vfeca írta:
Újra képbe került a pápai 318i Touring, mégis eladó... 
Kértem a sráctól képeket, küldött egy rakással, felraktam a tárhelyemre, ezen az linken lehet megnézni. Kicsit kusza így ömlesztve, bocsi, de hirtelen ennyit tudtam kihozni belőle.
228e km-rel vette Münchenben, 8e-et ment vele. 132e-ig van vezetve a szerizkönyv. Tolatóradar van, de nem működik. Tükrökön van sérülés, és a hirdetésben írta az ABS jeladót meg a légzsáklámpát. Meg ahogy látom, világít még valami...
1,479M-t kér érte.
Vélemény? 
Szia! Igen, a tükör csere, a sárvédő már lyukas, a többi, ahogyan azt Jons leírta. A szervizkönyv 132K Km-ig van vezetve, most 228K-t mutat a számláló8???). Mindenki hasra van dőlve a németek autó karbantartásától, korrektségétől, jó állapotáról, én mindig hangoztatom: a Német nem hülye!!! Tudja, ha vesz egy autót, akkor van annyi pénze, hogy 3-4 év után lecseréli. Akkor az olajcserén kívül (amit 25 000Km-ként talán meg is tesz), minek költsön rá többet? Minek cseréltessen ezt-azt, mikor amíg nála van, addig elműködik úgy is. Aztán: kényelemből, meg, hogy van pénze, garázsban, fűtött garázsban tartja az autóját. Ez pedig (a fűtött garázs télen) a rozsda legnagyobb barátja. Lehet, én gondolkozok rosszul, de valóban így gondolom, amit számos példa is igazol. Egy Magyar hülye, meg vele szemben egy életre veszi az autóját és aszerint gondozza, javíttatja is. Még ha nem is eszik, az autónak általában megadja, ami kell neki (most az átlagról beszélek). No akkor most hol érdemesebb autót venni???