Ez egy archivált weboldal! bővebben
hil fórum hozzászólásai

hil Elküldve: 2014-05-28 14:52 Autóvásárlás

YELLOW írta:

én még most is azt mondom, hogy a 120-150mikron az gyári. mondom ezt úgy, hogy az enyémen tényleg látszik hol lett újra fújva, és ott több, a többi 150 alatt van. de a legvéknyabb helyen is 118 mikron. és tutti gyári ott. mondjuk ha ennyit csal a műszerük, és mindenhol 90-et mértek, ami mondjuk valójában 120, akkor ha azt a 30-at hozzáadod a többihet, akkor lehetséges, hogy mondjuk kapott egy kis fedőlakkot plusszba.

Szia!
Nem is tudom, de sok különféle rétegmérőt vizsgáltam, amikből az jött le, hogy a gyári réteg bíza 100 alatt szokott lenni. (pofátlanul még szalonban is mértem) Minden műszer csak nem hibás.
hil

hil Elküldve: 2014-05-28 14:38 Autóvásárlás

Sziasztok!
Közben felhívtam az eladó
(http://www.hasznaltauto.hu/aut...yv-7953416), nagyon korrekt volt. Lemérte a festékréteget: bal e sárvédő 127, jobb e sárvédő 134, jobb e. ajtó 147 mikron, máshol gyári 90 mikron a réteg. 12000Km-el korábban volt szervizelve. Igazából meg kéne nézni, de egy nepper már ráment, persze egyből alkudozva (-150K és az eladó vigye el hozzá az autót) Na ez aztán a pofátlanság (még vigye is oda)
hil

ui: és ott árulják ezt az autót, ahol a jelenlegit is vettem úgy 5 éve, igaz másik eladó, aki saját célra hozta be D-ből 4 hónapja....

hil Elküldve: 2014-05-28 14:21 Autóvásárlás

kempelen írta:

Ti tudjátok... én mindegyik motorból, amit E46-ba tettek láttam már szétszedve...

Ezek alapján más típust kellene Hil-nek néznie....

Mondjuk a régi csepel motorok elnyűhetetlenek voltak, igaz azokból is szedtek szét jópárat.
Sőt ami eddig volt fűnyíróm, azokat sem kellett szétszedni soha, bár az is igaz a végén mindig komplett csere lett a vége.

Az évek alatt sokak által levon konklúzió:

- 20d szar -> sok a gond velük, sokan írnak ide a problámákról
- 18d szar -> hiszen ugyanaz majdnem mint a 20d...
- 30d szar -> dízel és ennyi elég is, mint amikor valaki cigánynak születik vagy feketének
- 18i szar -> a már említett korábbi hozzászólások miatt és mindegy N42 vagy N46....

Node:
- 16i jó -> Yellow neked ilyen van, ez csak jó lehet
- 20i, 25i, 30i - mind jó, igaz alig van pár ember a fórumon akik ilyenekkel járnak, de ha nincs a fórumon erről szó, akkor ott a motorok is problémamentesek.

Valahogy arról soha nem esik szó, hogy míg legyártottak egy darab 30i-t, addig a soron lement aznap 120 darab 18i vagy 20d....

Ezzel csak annyit akarok mondani, hogy nem feltétlenül mindegyik szar.


Szia Kempelen!
Miért is kéne más típust választanom? Bár valójában gondolkozok az Insigián, de csak gyertyás (pfuj, hogy ezt ide le mertem írni.....) Igen, közben rájöttem, hogy az N46 motoros. Sajnos annyit gondolkozok az ügyön, hogy addigra elviszi más, meg aztán időm sincs ilyenekre. A mostanival (M43) nagyon elégedett vagyok, csak hát a kora..... Ezért kélne újabb és sajna azért touring, mert a munkahelyem, (aki ugyan egy petákot nem ad az autómhoz) kikötötte, hogy csak az lehet, mert ilyen a magyar demokrácia,, meg a munkavállalói érdekek érvényesítése (rohadt egy országban élek!!!!)
hil

hil Elküldve: 2014-05-28 14:11 klíma tisztítás

minimal írta:
YELLOW írta: ózonos klímatisztítás közben, amikor hűt a klíma mint a veszedelem. 16°C-ra állítva, kijövő hőfok 1,7°C. szinte fagyaszt. és sosem volt még töltve a klíma. indítás után 10 perccel ez a kép fogadott.




cserélj szárítószűrőt


Szia!
Miért is kéne Y-nak szárítószűrőt cserélnie???
hil

hil Elküldve: 2014-05-28 08:15 Autóvásárlás

YELLOW írta:
hil írta: Sziasztok!
Erről vélemény a hirdetés alapján:

http://www.hasznaltauto.hu/aut...yv-7953416

hil


ááá... ez a szar láncugrós, sok bajos motor. már rég le kellett volna tenned róla
elég újnak tűnik a kipuff, ha gyári akkor le a kalappal, jó gazdija volt. képről nem tűnik rossznak, de úgyis élőben látni a dolgokat. de neked a tempomat mindenképp jó lenne, szóval az legyen az első, hogy gombsor+vezeték.

