meg jó.
csak 4°C-alatt csinálja, tavaj télen vettem égyre elõször, aztán elvittem diagnosztikára, ott légtömegmérõ és gyujtásvezérlõt cseréltek, de utánna már nem volt olyan hideg, hogy újra csinálta volna.
Már arra gyanakszom, hogy üzemanyagellátási gondja lenne, vagy valamilyen szelep /vezérlésnél/ hidegben leragad.
320d 2004/4.havi kézivéltos szedán EURO 4

Segítsetek!
"gyujtásvezérlõ"? dieselben? izzítás szeintem. a szûrõidet nézd meg + a légtömegmérõ is lehet. a szelepek a vezérlésnél nem tudnak leragadni. de abból hogy a fogyasztásmérõd ennyit mutat arra lehet következtetni hogy a vezérlõ valami miatt csak ezt a mennyiséget engedi. /vízhõfok, beszívott levegõ/ a csatlakozókat ellenõrizd

hancurozo Elküldve: 2009-10-15 17:08 Elsõ lámpák

YELLOW írta: én jártam hasonlóan, de néha nem világított, aztén a tompított izzó két elektródája közötti kitöltõanyag meg volt repedve, a csatlakozó, meg meg volt perkálva... nézd át nehogy egyszercsak tûz legyen belõle... hamostanában cseréltél izzót, és ha gagyibbat, akkor valószínû...

gergo írta: Sziasztok, nekem olyan gondom merult fel, hogy a jobb elso fenyszoro hiba jelzo random felgyullad indulaskor. Olykor elalszik kb 1 perc mulva, olykor pedig nem, csak ha megallok az autoval. Az nem tunt relevansnak, hogy fel van-e kapcsolva a lampa vagy sem... Igyis- ugyis produkalja a dolgot... Valami otlet? Lehet hogy kontakt hiba?
Persze olyan is van hogy egyaltalan nem gyullad fel a hibajelzo...
Egyebkent egybol arra gyanakodtam ,hogy kieghetett az izzo, de nem, mert minden vilagit, mint a Karacsonyfan...

Koszi a valaszt...
igen ez érintkezési hibának tûnik

hancurozo Elküldve: 2009-10-14 17:38 Alufelni méretek

George írta:
hancurozo írta:
Hori írta:
George írta:
Hori írta:
George írta:
Tyetyi írta:
George írta:
Idézet: 99% hogy befér alá. csak akkor nem ha M-es vagy valami nagyon extrém felni


Rendben, köszi szépen!
Majd akkor kiderül, csak nincsrajta még gumi, így a felpróbálás is csak utána lehet miután megvettem már a gummikat is...
Majd megpróbálok valami kevésbé szeles téligumit keresni..

Nézd meg az ET számot és akkor meg tudjuk mondani hogy jó-e ,nem kell próbálgatni


Na most nézem a felni honlapján..
et30-at ir.. Elvileg ki lehet választani az én tipusomra ezt a felnit, ugyhogy jónak kell lenni..
Remélem



ha jól látom 8"széles??? ET30al???


Ihen.. miért olyan érdekes ez?? Ez valami extrém?



nem is az hogy extrém de 215nél szélesebb gumit ne is akarj rárakni mert bele fog érni a kaszniba annyira kint van az et30
215 széles ? 8" széles felnire? az nagyon németes lessz!!!


245?? Télire??
: :

hancurozo Elküldve: 2009-10-14 17:08 Alufelni méretek

Hori írta:
George írta:
Hori írta:
George írta:
Tyetyi írta:
George írta:
Idézet: 99% hogy befér alá. csak akkor nem ha M-es vagy valami nagyon extrém felni


Rendben, köszi szépen!
Majd akkor kiderül, csak nincsrajta még gumi, így a felpróbálás is csak utána lehet miután megvettem már a gummikat is...
Majd megpróbálok valami kevésbé szeles téligumit keresni..

Nézd meg az ET számot és akkor meg tudjuk mondani hogy jó-e ,nem kell próbálgatni


Na most nézem a felni honlapján..
et30-at ir.. Elvileg ki lehet választani az én tipusomra ezt a felnit, ugyhogy jónak kell lenni..
Remélem



ha jól látom 8"széles??? ET30al???


Ihen.. miért olyan érdekes ez?? Ez valami extrém?



nem is az hogy extrém de 215nél szélesebb gumit ne is akarj rárakni mert bele fog érni a kaszniba annyira kint van az et30
215 széles ? 8" széles felnire? az nagyon németes lessz!!!

hancurozo Elküldve: 2009-10-13 19:15 Belsõ díszcsík

én is ezt szeretném megcsinálni, de körben + a 2 vese. szerintem nem drága: http://www.amazon.com/Carbon-F...amp;sr=1-2