Ez egy archivált weboldal! bővebben
hil fórum hozzászólásai

hil Elküldve: 2011-01-24 22:11 Néha nem megy a 4.henger..mitől van ez és mit lehet vele csinálni??

ute107 írta:



Szelep fedél tömítés??? Nem hengerfej tömítés?![/quote]

5,6 gyertyák mélyedésiben állt a hűtő folyadék. A szelepfedél tömítésnél a gyertyák körüli volt rossz

hil Elküldve: 2011-01-24 22:09 Néha nem megy a 4.henger..mitől van ez és mit lehet vele csinálni??

Titus írta:

Szia!
Az hogy néha nem megy a 4. hengered kb 30 féle problémára vezethető vissza jó lenne tudni hogy az a 4 ember is csak találgatott vagy meg is néztek valamit tehát ergó mondjuk kizártak dolgokat. Mert ez lehet egy szar gyertyától kezdve akár gyújtótrafón keresztül injektor vagy elektronika bármi. Jó lenne tudni mikor nem megy a henger meg hogy mit zártak ki eddig!



Így igaz!

hil Elküldve: 2011-01-24 22:06 Motorolaj

pneurob írta: ]

Természetesen igen, gari is van, de nem a beépítésre, hanem az alkatrészre. Ez a márkaszervizes beépítés gari arra van kitalálva, hogy jogilag tisztázza magát az eladó és, hogy jól keressen a hivatalos szerviz. Mint mindenhol, nálunk is volt probléma néhányszor, de másnapra szó nélkül küldtük a cserealkatrészt, nem kértünk szervizkönyvet, stb. Tényleg ilyen csak elvétve fordul elő, de idáig minden vevőnk, még a problémás is elégedetten zárta az üzletet.


Ha jól értem: megveszem az alkatrészt Tőletek. Én beszerelem. 1 éven belül gatterra megy, azt kiveszem és visszaküldöm Nektek a megőrzött számlával, mire Ti másnap postázzátok a csere darabot. Mert válaszodból ez jön le. Szép is ezt így leírva látni, de valóban így van???
Aztán jön a gond: most egy db van belőle raktáron. A régi rosszat nem tettem el, amíg beszerzitek a csere darabot, addig ronggyal bedugózom az olajteknő alját, esetleg futómű alkatrésznél seprőnyelet drótozok be féltengely helyett és úgy autózok??
A még rosszabb:ember márkaszervízben cserélteti (nem biztos, hogy jó szemmel néznek a hozott alkatrészes emberre). Kicserélteti, emelt (esetleg)munkadíj a hozott alkatrész miatt. Aztán megpusztul, ismét szervizben kicserélteti (de mire is) és itt már két szerelési költsége volt az új még nincs betéve. Akkor ez most valóban olcsóbb???



hil Elküldve: 2011-01-24 21:52 Néha nem megy a 4.henger..mitől van ez és mit lehet vele csinálni??

Qucsy írta:
vsop14 írta:
Qucsy írta: Emberek!! az utóbbi időben észrevettem,hogy 1álltalán nem megy az autó sőt hidegen amíg nincs üzemi hőmérsékleten.szinte köhög és fúl meg a motor..azt mondják a nagy okosok hogy valószínűleg az 1ik henger szemétkedik..elvittem 3-4 helyre és azt mondták hogy igen mintha látnának v.mit de mégsem..na már most ez nekem kevés..mit csináljak vele mit érdemes???
pontosan mit néztek meg ott?
nekem ugyanez volt a probléma és kiderült, h víz áll a gyertyáknál, mert szar volt a szelepfedél tömítésem.



őszintén szólva ennyire szerintem nem merültek bele..azt hogy vették észre?? nedves volt a gyertya???


