Ez egy archivált weboldal! bővebben
hil fórum hozzászólásai

hil Elküldve: 2016-02-23 17:59 Megvegyem? Vegyek ilyet?

sCr írta: Hali, auto vásárlás elött állok, 335d copue 2007 től ami érdekel, van bármilyen tapasztalat pozitiv, negativ?

Szia!
Fájdalom, de szinte minden kereskedő (külföldön is) átverős, a szerencse nem nélkülözhető, a szaktudás csak segítség. Ha nem tudod az autó teljes előéletét, akkor lutri mind.
Személyes tapasztalat, bár nekem a jelenlegivel eddig szerencsém volt.

hil Elküldve: 2016-02-21 11:23 Lengéscsillapitó

[quote="hil"]
YELLOW írta:
hil írta: Sziasztok!
Érdeklődök, hogy hallott-e már valaki Maxtrac nevű lengéscsillapítóról? Annyit tudok róla, hogy Holland gyártmány, de érdekelne a minőség, tartósság, stb.
Előre is köszi:hil

ui: szerelő ismerősöm mondta, hogy az utóbbi két évben a Sachs-al sok baj van, nagyot romlott a minősége.....



szomorú ezt hallani. kollégám most vett Sachs-ot off autóba. kíváncsi leszek rá. remélem nem lesz gond, mert én is azt javasoltam.
Maxtrac-ot nem ismerem. nem ugyanaz a szerelő javasolta? nem akarok belemagyarázni, de láttam már ilyet, hogy a szerelő elkezdett vetítetni, aztán olyan márkát futtatni, amin nagyobb haszna van.

Független szerelő, (az egész repülőklub hozzá viszi az autóját(rajtam kívűl)) csak kérdeztem tőle a Maxtracról és a Sachs-ról, tehát nem eladó, így nincs is érdekében az átverés. Az utóbbiról a tapasztalatai alapján beszélt, én is azt vettem volna, de az M betűs ingyér van.





hil Elküldve: 2016-02-21 09:54 Autóvásárlás

YELLOW írta:
tamozsnyik írta: Üdvözlet Kartársak!

Autóvásárlás előtt állok a kiszemelt példány egy 2006os E90 325ix!
Nincs semmi tapasztalatom a típussal kapcsolatban. Segítségeteket szeretném kérni mire figyeljek oda vásárláskor? Mik azok az apró részletek (kulissza titkok) amikre feltétlen figyeljek?
A kiszemelt példány első gazdától származó elvileg 150e km.-futott összkerekes méregzsák.
Hosszú távon milyen problémákkal lehet számolni?
Minden véleményt tanácsot örömmel fogadok!

Köszönettel!


az első, hogy furcsa mód magyarországon minden 150ezret futott (mondjuk lassan, olyan 6-8 év múlva én is elérem)
pár hete FB-n egy csaj hirdetett egy E90 30i-t. odaírta, M-technik. persze nem volt az, szóvá tettem, alvázszám alapján sem. aztán elkezdte lökni, hogy nem tudja, megkérdezi a párját, mert az övé. de a hirdetésben le volt írva, hogy hölgy tulajdonos igen, mert a hölgyek (kis csaj) 30i-vel járkálnak. (persze azt hiszik úgy könnyebb eladni, mert azt gondolja az átlag vásárló, hogy nem volt meghajtva, de a valós hölgy tulaj, meg mellévált, meghúzza az autót, padkázik, stb)
az egész magyar autópiac egy NAGY KAMU!!!
hiába írunk le bármit, kevesebb a tapasztalat E90-ről és az újabbakról, de kb. mindennel lesz olyan, amit benézel. vagy jobb hanem is veszel semmit.

