Ez egy archivált weboldal! bővebben
hil fórum hozzászólásai

hil Elküldve: 2014-01-20 18:47 Autóvásárlás

bbihari írta:

Hányszor jártam így! Én is kinéztem egy "tuti" 318-ast, megkímélt állapot, kevés km, minden. A belseje se volt valami jó, de külseje... A fél oldala más színű volt, az autó maga kék, a bal oldala meg lila. Azért ez durva egy "törésmentes" autótól. Na, aztán foglalóztam egy külföldit, amit ugye regisztrálni kell. Mondtam, mondják meg őszintén mennyi idő. 5 munkanapot mondtak maximum. Két hét letelt, telefonáltam, hogy mi van. Mondták két nap. Letelt a két nap, még mindig bele se kezdtek. Három kereskedő volt, mindet külön megkérdeztem, hogy mi volt az oka, amiért még bele se kezdtek. Mind másat mondott Visszavettem a pénzt, aztán vettem egy Peugeot-ot. A poén az, hogy aznap, még mielőtt ezt vettem, találtam egy minden eddiginél szebb, extrásabb hármast, de az is külföldi volt, attól meg már elment a kedvem, amúgy is sürgősen kellett az autó. Úgy hogy még mindig nincs BMW-m, de ami késik az jön


Sziasztok!
Én is jártam így és nagyon kiakadtam. Javasolnám, hogy ilyen esetben kéne feltenni egy ellen hirdetést 10Ft-al alacsonyabb áron, hogy egymás után jelenjenek meg, a valós adatokkal, fényképekkel, stb.
Én akkor így jártam el, azt az autót igen nagyon sokáig nem tudták eladni az átverős eladó nem kis bosszúságára.
Ha sokan tennének így, akkor a "korrekt" eladók legalább elgondolkodnának.
hil

hil Elküldve: 2014-01-19 15:14 Nagyobb sebességnél rezonálás

RONIN76 írta: Sziasztok,meg uj vagyok itt,szeretnem a tanacsotokat kerni,vettem egy 94-es 520-as gepet,150 lovas vanos,a gondom hogy 90 es 100 kozott remeg az egesz auto,a gumik most lettek cserelve igaz hasznalt good-year de jo allapotuak,alufelni kicentirozva.Mikor tullepem a 100-at alabbhagy a remeges.Megjegyeznem hogy a hatso fektarcsak most lesznek cserelve mivel fekezesnel elegge remeg a pedal es az auto is,vajon ettol is lehet az a bizonyos remeges?? Minden tanacsot tisztelettel megkoszonok.


Szia!
Lehet, hogy szálszakadásos a gumi(k).
hil

hil Elküldve: 2014-01-19 09:56 Olajcsere

tzoli írta:
bmw320d4 írta:

Mindegyik márkaszervizben hasonló lesz az ár.

De miért ragaszkodsz márkaszervizhez?


Szia!

Az autó vezetett könyves, végig márkaszervizben szervizelt , így ragaszkodnék hozzá ha egy mód van rá.

Annyi kérdésem még lenne, hogy a fékfolyadék és fékolajcserre mennyire jogos? Computer szerint 2015-06 lenne az esedékessége, nem értem miért írták bele ezt is az ajánlatba. Annyit tudok, hogy vannak ezek a "kisebb" szervizek, illetve a nagyobb revíziók, amikor több kopó alkatrészt is átnéznek, illetve cserélnek.

Előtte Volvo s40-em volt 2005-ös, megtanultam, hogy igen is van értelme a vezetett szervizkönyvnek. Fontos a követhetősége is, így ezért döntök most a márkaszerviz mellett. Ha mást nem is, de az olaj és a szűrök cseréjét mindenképp itt szeretném elvégeztetni. Értékesítésénél egyre több embernél csak olyan autók jöhetnek szóba, aminek a javításai lekövethetőek.

Egyébként imádom az autót. Régen nem tudtam mi az a BMW érzés, de azt hiszem kezdek ráérezni. : )



Szia!
Én azt olvastam valahol, ami hivatalos oldal volt, tehát nem mendemonda, hogy a szakosodott szerviz bejegyzés is megfelelő, még garanciális autó esetén is, amit a gyárnak el kell fogadnia. Kb 2 éve volt ez.
hil

hil Elküldve: 2014-01-18 18:01 Üzemanyag minõsítés és átverések!

Darius írta:

Nyugat magyaroszagra az Omw Kutakra becsujhelyrol viszik a benzint es a gazolajat is es ott az alap gazolaj sem savas,Vas megyeben az avia kutakra is O mw osztrak uzemanyag megy,sot meg sok agip kutra is. Ennyi.


Sziasztok!
Nem értek hozzá, de szerintem nem az alapanyagtól függ az, hogy az üzemanyag savas vagy sem. Tehát a kőolaj bárhonnan származhat, nam az határozza meg, hanem a lepárlás. A MOL üza. sem savas valószínűleg, hanem a gyártás során valami technológiai bukfenc vagy eljárás miatt talán kénezik azt vagy kénnel katalizálnak, ami benne marad nyomokban a késztermékben és az égés során lesz talán savas kémhatású. Nem vagyok vegyész, nem értek hozzá, csak így gondolom....

