Ez egy archivált weboldal! bővebben
hil fórum hozzászólásai

hil Elküldve: 2010-12-20 21:35 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

wizzaerr írta:

Igaz, inpa-hoz valszeg nem szükséges virtuális környezet csak nekem win7 alatt valami win32 hibaüzeneteket dobált, meg 100%-on használta a processzort, azt inkább nem tököltem vele, de biztos meg lehet oldani win7-el is...
Hil az eredeti kérdésben esetleg nem tudnál valamit segíteni?

Már nem tudom, mi volt az eredeti kérdés, most nem tudom visszanézni, mert Yellow felé a küldés nagyon lefoglalja a gépemet. Vsop biztosan tud benne segíteni!!!

hil Elküldve: 2010-12-20 21:27 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

YELLOW írta:

oda nem vagyok regisztrálva, így nem tudom letölteni. esetleg ha valakinek meglenne, akkor e-mail-ben elpattinthatná. kössz neked nem kell fáradnod, se komment írással, hogy lusta vagyok regisztrálni, meg stb dumával.
ha valaki lesz kedves majd elküldi nekem. én bizakodom.



Küldés folyamatban, 3 részletben megy a teljes leírás

hil Elküldve: 2010-12-20 21:17 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

wizzaerr írta:

Én is szívesen segítek a telepítésben, csak valaki nekem is segítsen értelmezni a kapott dolgokat plííz!
Yellow, elsőként töltsd le a köv. oldalról az első (win/x86) virtualbox programot.
http://www.virtualbox.org/wiki/Downloads

Én ezt használom vmware helyett. Ha inkább vmware-t szeretnél, akkor vsop14 vagy Jackson-t kérdezd.





Na mielőtt teljesen egymásnak estek, pontosítsuk a dolgot kicsit: az írásokban az INPA kábelről és az INPA diag progiról van/volt szó, már amennyiben jól értelmeztem Yellow írását. Ahhoz semmiféle virtuálbox nem kell. Az a DIS-hez kell, aminek telepítése nem kis mutatvány. Abban valóban az említett Jackson kell, de Tano is nagyon járatos benne, nekünk is ők segítettek nem keveset. Nélkülük nem ment volna, hiába a sok oldalas leírás.
Mivel a DIS install leírása 12Mb és 5-öt tudok küldeni, az elküldés nem fog sikerülni

hil Elküldve: 2010-12-20 21:03 Motorolaj

hil Elküldve: 2010-12-20 20:19 Motorolaj

YELLOW írta:
vsop14 írta: ha kell esetleg valakinek fina olaj, a bolti ár kb feléért, akkor jelezzen!
pl 5w40es olajból 5 literes kiszerelés bárdiautónál 14.000 Ft, ennek kb a feléért van ez. ennyiért még hamisított castrolt se kapni, nemhogy igazit és ez Made in Belgium. longlife 98-as BMW minősítése van (a castrol magnatecnek nincs longlife minősítése)
én most vettem ilyet, majd ha végre lesz egy kis időm belerakom.


ez oké annak akinek E36-a van, csak éppen az E46-hoz kicsit más minősítés való. a magnatec meg egy kula az tény. de castrol-nak számtalan más olaja van, ami tudja az általad említett minősítést. és mint említettem korábban a castrol minőségi olajok, nem kukutyimból valóak. a magnatec-et lehet hamisítják, de aki azt veszi az így járt.
mellesleg jobb minősítést lehet bele rakni tehát longlife-01-et simán lehet a 98 helyett.
most nem a Fina ellen beszélek, csak a castrol-ról mondott állításod nem teljesen fedi a valóságot.


A LL98 nem magasabb minősítés mint a LL01,, 02 ??? Mert mintha azt olvastam volna, de biztos nem vagyok benne.

hil Elküldve: 2010-12-20 20:16 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

wizzaerr írta: Sziasztok!







