Ez egy archivált weboldal! bővebben
hil fórum hozzászólásai

hil Elküldve: 2013-09-02 06:31 316i leáll menet közben!

anubisz írta:
YouTube videó

amúgy lehet én tudom rosszul, de ha nem írná be hibának a vez. teng. jeladó, honnan tudnák melyiket kell cserélni?
Ha ilyen gondom volt azonnal tudták melyik oldali a szar.
Salyát tapasztalat. Vez. teng.jeladó hibával mindig csak menet közben állt meg a kocsi, jellemzően, elinduláskor, mondjuk egy piros lámpa zöldre váltásakor. Újra indítva azonnal indult mindig.
Ha várni kell vele, csak egy idő után indul el az főteng.jeladó,hiba, már a videó szerint. ( jellemzően, persze vannak szélsőséges kivételek, talán ha már annyira szar hogy semmi jelet nem vesz. )
Említi, hogy miként lehet a hibát kiszűrni, a videó. Ford.szám mérőt kel figyelni vagy mit, aszem. Gondolom ez minden típusra érvényes.


Szia!
Kösz a kiigazítást, lehet, hogy kevertem a két jeladót.
hil

hil Elküldve: 2013-09-01 21:09 316i leáll menet közben!

Milan11 írta:
szotakdavid írta:
Milan11 írta: Helló!

Az autó(e46 316i 2002 facelift)
A probléma, hogy menet közben egyszercsak leállt a motor, félreálltam újrainditottam és ment gond nélkül. Pár kilométer múlva észrevettem, hogy nagyobb bukkanonál felvillan a DSC jelző. Majd mikor hosszabb állás után el akartam indulni már nem indult a motor. Inditozott, de a motor nem indult be. Kis idő múlva megprobáltam és egyből elindult. Épp haza értem mikor újra megállt a motor és utánna megint nem akarat indulni. Olvastam ac-pumpa hibát, fötengely jeladót, kormányszög jeladót, légtömegmérőt, kérdésem, hogy pontosan ilyenkor mi lehet a baj, akinek már volt ugyanilyen problémája, talán konkrétan tudja mi lehet a baj, megköszönnném, ha megirná, vagy ötleteket még ha van.
Köszönöm


Egy hibatároló kiolvasása segítene!


Tudtok ajánlani egyet budapesten. Esetleg otthoni megoldáshoz, mik kellenek, vagy hozzá se kezdjek, ha nincs semmi felszerelésem?




Szia!
A leírtak alapján vezérműtengely jeladó hiba tipikus esete, de egy diag nem ártana, bár ez ritkán írja be magát hibának, lehet, hogy nem lesz semmi!
hil

hil Elküldve: 2013-09-01 12:07 Mi lehet a baj?

InsectKiller írta:
hil írta:
hil írta: Sziasztok!
Ritkán kérdezek, most megtenném, hátha kapok választ. Az a jelenség, mostanában egyre gyakrabban, hogy indítás után leáll a motor és csak sokadik alkalomra indul be. Ha gázt adok és tartom a fordulatot 1000 környékén pár másodpercig, akkor viszont nem áll már le. Ezt reggel soha nem csinálja első indításkor, csak napközben, időnként. Ha indítás után akár fél percig ráadom a gyújtást (gondolván esetleg a tüzelő anyag szivattyúra), az sem segít. Továbbá ha ez a szivattyú lenne hibás, akkor nagyobb sebességnél is köhögne a motor, de nem teszi, rendesen megy.
Van-e valakinek ötlete erre? Ja és a diag semmi hibát nem olvas ki.
Előre is köszönöm az segítő válaszokat: hil


Sziasztok!
köszönöm a sok választ (alig tudtam elolvasni) és a rengeteg törődést....
hil