Vas megyében több kúton láttam már Slovnaft (lehet nem jól írtam) tartálykocsiból tölteni a kutat.
hil



hil Elküldve: 2014-01-18 07:05 Mi lehet a baj?

csaki91 írta: Hello

Olyan gondom van a kocsival hogy bal kanyarnál miért ad a jobb eleje szinte széttörni?! :O
Nem tudom mihez hasonlítani ezt a hangot amit kiad. Ropog pattog vagy valami ilyesmi bár leginkább olyan hangja van mint amikor a DSC beavatkozik
Volt már valakinek ilyen?
(Én kerékcsapágyra tippelek)
Előre is köszi

Szia!
Csak egy tipp: nem ér bele a kerék teljesen balra tekert kormánynál a belső dob borításba? Láttam már ilyet: e36, gyári M futómű, szélesebb gumi és csak az egyik oldalon. Azt nem írtad, hogy csak teljesen kitekert kormánynál van ez? Kerékcsapágy általában brummogni szokott főleg kanyarban.
hil

hil Elküldve: 2014-01-18 06:49 Üzemanyag minõsítés és átverések!

zoliika írta:

egy szó mint száz mindenki tankoljon OMW maxxot vajon más országban is u.az az omw max? gondolok pl. Románia

Én nem akarnék bele ugatni,de a Ömv prémiumja származik Ausztriából vagyis osztrák finomítás és Ők a STATOIL nevű norvég állami olajkutató és termelő társaságtól veszik 90%-ban a maradék 10% az saját olajmezőiből nyerik Európában..Közel-keleti "oil-field"-jei mint Pakisztán,Irak .........A Közel-keleten megtermelt"anyagot"általában Kínának adják el nyersolaj formájában ennyit erről..
Az ,hogy itt mindenki Európában főleg a keleti részen,mindenki az orosz "savas" olajat szidjaez egy faszság!Az adott országok finomítói a szarok és nem az orosz olaj.Az alapanyag alapjában teljesen mindegy a finomítás ill. a párlás a lényeg.Na,persze szép zöld színű "Brent" olajból a legkönnyebb csinálni jó üzemanyagot.Az amcsiknak ott van Texasban a jó alapanyag és mégis az ottani gázolaj cetánszáma rendkívűl alacsony és savtartalma 5*-e az európai átlagnak.Még egy gondolat...Német.o is jelentős importra szorul kőolajból és ennek döntő többsége Orosz.o-ból származik .Ott nem savas??????

[/quote]


Sziasztok!
Én úgy hallottam (lehet rosszul), hogy a Lybiában bányászott olaj szinte a legjobb minőségű (ezért is volt a harc 1986). 990 előtt onnan igen jelentős mennyiség érkezett hozzánkj
hil

hil Elküldve: 2014-01-17 21:28 Üzemanyag minõsítés és átverések!

andree írta: Sziasztok,
Egy kis infó a prémium üzemanyagok tekintetében. Ma a Dunai finomítóba a tankautó töltőben jártam, és ha már ott voltam kérdezősködtem egy kicsit. 3 üzemanyag forgalmazó került szóba, a Mol, OMW és a Shell. Ezek közül is a gázolajok. A Mol Evo diesel és a shell prémium diesel közötti különbség csupán a hozzáadott BASF gyártmányú adalék cikkszámában eltérő 1 db szám. Ugyanaz a Molnál Magyarországon finomított gázolaj az alapja, innen szállítják és itt is keverik be. Az OMW normál gázolaja szintén mol termék. A maxxmotion diesel hajón érkezik Ausztriából és átfejtés után tartálykocsival kerül a kutakra.
A benzines kollégáknak pedig annyi hogy nem olyan rég óta a prémium benzinek is mol alapon nyugszanak és nálunk keverik be. Tehát a V-power benzinek sem kintről vannak.

Üdv!

Szia!
Ezt mintha írtam volna már úgy 1 éve és senki nem hitte el.
hil

hil Elküldve: 2014-01-17 18:47 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Hammon írta: Sziasztok!

Keresek valakit Üröm környékéről,vagy Budapesten, aki segítene kiolvasni a kocsim hibatárolóját.Mindenképp INPA vagy DIS program kellene.

Ha megoldható, akkor a holnapi napon.

Köszönöm előre is!


Szia!
Holnap dél körül Budakeszi repülőtér???
hil

hil Elküldve: 2014-01-16 14:07 utastér, belsőtér hangok, zörejek, jelenségek

rece65 írta:

Mennyi lenne és milyen?
Képek vagy link róla?

Üdv!



Szia!
Én itt vettem, mert közel van:
http://www.autoszonyeg.net/Elerhetoseg.html
A Kőszeget meg a személyes átvételt csak azért írtam, mert nem látható, hogy az ország melyik részén vagy, így kérdésed is fura, mert gondolom pl Miskolcról nem mennél el oda.
hil

hil Elküldve: 2014-01-15 22:30 Mi lehet a baj?