Én nem értem a hirdetőket. Azt írják, vajon miért, hogy hölgy tulajdonostól. Ezzel mit akarnak kihangsúlyozni? Az én szememben ez érték csökkentő tényező, mert, már tisztelet a kivételnek, egy hölgy annyit foglalkozik az autójával, hogy talán még azt sem veszi észre, ha hiányzik egy kerék. A belső pedig általában lelakott, szétkapart (műköröm, tűsarkú cipő), koszos, kiégett kárpitok, stb. (amiket én láttam.....)

hil Elküldve: 2016-02-20 21:20 Mi lehet a baj?

David8985 írta: Sziasztok
Adott egy e90 320d automata.
Mi lehet a gond: meleg motornál indítva az autó leáll ha nem adok neki egy kevéske gázt. De csak meleg motorral van ez a hibajelenség. Valaki esetleg találkozott már hasonló problémával?? Előre is köszi skacok

Vezérmű tengely jeladó szokott ilyet csinálni és hibát sem ír be.

hil Elküldve: 2016-02-20 21:17 Lengéscsillapitó

YELLOW írta:
hil írta: Sziasztok!
Érdeklődök, hogy hallott-e már valaki Maxtrac nevű lengéscsillapítóról? Annyit tudok róla, hogy Holland gyártmány, de érdekelne a minőség, tartósság, stb.
Előre is köszi:hil

ui: szerelő ismerősöm mondta, hogy az utóbbi két évben a Sachs-al sok baj van, nagyot romlott a minősége.....



szomorú ezt hallani. kollégám most vett Sachs-ot off autóba. kíváncsi leszek rá. remélem nem lesz gond, mert én is azt javasoltam.
Maxtrac-ot nem ismerem. nem ugyanaz a szerelő javasolta? nem akarok belemagyarázni, de láttam már ilyet, hogy a szerelő elkezdett vetítetni, aztán olyan márkát futtatni, amin nagyobb haszna van.

Független szerelő, csak kérdeztem tőle a Maxtracról és a Sachs-ról, tehát nem eladó, így nincs is érdekében az átverés. Az utóbbiról a tapasztalatai alapján beszélt, én is azt vettem volna, de az M betűs ingyér van.

hil Elküldve: 2016-02-20 17:03 Lengéscsillapitó

Sziasztok!
Érdeklődök, hogy hallott-e már valaki Maxtrac nevű lengéscsillapítóról? Annyit tudok róla, hogy Holland gyártmány, de érdekelne a minőség, tartósság, stb.
Előre is köszi:hil

ui: szerelő ismerősöm mondta, hogy az utóbbi két évben a Sachs-al sok baj van, nagyot romlott a minősége.....

hil Elküldve: 2016-02-17 16:24 Autóvásárlás

lalada írta:
Idézet: ez pont olyan, hogy anno az 1200 Special-t megvettük, majd jó pár év múlva ugyanaz vette vissza akitől mi vettük, és drágábban.

nekünk is volt anno 1200s (1983) 7e0-ért vettük és 140e-ért adtuk el 10 év után de persze a pénzünk vásárlóereje 1993(vétel) és 2003 közt eléggé megváltozott.
Idézet: na ez alapján, ha megnézed, hogy a normálisabb E36-ok is 800-900 körül vannak, akkor nem pofátlanság egy E46-ért 600 adni egy kereskedő részéről is?

dehogynem. nem is tudok erre mit mondani őszintén szólva. a kereskedői pofátlanság mindig meglesz, nekik is meg kell valamiből élni, de mindennek van határa. tapasztaltam, hogy hibátlan autót akarnak ők is, féláron. kereskedőnek nem is adnám a kocsimat, de amit most tapasztalatok az az, hogy magánvevő- jelöltek is átvették a kereskedői stílust, és legalább
pénzük sincs, csak autózgatni, próbálgatni komolytalanul. ez ami szintén felháborító, erről keveset beszélünk, pedig sajnos így van. valszeg hil se véletlenül kereskedőnek adta el..