Ú figyu csak! Azt hiszem ez a jelenség a vezérműtengely jeladóra jellemző. Gondolom volt kiolvasva a hibakód tároló, ott írnia kéne. Én úgy jártam anno, amikor megvettük a kocsit, fél év után kb elkezdett játszani. Leállt menet közben, bedadogott, alig akart beindulni stb. Aztán nem tudtuk mi van. Végigmentünk a létező összes jeladó cseréjén és mindig megmaradt a hiba. MAJD a legvégén lett a vezérműtengely cserélve, a szívó oldali. Aztán még mindig volt olyan, h nehezen indult a kocsi, de mindig újra indítóztam és jó lett. De voltak néha furcsa fogyasztási adataim... Aztán most, h legutóbb otthon voltam nyár elején, fura dolog történt. Bementünk 1 áruházba, leraktuk a vasat és kb fél óra után ahogy indultunk volna ki, a tolatás után ahogy el akartam indulni ráléptem a gázra és lefulladt. Szóval kb 3 év telhetett el a csere óta. Na mondom mi a @....?! Úgy értem haza, h kb 10x indítottam újra a 2km alatt és a házunk előtt a körforgóban fel kellett húzódnom a közepén lévő viakoloros sávra, mert lefulladt! Aztán hagytuk totál kihűlni és ahogy beindítottuk, mintha mi sem történt volna... Elmentünk kiolvastatni és vissza dobta a rég nem hallott, de nem olyan rég cserélt vezérműtengely jeladó hibát...Na mondom fasza, akkor BMW-be megrendel, 35e-t kipenget, és a régi kivételénél meglepődve tapasztaltuk, h úgy néz ki, mintha kb 20éves lenne, szana-szét érve, minden kilátszik... hát igen utángyári volt...Aztán bekerült a gyári és 2 hétig míg otthon voltam, mintha 1 új kocsit kaptam volna. Semmi plussz tekerés indulásnál, semmi hülye fogyasztás, semmi...!
Na szóval én arra tippelek!

Szerk.: bocsi most fogtam fel, h a tiéd ki van olvasva persze...De amúgy meg kell mondjam, nem mindig írta ki! Szóval attól én még mindig arra gyanakodnék!


Sziasztok és köszi a válaszokat Mindenkinek!
A dolog sajna bonyolultabb, mert menet közben soha nem áll le, csak néha indításkor, függetlenül attól, hogy meleg vagy hideg a motor. Indításkor, ha gázt adok kb 10 másodpercig, akkor már nem áll le. Valahogy én is a veztengely jeladóra gondolok, bár annak a hibája csak meleg motornál jelentkezik, akár menet közben is leáll a motor és hibakódot sem ír be általában.

hil

hil Elküldve: 2013-08-31 18:49 Mi lehet a baj?

hil írta: Sziasztok!
Ritkán kérdezek, most megtenném, hátha kapok választ. Az a jelenség, mostanában egyre gyakrabban, hogy indítás után leáll a motor és csak sokadik alkalomra indul be. Ha gázt adok és tartom a fordulatot 1000 környékén pár másodpercig, akkor viszont nem áll már le. Ezt reggel soha nem csinálja első indításkor, csak napközben, időnként. Ha indítás után akár fél percig ráadom a gyújtást (gondolván esetleg a tüzelő anyag szivattyúra), az sem segít. Továbbá ha ez a szivattyú lenne hibás, akkor nagyobb sebességnél is köhögne a motor, de nem teszi, rendesen megy.
Van-e valakinek ötlete erre? Ja és a diag semmi hibát nem olvas ki.
Előre is köszönöm az segítő válaszokat: hil


Sziasztok!
köszönöm a sok választ (alig tudtam elolvasni) és a rengeteg törődést....
hil

hil Elküldve: 2013-08-28 19:12 Mi lehet a baj?

Sziasztok!
Ritkán kérdezek, most megtenném, hátha kapok választ. Az a jelenség, mostanában egyre gyakrabban, hogy indítás után leáll a motor és csak sokadik alkalomra indul be. Ha gázt adok és tartom a fordulatot 1000 környékén pár másodpercig, akkor viszont nem áll már le. Ezt reggel soha nem csinálja első indításkor, csak napközben, időnként. Ha indítás után akár fél percig ráadom a gyújtást (gondolván esetleg a tüzelő anyag szivattyúra), az sem segít. Továbbá ha ez a szivattyú lenne hibás, akkor nagyobb sebességnél is köhögne a motor, de nem teszi, rendesen megy.
Van-e valakinek ötlete erre? Ja és a diag semmi hibát nem olvas ki.
Előre is köszönöm az segítő válaszokat: hil

hil Elküldve: 2013-08-28 19:01 Polír

jokerface írta:

