hil Elküldve: 2011-12-30 16:48 Futómû és hibái
SP_323i írta:
Hát nem tudom. Ügye a probléma az, hogy a lengőkar puhább fém, mint a gömbfej. Ha sarki szerelő ritmusban rákezd vki a cserének tuti, hogy annyi alut fog kitolni a gömbfejjel, hogy az új gömbfej már nem fog olyan jól illeszkedni. Talán melegítve működik a dolog.
A másik, hogy amikor nekem cserélték a hátsó hosszanti lengőkar első szílentjét (azt jól megmondtam) -azt ami a tank mellett van felcsavarozva a kasznihoz - akkor nagy kínszenvedés volt az acél lengőkarból kivarázsolni az aluházas szílentet úgy összegyógyultak. Gyakorlatilag el kellett pusztítani az aluházas szílentett. Ennek függvényében nem vagyok olyan biztos abban, hogy tényleg cserélhető tuti módon a gömbfej.
Szia!
Én is ezért vagyok hitetlen és kérdezem a tapasztalati dolgokat, mert ha veszek, akkor tuti jót akarok venni. Az előző Febik kb 45 000Km-t tudtak, aztán a gömbfejek ki akartak esni a fészekből úgy kikoptak.
Sajnos úgy látom, nem járnak erre azok, akik talán tudják a tutit.