herpa fórum hozzászólásai

herpa Elküldve: 2006-06-29 11:39 Fogyasztási adatok

Nekem sem számolja pontosan (320i), elõfordult már több is, kevesebb is (+/- 1 l). Nem lehet, hogy a pillanatnyi fogyasztásból számolja ki? Az meg nem túl pontos, néha nem is mutat semmit egyesben, aztán lendül egyet (utána mondjuk rendben van).
Másrészrõl viszont ki tudja, hogy mennyire pontosak a benzinkutak. Bár ekkora eltérés már durva volna.

herpa Elküldve: 2006-06-26 22:14 Márkakereskedések

Próbálom belinkelni:
http://bmwe46.hu/modules.php?n...p;start=15
A lap közepén-végén. Ha nem jön össze, akkor a BMW technika >> légzsák lámpa világít topicban. (Na jó, lehet, hogy olyan õrületesen nem informatív, de kezdetnek nem rossz. Nekem pl. ennyi infóm sincs egyelõre a fellelhetõ szervizekrõl.)

herpa Elküldve: 2006-06-26 18:40 Olajcsere, Levegõszûrõcsere

paci írta: Levegoszuro haz: Az auto jobb elejen helyezkedik el. (320i) En nem szoktam lebontani a szivocsovet, hiszen igy is hozzaferni.
Ugy 6 ful fogja a tetejet az aljahoz.
Miutan ezeket kihajtogattuk, ki tudjuk annyira fesziteni a tetejet, hogy hozzafejunk a betethez, es mar ki is tudjuk cserelni.

Nekem is ilyen, ezt valóban egyszerû cserélni, viszont láttam urizoliét, és neki nem ilyen, hogy pár fület felpattintunk.

herpa Elküldve: 2006-06-26 18:22 Márkakereskedések

Egy kis OFF:
Valami ilyen topicot én is akartam, de mindenféle szervizekkel. Valahol egy hozzászólásban részletezett az illetõ 3 szervizt, az elég informatív volt. Olyasmire gondoltam.
Persze áttekinthetõbb, ha márkaszervizes meg egyéb szervizes topic is van.

herpa Elküldve: 2006-06-23 17:27 Car key memory

Szép hosszú lista! Korábban egy csomó mindenre azt hittem, hogy alap (pl. az ablaktörlõ móka), de látom, hogy akár ki is lehet kapcsolni. Ezt a sebességes lezárást lehet, hogy belerakatom én is majd.
Meg a tükörbeállítást is lehet váltogatni; ez sem haszontalan. Öcsém mindig elbarmolja, utána napokig variálok vele.

herpa Elküldve: 2006-06-17 23:45 Sokat forog!

Utoljára két-három hete mentem autópályán, így nem emlékszem pontosan, de mintha nekem is ekkora volna a fordulatszám, az biztos, hogy soknak tûnt (igaz az enyém 99-es és 150 lovas), de ha mehet 6000-ig, akkor még csak 2/3-adnál vagyunk.
Az olajjal semmi bajom, 5-w40-est használok, de az eddigi kb. 6000 km után ugyanazon szinten áll, pontosabban min-max között áll. Persze ritkán megyek vele 150-160-at, városban használom, ideális városi kisautó.

herpa Elküldve: 2006-06-16 14:28 BenzinHiéna

Gondoltam, nem véletlenül ajánlanak hozzá 98-ast a "használati utasításban", bár lehet, hogy ez nem a magyar ki-tudja-milyen benzinekre vonatkozik.

herpa Elküldve: 2006-06-15 21:13 BenzinHiéna

Milyen barátságos volna, ha a 98-as árát is odaírták volna!

herpa Elküldve: 2006-05-31 13:22 Futómû és hibái

alfatone írta: Szerintem gyere el a talira, ott össze lehet hasonlítani a gépeket.

Én is erre gondoltam.

herpa Elküldve: 2006-05-30 17:05 Futómû és hibái

Na azért ott még nem tartunk. Vagy tanuljak meg vezetni?

herpa Elküldve: 2006-05-30 11:02 Futómû és hibái

Nincs összehasonlítási alapom (ez az elsõ BMW, amiben ülök ), de egyszer egy elnyújtott S kanyarban (nem is volt igazi S) 80-90-nél egy pillanatra megijedtem, hogy ez most akkor hova indult el, és miért billent ekkorát.
Autópályán szélben a 170-180 már nagyon veszélyesnek tûnik, de lehet, hogy másnál is így van.
A legdurvább mégis az állóhelyzet. Mi a jó élettõl billeg, ha elmegy valaki mellettem? Amikor vettem, szakszervizben átnézettem, de semmit hibát nem mondtak a futómûre, bár ez inkább menet közben derül ki.

herpa Elküldve: 2006-05-29 21:18 Futómû és hibái

Az vajon mennyire normális, hogy ha állok a lámpánál, és elmegy mellettem a szembeforgalom, akkor megbillen a kasztni? Nem kellene stabilabbnak lennie?
Igazán azóta gyanús a dolog, mióta kipróbáltam az egyik barátom kétéves Golfját, ami mintha stabilabb lenne kanyarban, nem billen akkorát, szinte semekkorát. Már korábban is feltûnt, hogy nálam ha egyik irányból "hirtelen" átrántom a kormányt, akkor félelmetesen instabil lesz.
Ilyenkor mit szokás állítani? Vagy ez rendben van, csak az elõzõ tulaj puhább futómûvet szeretett? Lehet rajta keményíteni?

herpa Elküldve: 2006-05-17 17:51 318-320-323-328i fogyasztás - melyiket?

320-asom van. Pesten a reggeli vánszorgásban megeszi a 13-at. De akkor egyes - kettes - fék..., na meg a kanyarban fékezgetõk után is lassítás-gyorsítás teljesen feleslegesen. (Tényleg, mások miért fékeznek kanyarban? )
Ha lehet kényelmesen menni, akkor pl. 50-60-nál ötösben beáll a pillanatnyi fogyasztásmérõ szerint 6 literre. Persze elég egy kis lábmozdulat, és máris kibillen a mutató.
Vegyesben 10 fölé még nem ment, ha jól emlékszem.
A 6 henger hangja viszont állat, imádom (igaz nincs összehasonlítási alapon, de akkor is, hadd higgyem, hogy megérte). Szívesen meghallgatnék egy nagyobbat is.

(OFF: ZolikaE46, csak nem neked van véletlenül az a fekete 330i-d, ami mellé múlt szombaton beálltam, a rendszám vége is 330. Ha mégsem, de másé, aki olvassa a fórumot, akkor üzenem, hogy ott csorgattam a nyálam; már kívülrõl is hatásos.)

herpa Elküldve: 2006-05-16 21:10 E46 Óra

Nemrég vettem észre, hogy ha röviden megnyomom a ki/bekapcsoló gombot, akkor némi várakozás után átvált az órára, viszont ilyenkor kikapcsol a rádió/CD. Nem pont ugyanazt tudja, mint a másik gomb, de legalább ott az idõ.

herpa Elküldve: 2006-05-15 14:23 Kézifék

Akkor attól van az a nyikorgás hátul? Mikor kiszállok otthon, mindig nyikkan egyet, azt hittem, a rugózással van valami vagy a felfüggesztéssel.
Na, ma ki is próbálom, kézifék nélkül csinálja-e!