Hát a fotók nem épp a legjobb minöségüek,de azért látni,hogy szép lett a végére. Élöben nagyon tuti. Fél évente megérdemel ilyet is



Szia!
Azt azért nem tenném, mert a gyári lakk réteg sem túl vastag és azt azért jó tudni, hogy minden polírozás csökkenti a réteg vastagságát, a végén már csak a bádog lesz.
hil

hil Elküldve: 2013-08-22 20:14 Bugok

haka írta: Sziasztok,

Ide is beírom, hátha valaki eljuttatja az illetékeshez
Már kezd nagyon bosszantó lenni, hogy chrome böngésző alatt a keresőbe alig lehet belefókuszálni, mert rálóg a google plus.
Akárhányszor keresni szeretnék, mindig csuklásra késztetem a fejlesztő rokonát

Pls kukkantsatok rá, nem egész 5 perces munka és nem bosszankodunk naponta

Köszi!

Szia!
Valószínűleg, Nálad be van kapcsolva a "nézet" fülnél a böngésződben a nagyítás és ez okozza a jelzett hibát. Most próbáltam ki (Firefox), ha bekapcsolom, akkor az nekem is bele lóg, de kikapcsolás után már nem.
hil

hil Elküldve: 2013-08-19 22:18 Hátsó lámpa hiba - visszajelző

kabec írta: Sziasztok! Olyan jelenséget produkál az autóm, hogy: amikor felkapcsolom a lámpát, hátul teljesen felborul minden, a féklámpa és a hátsó ködlámpa folyamatosan világít a helyzetjelző meg sötét. Mondhatni átvette a szerepét, csak ez nem túl egészséges a mögöttem közlekedőknek. Mindkettő hátsólámpánál ez a helyzet és a műszerfalon nincs hiba visszajelzés. Szerintetek mi okozhat ilyen hibát? Köszönöm az ötleteket!

Szia!
Szerintem a csomagtér tető átvezető kábel korbás a hibás. El van törve, vagy a szigetelés sérült és összeérnek a vezetékek a harmonika csőben.
hil.

hil Elküldve: 2013-08-07 16:22 Társalgó

dbtibi írta: Sziasztok !
Kellene egy kis segítség - szerintem nem vagyok egyedül a problémámmal - :
Gondolom én a hőség és a meleg hatására az A oszlopon lévő légzsák takarója elkezdett felválni és elég furcsán néz ki.
Mivel lehet ezt visszaragasztani úgy, hogy az anyagon se nagyon látszódjon, normális kinézete legyen, és ne váljon fel újra és újra ?!
Biztos "szervizelte" már ezt otthon valaki.
Egy kép segítségként ha valakinek nem lenne egyértelmű amit írtam - a kép nem tőlem származik - . A felső A oszlop takarón kezdett el felkunkorodni az anyag.



Szia!
A Pálmatex nem jó választás, próbáltam, mert akármilyen vékonyan kened átüt a szöveten és utána nagy munka letakarítani, teljesen szinte nem is lehet. A Prittel is próbálkoztam, egy idő után levált.Én UHU-val ragasztottam, annak van átlátszó fajtája, az teljesen jó, 2 éve és még mindig a helyén van.
hil

hil Elküldve: 2013-08-07 06:39 Futómû és hibái

anubisz írta: Aki cserélt már első stab.rúd szilentet, meg tudná mondani fel kell emelni hozzá a kocsit? ( nem a hozzáférés miatt ) hanem ha ha kerekeken áll a kocsi úgy ki lehet cserélni? nem ugrik ott szét valami ha leoldom a csavart? vagy lógni kell hozzá a kerekeknek?
Montanába le lesz szedve megint a lökösöm, úgy meg simán hozzáférek, gondoltam kicserélem.


