
hil Elküldve: 2011-02-07 16:15 Ajtóbelsõ...
laleeboy írta:
Kösz a segítséget
Az otthoni gépem kifeküdt így csak a melóba tudok netezni de az meg necces
Jó helyre írtad..
hil Elküldve: 2011-02-07 15:03 Ajtóbelsõ...
laleeboy írta:Robinson írta:laleeboy írta: Hali
VALAKI nem tudja véletlenül hogy lehet E36-ban a korményzár zárbetétjét kicserélni?
Megvan az új így a régit ki szeretném cserélni mielőtt végleg behal
Kösz
laleeboy
Ha megmndod hogy kapcsolódik ez a kérdés az ajtóbelsőhöz, akkor kapsz választ
Mivel nem találtam olyan topicot hogy E36 kormányzárbetét csere Újat meg csak ezért nem akartam indítani : )
Az ajtóban is van zár..... : )
hil Elküldve: 2011-02-05 21:12 320d Motor
hancurozo írta:
Ha megnézed a dieselek futásteljesítményét, jóval több a benzineseknél. A diesel motor sokkal kényesebb a karbentartásra. A had-16-ot nem kell idekeverni, mert nem stabil motornak lett tervezve a beépített motor, valamint az adagoló beszabályzása is kokszosodást okozhatott a túl nagy tűréssel gyártott porlasztó csúcson kívül. (nekem soha nem volt gondom a had-16-tal)
A modernebb benzinesek is küzdenek 3-500e km környékén. A változó szelepvezérléssel, szívócső állítással, trafó problémákkal stb.
hil Elküldve: 2011-02-05 19:52 320d Motor
Chipcad777 írta:
220.000 km-nél történt ez a dolog (tényleg ennyi!!!). Én is most számoltam egyet, nekem az jött ki,h benzinessel jobban járok, ha levonom azokat a pénzeket amiket erre költöttem, mert dízel (kéttömegű, porlasztó, turbó, főtengely ékszíjtárcsa, megint porlasztó + a motorgenerál). Ezután is csak azt mondom,h nagyon figyelni és bármi szokatlan egyből utánajárni mert itt az élő példa, mi történik ha figyelmen kívül hagyod!!!! Tisztában vagyok vele,h én is hibás vagyok részben, de ez összetett azért.
hil Elküldve: 2011-02-05 09:31 320d Motor
bmw320d4 írta:BarG írta: Hát igen. A legmodernebb dízelmotorok elég sérülékenyek, nagyon igényesek a motorolaj minőségre, az üzemanyag minőségre és bizony a gazdáikra is. Bizony egy meghibásodást a legjobb még csírájában elkapni, mert szövődménnyel jár a kicsi betegség, könnyen végzetes kór válhat belőle.
A vásárlásnál elvileg az ember felvállalja ezeket a kockázatokat, igaz dízeles kollégák???
Igen, felvállaltam a kockázatot én is...
Hamarosan félmillió, és még nem volt levéve a hengerfej
hil Elküldve: 2011-02-04 21:25 320d Motor
MarcellHo írta: Hello!
Nekem jelenleg az a problémám hogyha nyomom neki akkor leáll a turbó és nem megy, ha húzatom akkor egy idő után újra beindul.
Ez miért lehet?
hil Elküldve: 2011-02-04 21:07 320d Motor
Chipcad777 írta: Csáo.
Csak úgy érdekesség képpen leírom mi történt a kocsimmal... Hátha tanulnak belőle mások. Kb. egy éve vettem 1db felújított porlasztót garanciával, mivel leállt a 3-as henger. Utána fura hangja volt gyorsításkor, cicergett majd később már erősödött és inkább kopogásba ment át. Mivel garis volt, fogtam visszavittem. Azt mondták semmi baja. Szerelő azt mondta,h valószínű másik injektor is cserés lesz. Én meg úgy gondoltam nem érdekel, mert akkor cseréltem kuplungot meg kéttömegű lendkereket. Így jártam vele egészen decemberig, mikor is az autópályán megállt. Ill. elment az erő belőle. Nagyon hamar megállapítottam helybe,h turbo gond lesz, mivel nem volt töltőnyomás. Vettem is egy új turbót. Ki lett cserélve. mikor össze lett rakva addigra már elég szar hangja volt az injektornak és úgy döntöttem, h a végére járok annak is. Vittem jobbra-balra. Semmit nem tudtak. Míg nem lekapták a hengerfejet, kiderült,h a 3-as hengerbe a dugattyú szét van olvadva. A turbót a dugattyúból lerepülő darabkák tették tönkre (valószínüleg). Kiszedték a motort, darabokra szedték. dugattyú, hajtókarcsapágyak cserélve, komplett gyűrűsor csere, főtengelyszimmeringek, tömítések cserélve. Igen ám de elvittem bevizsgáltatni a porlasztókat és mind a négy totál sz*r, nem is lehet felújítani. Szóval az is csere. Ebből a tanulság, bármilyen apró jelentéktelen hangot is hallotok a motortérből vagy elvinni szervízbe egyből, vagy lerakni a kocsit... Ja és ez az egész hórukk a felújított injektornál történt. Tehát már új korába is rossz volt.