Szia Y!
Köszi, mindenki lebeszél erősen az N42 motorról, de újítanom kell és ez végre színben megfelelő számomra, bár a touring nem szívem csücske. Azért bennem van az, hogy ha annyi időn át csinálták ezt a motort akkor annyira nem lehet rossz, pedig mégis azt mondják, ide pedig nem ír olyan tulaj, aki ezzel a motorral nyomul, pedig tuti vannak többen is.
Igaz, a mostanira most dobtam rá úgy 300K pénzt, de mindig így jött ki, hogy előtte vagyonokat költöttem az autóra, aztán hip-hop lecseréltem.
hil

hil Elküldve: 2014-05-28 08:10 Futómû és hibái

jlaci74 írta:

Nézd meg a gumi oldalfalán a terhelési indexét, minél nagyobb a szám annál terhelhetőbb és annál keményebb, érezhető komfortváltozást okoz a gyári előírástól való eltérés...
( én kipróbálnám picit kisebb nyomással ... )



Szia!
Az új gumi: Dunlop Bluresponze 205/55/16 91V, a régi Michelin pilot 1 volt, a terhelési indexet nem tudom, mert nem volt érdemes elhoznom.
Lehet, hogy 2,2-re kéne fújni a 2,3 helyett? De az új az úthibákat borzasztó módon kihozza.
hil

hil Elküldve: 2014-05-28 07:30 Autóvásárlás

Sziasztok!
Erről vélemény a hirdetés alapján:

http://www.hasznaltauto.hu/aut...yv-7953416

hil

hil Elküldve: 2014-05-28 07:19 Krómozás, krómcsíkok

kzste írta: Valaki tudna esetleg segíteni hogy hogyan tudom levenni az ajtók feletti hosszú díszcsíkot e46 sedan-ról? Sehogy sem mozdul, nagyon meg nem akartam feszegetni. A hátsó részét (a rövidebb íves darabot 3 patent fogta) könnyedén le tudtam venni, de ez meg sem moccan.


Szia!
Nincs mail cím, nincs segítség, mert küldtem volna a fényképes leírásomat.
bocs: hil

hil Elküldve: 2014-05-28 07:17 Futómû és hibái

tomy1228 írta:
hil írta: Sziasztok!
Most vettem az autóra új gumikat (Dunlop), a régiek kissé öregek voltak már. Az új gumi ugyanaz a méretű mint a ledobott Michelin volt, azonos nyomásra fújta (2,3 elöl, hátul) és azt veszem észre, hogy az úthibák sokkal jobban szólnak, (nagyobbat dörren/csattan az autó). Vajon mitől lehet ez???

hil


Lehet hogy régi nem volt defektürő amit meg most vettél az az és sokkal keményebb az oldalfala,ezért lehet hogy átmész egy 20 forintoson és azt is megérzed!


Szia!
Köszi a választ, azt elfelejtettem írni, hogy a mostani gumi sem defekttűrő, de lehet abban valami, hogy az oldalfala esetleg keményebb. A régi 12 éves volt(tudom, szégyen ezt leírnom), lehet, hogy annak az oldala már annyira puha volt?
hil

hil Elküldve: 2014-05-27 20:28 Futómû és hibái

Sziasztok!
Most vettem az autóra új gumikat (Dunlop), a régiek kissé öregek voltak már. Az új gumi ugyanaz a méretű mint a ledobott Michelin volt, azonos nyomásra fújta (2,3 elöl, hátul) és azt veszem észre, hogy az úthibák sokkal jobban szólnak, (nagyobbat dörren/csattan az autó). Vajon mitől lehet ez???

hil

hil Elküldve: 2014-05-18 14:59 Ajtónyítási Gondok!

p1tyeszka írta:
YELLOW írta:
p1tyeszka írta: Nekem is problémám van csak nekem a zárással. Konkrétan 10-ből ha egyszer lezár talán hiába nyomkodom a gombot. Nyitni mindig nyit, csomagteret is. Próbáltam a lentebb írt tanítást is, de csak kattan egyet halkan és annyi. Van valami amit még megtudok nézni én is?


itt nem a tanítással van baj. hanem inkább a kulcs NYÁK lapján lévő nyomógombbal. ideősebb embereknél jön elő, hogy erőből nyomják, mint apám a TV távirányítót, aztán nem bírja sokáig. lehet Te nem, de előtted kitudja hogy használták. én mindenképp erre gyanakodnék.


Szétszedtem két kulcsot is. Ép mindkettő. Nincs kiszakadva se semmi...