Szia!
Vagy földön mindkét kerék, vagy levegőben, de fő, hogy egyformán álljon, mert akkor nem feszül a stab rúd.
hil

hil Elküldve: 2013-08-02 22:01 Nem indul el

valter320d írta:
szotakdavid írta:
ATiiSP írta: Sziasztok. Azzal a problemaval fordulnek hozzatok hogy az autom nem indul., egy e46- os 320D-rol lenne szo. Az elozmeny kuplung csere volt illetve a lenkereken a kis pocok ami a jelet adja a fotengelyhez le volt torve, ami meglett javitva majd a tarcsa es a szerkezet cserelve. Onnantol kezdve nem.indul.az auto, elotte semmi problema nem volt. Inditozik illetve olyan mintha indulni aakkarna majd egy kis inditoas utan nagy nehezen beindul viszont nem reagal a gaz pedalra es ahogy elengedem a kulcsot le is all. Diagnosztikai gep semmi problemat nem mutat. Elore is koszonom.


Cseréljetek főtengely jeladót lehet megoldja a problémádat.

Üdv Dávid


Ha főtengely jeladó lenne azt dobná hibának!?


Szia!
Bocs, de a főtengely jeladó valamiért nem szokott hibát beírni.
hil





hil Elküldve: 2013-07-20 22:37 Segítség!!!

Bero írta:
hil írta:
Bero írta: Köszi a képet! Ezen a legfelső görgő adta be magát! Ami a motorból jön. arról jött le félig az ékszíj és beferdült és hozzáér a blokkhoz.

Szia Bero!
Az a legfelső nagy szíjtárcsa (középen)a hűtővíz szivattyút hajtja. Szerintem nem olaj, hanem fagyálló folyt ott rendesen. Annak a csapágya szokott megdögleni, bár nem ennyire, ennek már előjele kellett, hogy legyen! Ami alatta van kissé jobbra, nagy tárcsa, az a főtengely végén lévő tárcsa.
A vízpumpa csere nem nagy ügy, de ha veszel, akkor lehetőleg olyat, aminek a forgó része a folyadék felé nem műanyag, hanem fém.
No para, nem nagy a gáz, amennyiben jól értem problémádat.
bye:hil

Yellownak: elektromos venti van a hűtőre szerelve.





Köszi a segítséget,Hil! Szotakdavid is ugyanezt mondta nemrég nekem! )

Szia Bero!
Ugyan nem szoktam ide írogatni már (ervin35 és társai miatt) de megnyugtatásod érdekében kivételt tettem.....

Nyugi, nem tűnik nagynak a baj: hil

hil Elküldve: 2013-07-20 22:27 Segítség!!!

Bero írta: Köszi a képet! Ezen a legfelső görgő adta be magát! Ami a motorból jön. arról jött le félig az ékszíj és beferdült és hozzáér a blokkhoz.

Szia Bero!
Az a legfelső nagy szíjtárcsa (középen)a hűtővíz szivattyút hajtja. Szerintem nem olaj, hanem fagyálló folyt ott rendesen. Annak a csapágya szokott megdögleni, bár nem ennyire, ennek már előjele kellett, hogy legyen! Ami alatta van kissé jobbra, nagy tárcsa, az a főtengely végén lévő tárcsa.
A vízpumpa csere nem nagy ügy, de ha veszel, akkor lehetőleg olyat, aminek a forgó része a folyadék felé nem műanyag, hanem fém.
No para, nem nagy a gáz, amennyiben jól értem problémádat.
bye:hil

Yellownak: elektromos venti van a hűtőre szerelve.



hil Elküldve: 2013-07-05 14:37 Chip tuning

ervin35 írta:

Meg az is a baj hogy sok a jampi! Mit kell Kis királyfizni meg tündér mesézni? Ha be van fordulva, akkor ne szóljon hozzá ha értelmeset meg nem sértőt nem tud!


Én mit egyszerű haver,hogy is érthetném a tündérmeséteket ami írtok
Tanuljon tiszteletet!! Meg rád is rád férne hawer!
[/quote]

Kedves ervin35!
Azért még utoljára benéztem, és írásod nagyon nem volt szimpatikus. Mint említettem levelemben, az utolsó sorban igen tisztelettel kértem elnézést és megírtam, hogy mindez minden bántó szándék nélkül!

