Ez egy archivált weboldal! bővebben
hil fórum hozzászólásai

hil Elküldve: 2011-03-01 10:55 Ajtóbelsõ...

seta írta:

Próbáld meg,mit veszíthetsz vele. Ha nem jön be a sziloplasztot le is tudod szedni róla.Nem tudok róla mit mondani mert nálad más az ajtó kárpit mint nálam. Ha sziloplasztal csinálod szerintem valamivel préseld hozzá amíg meg nem köt,2,3 óra,mert ha kijjebb enged amíg még lágy a cucc,lehet csúnya lesz. Ezt csak úgy írom hogy nem tudom melyik elemről van szó.


Némi guglizás után találtam egy erről szóló fórumbejegyzést. Hátha valaki hasonló problémákkal küzd. Az illető azt írta megoldásnak, h az idomba lyukat fúrt és úgy ragasztotta meg, h a ragasztó a fúrt lyukon egy picit kifollyon, ezzel is jobb tartást bztosítva. link.[/quote]

Én a Sziloplasztot és egyéb pillanat ragacsot nem javasolnék. Inkább valami jó minőségű, hőre keményedő két komponensűvel csinálnám. Sajna ezekben is van olyan ragasztó, ami melegre meglágyul. Gondolni kell arra, hogy lesz még nyár. Nekem ami ragasztásoknál általában bejött: két komponensű műgyanta, pl PalV poliészter gyanta.



hil Elküldve: 2011-02-28 22:08 fékcsere

anubisz írta: .
http://www.autoalkatreszfutar....;Itemid=61


Sziasztok!
Végig olvastam ezt az eszme futtatást, amiből egy újabb kérdés merült fel bennem: ha ez a réz tartalmú szerelő paszta csavar menetek kenésére jó (mert rögzítő hatása is van, továbbá biztosítja, hogy a csavar évek múltán is kitekerhető marad berágódás nélkül), akkor viszont alkalmazható-e a féknyereg csúszó felületeinek kenésére. Én itt ellentmondást vélek felfedezni.
Vélemény???
Mit érdemes használni a féknyereg csúszó felületeinek kenésére?

hil Elküldve: 2011-02-28 18:20 fékcsere

anubisz írta:

én innen vettem a rezgés elnyelő paszta
http://www.autoalkatreszfutar....;Itemid=61
és ezt a pasztát http://www.autoalkatreszfutar....;Itemid=61
a pasztával kentem be a csavarok menetét,hogy ne álljon be többet, meg a csúszó részeket.
amúgy lehet hogy a paszta is oda fogja a koszt,de paszta nélkül is oda ragad,ég a sár,így meg legalább van kenése.



Köszi a választ, közben rákerestem én is, pont ezeket találtam, amit Te belinkeltél. A Real OM hoz egy pasztát a féknél: 81229407103 számmal, a Teilenél 171 Ft áron. Ez mi lehet, hová kell kenni? Lehet, hogy a CRC Disk Brake Quiet helyett?

hil Elküldve: 2011-02-28 18:15 e46 Touring kipufogó szag

jeges írta:



Elhiheted hogy nem egyszerű ez itt, pláne hogy nem akartam kipufogó szervízbe menni ezzel, ha van valaki aki meg tudja nekem csinálni, pláne ingyen. És ha itt lennél, tudnád hogy itt nincsenek szakemberek, és ezt az élet minden területére jellemző itt. Az alkatrész boltokban pedig nem egyszerű ezt elmagyarázni (angolul), pláne úgy, hogy fogalmuk sincs arról hogy miről beszélek, pedig még képet is mutattam róla. Mindenképpen rám akarják sózni a komplett első tagot katalizátorral együtt. És azért van ez több helyen, mert valakinek a kipufogó szag okoz gondot az utastérben, valakit pedig a zaj bosszant, amit a REZGÉSCSILLAPÍTÓ okoz...


