Ez egy archivált weboldal! bővebben
hil fórum hozzászólásai

hil Elküldve: 2011-11-10 16:50 Műszerfal kijelzés

anubisz írta:
YELLOW írta: jajj várjáá csak! dereng valami.
úgy van, amikor hideg a motor, akkor ég az összes, azt mutatva, hogy addig célszerű pörgetni a motort. ahogymelegszik a motor/olaj, úgy tünnek el a narancs LED-ek, mutatván, hogy egyre feljebb lehet pörgetni a gépet.
aztán amikor már bemelegedett, amikor a mutató és a szembe futó LED találkozik, akkor célszerű elváltani.

jól gondolom?


igen. végül is 2 funkciója van.


Sziasztok!
Lehet, hogy gyönge az agyam, vagy kevés a képzelő erőm, de a magyarázat ellenére sem értem a működését, mert nem gondolnám, hogy a motorolaj hőmérséklete ilyen gyorsan változna. Amúgy tetszik a dolog, csak jó lenne megértenem...
Köszönném, ha Valaki segítene ebben.

Tuti, hogy az olaj hőmérsékletét méri?



hil Elküldve: 2011-11-09 14:49 Valaki segítsen

Bero írta: Sziasztok! Olyan problémám van,hogy mostanában,hogy beállt a rossz idő (nyáron is csinálta,de csak egyszer) menet közben a műszerfal világítása elhalványul! Lehet még látni,de minimálisan aztán pár másodperc múlva ugyanolyan fényesen világít a műszerfal. A mutatók (km/h,hőfok stb) mind jól működik. Olyan mintha ''elmenne az áram'' Tudjátok mi lehet a baj ? Köszi


Semmi baja, újra állítja a fényerőt olyankor. Mostanában hamarabb sötétedik és eddig ezért nem tűnt fel

hil Elküldve: 2011-11-08 21:17 lámpa

jons írta:

nincs miért bocs. Nem tudom eldönteni, hogy tetszik-e. Megnézem a képeket, elgondolkozok rajta... agyalok. Megkérdezek mást is, mint ahogy most... aztán megint nem tudom eldönteni. Talán az tetszik jobban, amit az ebay-ről linkeltem. Az a füstös, vagy annak a kristály verziója. Még nem tudom



A Tano féle, az jó, bár én egyszer majdnem felkenődtem egy ilyen sötétített, alig láthatóra, mert erősen sütött a nap én meg fáradt voltam és alig vettem észre. Gondolom, ha ügy lett volna belőle, mégha én is lettem volna a hibás, a rendőrség nekem kedvezett volna. Azért ezzel is érdemes számolni.

hil Elküldve: 2011-11-08 20:47 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

jons írta: Nincs véletlenül valakinek esetleg a satupad alatt egy eladó bmw scannere?

Ha esetleg nem lenne, az a kérdésem, hogy melyik lehet jobb 1.3.6 vagy 1.4? Vagy miben más a kettő? Van-e esetleg ami az egyikben nem működik de a másikban igen? Mert gondolom nem csak a csatlakozás módjában térnek el egymástól. (rs232 vs usb)


Kölcsön tudom adni a sajátomat, de venned nem érdemes egyik verziót sem, mert Km állításon kívül semmire nem jó. 25-én Szolnokon leszek, talán lesz kis időm....

hil Elküldve: 2011-11-08 20:35 lámpa

jons írta: Általában nem bízok az ilyesmiben, csak mégis megkérdezem, mert tetszik, amióta Beronál láttam valami ilyesmit:
http://racing-bazar.hu/alkatre...u_gyarilag

Mennyire lehet ez megbízható? Van rá esély, hogy nem jelez hibát a computernek a lámpáról?
Esetleg a lámpamodult DIS-sel hozzáillesztve (retrofit) a kocsihoz jó lehet?


Csatlakozom Yellow véleményéhez, miszerint nekem sem tetszik, de ez nem is baj, mert nem az kell, hogy nekem tetsszen, csak feldobom,hogy erre szokták azt írni, hogy vásári, meg Homasita design. Bocs szókimondésomért,de azért fórum, hogy tanácsot adjunk

hil Elküldve: 2011-11-07 15:04 Társalgó

Robinson írta:


Mindenki legyen szíves legalább egy hozzászólásánál köszönömöt nyomni Yellow-nak, mert álmatlanul forgolódik az alacsony elismertségi rátája miatt, és nem szeretném, ha ezen problémázna megint itt a fórumon.