Szia!
No azok a mikrokapcsolók szoktak rosszak lenni, mert olyan fajta. Nem biztos, hogy ki van szakadva a nyákból. Egy ohm mérést megérhet a dolog.
hil

hil Elküldve: 2014-05-17 17:40 316 nincs alapjárat

tamas32 írta:
Szia !
Szét lehet szedni én is szét szedtem mert nekem is hangos volt , 2 csapágy és 2 szénkefe kellet bele . Tetején a szegecseket le kell fúrni és szét jön , összerakásnál meg csavarral kell össze fogatni . A youtuben lehet találni videókat az egész cseréről .


video[/quote]

Szia!
Néztem a videót, de azt nem mutatja be, hogy azt a forgó tárcsát, ami a sűrítést csinálja, hogyan lehet levenni a tengelyről. Én itt akadtam el.
Még nem vertem szét, mert megmenteném....
hil

hil Elküldve: 2014-05-17 14:13 316 nincs alapjárat

jgbobo írta: Sziasztok!

Nekem is lenne egy kis problémám. BMW E46 316i-ről lenne szó, egy N40-es motorkódról. Igazából alapjárattal kapcsolatos, de inkább csak hidegindításnál. A gond az, hogy ha hidegen indítom az autót akkor sokkal hangosabb mint véleményem szerint kellene. Hideg indításnál ugye megy a kompresszor ami az EGR-en keresztül levegőt kever a tisztább égéshez. Nos amíg megy a kompresszor addig baromi hangos az autó mint egy diesel, de amint lekapcsol a kompresszor, bemelegedett az autó visszavesz az alapjáratból és szép egészségesnek hallom a hangját.

Hogy könnyebb legyen: Videó
57- percnél már lehet hallani, hogy szép egészséges a hangja.

Ami tuti, hogy EGR-tiszta, Légtömegmérőt tisztítottam. Leömlőre gyanakszom, hogy valahol gond lenne vele, lyukas vagy fene tudja.

Ebben kérnék egy kis tapasztalatot vagy segítséget. Akinek 316i-je van akkak is ilyen hangos, vagy jó az észrevételem hogy ez nem ok?

Előre is sok köszi!

Üdv. Gabi

Szia!
Az a befúvó, becsületes nevén secondary air pump, valóban azt teszi, amit leírtál. Nekem össze volt állva az egész ki tudja mióta, nem is működött, de az autó rendesen működött nélküle. Szerintem annak a szivattyúnak a csapágyai kezdenek megpusztulni, nem lehet szétszedni. Az én rossz darabot majd azért valahogy szét fogom verni, mert kíváncsi vagyok a lelkületére.
hil

hil Elküldve: 2014-05-17 14:07 Ki tapasztalt ilyet?

YELLOW írta:
hil írta:
jgbobo írta: Sziasztok!

Egy kis problémával fordulnék hozzátok. Bízom benne valaki tudja, hogy mi történik az autómban. BMW E46 316i az gépsas N40-es motorkódos. Van a motor mellett egy kis Bosch termosztát, ha minden igaz legalábbis az. Amiben van egy mágnes kapcsoló. Ez a kapcsoló hangos sípoló hangot ad és kattog. A kattogás egyértelmű, hogy abból adódik, hogy próbálkozik a mágnes a behúzással. Kérdésem az lenne, hogy ez normális-e? Feltételezem nem az. A másik kérdésem, ha nem az akkor mi ennek a kapcsoló nem normális működésének az eredménye?

Itt lenne egy videó, hogy hallható és látható legyen:
Videó (ezt jómagam készítettem)

Segítségeteket előre is köszönöm.

Üdv. Gabi

Szia!
Az a fűtés kapcsoló
hil



én úgy tudom az a másodlagos keringető

Szia!
Az a csap engedi a bohócfülke fűtés egységébe a meleg vizet.
hil

hil Elküldve: 2014-05-17 13:49 Ki tapasztalt ilyet?

jgbobo írta: Sziasztok!

Egy kis problémával fordulnék hozzátok. Bízom benne valaki tudja, hogy mi történik az autómban. BMW E46 316i az gépsas N40-es motorkódos. Van a motor mellett egy kis Bosch termosztát, ha minden igaz legalábbis az. Amiben van egy mágnes kapcsoló. Ez a kapcsoló hangos sípoló hangot ad és kattog. A kattogás egyértelmű, hogy abból adódik, hogy próbálkozik a mágnes a behúzással. Kérdésem az lenne, hogy ez normális-e? Feltételezem nem az. A másik kérdésem, ha nem az akkor mi ennek a kapcsoló nem normális működésének az eredménye?

Itt lenne egy videó, hogy hallható és látható legyen:
Videó (ezt jómagam készítettem)

Segítségeteket előre is köszönöm.

Üdv. Gabi

Szia!
Az a fűtés kapcsoló
hil