Ez egy archivált weboldal! bővebben
hil fórum hozzászólásai

hil Elküldve: 2010-12-02 16:47 Autóvásárlás

Imi írta: Sziasztok!

Találtam pár eladó BMW-t és szeretném kikérni a véleményeteket.

http://www.hasznaltauto.hu/aut...3i-4278380

http://www.hasznaltauto.hu/aut...gi-4333023

http://www.hasznaltauto.hu/aut...8i-4324940

Még annyit kérdeznék hogy fogyasztásban kb. mekkora különbség van az első két autó között?
Ja és olvastam hogy a 320(2171 cm3)-as "gyárilag olajérzékeny" és ezért eszi az olajat. Mi igaz ebből?

Előre is köszönöm!


Szia!
A harmadik autóval (31 én is szemezek, beszéltem velük, állítólag nem volt törve, rétegmérővel körbemérhetem, szervízkönyves, a Km annyi, amit leírtak a hirdetésben- említettem, hogy vinnék diagot, ami tudja olvasni az óra állítások számát is és mindenből kiszedi az eltárolt Km adatokat, na ennek a használatát is megengedik. Holnap megyek megnézni.

Valahogy nekem a 318 4 henger sokkal szimpatikusabb mint a 320 6 henger. Régi tanulmányaimból ködösen sejlik valami olyasmi, hogy azonos űrtartalmat nézve kevesebb, de nagyobb hengerben optimálisabban lehet elégetni a tüzelő anyagot. Aztán ez utóbbira mérget nem vennék, de így emlékszem.

hil Elküldve: 2010-12-01 22:29 Klubtársvadászat!

miniyakuza írta: Amúgy tényleg zavaró előtte VW-m volt!Megszoktam h van!
Most meg nem tudom mikor melegedett már be annyira h tolhassam

hil írta:
miniyakuza írta: Ez legyen a legnagyobb problémám....


Hát ne is legyen nagyobb....






Pont erre gondoltam. Látom a Tiéd dizel, az pedig igencsak kényes a hidegen történő terhelésre, és lassabban is melegedik be. Kb 1000 Ft-on spóroltak.

hil Elküldve: 2010-12-01 21:55 Klubtársvadászat!

miniyakuza írta: Ez legyen a legnagyobb problémám....


Hát ne is legyen nagyobb....



hil Elküldve: 2010-12-01 21:53 Műszerfal kijelzés

jrtom írta: A tied 8 szelepes igaz?
http://bmwfans.info/parts/cata...ntilation/

Akor ezen a képen a 3-as cső az ami neked kell.

Qucsy írta:
jrtom írta: Szerintem te is simán kitudod cserélni, ha van egy kis műszakibeállítottságod.
De elöbb nézd meg, hogy milyen állapotban van. Egyépként ez a cső a szelepfedél hátsófelétől megy át a szívócsonk alá.

Qucsy írta:
Zolee írta: Szia jrtom. Igazad van! Szinte biztos h a kartercső (gumi) lesz.

jrtom írta: Szia!

A kartergázcső szokott szétmállani és ott szokott falsot szívni a motor, az okozhat ilyen problémát.

Qucsy írta: nem tudom hogy fordult-e már elő v.kinél ez a probléma...állandóan világit a csekklámpám és hiába megyek szervizbe..nem tudják meg mondani miért...sőt mostanában ingadoszik a fordulatszámom..állandóan leseik..szinte majdnem nincs..mi lehet ennek az oka??mit csináljak vele?,





..azt én is tudom cserélni?? vagy szervizbe kell vinni a sast??




gondolom erről nem tudsz v.mi képet mutatni..