Halasz88 írta:
hancurozo írta:
Halasz88 írta: Sziasztok,

BMW 316TI-m van 2002-es évjárat. Teremgarázsban parkol és valaki behajtotta a tükreimet, amivel nem is lenne gond, viszont amikor próbáltam kihajtani nem ugrik a helyére egyik sem.

Tapasztalt e már valaki ilyet?

Üdv,
Halasz88


Össze van rohadva a belseje. A rugó nem tud dolgozni benne.


Ez a hogyan orvosolható? szétszedem és befújom WD40-el vagy cserélni kell a mechanikát?

Szia!
Mindenképpen szét kell szedni, ezt nem kerülheted el. Emlékeim szerint Alu öntvények vannak ott, ami az eső és a sólének köszönhetően rendesen ki van virágozva. Meg kell takarítani és finoman bezsírozni. Én a WD40-et kerülném.
hil

hil Elküldve: 2014-01-15 22:14 Órabeállítás?

Hammon írta:
katibi421 írta: Üdv!
Valaki segíthetne (1999.10.havi) 320d jobb oldali gombbal nem tudom beállítani az órtát.
Nem reagál rá semmit.Válaszokat köszönöm!!


Nekem is csak a nyomkodásra reagál. Tekerésre nem.Eltört az érzékelője szerintem.

Valaki nem tudja,hogy computerrel be lehet állítani?


Szia!
A képen látható, hogy mi van letörve és javítható...

javítva (elég babra munka, de megoldható). Azok a mikro kapcsolók hajlamosak ennyi év után a nem vagy nehezen kapcsolásra, ami arra készteti az embert, hogy nagyobb erővel tekerje, akkor aztán reccs.


Esélyes még a fekete rúd végének a törése, ahogyan azt Y írta.
hil

ui: ezeket a képeket pár nap múlva törölni fogom a galériámból!












hil Elküldve: 2014-01-15 22:12 utastér, belsőtér hangok, zörejek, jelenségek

rece65 írta: Hi!

E46 kombiba szeretnék gumiszőnyeg garnitúrát venni!
Tudnátok ebben segíteni ki hol vette és milyet?
Jöhet gyári és után gyártott is vagy használt de jó állapotú is!

Ja és érdekelne még középső kartámasz komplett is de csak jó állapotú kell!!

Előre is köszönöm!

Üdv!



Szia!
Kőszegen tudok egyet, de csak személyes átvétellel...
hil

hil Elküldve: 2014-01-15 17:00 Motorolaj

Sziasztok!
Megosztom személyes tapasztalatomat, aztán mindenki döntsön ahogy akar, de vitát nem szeretnék erről! Nem fikázni kívánom egyik márkát sem, ezek kizárólagosan a saját tapasztalataim.

Az általam próbált olajok (mind 5w30), csere periódus kb 12-12500Km: Castrol Edge, Fina First 400, BMW LL04, Mobil Super 3000XE és egyszer próbáltam a Xado 5w30 SM/CF-et. Ez utóbbi nagy csalódást jelentett nekem a fórumtársak áradozásaihoz képest. Hogy miért? Azért, mert pont annyi fogyott belőle mint a többi olajból. Ráadásul, amikor már közeledett csere periódus, akkor már meglehetősen zajos volt a motor, amiért korábban is cseréltem. Ezt a jelenséget a többi olajnál nem tapasztaltam. Véleményem szerint ez volt a legrosszabb! A Mobilnál fele annyit kellett utána töltenem mint a többi olajnál és nem hangosabb a motor a periódus vége felé sem.

hil

hil Elküldve: 2014-01-13 20:59 Mi lehet a baj?

szotakdavid írta:
hil írta:
borosadam írta: Sziasztok,
kis segítséget szeretnék kérni tőletek
a bajom a 'sárga villámmal' (E46 N42B18 316ti), hogy a műszerfalon a gomok egyátalán nem reagálnak, meg se mukkan, nullázni sem tudom a 'napi km számlálót' órát sem tudom állítani, semmi... valakinek valami ötlete, hogy ez mitől lehet, esetleg valaki járt ugyan így?
Az érdekes, hogy egyik gomb sem működik, egyszerre azért nem kellene elromlani...
köszi a segítséget előre is



hil
Szia! Mikor vetted az autót, mióta van az Általad leírt (nehezen értelmezhető) jelenség. Van-e a műszerek körül krómkarika?



Letörtek a gombok vagy a panelról törtek le a fülek!


Sziasztok!
Ezért kérdeztem a krómkarikát, mert lehet, hogy akkor sikerült letörni a pöcköket....
hil

hil Elküldve: 2014-01-13 20:50 316i alapjárat

Tano írta: Mi van már. A benzineseknél nem szokás üzaszűrőt cserélni?


Szia Tano!
A benzinesnél azt nem kell cserélni soha, mert a benzin azt folyamatosan tisztícccsa!

hil