A 320D nem hathengeres? (nem tudom, csak sejtem, tudatlan vagyok ebben (is)) Akkor hová tűnt 2 henger?

hil Elküldve: 2010-12-20 17:16 Nem indul el

davech írta: Amitől én legjobban fosok az a váltó hogy elhullik. (Nem tapasztaltam még eddig hogy bármi baj lenne, úgy vált az autómat hogy észre nem veszed) Így nem paráztatom magam, megyek majd hibakiolvasásra, biztos ami biztos. Ha aktív váltó hiba van, akkor kezdek igazán aggódni. Aksit feltolom töltőre.. hátha + sarukat meglesem. Gyári BMW aksi van a kocsiban, lehet az 8éves? Köszi a segítségeteket!


8 éves aksitól már ne várj csodát télen. Nyáron még csak-csak, de akkor nincs hideg

hil Elküldve: 2010-12-20 16:17 hûtõ

kempelen írta:
zoltan írta:
lacaca írta:
zoltan írta:
kempelen írta:
YELLOW írta:
kempelen írta: amit yellow írt azt nézd meg, de ezen kívül....
...hütőfolyadék jó e? Nincs e befagyva valahol, mondjuk tiszta víz miatt?


én ezt a lehetőséget azért nem írtam, mert 110 km alatt kiolvadt volna... legalábbis gondolom.



Bocs, inkább nekifutottam harmadszor is, mert nem teljesen tiszta ez így...


A hűtőfolyadék -40 fokig jó, és megfelelő mennyiség is van a rendszerben.
Ma megint mentem a kocsival. Ugyanaz a jelenség volt. Most digitálisan is kiírattam, hogy mennyi a hűtővíz hőmérséklete és 55-66 fok között ingázott a mutató, de feljebb nem ment.
Mit tudok én itthon megvizsgálni vagy mit tegyek?

Köszi



TERMOSZTÁT CSERE!



Amúgy egy termosztát mitől romlik el?
Ez kb mekkora összeg?


Erre nincs általános magyarázat. Elromlik és kész.

Millió oka lehet, de nem kilométer vagy évjáratfüggő.


2009.12.01-én 17800Ft, Bömbi bontótól gyári új. http://www.bmwbonto.com/1.htm

hil Elküldve: 2010-12-20 16:13 E46 320d kerékcsapágy? vagy fék??

YELLOW írta:
davech írta: hi! Ment közben búgást hallok előröl, lassításnál, fékezésnél erőteljesebben. A búgás állandó különböző sebességnél halkabb/erősebb. Kerékcsapágy?? thx


vagy éppen téligumi



ha azóta hallod, hogy a téli felkerült, akkor gumi lesz az.

csapágynak általában bizonyos tempó felett jön meg a hangja...


Meg kanyarokban határozottan hallatszik a rossz kerékcsapágy..

hil Elküldve: 2010-12-20 16:06 Motorolaj

ihorvath írta: Az autószerelőmnek is 320d-je van, és ő mondta, hogy nem ajánlja a 10W40-nél hígabb olajat. 137 ezer km van az autómban "elvileg", gyakorlatilag nem tudom.



Ne haragudj, én keresnék egy másik autószerelőt, hacsaknem ő tud valamit az autódról, amit Te nem (pl:sokkal, nagyon sokkal több Km van benne, vagy szarrá van kopva a motorod)

Lehet még az is, hogy amikor vetted az autót (feltételezve, hogy nem cseréltél még olajat), valami Tesco gazdaságost rakatott bele a régi tulaj.....


hil Elküldve: 2010-12-20 15:59 Nem indul el

davech írta:

Azóta nem világít. Akkor is csak 2x láttam felvillani, mikor Parkból "Üresbe" raktam és próbáltam úgy indítani. De műszerfali órát is megbolondította szal. akkor REMÉLEM az aksi a ludas! Még a végén itt beparáztatsz, és már gúglizatok is egy váltót! Ment a köszönet!