Annyi azért érdemes tudnod, hogy annak a csőnek a másik részében a hűtőfolyadék kering. Csak, hogy ne okozzon meglepetést amikor leveszed és elkezd folyni a lé. Ahhoz, hogy rendesen hozzáférj, le kell venni a pollenszűrő házát. de az csak 3 csavar.

hil Elküldve: 2010-12-01 17:44 M3 vásárlás

balesz írta: Sziasztok,

egyik ismerősöm érdeklődne, hogy tudtok-e valamit erről a kocsiról?

bmw m3

annyit már mondtam neki hogy régóta árulják ilyen nyomott áron, ami nem sejtett túl sok jót..

Szerintem a Xenon utólagos (ha külön hangsúlyozva van, hogy mosó is van hozzá), ami műszaki vizsgán fog bosszúságot okozni, és lehet, hogy az eleje porrá volt zúzva, mivel elég szarul áll rajta a motorháztető és a lámpa borítása.

hil Elküldve: 2010-12-01 16:58 Elsõ lámpák

YELLOW írta:

lppen ezért kérdeztem, hogy hova valósi. budaörsi ha jól emlékszem. nem tudsz vele talizni?



Tudod aki titkolja az előfordulási helyét, annak minek segítene az ember?

hil Elküldve: 2010-12-01 16:56 Külsõhömérséklet kiirás

Atilla írta:
alfatone írta: Én úgy hallottam, hogy ha a hõmérõ elromlik, akkor nagyon elromlik, tehát +50 és -40 fokokat ír ki. Állítólag nincs átmenet. Ami a kocsi vezetõ oldali doblemezénél van, annak az adatait írja ki a computer a mûszerfalon.


Ez történt velem két nappal ezelőtt. Folyamatosan ugrált -40 és +50 között. Reggel -27-et mutatott a normális érték helyett. Olvasva a hozzászólásokat megnézem a csatlakozásokat, hátha sikerül a hibát elhárítani.


Ha már kiveszed, akkor érdemes fűtőtesten szárítani 1-2 napig, aztán az egészet valami jobb lakkal befújni a beázás ellen. Az Astrákon mindig ezért volt rossz a kijelzés, mert beázott rendszeresen. Ott --- írt ki. De a csatlakozó is esélyes.

hil Elküldve: 2010-12-01 16:41 Elsõ lámpák

hancurozo írta:
Bianconero írta: Lámpa ügyben senki többet harmadszor?

Eddig az összes megkeresett szervízben leráztak...QVA életbe,kezdek elkeseredni.
MAGYARORSZÁG,mesteremberek..de szeretem ezeket...leginkább a hozzáállást


Szedd ki a lámpát és szedd szét. Adja magát a szétszrelésnél.(pici logika + pici műszaki érzék nem árt) Ha megvan nézd meg a motor állítókarját nem ugrott-e szét. Ez a legolcsóbb, és leggyorsabb megoldás.


Már az elején ezzel kezdtem. Ha nem szeded szét, akkor soha nem tudod meg, hogy mi a bajság benne és a szervíz úgy húz le, ahogy akar.

hil Elküldve: 2010-12-01 16:38 E46 összetört Jobb első sárvédő!!!! SEGÍTSÉG!!!

Adiii írta:

Én is erre gondoltam... meg kell nézni, hogy azt az utángyártottat ki gyártotta. Szerintem egy utángyártott német cucc nem lehet rossz. Speciel pl. a Klokkerholm termékekről tudom, hogy jó minőségű.

Miután megvetted, feltetted, akkor derül ki, hogy nem lehet szépen beállítani, akkorra oda a pénzed. A németek is képesek szart gyártani. De lehet próbálkozni, tanácsot kértél, a döntés Nálad van

hil Elküldve: 2010-12-01 16:33 Klubtársvadászat!

SirToma írta:

Mocskos jól néz ki a műszerfalad!!! Gyárilag ilyen???


Minden e91 ilyen, de kisajnálták belőle a hűtő hőmérőjét, így már nem is kéne...

hil Elküldve: 2010-12-01 16:31 M3 vásárlás

NemethZoltan írta: Sziasztok,

Abban kérném segítségeiteket (elsősorban tapasztalaton alapuló-korrekt- vélemény érdekel), hogy az alábbi nem fiatal autó vásárlásánál MIRE kellene KONKRÉTAN odafigyelnem, illetve ár-érték arány milyen, mert nekem laikusnak elég olcsónak tűnik a verda..

