hancurozo Elküldve: 2009-10-16 15:50 Balesetek BMW-vel...

hancurozo Elküldve: 2009-10-16 15:50 Balesetek BMW-vel...
hancurozo Elküldve: 2009-10-16 13:55 izzók / izzókészlet
SoundkeY írta: Hat, meg en se raktam bea távolságiba és a tompítottba biztos jó
hancurozo Elküldve: 2009-10-16 13:25 izzók / izzókészlet
hancurozo Elküldve: 2009-10-15 19:48 Üzemanyag fogyasztás
lacaca írta:hancurozo írta: http://totalbike.hu/technika/benzin1/2/#szoveg
Ez így szerintem nem egészen kerek,szerintem
hancurozo Elküldve: 2009-10-15 19:24 320d Motor
hil írta:én 12 éve tértem át a dieselre de nem volt dermedés az üzemanyagban nem volt gond a turbócsövekkel, nem cserélem sûrûbben az izzítógyertyákat mint más a benzinesben a gyujtót sõt ritkábban. viszont nem is tankolok annyit mint a benyásba és 1 kicsit több a nyomaték. ezek már nem traktorok!!!ute107 írta:Hori írta:
Nekem eddig semmi változás beülök inditok +2fok kicsit hangosabb mint idáigjárkb 3-4 percet mire a kapumizériát lerendezem utána megyek vele igaz nem gyorsitok nagyokat mert 1500nál elváltok amig a mutato el nem halad a 70fok mellet
Így igen...de ha egyszerre kell indulnom, nem "kapuzok" akkor nem jó. És eddig nem csinálta...nem tudom miért?!
Ha melegedik, utána már jó.
Szóval HIL, utána már nincs az általad írt bajság...!
Igen, miután beindult (a hidegben dermedt tüzelõanygtól, kicsapódott paraffin dugóktól), jönnek a turbócsövek, izzitógyertyák, befecsk fúvókák, résolajcsövek, stb. Mennyivel egyszerûbb az élet a benzinnel....
hil (kis betûkkel, mint nemecsek...
hancurozo Elküldve: 2009-10-15 19:00 Üzemanyag fogyasztás
hancurozo Elküldve: 2009-10-15 18:56 Üzemanyag fogyasztás
Hori írta:hil írta:YELLOW írta: , hogy nem eredményez növekedést teljesítményben,
Tudod Te és mégis.... Szerintem pénzkidobás, tisztító hatásról ne beszéljünk
hil
nagyobb oktán-cetánszám=több ló
ezt azért teszteken be tudják bizonyitani
hancurozo Elküldve: 2009-10-15 18:37 Üzemanyag fogyasztás
hil írta:sajna nem csak az jelvényt kell nézni a kutaknál shell és shell között is óriási a különbség van. és igaz ez minden kútra. nálunk is sokan kerülik a shell-t de csak a dieselesek. a benyások a mol-t kerülik.YELLOW írta: akkor nem tudom az Olefin mit csinál...jópár mérõmûszert kalibráltam neki... de BarG is ott ténykedik, majd biztos mond valamit...
hil írta:YELLOW írta: ehhez annyit tudok hozzáfûzni, hogy:
mivel itt élek az ország olajfinomítója mellett (az egyik), így elmondhatom, a legtöbb helyre MOL-os anyagot visznek. mióta megvan az autóm én csakis kizárólag a Shell-nél tankolok.
Bocs Yellow, rosszul tudod: az országban csak egy finomító van, a Dufi:
Tiszaújvárosban csak : tankautó töltõ, vasúti töltõ és gáz (büdösítõ) van. Jól tudom, mert az ottani üzemhez kollégám havonta jár, (én meg ritkábban) most kérdeztem meg tõle.
hil
Tiszaújvárosban a MOL-nál csak elosztó van az ottaniak szerint, meg ott keverik a gázba a büdösítõ anyagot. Ha õk hazudtak, akkor most én is!
Sárvár elég közel van Austriához, mégis, a Shell kúton Slovnaft kocsiból töltötték a tüzelõ anyagot a tartályba. Véleményem szerint, mint korábban írtam, szemfényvesztés az az adalékolásról elõadott mese és nem életszerû, hogy nálunk valamelyik kúthoz (ha csak nem a határ közelérõl beszélünk) Ausztriából vinnék a tüanyagot. Én a magam részérõl a kagylós kutat kerülöm....
Yellow! Érdeklõdnék, hogyan értelmezed azt, hogy a
95-ös benzinre méretezett motor a 100-as benzinnel jobban megy??? Tudod mit jelent az üza oktánszáma, vagy ne is bonyolódjunk bele a kompressziótûrés fogalmába??
hil
hancurozo Elküldve: 2009-10-15 18:31 320d Motor
ute107 írta: Hali!nem biztos hogy légtömegmérõ hibád van. ezek a forrófilmes légtömegmérõk más értéket mutatnak ha +20 cvagy +4 ÿC-os levegõt szív a motor. /pl:nekem most a hidegben magasabb az alapjárat/
Nálam is a mostanság beköszöntött hideg miatt... kocsi indul, de nyomom a gázt és nem úgy gyorsul ahogy szokott, és alacsony fordulaton néha-néha rángat is.
Kiolvasáskor nincs hibaüzenet!