Sziasztok!
Én nem akartam, és nem volt időm bíbelődni az eladással, nem akartam a sok fikázást végighallgatni, meg a próbaköröket finanszírozni, a nap minden szakában rendelkezésére állni a vevő jelölteknek, egyszerűen azért, mert nincs rá időm.
Vannak azért korrekt kereskedők is, de azt nem ebbe a topikba írom le.
bye:hil
Úgy emlékeztem, hogy van használt autó kereskedők oldal, de nem találtam, ezért mégis ide írom saját tapasztalatomat:
Tehát vannak korrekt kereskedők is, ma ez bizonyosodott meg bennem. Előrebocsátom, ez nem reklám, pénzt nem kapok érte, viszont a saját esetem:
Novemberben vettem a jelenlegi autómat a Vanautótól. Kopog az első gátló, cserélni kell. Sz. Dáviddal beszéltem az ügyről és, bár nagyon nem szeretek cigánykodni, de egy pár első gátló 60K pénz, megpróbáltam. Hátfőn felhívtam a Vanautót a problémával kapcsolatban, tegnap ők hívtak egyeztettünk, ma hívtak, hogy mehetek a 2 db új első gátlóért. Kollégám arra járt, be is ugrott érte, grátisz megkapta.
Az én véleményem a Vanautóról +,de ebből mindenki vonja le azt, amit akar.......



hil Elküldve: 2016-02-16 13:14 Autóvásárlás

Sziasztok!
Már árulják az általam novemberben, a kereskedő által decemberben eladott autómat. Árak: tőlem 600K, kereskedő:990K, most pedig a hirdetés szerint:

http://www.hasznaltauto.hu/aut...8i-9835133

Ha így megy fel az ára, akkor lehet, hiba volt eladnom, ráadásul 2 évet fiatalodott is. a Km korrekt, a hátsó tárcsákat nem cserélték, pedig adtam hozzá (Jurid). Van néhány ferdítés a hirdetésben, ebből az is lejöhet eredményként, hogy talán minden itthoni hirdető sumák, hazug, nem szavahihető???
Ha probléma van a vett autóval, a kereskedőt kötelezi a 6 hónap szavatosság, magán embert talán a polgári per (de ki kezd ilyenbe bele), a külföldről vettel talán semmit nem tehetsz.
A szerencse igen sokat jelent és talán a "megbízható" forrás (de hol van ilyen), ez az egész használt autó piac nagy vonalakban egy össznépi átverősdi.
szerintem, bátor embernek kell lennie, aki9 belevág, mert nincs az a szerelő, aki nem nyúlhat mellé a tanács adásban

hil Elküldve: 2016-02-15 16:07 Motorolaj

keptondzsekk írta:
hil írta:
keptondzsekk írta: Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni Tőletek. Most van az olajcserés periódus a 318i-mben, és szeretném tudni milyen olaj való bele(gondolom a szokásos 5w-40). Tudom hogy a kupakra rá van írva, hogy castrol, de azt én már nem fogok venni, mert azzal már szívtam párszor. Liqui Moly, Xado ajánlott hozzá? Utóbbiról eddig csak jót tudok elmondani. Jól olvastam, hogy LL04 C3-nak kell megfeleljen? Köszönöm előre is!

Szia!
Ha rám hallgatsz, azt a Xadot elkerülöd, korábban megírtam tapasztalataimat ezzel kapcsolatban.


Itt a keresőbe hiába írom, nem dobja ki a hozzászólásaidat. Esetleg leírnád miért rossz és mit használsz pl Te most? Felhívtam a Hantos Richárd-ot, akit itt sokan istenítenek, Ő Fox-ot ajánlott(sosem hallottam róla), mert gondolom az van neki most raktáron, persze ettől még az lehet jó, vagy Mobil-1 esetleg?!

Köszi

Röviden: Xado káros lerakódások voltak, pl: gyertyákon, alacsony fordulatnál rángatás volt a jelenség. A reklámja jól hangzik, de gondolj bele, az olaj tud gondolkodni és el tudja azt is dönteni hogy hová kell beépülnie annak a valaminek? Tündérmese.....