Mielőtt bármit is cserélnél, én megtenném a helyedben azt, hogy leveszem mindkét akku sarut, azokat belül megtakarítanám, ugyanúgy az akku pólusait is és úgy raknám vissza azokat, megfelelően meghúzva a csavart a sarukon. Ez a művelet nem kerül semmibe, de csodákra képes. Ha koszos, oxidos, akkor megnövekszik az átmeneti ellenállás és az önindítózáshoz szükséges áram már nem tud átmenni rajtuk, a töltéskor ugyanez a helyzet. Azért átverős a dolog, mert a kisebb fogyasztók rendesen működnek: rádió, világítás, stb. Ezt igazolhatja az is, hogy írtad, e műszerfalon megbolondult az óra. Persze ez még nem zárja ki azt, hogy akkud az élete vége felé jár. Ebben a nagy hidegben ez hamarabb jelentkezik, nyáron lehet, hogy bírná még.

hil Elküldve: 2010-12-19 18:27 Megvegyem? Vegyek ilyet?

A tulaj (Wallisban dolgozik mint mosós) még mindig árulja az autóját: http://www.expressz.hu/auto/sz...-20117863/
Vajon 2 év óta miért nem tudta még eladni?? Ezt az autót 2008 novemberében én is megnéztem, de nem vettem meg, korábban már írtam erről.

hil Elküldve: 2010-12-19 07:55 XENON utólag

balesz írta:
hil írta:
jrtom írta: Teljesen igazad van hil!!!

Nekem is tele a tököm az utólagos xenonnal szerelt kocsikkal és itt azokra az autókra gondolok amikben sima halogén izzós fényszóró van ami nem projektoros. Olyan mintha két reflektor lenne a kocsira felszerelve. Konkrétan ha szembe jön velem egy ilyen és ráadásul szarul is van beállítva neki akkor én szívbajnélkül felnyomom a refit neki, hogy érezze a törődést!



Jó az ötlet, fogom alkalmazni.




ezt a technikát már én is régóta alkalmazom, és nagyrészt az a válasz rá, h még a refit is felkapcsolják


Ettől félek én is, hogy ez csak olaj a tűzre..... Csak a szervben bízhatunk ezen a téren. Én nem értem, hogy gondolkodó, állítólag értelmes emberek, miért csesznek ki mással a szar és utólagos, beállítás nélküli rohadt lámpájukkal? Bár büntetniük kéne a bizt öv nem használata miatt, de szerintem mindenkinek szíve, joga, hogy hogyan kíván meghalni. Viszont a vezetés közbeni kézben tartott mobilozás, az már közügy, főleg ha terepjárós nő teszi, aki amúgy is alig tudja kézben tartani azt a dög nagy autót, amiből sok esetben alig lát ki.



hil Elküldve: 2010-12-18 21:38 XENON utólag

jrtom írta: Teljesen igazad van hil!!!

Nekem is tele a tököm az utólagos xenonnal szerelt kocsikkal és itt azokra az autókra gondolok amikben sima halogén izzós fényszóró van ami nem projektoros. Olyan mintha két reflektor lenne a kocsira felszerelve. Konkrétan ha szembe jön velem egy ilyen és ráadásul szarul is van beállítva neki akkor én szívbajnélkül felnyomom a refit neki, hogy érezze a törődést!



Jó az ötlet, fogom alkalmazni.


hil Elküldve: 2010-12-18 19:51 XENON utólag

ute107 írta:

Én!!!
Oké. Az én autóm ne nyomogassa egy rendőr sem...sőt kpm-es se... Ennyi. Én így állok hozzá. Ja és ha jól emlékszem nekem is utólagos xenon van a kocsimba... hmmm szabálytalan. Adok magamnak mára egy figyelmeztetést...


Nagy kár, hogy Te is, és mások is ilyen cinikusan kezelik ezt a témát. Ha sokat, mit sokat, rengeteget vezetnél sötétben és Magad is szembesülnél azzal a problémával, hogy egy 300 Km út során hányszor vakítanak el a szarul beállított Xenonnal (meg mással is, de az előbbi a jellemző), akkor gondolom, Te sem így gondolkoznál. Én ebben a harcban a szervnek drukkolok, amit nem is titkolok, bocsánat ezért