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ad-4322358

Amit még tudok.

Amerikai modell, manuális, és a hírdetés szerint-illetve ezt elmondták telefonon is- kupplungcsere megvolt, hiba nincs.

A tulajok számát nem tudta az, Akitől kérdeztem, és azt sem, hogy egyéb hiányosság, vagy hiba van-e, azon kívül, hogy 320 paci, meg chipptunning.

Ami érdekelne, és ez sürgős:

-Érdemes megvenni, vagy sem? (Inkább hagyjam a fenébe..)
- Fenti írtam ár-érték arány-nekem olcsónak tűnik...
- Fogyasztása mi lehet, illetve milyen egyéb járulékos költségekre kell számítanom?

Előre is köszönöm a hozzászólásokat!



CsontiCar hirdetéseken jót szoktunk röhögni, de tőlük venni semmit nem szabad. Még, hogy kuplungot cseréltek benn? Ennyi Km-nél minek is? Tehát valami nem igaz a dologban, de mindenképpen felejtős. Pozitív: jól látható a nagy cégtáblájuk, meg az autónak a 4 kereke megvan.....

hil Elküldve: 2010-11-30 21:10 E46 összetört Jobb első sárvédő!!!! SEGÍTSÉG!!!

Adiii írta:
DnielCool írta: Üdv Mindenkinek . Összetört 2000 es évjáratú e46 om jobb első sárvédője. Nem találok már 1 hete sehol se . A bontóknak nincs sehol . Esetleg valaki tudna ebbe segíteni vagy ajánlani egy bontóst , ami befutó lehet? Köszönöm a válaszokat előre is.


Szia!

Nekik biztos kell hogy legyen:

http://czerko-car.hu/

http://www.weszkykft.hu/

http://bmwbonto.com/

de szerintem bárdiban, unixban kapsz annyiért vadi újat mint bontottat vagy még tán olcsóbban.

ez pontosan a te autódra jó pl.:
http://www.unixauto.hu/Unix_Ci...gnNr=12022



Azért az utángyártott elemek méret pontossága eléggé feltételes és szabadon választott, úgyis mondhatnám digitális: passzol/nem passzol

hil Elküldve: 2010-11-29 19:02 Autóvásárlás

EstokSzabi írta:


Ellenben nekem bántja a szemem, ha nem gyári egy BMW és pláne az, ha ekkora kereket alá vágnak egy 3-as BMW-nek. Nem beszélve az első lámpa szemöldökéről, láttam már izlésesebbet is. És kicsit drágának találom az autót 269e km-vel, nem gondolod?

De ez természtesen csak egyéni vélemény, nem szeretnék vitát a hozzászólásom miatt.

Szabi



Az a felni szerintem is gáz, nem kicsit. A Te autód első lámpája gyári, mert még ilyet nem láttam.

hil Elküldve: 2010-11-27 18:40 Chip tuning

EstokSzabi írta: Sziasztok!

Azon gondolkodom, hogy esetleg kap a bömbölőm egy kis chip-tunningot. Viszont ismerősök azt mondták nekem, hogy az autómata váltós autó annyira nem szereti a chip-tunningot.

Esetleg tudnátok ebben nekem valamilyen szakmai útmutatást adni? Vélemény, tapasztalat?

Köszönöm!


Nem kéne. Egyetlen tuning megoldás létezik: nagyobb motor

hil Elküldve: 2010-11-26 22:03 320d turbó hiba

Technoise írta: Sziasztok!
Vki megtudja mondani h miért van ilyen hangja a turbomnak?
YouTube videó
És h mi rá a gyógymód?


Kollegám autójának (fosvágen) pont ilyen volt a hangja, turbócsere lett belőle. Szerintem csapágy.