Köszönet minden résztvevőnek!


Gratulálok Yellow!

hil Elküldve: 2011-11-05 23:19 XENON utólag

Coyote írta:

Hil,

arra esetleg gondoltál, hogy a te készülékedben van a hiba? Mert pl. amíg a Celicám volt, én is utáltam a xenont, folyamatosan vakított - persze alacsonyan is ültem, igazából a halogének is bántották a szemem. Most nem vakít a xenon, kivéve ha utólagos (halogén izzó helyére bekúrja a sok hülye a xenon izzót, és hadd szóljon!)
Sosem vágytam xenonra, de most ez van, és megmondom őszintén tetszik - és korrekt beállítás esetén tudtommal nem vakít senkit. Néha talán engem, mikor az autópályán túl erősen verődik vissza a fény a kék táblákról...

Amúgy a foncsorjavítás idejére kaptam halogén szettet (komplett lámpákat), és azért az előttem szólókat annyiban cáfolnám, hogy a xenon ugyan élesebben világít, de azért nem ég és föld a halogénhez képest. Nekem nagyon tetszett a halogén is, főleg, ha az Osram izmos izzói vannak benne. A nevük most nem jut eszembe, de majdnem fehér a fényük - filléres vacak izzó, de nagyon jók. Átlátszó műanyag dobozban árulják, erre emlékszem... A halogéneseknek javaslom, hogy előbb próbálják ki ezt, mielőtt xenonba ruháznak tök feleslegesen.

A xenonosoknak meg azt javaslom, hogy állíttassák be a lámpákat, mert ha felfelé ver, még a végén hülye sufni-xenonosnak néznek A sufni-xenonosok számára csak annyi a javaslatom, hogy szarjanak sünt.

Ezt nem csak a Bimmerben ülve tapasztalom, kamionnal meg nem járok. Én vagyok olyan hülye, hogy miután izzót cserélek utána rövid időn belül elmegyek beállítatni a lámpákat. Ezt általában ingyért szokták tenni a legtöbb helyen és bármilyen autó szervízben...
Mert nálam számít az, hogy a szembe jövő is jól érezze magát



hil Elküldve: 2011-11-05 23:05 XENON utólag

jons írta:

Bero azt írta, ute viszont nem. És én ute-nak válaszoltam. Azonkívül a sok hétvégi fiat trutymó, rönő getymó, sosekopel, szutyuki a gyári halogénnel is szétvilágítja a szemem, nem kell ahhoz keszon.
Ha nem pattognának a zsernyákok nekem is lenne, szépen beállított vetítési képpel, minőségi módon.


Te jons! ute107 azt majdnem egy éve írta.
Hogy repül az idő........

hil Elküldve: 2011-11-05 22:56 XENON utólag

Bero írta:

Tudom,jó Magyar mentalitás ez,de ha nekem kivakítja a sok állat a f.s suzukijával a szemem akkor én miért ne lássak jól? Én egyszerűen a mostanival alig látok.Kipróbáltam xenon-ost hát ég és föld a különbség! Én legalább gyárit rakok majd bele,jól beállítva. Főleg,ha lehet akkor miért ne? De az eredeti kérdésemre nem kaptam még választ


Kérdésedre a választ nem tudom, de megnyugtatlak, nem a Suzuki szokott elvakítani, hanem Audi, Merci, BMW, Népautó, stb. Gondolom, azokban gyári van és mégis! Ebből a mérhetetlen gyűlöletem a Xenonos autók iránt és itt most nem írnám le, mit kívánok nekik. Attól, hogy a másik hülye, meg bunkó........ nem folytatom. Arra nem gondoltál, hogy esetleg be kéne állítatnod a fényszórót, esetleg a búrát kicserélni? Azt a pénzt, amit ebbe a szarba beleölsz, inkább másra használnád fel, de valóban, semmi közöm hozzá, Te mindig az észérvek ellen mész. Minden mást el tudok nézni csak a Xenont nem, bocsáss meg ezért, és legyen béke!

hil Elküldve: 2011-11-05 22:37 XENON utólag

jons írta:
ute107 írta:
Amúgy jó tanács: utólagos xenon...majd fényszóró beállítás egy normális helyen. Csodákra képes.