Leszedtük a burkit, állt benne a víz

hil Elküldve: 2011-01-24 21:45 Motorolaj

pneurob írta:

Én 23 éve foglalkozom ipari gépekkel és alkatrészekkel és inkább a felsőbb, drágább régiót megcélozva. 99,9%-ban nem is volt minőségi problémám. Nagyon jól tudom mit jelent a minőség és ismerem azt a mondást is jól, hogy "az vásárol drágán, aki olcsón vásárol". Lassan egy éve, hogy elkezdtem a BMW alkatrészekkel foglalkozni, csupán azért, mert a márkaszervizben le akartak húzni néhány alkatrésszel elég rendesen. Így akadtam rá a Schmiedmannra. Nagyon sok dologban nagyon jók az árak, de közel sem mindenben, az igazi utángyártottakkal nem tudunk és nem is akarunk versenyezni. A Schmiemann a BMW alkatrészek terén Európában piacvezető, gondolom, ha gagyit árulna, nem így lenne, sőt lehet, hogy már nem is létezne. De 15 éve a piacon van, töretlenül fejlődik, pár évente raktárat kell cserélni vagy bővítenie a megnövekedett igények miatt. Ez szerintem nem rövidtávra utal.

Öntsünk tiszta vizet a pohárba, ne barchobázzunk tovább: Te most a Schmiedmann
vagy???
A garira akkor is igaz amit írtam, de ezt miért nem veritek nagydobra? Az első bejelentkezés nálam úgy jött le, hogy főleg gyári alkatrészekkel foglalkozik, meg gyári beszállítói termékekkel. Erre rengeteg gagyi is látható. Mi változhatott azóta: eltelt kb fél év, gazdasági válság, hülyébbek (hülyébbnek tartottak) a vásárlók?





hil Elküldve: 2011-01-24 21:39 Differenciálmû

Zoli01 írta:


Konkrétan melyikre gondolsz?

[/quote]

33176751808 az én autómban
Ez egy lengőkar szilent.
[/quote]
9-es tétel



hil Elküldve: 2011-01-24 21:16 Differenciálmû

Zoli01 írta:
hil írta:
Zoli01 írta: Sziasztok!
2005-ös,320d touringom van.1-2 hónapja hallom a difi vagy annak környékéről,hogy valami koppan elindulásnál vagy motorféknél.Egyszerűen nem tudom mi a baj pedig szerelő vagyok és jópár Bmw megfordult már a kezem alatt,de a saját Bmw-mnek nem tudom mi a baja,már nagyon zavar ez a koppanás.Már közösen néztem egy profi Bmw szerelő barátommal együtt,de semmi.Nem jövünk rá mi a baj.A szilentek,kardánkereszt,stb. minden tökéletes állapotú.Ha valakinek volt már ilyen baja akkor kérem ossza meg velem,hátha mi nem vettünk észre valamit.Köszönöm!


Difi hátulján keresztben lévő szilent!


Konkrétan melyikre gondolsz?



33176751808 az én autómban

hil Elküldve: 2011-01-24 21:06 Klíma automatika hiba

spree írta:
Na de visszatérve, a klíma levegő befúvó ventillátora nem ugyanaz mint a fűtőmotoré?
Van abból több?
Mert fűtés közben annak a csapágya biztosan nem zúg sosem.
Na majd csak elviszem klímáshoz lassan, remélem, hogy az alacsony töltőgáz nyomás miatt rendetlenkedik, ha 5,5 év után (-1 év állás) behal a klímakompesszor csapágya akkor az valóban csecs lesz.
Az olajfojásokra inkább nem is gondolok, mert öngyi lennék az tuti.


Sajnos a klima kompresszor csapágya kérlelhetetlen. Nem ecsetelném: klimagáz benne a kenőanyag, ami állásában nem jut el a tömszelencéhez, stb, stb. Ha kevés a gáz nyomása, akkor rosszabb esetben el sem indul a kompresszor, de ezt tudod Te is.Ventinél arra gondoltam, ami a bohócfülkébe tolja be a levegőt, más nincs. Annak a csapágya szokott csúnya hangon szólni, de nem mindig és nem minden fordulatszám tartományban. A tömítések cseréje sem nagy dolog, 150K-ból megvan mind, és nem lettem öngyilkos, de nem esett jól.



hil Elküldve: 2011-01-24 20:59 Motorolaj

pneurob írta:

Nem tudom, Te mibe nyúltál bele. 9000Ft-ért nincs Meyle még az Ebay-en se, még az én beszerzési áram is több ennél. Ráadásul minden Meyle alkatrészre nálunk 1 év garancia van. Lehet, hogy amit vettél ál Meyle volt. Kínából 10 db felett meg lehet rendelni nevenincs érzékelőt 15 dollárért, rá egy jónevű matrica, aztán Ebay-en 45 dollárért el lehet adni. Na ez normális helyeken nem így működik. Eredeti, OE minőség, utángyártott kérdése: http://www.schmiedmann.com/ ezen a linken minden alkatrésznél fel van tüntetve, hogy eredeti-e vagy nem eredeti, de OE minőség vagy esetleg utángyártott. Minden alkatrész rendelhető eredeti gyáriban is, a megrendelő pénztárcájától függően. Persze van utángyártott is, de a fék, futómű, motor, váltó szűrők és hasonló funkcionális alkatrészeknél nincsenek ilyenek. Lámpáknál, tuningalkatrészeknél, dizájnelemeknél stb. már találhatsz szép számban. Ha van még kérdés szívesen válaszolok.