Több olajat is próbáltam, régóta használom a Mobil Super 3000xe 5w30 olajat, biztos nem a legjobb, nem a legdrágább, de nekem bejött.

hil Elküldve: 2016-02-15 15:02 Fékezéskor remeg az auto

PetiE90 írta:
Igen olyan 90-100felett kezdi és nyilván minél gyorsabb annál roszabb. A féktárcsák alatt szépen megtakarítottuk, a régi tárcsákkal is ugyanezt csinállta azért is cseréltem le egy drágább brembora. Ma néztem hogy 50es sebességnél olyan mintha szövetes lenne a gumi, mozgatja a kormányt kicsit. A gumi jó mert 3at is tettem rá de ugyan az.
A tárcsa ami új meghúztuk esztergán, rátettük az agyra és van ütése, pedig 1m-t sem mentem vele. A csapágy vagy komplett agy lehet, vagy nem tudom. Jobb oldalon jobban, bal oldalon kevésbé de ezt mutatja. Lehet ezeket az agyakat állítani? A csapágy nem lóg nem morog talán jobb oldalon közepes fékerőnél.

Nem lehet, hogy a "meghúzáskor vittétek bele a hibát? Brembo: inkább nem véleményezem.

hil Elküldve: 2016-02-15 14:57 Motorolaj

keptondzsekk írta: Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni Tőletek. Most van az olajcserés periódus a 318i-mben, és szeretném tudni milyen olaj való bele(gondolom a szokásos 5w-40). Tudom hogy a kupakra rá van írva, hogy castrol, de azt én már nem fogok venni, mert azzal már szívtam párszor. Liqui Moly, Xado ajánlott hozzá? Utóbbiról eddig csak jót tudok elmondani. Jól olvastam, hogy LL04 C3-nak kell megfeleljen? Köszönöm előre is!

Szia!
Ha rám hallgatsz, azt a Xadot elkerülöd, korábban megírtam tapasztalataimat ezzel kapcsolatban.

hil Elküldve: 2016-02-14 19:55 Utánagyártott Sárvédő !

kriki73 írta:
Pocses írta:
kundof1 írta:
Pocses írta:
kundof1 írta: Sziasztok!

Nekem sajnos rozsdásodik a sárvédőm, mind a két első. Bontottba nem találok, rozsdamenteset, sehonnan se, pedig jó pár bontóst felhívtam már.
Az lenne a kérdésem, h utángyártottat érdemes felrakni? illeszkedni fog rendesen? melyiket érdemes venni, mert ahogyan néztem van több márkájú is!


Szia!

Én Klokkerholm márkájút vettem az unixban. Egész jó lett az illesztés, persze nem gyári, és ugye az sem mindegy, hogy dolgozik a lakatos.
Ne felejtsd el belülről is kezelni, főleg az íveknél.

Üdv.: Pocses


Én is néztem az unixba őket jo áron vannak, de félek, h nagy lesz a hézag, vagy nemfog passzolni. Neked látszik rajta h utángyártott?


Ezt nem vágom: látszik, hogy után gyártott?!
Az irányjelző felett egy kicsit nagyobb a hézag a motorháztető és a sárvédő között, ezt látni ha szemben állsz az autóval. Más eltérés nincs szépen fut mindenhol.

Üdv.: Pocses


Ahogy Pocses írta, valóban egy kicsit nagyobb a hézag az irányjelző és a motorháztető között. kb 2-3mmm, de szemmel azért látható.....
Egyébként nekem is után-gyártott TAIWAN-i a jobb elsőm...