Húúúúú, pedig azt gondoltam, hogy Magyar országnál rosszabb már csak a Balkán lehet.....

hil Elküldve: 2011-02-28 17:02 e46 Touring kipufogó szag

jeges írta: Nem tudom mi gondod van ezzel tisztelt Hil. Ez a topic nem a kipufogóval kapcsolatos dolgokról szól? Javíts ki ha nem látom jól a dolgot. És ebbe beletartozik a rezgéscsillapító is. Mivel kipufogó szag is van az autóban. Szerencsés vagy hogy neked nincs ilyen problémád... Már ne haragudj, nem bántásképpen írtam. Tényleg!!!
Jah, és pneurob!!!! Te is istenkirály vagy!!!!!



Semmi a bajom ezzel, csak egy másik topikban is ugyanez olvasható, ezekkel a képekkel és csupán azt nem értem, miért kell két helyre ugyanazt a tartalmat párhuzamosan beírni.
A problémát nem látom olyan hatalmasnak, mert amikor gondom volt ezzel az alkatrésszel off (Vectra) autón, bementem az első kipuf műhelybe, véletlenül pár utcára laknak tőlem (www.kipufogo.hu)és pillanatok alatt megoldották a bajt cserével, utána még 3 évig használtam az autót de bajom nem volt vele. Nagyon komoly műhelyük van, mindent meg tudnak csinálni, ami kipufogóval kapcsolatos. Ez nem reklám, csak segítő szándékból írom, pénzt nem kapok érte! Igaz, az is benzines volt, a dizel biztosan jobban rázza azt a flexi csövet, hamarabb elfárad gondolom.

Ja most látom Belfastból írsz, hát onnan kissé tovább tartana az út, de csodálkozom, hogy ott ez ekkora problémát okoz (mármint a csere)



hil Elküldve: 2011-02-28 13:26 fékcsere

anubisz írta:
seta írta: Sziasztok!

Kicsit felfrissítem a témát
Lassan cserélnem kell az első féktárcsákat és betéteket.
A kérdésem az h ez mennyire bonyolult művelet. Mindenképpen szerelő kell hozzá, vagy elég a józan paraszti ész és némi műszaki érzék?


Namár most én meg tettem, szoptam is nyomaték kulcs nem árt, mert hát főleg a fékeknél illik megtartani, ha peremes már a tárcsa, kis cumi, mert nehezebb levenni, plusz a dugattyúkat vissza kel nyomnod,nem mindig egyszerű, ha a kilógó részt ki kezdte az idő. Nem megy ám vissza egyszerűen. nekem is rögtönözni kellett egy csavarból és egy támasztó rúdból mert csak azzal lehetett vissza nyomni. Azért is újitatam fel utána. illik meg tisztítani a féknyerget, nyakig fekete por leszel,ha normálisan meg csinálod. Csavarok be rágódva, le szopod magad mire meg lazítod aszem 7 imbuszkulcs kel a két csavarhoz, persze a készletbe az se volt, 6 után 8 jött persze most már könnyű, mert tudom hova kel nyúlni de mikor puszira neki álltam,hát na, semmi nem volt egyszerű. Tárcsa úgy rá volt rágódva, kalapáccsal vertem 10 percig mire levált róla, még szerencse hogy úgy is ki kellett dobni persze ha az egész kocsit meg tudod emelni minden könnyebb, én békával csináltam. Hozzá teszem nem tett jót a kaszninakutána mindjárt nyüszögött az ajtó,pár napig, mert csavarta a kasznit hogy alá békázva szenvedett vagy 2 órát csak az egyik oldalt. 3 kerék lent, az első fent, hát nem egészséges, max rövid időre.


