Ez egy archivált weboldal! bővebben
hil fórum hozzászólásai

hil Elküldve: 2011-10-21 21:05 Hogyan lehet nullázni ,a szervíz Km számlálót?

YELLOW írta:
bigiboj írta: Sziasztok!

Van egy 1998 09. havi 323i-m. Kipróbáltam az inspekció reset minden formáját de nem sikerült sehogy sem. A board-ban nem lehet. A 7-19 pin összezárása kábellel úgy hogy 1-es, 2-es gyújtásállást is próbáltam úgy sem. Próbáltam hogy először gyújtás úgy a kábel és fordítva is. Segítene valaki, hogy mit csinálok rosszul??

Végig olvastam ezt a topicot de nem jövök rá a megoldásra.


Mindenkinek köszi előre is a segítséget.


Üdv!


ha nagy board-os, akkor lehet nem fog menni. E39-nél nekem sem ment. csak diaggal lehet kiütni elvileg.


Az enyémet is csak diaggal lehet nullázni és én is kipróbáltam minden eljárást. Mi a különbség a kis és a nagy board között?

hil Elküldve: 2011-10-19 18:27 Olajzabálás

beel írta:
Tisztába is vagyok. Nem én töltöttem bele a 10 W 40 olajat. Az enyémbe 5w 30 castrol edge professional van. Egyik ismerősömé a verda.
Szelepszár szimering mennyire valószínű? Elvileg 170000 km van benne. Olajfolyást nem látok rajta, talán egy kicsit a szervószivattyúál.
Gondolkodtam hogy co - t, kompressziót méretek,de először írtam ide hátha tudtok segíteni.
Elvileg a 10 w 40 olajat kevésbé kellene hogy zabálja.


Én nem vaú bele olyan dolgokba, amikhez nem értek, ezért nem tudom megerősiteni azt a szelepszár szimmering dolgot. Nekem 180k van az autómban és nem fogyi az olaj, kivéve, amikor Castrol volt benne (Edge 5w30). Próbáltam Fina 5w40-et, az is jó volt, most BMW 5w-30 van, ami szintén jó.

hil Elküldve: 2011-10-19 18:23 Társalgó

YELLOW írta:
hil írta: Yellow, holnap érkezik Hozzád a laptopod, csak azért írtam ide, mert nem vagyok biztos, hogy a mailjaidat olvasod, ott megírtam mindent.


Pénteket írtál. Holnap csütörtök... A lényeg, hogy én csütörtök péntek, szombat nappalos vagyok. Szal a portán kellene hagynia.

szerk.: én is írtam neked vissza e-mail-t...





Bocs, de nem tudom követni kollégám észjárást. A lényeg: holnap reggel 8-9 között lesz ott, hívd fel, aztán beszéld meg vele hogyan legyen. A telszámát korábban megírtam.

hil Elküldve: 2011-10-19 18:01 Társalgó

Yellow, holnap érkezik Hozzád a laptopod, csak azért írtam ide, mert nem vagyok biztos, hogy a mailjaidat olvasod, ott megírtam mindent.

hil Elküldve: 2011-10-19 17:59 Ápolás, tisztítás

anubisz írta: Néha rólam is lehetne mintázni az emberi baromság mintaszobrát.
Fél éve mostam a kocsit,előtte egy fa alatt álltam,rácsöpögött ilyen lemoshatatlan barna ragacs. Nem akart lejönni,hirtelen ötletből megfordítottam a szivacsot,megdörzsöltem őket az erősebb oldalával. ( nem fémszálas,csak sima erősített szivacs az is )
Mikor lemostam a habot,ugye nem kel mondanom a végeredményt. Gyönyörűen mutat napsütésben.
Majd költhetek prolira 10 ezret.
Gondoltam megosztom,nehogy valaki túlszárnyaljon