Nem akarok bölcselkedni, meg sajnáltatni sem akarom magam! Azért írtam le, hátha más tanul belőle és nem jár így!
üdv.: Bálint
hil Elküldve: 2011-02-03 22:34 Valaki segítsen
Jackson írta:
Jelenleg ahogy viselkedik az autó:
beindítás pöcre, elindulás háát, először fel kell pörgetnem az autót 3500-ig egyhelybe hogy egy füst felhőt kiköpjön és utánna tudok indulni, letaposom csontra a gázt a mutató kilendűl 20 literes fogyasztásig de semmit sem gyorsul, olyan 3500-től indul meg valamitVICC!!!
És lassan leírtam az élettörténetét...
Előre is köszönöm nektek a tanácsokat, ha adtok![]()
hil Elküldve: 2011-02-03 06:45 Tükör
anubisz írta: Nekem is barna alul a bal oldali. Ez mindig fűt? Nyáron is? Nem csak 3 fok alatt? Végül is a hátsó ablak fűtés akkor kapcsol be automatikusan. Azt hittem szinkronba vannak kötve.
Nem előnyös hogy 35 fokba még rá is fűt.
hil Elküldve: 2011-02-03 06:42 Hallott már valaki ilyen hibáról?
mazsi320d írta: Nekem az autóm ugyanezt csinálta, és móst motorcserés lett. Nekem az egyik porlasztó ment tönkre, ugy hogy, megolvadt a porlasztó, kilukasztotta dugot, felpőrgöt a motor és szét ment a turbó is. És ezt egy db porlasztó csinálta. Ugy hogy szerintem rakasd gépre, hogy mi baja van.
Ezt a jelenséget, a légtömegmérő csinálja, nekem is csinált már ijett, kicseréltem és azóta tökéletes.
hil Elküldve: 2011-02-02 22:02 Tükör
EstokSzabi írta: Tisztelt Urak!
Két kérdésem is lenne külső visszapillantó tükörrel kapcsolatosan.
1. A tükör alján elkezdett egy nagyszép barna trutyi feluszni a kemény tél végezetével. Mi lehet ez, miért van és hogyan tudom orvosolni? Úgy tudom, hogy ez sok BMW-nél probláma - már láttam egy párat hasonló tünetekkel.
2. E46 Coupé tükrébe lehet utólagosan motort szerelni, hogy ne a kezemmel kelljen felhajtani a tükröket, hanem az autó távirányítójáról mondjuk?
Előre is köszönöm a válaszokat!
Üdv,
hil Elküldve: 2011-02-01 17:49 Műszerfal kijelzés
ihorvath írta: Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy létezik-e az e46-ban valami rejtett menüben km számláló a valós km kiszűrésére?
Egy cikkben írták, hogy a műszerfalon nyomkodva kideríthető mennyi a valós km, amit állítólag nem lehet átütni. Igaz ez? Hogy deríthető ki az autómról, hogy mennyi lehet benne? Esetleg egy márkakereskedést felkeresve lekérhető az autó szervíztörténete? Ha igen, mi ennek a módja? 2 évet olaszban volt az autó, 4-et pedig Magyarországon.
hil Elküldve: 2011-01-30 10:32 Társalgó
SoundkeY írta:Hori írta:SoundkeY írta:YELLOW írta:SoundkeY írta: Hátha érdekel valaki......a jelenlegi akkumulátorom perion 12V 74AH....fizikálisan túl nagy és ráadásul hozzáér a turbócsőhöz.....szereteném elcserélni kisebbre !
Vagyis adok 1db perion 12V 74Ah akksit kb 1-1,5 éves ( számla megvan ) és kérek hasonló korú 12V 60-55 AHst
fizikálisan az 55-60 Ah-ás is lehet akkora. inkább a fizikai méretét kellene megadnod mm-ben, ha valóban az a gond. szél hossz magasság. amit tudni kell, hogy akksiknál általában magasság és hossz különbség van. tehát a kérdés, hogy neked melyik mérettel van a gond, mert lehet kevésbbé hosszú, de ugyanolyan magasat venni. vagy ua. olyan hosszút alacsonyabba, vagy mindkét méretben kisebbet.
jaja,a hosszával van a baj !
szóval a jelenlegi mérete:
Perion 12V 74Ah Méret:278x175x190mm
és ezt írja egy akkukereső a kocsimhoz:
VARTA 12V 60Ah BD
Hossz [mm] 242
Szélesség [mm] 175
Magasság [mm] 190
és az a 3cm pont elég lenne, hogy elférjen
na ilyenem pont van itthon
Ára ? Kora? Márkája ?
vagy cserélünk ?
hil Elküldve: 2011-01-30 10:25 Olajcsere
Gatinho írta:Robin68 írta:bmw320d4 írta:hil írta:Gatinho írta: Sziasztok!
Jövő héten ilyet kap az autóm:
http://picture.yatego.com/imag...L3_neu.jpg
És most akkor mit kéne tennünk????????
Az enyém meg egy külső mosást
Csak felhívtam a figyelmet erre a motorolajra, ez is megkapta a BMW jóváhagyását, gondoltam hátha érdekel valakit.
Nem, nem az Aral marketingese vagyok.