Nem igazán kérdeztem, csupán tényeket és tapasztalataimat írtam meg. Haragban nem akarok lenni itt senkivel, de. fújhatom az egy éves garit, ha magam szerelem be, vagy szervizben számla nélkül. Ezt miért nem írjátok ki, felhivva a figyelmet arra, hogy a gari csak akkor érvényes, ha számlával igazoltan hivatalos szervizben történik az ügylet. A korrektséghez ez is hozzá tartozna, mert sokan nem gondolják, hogy ez így működik! Én megszoktam, hogy mindenből kettőt veszek, ezért van többek között két egyforma karórám (300 000Ft/db áron), autóból is mindjárt kettőt akartam venni, csak nem volt két egyforma színű.......
Nem gondolnám, hogy a Meteor kinai gagyi olajszenzort adott volna el másfél éve 12500Ft áron (40% kedvezményemmel)
Gondolj bele: ha hosszú távban gondolkozol, mégéri átb...ni a tudatlan vevőket? Egyszer-kétszer lehet, hogy fog Nálad vásárolni, aztán fordul máshoz. Ne érts félre, és harag nélkül mindezt!

Ja: és gondolhatod, itt általában sokan maguk szerelik az autójukat, tehát gari az alkatrészre nincs!



hil Elküldve: 2011-01-24 20:22 Szervíz kilóméteróra nullázás

YELLOW írta: akkor irány a motortér, kerek csatlakozó...


Szia Yellow, már hiányoltalak!

hil Elküldve: 2011-01-24 19:34 Motorolaj

pneurob írta: Hát ha gond lett volna vele valamikor is, akkor 1000%, hogy a Schmiedmann leveszi a termékpalettájáról. Vacak, gagyit nem árulnak. Az első szempont a minőség, a második az ár. Tudom nagyon sok helyen nem így működnek a dolgok, de egy csak BMW-vel foglalkozó szakcég ezt nem engedheti meg magának.


Én úgy emlékszem, amikor a Schmiedmann itt megjelent, azt írták, csak eredeti BMW alkatrészekkel foglalkoznak (lehet, hogy rosszul emlékszem, vagy nem jól értelmeztem), erre most rendre jelennek meg a for use alkatrészek. Persze ez nem jelenti azt, hogy azok nem lehetnek jók! Ezzel a Meyle szenzorral megjártam és bevallom, bár szégyeltem eddig: 2x próbálkoztam vele, mindkettő élettartama 1 hónap körül volt. Most tessék röhögni rajtam, hogy ilyen hülye voltam kétszer egymás után is!!!



hil Elküldve: 2011-01-24 19:19 Klíma automatika hiba

spree írta: Sziasztok!

Előre elnézést mindenkitől ha nem a megfelelő helyre írok, ám nem találtam a problémámhoz hasonlót az előzményekben eddig.
Szóval, ma gondoltam dacára a télnek-hidegnek, cseppet megjáratom a klímámat csak úgy kíváncsiságból illetve mert úgy tudom néha nem árt ilyenkor sem néha megjáratni azt.
22 C'-ra állítottam és automatára a befúvást.
Azt tapasztaltam, hogy oda nem illő, motorfordulattól függő erős zúgás jön valahonnét a műszerfal közepe felől, kb a fűtőmotor környékéről.
Lehet, hogy kintebbről de nekem gyanús, hogy az nem teljesen a motortérből hallatszik, inkább valahol a műszerfal alatt.
Olyan a hang mintha valami szorulna valamin, arra gondoltam, hogy esetleg ez a kompresszor szorulása lehet?!
A kocsi a vásárlása előtt állt majd egy évet egyhelyben, esetleg lehet, hogy a gáz párolgott ki annyira, hogy ez okozza a hangot?
Amúgy a hideget nyomja bár nem merem hosszú ideig járatni nehogy esetleg nagyobb bajt okozzak.
Nyilván van hangja amúgy is a klímának az O.K, de ez szerintem a normálisnál hangosabban zúg.
Ha valaki tud valamit pls. írja meg, hogy mivel kezdjem a hibafeltárást?!
Csak azt ne mondjátok, hogy a BMW klímája ilyen alapból, mert az már kicsit sok lenne az apró, de annál bosszantóbb típushibákból.
Nehéz kormány, nehéz kuplung, recsegő ablakkeret, akadozó váltó, stb..., csak, hogy az előttem szólókat felidézzem.
Ugye ez nem ilyen jelenség lesz ismét amit meg kell szokni mert a BMW ilyen?
Előre is köszi...