Sziasztok!
Cseréltem már sokszor tárcsát is, betétet is sok autón, de végignéztem ezt a videót, mert tanulni soha nem késő. Két kérdés merült fel bennem: 5:34-nél van az, hogy a nyereg csúszó felületeit bekeni valamivel. Én is kentem, de mindig elgondolkoztam, jó-e az ott, mert az a dzsuva, ami a betétekből lejön, meg a felfröccsent sár egy része ott landol, ami ott a zsírral egy idő után tökéletes ragasztót alkot. Mi ez a paszta, amivel kente? Hallottam, lehet kapni valami BMW csikorgás csökkentő pasztát, ez lenne az? Vagy ez a paszta az, amit 7:18-nál felkent a betétek külső felére? Ha nem, akkor mi volt az a piros valami??
Előre is köszi!

hil Elküldve: 2011-02-27 21:32 Legjobb nyári gumik...

hil írta:
Bero írta:

hehe. vicces. Mint már írtam 18-as felnim van erre kell gumi! Sajnálom,hogy nem fogod fel amit írtam! Komoly választ várok nem ilyen baromságot! Annyiban van igazad,hogy alap esetben ez lenne a megoldás amit írtál,de nekem 18-as felnim van! [color=red]Általános iskola 8ik osztály,szövegértés!


Szia Bero!
Tisztában vagyok azzal, hogy 18-as felnid van. Le is írtam korábban, amit itt a fórumon olvastam a nagy felnikről, most ez Nálad még társul a gyengus motorral is. Mindezek ellenére nem vagyok gyenge elméjű!!!
Én válaszoltam Neked, de soha nem sértegettelek, kérlek Te is tartózkodj ettől! Ez itt úgy gondolom, nem az a fórum.
Köszi!

ui: ja és szövegeddel elég nagyon fel....tad az agyam. Igérem, Neked soha többé nem fogok válaszolni, továbbá kérlek, Te se írj nekem.
Köszi



Bocsánat, piros visszavonva, de a 8.ált.iskolás szöveg nagyon övön aluli volt, meg az első felindulás, minden esetre én ilyet nem szoktam írni még viccből sem senkinek.



hil Elküldve: 2011-02-27 20:57 Legjobb nyári gumik...

Bero írta:

hehe. vicces. Mint már írtam 18-as felnim van erre kell gumi! Sajnálom,hogy nem fogod fel amit írtam! Komoly választ várok nem ilyen baromságot! Annyiban van igazad,hogy alap esetben ez lenne a megoldás amit írtál,de nekem 18-as felnim van! Általános iskola 8ik osztály,szövegértés!


Szia Bero!
Tisztában vagyok azzal, hogy 18-as felnid van. Le is írtam korábban, amit itt a fórumon olvastam a nagy felnikről, most ez Nálad még társul a gyengus motorral is. Mindezek ellenére nem vagyok gyenge elméjű!!!
Én válaszoltam Neked, de soha nem sértegettelek, kérlek Te is tartózkodj ettől! Ez itt úgy gondolom, nem az a fórum.
Köszi!

ui: ja és szövegeddel elég nagyon fel....tad az agyam. Igérem, Neked soha többé nem fogok válaszolni, továbbá kérlek, Te se írj nekem.
Köszi





hil Elküldve: 2011-02-27 18:28 Legjobb nyári gumik...

Bero írta:
hil írta:
Bero írta:



Tényleg???? Nekem azt mondták,hogy nee mert szarul néz ki meg stb.. Segíts akkor légyszi milyen megy még rá? ilyenek a felnik:
Első: ET47 8J*18H2 782,14
Hátsó: ET45 9J*18H2 783,14

Rámenne sokkal kisebbek is és ha igen mekkora a minimum? Köszi!!!


Szia! Yellownak igaza van, az 1,6-os motorhoz nem igazán jó választás az Általad kinézett széles gumi, már amennyiben használni akarod az autót és nem csak nézegetni, mutogatni. De ez a Te döntésed, csak később majd ne mondd, hogy ezt nem mondta Neked senki.



Persze,én se akarok ezeket tudva ilyen széles gumikat ez egyértelmű! De akkor jön a kérdés,hogy akkor pontosan most milyet tegyek rá ? Ilyen jó lesz: 215/40 és 235/40? Ennyi macerát köszi





Javasolnám a téli 15 coll, nyári 16 coll méreteket. Nekem bejött!

hil Elküldve: 2011-02-27 18:02 320d Motor

MarcellHo írta:

Kössz a segítséget! Bár az utolsó 80 oldalt átnéztem a hozzászólásaidból, de sajnos nem találtam meg a választ a kérdésemre! Ez kb. 3 és fél órámba telett. Mégegyszer kössz!



