hil Elküldve: 2012-04-20 19:54 320d Motor
kempelen írta:hil írta:RePTaiL írta:Sycora írta: Heló. Ősszel tervezem egy 320D beszerzését. Addig is szeretnék tisztán látni a típussal kapcsolatban. Olvasgatom a fórumot is, de közben lenne 1-2 kérdésem. Mennyire megbízhatóak ezek a motorok, illetve van-e valamilyen típushibája, mire kell odafigyelni? Ezek a motorok ugye láncos vezérlésűek? Elsőre ennyi, köszönöm a megértést és a válaszokat.
szerintem soha nem a motorokkal van gond (320D) mivel ezek rendkívül megbízható motorok, hanem a gazdájukkal vagy a volt tulajukkal, főleg ha MAGYAR! Mert aztán mi magyarok úgy akarunk szervizelni (ha egyáltalán szervizelünk), hogy olcsó legyen de jó! Amint tudjuk a kettő nem fér meg egymás mellett. A másik véglet meg tudjuk, hogy ki kellene cserélni már, de le van sz4rva, megy amíg szét nem hullik
Szia! Nem kell a magyarországi autókat szapulni! Gondolj bele a következőkbe: a német ember hülye talán??? Mert: ugye ott magasabb az életszínvonal, tudja, hogyha vesz egy autót, akkor azt nem az öröklétnek veszi, hanem csak 3-4 évre. (Azok az autók ezt az időtartamot viszonylag hibamentesen teljesítik is.) Akkor ennek tudatában, mivel szerintem nem hülye a német, mi a fenének költene rá pénzt a szükségesen kívül? Mivel ő sem szórja a pénzt, mint ahogyan itthon sokan képzelik, ezért nagy valószínűséggel lecserélteti az olajat 30K Km-ként, aztán csak tolja neki. Persze, amitől megáll az autó, azt megcsináltatja. Ez az én véleményem.
A másik: akiknek itthon valós Km-es öngyujtósa van, az megmondhatja, hogy 3-400K alatt szinte semmit sem kell cserélni, a motor teszi a dolgát, mert valójában jó! De itt rengeteg (és szinte csak) manipulált Km állású autót lehet találni, na azokkal van gond nem is kicsi, mrt a Km állást arvcátlanul vissza tekerik.
Hil!
Ezzel az okfejtéseddel nincs semmi baj véleményem szerint és teljesen igazat adok neked! De akkor miért kellett pár hozzászólással korábban zsigerből úgy nyilatkoznod, mint aki gyűlöli a dízelt?
Akarom mondani akár gyűlölheted is, de ettől még nem minden 320d lesz kidobandó vacak szar, ezt most itt fent le is írtad. Hidd el a benzinesre sem fog még a német sem költeni egy petákot sem 3-4 évig, ahogy írtad. Sőt az angol hagyja hogy -25 ezer mérföld legyen a szervízintervallum kijelzőjén és bár ott sem mindenki tróger, el is hiszem a számot a kijelzőn. Ez barátok között is 40 ezer kilométer úgy, hogy nem szervizeltette a kocsit, plusz mennyit ment vele míg mínuszban kezdett el számolni....
Szia! Talán félre értettél: első válaszomban is tettem említést a galádul visszatekert Km állásra.. Ez gondolom, elkerülte a figyelmeteket! Nem utálom a dízeleket, csak a fekete füstjüket, amit viszont nagyon!!! De ez nem a motor, hanem a tulaj hibája, ami talán az agyon tuningolás következménye. Van itt a fórumon is sok olyan társ, kinek dízel autója van, valós Km-el, az nagyon nem is írogat hibáról. De aki úgy tudja, hogy 150000 van benne, aztán chipelteti, meg egyéb mást csinál, aztán közben a motorban már akár 500 fölött is lehet a Km, na az naponta írogat ide. És nem érti, miért van mindez, biztosan, mert szar a Bimmer. A típushibát meg azért említettem, mert ahogyan itt olvasgattam, mindenre azt mondják típushiba. Például: ajtókéder, központi zár, ablakemelő, kipufogó, futómű, sebváltó (főleg aut), Hardy tárcsa, lengőkar, szilentek, kormánymű, hidrotőke, turbó, gyujtás, de az autó összes porcikáját felsorolhatnám. Akkor ezek az autók nem mint típushiba gyűjtemények???