Üdv, kriki73


Szia!
Előző autóm is ebben a betegségben szenvedett. Én is ezt a márkát vettem, tisztességes lakatos rakta fel, nem látszódott semmi, csupán ha felnyitottam a motorház tetőt, ott mindkét sárvédőnél nagy betűkkel bele volt ütve: TAIWAN. Ez zavart egy kicsit. Ha Te veszed meg a sárvédőket, javasolnám ezt a feliratot előtte kigittelni.
És valóban, a belső részeket is korrekt módon lekezelni, nekem ez se volt gond, mert a lakatos azt is tutira megcsinálta. Én elégedett voltam vele. Én is filóztam bontott sárvédőben, de abban a színben nem volt, meg azok is ott már kezdtek rozsdulni, így értelmét nem láttam a bontott elemnek. Sajnos, ha ott megindul a rozsda, azt már nem lehet megállítani. A régieket hazavittem, sokat dolgoztam vele (csak úgy próbaként és kíváncsiságból, de feladtam).
bye: ML

hil Elküldve: 2016-02-12 06:17 Fûtés - Klíma

spencer írta:
hil írta:
spencer írta:
YELLOW írta:
spencer írta: Sziasztok!

E46-nál volt már valakinek olyan hibája, hogy a lábteret nem fűti hiába kapcsolom rá a netit is. Középre fentre rendesen fűt csak alúl a lábtér meleg. Az egész fűtésboxot és mindent körülőtte nem szeretnék levenni ha nem muszáj.
Köszönöm.

Üdv.


ha belső keringetés van, akkor nem fúj lábra
nézd meg alul, de szerintem szívni fog, nem fújni. akkor viszont aktív a belső keringetés. ha nincs gombbal állítva erre, akkor lehet a vezérlő rosszalkodik.



Nem nincs belső keringetésen. Nem érezni, hogy szívna. Hanem ha felállítom a fordulatot mintha valami kosz vagy dugulás lenne mert csúnya hangot ad ki de levegő nem jön ki rajta levegő.

Szia!
A fűtésboxon vannak motorok, amik a csappantyúkat nyitják zárják, hogy hová menjen a levegő. Nekem az egyik ilyen motor volt a nem jó és azért nem ment a lábtérre a levegő.
Előző hozzászóló helyesen írta: ha belső keringtetésre van állítva a rendszer, akkor a lábtér nyíláson szív be és a többi helyen fúj ki.
bye:hil



Köszönöm a segítséget. Akkor nem úszom meg a fűtésbox leszedését ha rendbe akarom rakni a dolgot. Műszerfal le és utánna a többi dolog.


Szia!
Ezekhez a motorokhoz hozzá lehet férni a kesztyűtartó kiszedése után

hil Elküldve: 2016-02-11 17:50 Fûtés - Klíma

spencer írta:
YELLOW írta:
spencer írta: Sziasztok!

E46-nál volt már valakinek olyan hibája, hogy a lábteret nem fűti hiába kapcsolom rá a netit is. Középre fentre rendesen fűt csak alúl a lábtér meleg. Az egész fűtésboxot és mindent körülőtte nem szeretnék levenni ha nem muszáj.
Köszönöm.

Üdv.


ha belső keringetés van, akkor nem fúj lábra
nézd meg alul, de szerintem szívni fog, nem fújni. akkor viszont aktív a belső keringetés. ha nincs gombbal állítva erre, akkor lehet a vezérlő rosszalkodik.



Nem nincs belső keringetésen. Nem érezni, hogy szívna. Hanem ha felállítom a fordulatot mintha valami kosz vagy dugulás lenne mert csúnya hangot ad ki de levegő nem jön ki rajta levegő.

Szia!
A fűtésboxon vannak motorok, amik a csappantyúkat nyitják zárják, hogy hová menjen a levegő. Nekem az egyik ilyen motor volt a nem jó és azért nem ment a lábtérre a levegő.
Előző hozzászóló helyesen írta: ha belső keringtetésre van állítva a rendszer, akkor a lábtér nyíláson szív be és a többi helyen fúj ki.
bye:hil

hil Elküldve: 2016-02-07 09:24 Társalgó

Bitu79 írta: ...Valamelyik nagyfejű törölte az accomat...
Yellow szégyelld magad,tuti te voltál...te faszorrú.
Hibás e-mail cím vagy jelszó...aha


Szia Bitu!
Úgy látom, megint hozod a formád és kitört belőled valami.
Neked is szép napot,
bye:hil