Nem, a BMW nem ilyen, lehet,hogy a sok állás okozta ezeket, de, hogy nem ilyen, az biztos. Lehet, hogy mellényúltál a vásárlással.....A zúgást hallani kéne, de vagy a klíma kompresszor, vagy a befúvó venti csapágya okozza. Készülj még arra, hogy a motor összes tömítését és a váltó szimeringeket is cserélned kell, nálam legalábbis így volt. Csak biztatásként: az én autóm is legalább egy évet állt, aztán pár hónap után a motorból mindenhol dőlt az olaj.

hil Elküldve: 2011-01-24 19:13 Differenciálmû

Zoli01 írta: Sziasztok!
2005-ös,320d touringom van.1-2 hónapja hallom a difi vagy annak környékéről,hogy valami koppan elindulásnál vagy motorféknél.Egyszerűen nem tudom mi a baj pedig szerelő vagyok és jópár Bmw megfordult már a kezem alatt,de a saját Bmw-mnek nem tudom mi a baja,már nagyon zavar ez a koppanás.Már közösen néztem egy profi Bmw szerelő barátommal együtt,de semmi.Nem jövünk rá mi a baj.A szilentek,kardánkereszt,stb. minden tökéletes állapotú.Ha valakinek volt már ilyen baja akkor kérem ossza meg velem,hátha mi nem vettünk észre valamit.Köszönöm!


Difi hátulján keresztben lévő szilent!

hil Elküldve: 2011-01-24 19:09 Motorolaj

SirToma írta:

325 illetve 330d-t írja a linken.
Jó az enyémhez is?


Én azt nem biztos, hogy megvenném , az olcsó lehet, hogy drágább lesz! Saját tapasztalatomból írom ezt, alsőre én is olcsót vettem, Meyle volt Ebayról, aztán meg kellett venni a Hellát, az jó már 1 éve. Persze lehet, hogy én belenyúltam és Neked szerencséd lesz vele! Ha nem, emlékezz erre a levélre, hogy volt aki figyelmeztetett erre az apróságra!





hil Elküldve: 2011-01-24 17:05 Motorolaj

pneurob írta:
SirToma írta:
pneurob írta:
SirToma írta:
hil írta:
SirToma írta: Köszi srácok.
1ik este lesz rá lehetőségem megnézem.
A olajdeklinél van ez az érzékelőnek a csatija???


Igen, az alján, bal oldalról érhető el, le kell venni az alsó borátást, három csavar tartja, de a kivételéhez le kell engedni az olajat. A régi tömítéssel semmiképpen ne rakd vissza! Szerintem nem kontakthiba, az van vele, amit előzőleg leírtam, nincs mit nézni rajta, cserélni kell. Kb 15000Ft, utángyártottat ne vegyél, mert az 1 hónapig lesz jó.



Köszi hill!!!



Van esetleg cikkszám, vagy VIN kód? Lehet, hogytudok segíteni.



Ezt találtam a realoem.com-on.
17 OIL LEVELLING SENSOR 1 12617508003

http://realoem.com/bmw/showpar...&fg=10



Hát ebből éppen van 1db raktáron: http://schmiedmann.hu/termek/o...lo_16.html



A Teilénél 31584 Ft+ÁFA. A Tiéd nagyon jó ár, ha nem utángyártott! Azzal már megjártam, 1 hónapig volt jó, Ebayon vattem 9000 Ft-ért.
Gyárilag Hella van benne, ezen nem látom, hogy az lenne ráírva.