Érdekes...hogyan és mivel lehetne kimérni a légtömegmérõt?
hancurozo Elküldve: 2009-10-15 18:18 320d Motor
valdii írta: A diagnosztikát gyõrben csinálták "DIS" programmal, el is kértem, aki ért hozzá, elküldöm neki.nekem se írt légtömegmérõre hibát de élõadat olvasásnál kibukott hogy nem rendes értéket ad a vezérlõnek.
Olvastam a fórumon a OBD2 hibakódokról lehetséges, hogy a DIS nem veszi észre a hibát?
hancurozo Elküldve: 2009-10-15 17:14 320d Motor
valdii írta: Sziasztok!"gyujtásvezérlõ"? dieselben? izzítás szeintem. a szûrõidet nézd meg + a légtömegmérõ is lehet. a szelepek a vezérlésnél nem tudnak leragadni. de abból hogy a fogyasztásmérõd ennyit mutat arra lehet következtetni hogy a vezérlõ valami miatt csak ezt a mennyiséget engedi. /vízhõfok, beszívott levegõ/ a csatlakozókat ellenõrizd
Segítsetek! Ahogy 4°C-alá csökken a hõmérséklet, hidegen indítva az autóm alig megy, kb 60-70 le marad benne, a fogyasztásmérõ padlógázon 6.ba csok 10l-ig megy ki, 4.ben is csak 16l-ig!!
Majd mikor bemelegszik és újraindítom, akkor meg jó.
csak 4°C-alatt csinálja, tavaj télen vettem égyre elõször, aztán elvittem diagnosztikára, ott légtömegmérõ és gyujtásvezérlõt cseréltek, de utánna már nem volt olyan hideg, hogy újra csinálta volna.
Már arra gyanakszom, hogy üzemanyagellátási gondja lenne, vagy valamilyen szelep /vezérlésnél/ hidegben leragad.
320d 2004/4.havi kézivéltos szedán EURO 4
Segítsetek!
hancurozo Elküldve: 2009-10-15 17:08 Elsõ lámpák
YELLOW írta: én jártam hasonlóan, de néha nem világított, aztén a tompított izzó két elektródája közötti kitöltõanyag meg volt repedve, a csatlakozó, meg meg volt perkálva... nézd át nehogy egyszercsak tûz legyen belõle... hamostanában cseréltél izzót, és ha gagyibbat, akkor valószínû...igen ez érintkezési hibának tûnikgergo írta: Sziasztok, nekem olyan gondom merult fel, hogy a jobb elso fenyszoro hiba jelzo random felgyullad indulaskor. Olykor elalszik kb 1 perc mulva, olykor pedig nem, csak ha megallok az autoval. Az nem tunt relevansnak, hogy fel van-e kapcsolva a lampa vagy sem... Igyis- ugyis produkalja a dolgot... Valami otlet? Lehet hogy kontakt hiba?
Persze olyan is van hogy egyaltalan nem gyullad fel a hibajelzo...
Egyebkent egybol arra gyanakodtam ,hogy kieghetett az izzo, de nem, mert minden vilagit, mint a Karacsonyfan...
Koszi a valaszt...
hancurozo Elküldve: 2009-10-14 17:38 Alufelni méretek
George írta:hancurozo írta:Hori írta:215 széles ? 8" széles felnire? az nagyon németes lessz!!!George írta:Hori írta:George írta:Tyetyi írta:George írta:Idézet: 99% hogy befér alá. csak akkor nem ha M-es vagy valami nagyon extrém felni
Rendben, köszi szépen!
Majd akkor kiderül, csak nincsrajta még gumi, így a felpróbálás is csak utána lehet miután megvettem már a gummikat is...
Majd megpróbálok valami kevésbé szeles téligumit keresni..
Nézd meg az ET számot és akkor meg tudjuk mondani hogy jó-e ,nem kell próbálgatni
Na most nézem a felni honlapján..
et30-at ir.. Elvileg ki lehet választani az én tipusomra ezt a felnit, ugyhogy jónak kell lenni..
Remélem
ha jól látom 8"széles??? ET30al???
Ihen.. miért olyan érdekes ez??Ez valami extrém?
nem is az hogy extrém de 215nél szélesebb gumit ne is akarj rárakni mert bele fog érni a kaszniba annyira kint van az et30
245??Télire??
hancurozo Elküldve: 2009-10-14 17:08 Alufelni méretek
Hori írta:215 széles ? 8" széles felnire? az nagyon németes lessz!!!George írta:Hori írta:George írta:Tyetyi írta:George írta:Idézet: 99% hogy befér alá. csak akkor nem ha M-es vagy valami nagyon extrém felni
Rendben, köszi szépen!
Majd akkor kiderül, csak nincsrajta még gumi, így a felpróbálás is csak utána lehet miután megvettem már a gummikat is...
Majd megpróbálok valami kevésbé szeles téligumit keresni..
Nézd meg az ET számot és akkor meg tudjuk mondani hogy jó-e ,nem kell próbálgatni
Na most nézem a felni honlapján..
et30-at ir.. Elvileg ki lehet választani az én tipusomra ezt a felnit, ugyhogy jónak kell lenni..
Remélem
ha jól látom 8"széles??? ET30al???
Ihen.. miért olyan érdekes ez??Ez valami extrém?
nem is az hogy extrém de 215nél szélesebb gumit ne is akarj rárakni mert bele fog érni a kaszniba annyira kint van az et30
hancurozo Elküldve: 2009-10-13 19:15 Belsõ díszcsík