Erre Te engem le"jampizol!!", meg Te írsz a tiszteletről, úgy, hogy soha nem találkoztunk, nem tudod ki vagyok, nem ismered koromat, stb! És nem van befordulva! Én soha, senkit nem illettem még ismeretlenül sem semmilyen negatív jelzővel, mert egyszerűen nem szokásom, és már megbocsáss, de a tisztelet kérdésben Neked vannak hiányosságaid. Olvastam folyamatosan több írásodat, hozzászólásodat, és bizony nem mindegyik állja meg az iskolázottság tényét. Tudjátok pl Y-t folyamatosan piszkálni, egy emberként támadni, mert utóbbi időben már szinte erről szól az oldal, durva jelzőkkel illetni, pedig ha belegondolnál, belegondolnátok, ez az oldal pont az egymás segítésére jött létre. Y is és én is(nem csak írásban)adtam már segítséget önzetlenül, ellenszolgáltatás nélkül más BMW-s társnak, pedig munkám volt a javítással. Te például tettél már ilyet? Mert eddigi munkásságodból nem vettem észre a segítő szándékot, csak a beszédet (írást). Továbbiakban az érintett írásomban nem csupán fújjoltam, hanem javaslatot is tettem (legalábbis emlékeim szerint, bár lehet, rövid az agyam és rosszul emlékszem), hogy kit érdemes megkérdezni erről.

Zárszóként nem kívánnák szintedre süllyedve jelzőkkel illetni Téged, mert aki ezt az írást és az előzményeket elolvassa az úgyis észreveszi, hogy hol az igazság!
És most kiabálva: MINDEZT MINDEN BÁNTÓ SZÁNDÉK ÉS HARAG NÉLKÜL ELNÉZÉSEDET KÉRVE, HA ESETLEG MEGBÁNTOTTALAK VOLNA VALAMIVEL

Üdvözlettel: hil



hil Elküldve: 2013-07-04 19:09 Chip tuning

ervin35 írta:
hil írta:
ervin35 írta:
ateszka86 írta: ajánljatok vkit aki tényleg rendesen ért a chiphez... ATC, Kollár Zsolt, Hantos Ricsiék ajánlották Münz Viktort, vagy autokorbel vagy más? most másodjára és utojára szeretném vinni a kocist...köszi a segítséget


Csaó.Látod látod, már a chipelés előtt mondtam hogy vagy az autokorbel-hez vidd vagy az ATC-hez,az autokorbelt nekem is a Mátyás Attila ajánlotta és nem bántam meg,nem netröl szedett programokat töltenek fel, a srác írja és teljesítményt is mér előtte meg utána is! Ha ránk hallgatsz most megúsztad volna ezt a haknit!)


Szia!
Már megbocsáss (Kiskirályfi), de Te még hiszel a tündérmesékben: "a srác írja a programot". Mert a gyárakban egy rakás tökkelütött hülye dolgozik azon, hogy direkt szarul megírt progik legyenek az autókban....

Régóta olvasom már ezt az írás folyamot, nem szoktam mostanában hozzászólni (mert mindig én vagyok a hülye),de most már nem tudtam megállni.
De legjobb, ha kérdezed Robinsont, vagy Mikit (bmw320d4), ők első kézből fogják megmondani a tuti választ.
Bocsánat, ha esetleg sértőt írtam volna, nem állt szándékomban, legyen béke,

bye:hil





Kinek is szol ez a Kis királyfizás?


Látod, látod Kedves ervin35, nem vetted figyelembe azt, amit írásom végén írtam, most a kedvedért azt is pirossal jelöltem. A válasz annak szólt akinek kommentjáben szintén pirossal jelöltem az idézetet, szerintem eléggé egyértelmű.
Én az ilyen válaszok miatt hónapokig nem látogattam az oldalt, de most rájöttem, nekem itt továbbra sincs keresni valóm, mert nem ide való vagyok, hanem valszeg egy szánalmas buta együgyű bimmeres, akiben soha, senkivel szemben nem volt építő írásom, soha senkinek nem segítettem semmiben.
Tisztelettel megkérlek, jelen írásomra ne is válaszolj, mert nem gondolom, hogy azt én már el fogom olvasni!
Gondolj, gondoljatok bele: Yellowt is fikázzátok támadjátok rendesen, sokszor pedig nagyon igaza van, Ő ezt eltűri, én nem szeretném, tehát távozok isnmét erről az oldalról!
Azért búcsúzóul kívánok Neked is és minden klubtagnak is nagyon sok balesetmentes Km-t és kevés bajt az autóval!
Last: hil