Nem riogatásból, de ismerettségi körömben most vágtak meg egy srácot 200k-ra mert utólagos volt a keszon, lámpamosó meg automata állítás nélkül. A rendőrök írtak jegyzőkönyvet, aztán mondták, hogy szerelje ki és úgy nem lesz majd baj a szigorított műszaki vizsgán. De lett.

Ha jól olvastam, Bero azt írta, hogy gyári, mosóval és aut magasság állítóval tudja venni. A magam részéről (de ez csak az én véleményem) a büdös életbe nem tennék az autómba Xenont, mert én nem akarok másnak rosszat és eleget mérgelődök azon, hogy más tuskó kiégeti a szememet mégha gyári is az a szar benne. Azért remélem, ez a Xenon betegség el fog múlni......

Ha folyamatosan honyorognátok és gyakran átélnétek azt, amit én a szembe jövő Xenon miatt, biztosan hasonló véleményen lennétek!



hil Elküldve: 2011-11-05 08:17 lámpa

satis írta:

Nekem van kábelem és szoftverem (DIS, SSS, INPA).
A "hogyan"-t kellene még tudni és összehozhatjuk.

Üdv.:
Attila.



Mailban elküldtem a doksikat

hil Elküldve: 2011-11-04 23:26 lámpa

fapuma7210 írta: Sziasztok!


Tud valaki abban segíteni , hogy e46 ban hogyan lehet szoftveresen bekapcsolni a nappali fényt?
(Elvileg a refit kapcsolja be 20% ban)
Tud ebben segíteni valaki?


Diaggal.....
Második kérdésedre nincs válasz, mivel bölcsen titkolod előfordulási helyedet.



hil Elküldve: 2011-11-03 22:11 Heeelp...!

Gyozy írta: Sziasztok!

Ki szeretnék cserélni mindenféle folyadékot meg szűrőt ami csak létezik a kocsiban, az lenne a kérdés, hogy mit hagytam ki a felsorolásból!

Hűtővíz, motorolaj, szervóolaj, fékolaj, váltóolaj, diffi olaj, ablakmosó folyadék, légszűrő, pollenszűrő, benzinszűrő, motorolaj szűrő...


Kifelejtetted a csapágyakban és a kardán keresztekben a zsírokat.....
Ja meg az akkumulátor savat.

hil Elküldve: 2011-11-03 22:09 Társalgó

jons írta:
Bero írta: .... Most csak a toyota priussal kapcsolatban nem vagyok kibékülve.


Én meg biztos hülye vagyok, de a start-stop rendszerrel nem vagyok kibékülve. Én még az e34-es időből jöttem, ahol ha valami leállt üzemi körülmények között, akkor az elromlott. A frász törne ki amikor leáll a motor. Azonkívül jó az ha ennyiszer leáll elindul valami? De ismétlem lehet én állok rosszul hozzá a dologhoz.



Igen, az a start/stop pont az a kategória. Mert mikor kopik a mozgó alkatrész és a motornak mikor van a legnagyobb káros anyag kibocsátása. Nem számol mér már senki sem csak a lobby mondatja velük ezeket??? Aztán meg ezeket támogatják......
Hú a zöldek: minek építeni erőműveket, mikor a konnektorban ott a villany... Tudom, ezt már sokszor leírtam, de sajnos valós a dolog.

hil Elküldve: 2011-11-03 16:34 Társalgó

Bero írta:

Érdekes amit írtál és jól hangzik. Most csak a toyota priussal kapcsolatban nem vagyok kibékülve. Az f.staliga annyit eszik kb mint az én gépem,hibridnek állítják,közbe az előállítása 3x annyi pénzbe van mint pl BMW-nek. Speckó aksija van sok különleges anyagból áll a prius,ennek kitermelése,szállítása a világon többet árt a környezetnek mint egy átlag autónál. Top Gear-be Jeremy ki is fejtette a véleményét a priusról és teljesen egyet értek vele. A legújabb M3 BMW és Priussal mentek azt hoszem 50 liter tankal a pályán körbe körbe ,és láss csodát a priusból fogyott ki hamarabb a brenya. Ez elég hihetetlenül hangzik,de a többi dologban egyetértek.


Szerintem ez a hibrides dolog vagy népvakítás, vagy valaki(k) rohadtul le vannak fizetve, mivelhogy az előállítási költségekről, a használt akkumulátorok környezetbarát elhelyezéséről és a belsőégésű motor indítgatásakor fellépő környezet szennyezésről nem hallani semmit sem.