Előző tulaj tett így az autómmal. Törésmentes autómon motor és csomitető fényezve.....HURRÁ! Azt hittem, csak a vén hülyék képesek ilyenre, de úgy látszik ez másnak is eszébe jut.





hil Elküldve: 2011-10-19 17:51 Egyenetlen alapjárat

troooger írta:

Látod... Szerintem igen..:S
http://www.realo

em.com/bmw/showparts.do?model=AY11&mospid=47623&btnr=11_3385&hg=11&fg=40


8394 Ft: online Teile

De egy slag darab pár Ft


hil Elküldve: 2011-10-19 06:23 Valaki segítsen

lalada írta: Sziasztok!
Kerékőr témában kéne segítség. A lényeg hogy a gumis nem tudta leszedni a kerekemet mert a már kopott kerékőr-kulcsom elnyírta sajnos a kis recéket az őrben és így a légkulccsal nem bírja már leszedni mert forog körbe-körbe. Van vkinek ötlete hogy tudnám leszedni? a gumis tanácstalanul néz..


Okosságom nincs ehhez, de azt nem írtad, hogy gyári a kerékőröd, vagy valami más. Csak jó tanácsként: kerékőrt soha ne engedd légkulccsal meghúzni, levenni.

hil Elküldve: 2011-10-18 20:41 Olajzabálás

beel írta: E 46 2002 316 i
Kb 3000 km alatt 1 liter olajat megevett 10W 40 Bp olaj volt benne.
Ez természetes????


Sajnos igen, mert a nem megfelelő olaj (10w) már megtette hatását, hacsak nem ömlik belőle valahol, de az látható lenne, arról pedig nem írtál. Foglalkozásodból kifolyólag tisztában kéne lenne az olajok jelöléséről.





hil Elküldve: 2011-10-14 15:02 vizpumpa

SP_323i írta:

Kérdések:
1. M50-es blokknál volt probléma a bakelit lapátos vízpumpákkal / 150pacis 320d-nél van valami hasonló rossz tapasztalat? Oda kell figyelni valamire, vagy megveszem az SKF-et és örülök.
2. Ha már bántjuk a vízkört, akkor termosztát csere (ezt mindenképp cserélem), bordásszíj csere, feszítők csere. Na a feszítőkkel vagyok bajban




Én a fém lapátosat venném, mert azt is vettem magamnak. E36 320i-nél volt (vsop14), hogy melegedett a víz, nem jöttünk rá mi lehet, aztán maradt a vízpumpa. Műanyag lapátos volt és nem volt egyben. Gyanítom, hogy az történhetett, hogy ugyan fagyálló volt benne természetesen, de tél volt, aztán ugye akkor hideg szokott lenni, a fagyálló nem fagyott meg, de jelentősen sűrűbbé vált és ez okozta a műanyag lapátok vesztét.








hil Elküldve: 2011-10-13 19:52 Egyenetlen alapjárat

troooger írta:
hil írta:
troooger írta:

Na levettem a légtömegmérő csatit. De nincs változás, ugyan úgy produkálja...
Tudnál feltenni képet, hogy hol találom azt a vákuumcsövet?


Ha járó motornál leveszed az olaj beöntő kupakot, akkor mit tapasztalsz a nyílásnál???



Nos levettem. Dübörgő hangot adott. Nem volt semmi változás. Bővebben?



Hogyha leveszed az olaj betöltő kupakot és ott szuszog a levegő, akkor nagy valószínűséggel a kartergáz szelep, vagy a kartergáz cső a hibás. Ezek tudnak egyenetlen alapjáratot okozni.

hil Elküldve: 2011-10-11 21:08 Társalgó

Bero írta:
hil írta:
Bero írta:

Persze,értem én köszönöm! És az nem segítene esetleg,ha holnapra megszárad akkor befújom valami szilikon sprével ?