Szia! Nem akartam plusz munkát okozni Neked, de remélem tisztában vagy azzal (csak a teljesség kedvéért), hogy egy febr 04-i hsz. re válaszoltál most ilyen lesújtóan. Szép ébredést.......
De azért bocs!

hil Elküldve: 2011-02-27 17:55 Legjobb nyári gumik...

Bero írta:



Tényleg???? Nekem azt mondták,hogy nee mert szarul néz ki meg stb.. Segíts akkor légyszi milyen megy még rá? ilyenek a felnik:
Első: ET47 8J*18H2 782,14
Hátsó: ET45 9J*18H2 783,14

Rámenne sokkal kisebbek is és ha igen mekkora a minimum? Köszi!!!


Szia! Yellownak igaza van, az 1,6-os motorhoz nem igazán jó választás az Általad kinézett széles gumi, már amennyiben használni akarod az autót és nem csak nézegetni, mutogatni. De ez a Te döntésed, csak később majd ne mondd, hogy ezt nem mondta Neked senki.

hil Elküldve: 2011-02-25 21:54 Társalgó

zoliika írta:

SőtSzíriában ahol dolgozom 30huf egy lityi gázolaj!Mondok dúrvábbat M.on annyi kőolaj van ami a magyar fogyasztás 85%-át fedezné


Írok szebbet: Libyában dolgoztam a hadi iparnak 2 évig. Sivatagi kirándulás során megálltam a kútnál itatni. Kutas a benzinnel locsolta (a töltő slaggal) a kút előtt az utat. Azt mondta, olcsóbb mint a víz........

hil Elküldve: 2011-02-24 22:09 e46 Touring kipufogó szag

pneurob írta: Kipufogó rezgéscsillapító

Most kapásból nem tudom alapban mekkora az átmérője a kipufogó csőnek, de csillapítóból 3 méret van 51mm, 64mm és 76mm, mindegyik 120mm hosszú és behegeszthető. Rozsdamentes hőálló acélból készül, sosem rohad le.
Linkek:
http://www.schmiedmann.com/FLE...ummer.aspx
http://www.schmiedmann.com/FLE...ummer.aspx
http://www.schmiedmann.com/FLE...ummer.aspx





http://schmiedmann.hu/


Sziasztok!
Ne haragudjatok, de most már minden topikban a kipufogó rezgéscsillapítórol fogunk olvasni????
Bocsánat megjegyzésemért.

hil Elküldve: 2011-02-23 21:54 Valaki segítsen

anubisz írta:

De hát ezt nem értem,nem melegedett neki a víz? nekem egyszer volt egy kicsit levegős, 10 méter után már tolta fel a mutatót majdnem a pirosba. Lehet el túlozta. Úgy már nem is lehet járni a kocsival, max 100 métereket.


Mivel a hőmérséklet érzékelő nem folyadékban, hanem gőzben volt a nagyon kevés víz miatt, ezért nem jelezte, hogy túl melegedett. Így lehet észrevétlenül megfőzni a motort, ha elmegy belőle a lé.
De azért csodálkozom, mert azt írta, hogy rendesen le lett légtelenítve a hűtő, na de hogyan,víz nélkül?
E36-nál nincsen hűtőfolyadék szint figyelés, csak ha BC van benne.



hil Elküldve: 2011-02-22 16:52 320d Motor

raven71 írta: Köszi...szóval vagy csere, vagy nézegetem azt a rohadékot...
Légtömeg mérő? Nemtom, én ennyire nem értek hozzá. Van egy szuper szerelőm, minden megjavít a "kicsikén", de ehhez nagyon nem tudott hozzá szólni. Azért még 1x köszi!!


A D betűshöz nem tudok hozzászólni, mert az a betegség elkerült engem. Annyit tudok róluk, amik a fórumon rám ragadtak, igazából nagyon nem olvasom az öngyújtós topikokat