Az csak olaj, mire mennél vele? Meg aztán, ha az alkohol (ami azért elég gyenge oldószer) beleold, akkor sajna a szilikon spray is okozhat nem várt dolgokat. mert azt hiszem (nem tudom!!!), hogy a szilikon sprayban is van valami alkohol szerű dolog. Ezért is volt az, hogy sokan köpködték azt, mint gumi ápolót. Én váltig kitartottam a szilikon mellett, csupán azt az apróságot felejtettem el, hogy nem sprayt, hanem a régi színes fénymásoló gépek szilikon olaját használom.



Köszönöm! Sikerült visszakeresni az állítólagos bejegyzésem?


Nem érdekes! De egy szlovákiai srác, talán Pozsonyból kért tanácsot diag vásárláshoz, kb 1 éve, akkor történt.

hil Elküldve: 2011-10-11 21:05 Egyenetlen alapjárat

anubisz írta:
hil írta:
troooger írta:

Na levettem a légtömegmérő csatit. De nincs változás, ugyan úgy produkálja...
Tudnál feltenni képet, hogy hol találom azt a vákuumcsövet?


Ha járó motornál leveszed az olaj beöntő kupakot, akkor mit tapasztalsz a nyílásnál???



Gondolod a szellőztető szelep lehet neki szar?


Igen, attól is tud ilyen lenni

Azért nem írtam a jelenséget, nehogy félre vezessem azzal.



hil Elküldve: 2011-10-11 19:39 Társalgó

Bero írta:

Persze,értem én köszönöm! És az nem segítene esetleg,ha holnapra megszárad akkor befújom valami szilikon sprével ?


Az csak olaj, mire mennél vele? Meg aztán, ha az alkohol (ami azért elég gyenge oldószer) beleold, akkor sajna a szilikon spray is okozhat nem várt dolgokat. mert azt hiszem (nem tudom!!!), hogy a szilikon sprayban is van valami alkohol szerű dolog. Ezért is volt az, hogy sokan köpködték azt, mint gumi ápolót. Én váltig kitartottam a szilikon mellett, csupán azt az apróságot felejtettem el, hogy nem sprayt, hanem a régi színes fénymásoló gépek szilikon olaját használom.

hil Elküldve: 2011-10-11 19:30 Társalgó

Bero írta:
hil írta:
Bero írta: Tényleg csiszoltam rendesen Délután kész is lettem vele. Alapozót sehol se kaptam ami műanyagra jó és spréé. Megcsiszoltam,zsírtalanítottam vettem egy fasza szürke festéket és befújtam. Gyönyörű lett,épp szárad! Mindenkinek köszi a segítséget!


Szia Bero!
Azért azt próbáld ki, hogy azzal a sprayal fújsz egy lemezre, és teljes száradás után dörzsöld meg alkoholos ronggyal. Ha festékes lesz a rongy, akkor sokat ne várj a festéstől. Sajnos sok ilyen gyenge festék kapható.



Jajj,ne vedd már el a jó kedvem Amúgy köszi,majd meg is nézem,kíváncsi vagyok

Nem a kedvedet akartam elrontani, csak, hogy tudd, milyen minőségű a festék, mennyire kell majd vigyázni rá, pl takarításkor, nehogy rámenjen mondjuk ablak tisztító

hil Elküldve: 2011-10-11 19:20 Társalgó

Bero írta: Tényleg csiszoltam rendesen Délután kész is lettem vele. Alapozót sehol se kaptam ami műanyagra jó és spréé. Megcsiszoltam,zsírtalanítottam vettem egy fasza szürke festéket és befújtam. Gyönyörű lett,épp szárad! Mindenkinek köszi a segítséget!


Szia Bero!
Azért azt próbáld ki, hogy azzal a sprayal fújsz egy lemezre, és teljes száradás után dörzsöld meg alkoholos ronggyal. Ha festékes lesz a rongy, akkor sokat ne várj a festéstől. Sajnos sok ilyen gyenge festék kapható.