Ez egy archivált weboldal! bővebben
hil fórum hozzászólásai

hil Elküldve: 2012-04-20 19:54 320d Motor

kempelen írta:
hil írta:
RePTaiL írta:
Sycora írta: Heló. Ősszel tervezem egy 320D beszerzését. Addig is szeretnék tisztán látni a típussal kapcsolatban. Olvasgatom a fórumot is, de közben lenne 1-2 kérdésem. Mennyire megbízhatóak ezek a motorok, illetve van-e valamilyen típushibája, mire kell odafigyelni? Ezek a motorok ugye láncos vezérlésűek? Elsőre ennyi, köszönöm a megértést és a válaszokat.


szerintem soha nem a motorokkal van gond (320D) mivel ezek rendkívül megbízható motorok, hanem a gazdájukkal vagy a volt tulajukkal, főleg ha MAGYAR! Mert aztán mi magyarok úgy akarunk szervizelni (ha egyáltalán szervizelünk), hogy olcsó legyen de jó! Amint tudjuk a kettő nem fér meg egymás mellett. A másik véglet meg tudjuk, hogy ki kellene cserélni már, de le van sz4rva, megy amíg szét nem hullik

Szia! Nem kell a magyarországi autókat szapulni! Gondolj bele a következőkbe: a német ember hülye talán??? Mert: ugye ott magasabb az életszínvonal, tudja, hogyha vesz egy autót, akkor azt nem az öröklétnek veszi, hanem csak 3-4 évre. (Azok az autók ezt az időtartamot viszonylag hibamentesen teljesítik is.) Akkor ennek tudatában, mivel szerintem nem hülye a német, mi a fenének költene rá pénzt a szükségesen kívül? Mivel ő sem szórja a pénzt, mint ahogyan itthon sokan képzelik, ezért nagy valószínűséggel lecserélteti az olajat 30K Km-ként, aztán csak tolja neki. Persze, amitől megáll az autó, azt megcsináltatja. Ez az én véleményem.
A másik: akiknek itthon valós Km-es öngyujtósa van, az megmondhatja, hogy 3-400K alatt szinte semmit sem kell cserélni, a motor teszi a dolgát, mert valójában jó! De itt rengeteg (és szinte csak) manipulált Km állású autót lehet találni, na azokkal van gond nem is kicsi, mrt a Km állást arvcátlanul vissza tekerik.



Hil!
Ezzel az okfejtéseddel nincs semmi baj véleményem szerint és teljesen igazat adok neked! De akkor miért kellett pár hozzászólással korábban zsigerből úgy nyilatkoznod, mint aki gyűlöli a dízelt?
Akarom mondani akár gyűlölheted is, de ettől még nem minden 320d lesz kidobandó vacak szar, ezt most itt fent le is írtad. Hidd el a benzinesre sem fog még a német sem költeni egy petákot sem 3-4 évig, ahogy írtad. Sőt az angol hagyja hogy -25 ezer mérföld legyen a szervízintervallum kijelzőjén és bár ott sem mindenki tróger, el is hiszem a számot a kijelzőn. Ez barátok között is 40 ezer kilométer úgy, hogy nem szervizeltette a kocsit, plusz mennyit ment vele míg mínuszban kezdett el számolni....



Szia! Talán félre értettél: első válaszomban is tettem említést a galádul visszatekert Km állásra.. Ez gondolom, elkerülte a figyelmeteket! Nem utálom a dízeleket, csak a fekete füstjüket, amit viszont nagyon!!! De ez nem a motor, hanem a tulaj hibája, ami talán az agyon tuningolás következménye. Van itt a fórumon is sok olyan társ, kinek dízel autója van, valós Km-el, az nagyon nem is írogat hibáról. De aki úgy tudja, hogy 150000 van benne, aztán chipelteti, meg egyéb mást csinál, aztán közben a motorban már akár 500 fölött is lehet a Km, na az naponta írogat ide. És nem érti, miért van mindez, biztosan, mert szar a Bimmer. A típushibát meg azért említettem, mert ahogyan itt olvasgattam, mindenre azt mondják típushiba. Például: ajtókéder, központi zár, ablakemelő, kipufogó, futómű, sebváltó (főleg aut), Hardy tárcsa, lengőkar, szilentek, kormánymű, hidrotőke, turbó, gyujtás, de az autó összes porcikáját felsorolhatnám. Akkor ezek az autók nem mint típushiba gyűjtemények???

hil Elküldve: 2012-04-20 19:36 320d Motor

Sycora írta:
jons írta:
hil írta: szerintem az egész motor egy compakt típushiba, de láncosak a motorok.



Húhú ezt elolvassa egy dízeles... ezek torokra mennek egyből.

az a helyzet egyébként, hogy akinek jó az kocsija, az itt lesz egyből. Akinek viszont szívás az élete mióta megvette, hallgatni fog, ez tutter.




Akkor meg kell néznem erősen mit veszek, van is egy emberke akinek több éve 320d-je van majd megkérem ha odajutok, hogy jöjjön el velem ő majdcsak jobban tudja milyennek kell lennie....

Bárkit vihetsz, a motor belébe nem lát bele!

hil Elküldve: 2012-04-20 19:35 320d Motor

RePTaiL írta:
Sycora írta: Heló. Ősszel tervezem egy 320D beszerzését. Addig is szeretnék tisztán látni a típussal kapcsolatban. Olvasgatom a fórumot is, de közben lenne 1-2 kérdésem. Mennyire megbízhatóak ezek a motorok, illetve van-e valamilyen típushibája, mire kell odafigyelni? Ezek a motorok ugye láncos vezérlésűek? Elsőre ennyi, köszönöm a megértést és a válaszokat.


szerintem soha nem a motorokkal van gond (320D) mivel ezek rendkívül megbízható motorok, hanem a gazdájukkal vagy a volt tulajukkal, főleg ha MAGYAR! Mert aztán mi magyarok úgy akarunk szervizelni (ha egyáltalán szervizelünk), hogy olcsó legyen de jó! Amint tudjuk a kettő nem fér meg egymás mellett. A másik véglet meg tudjuk, hogy ki kellene cserélni már, de le van sz4rva, megy amíg szét nem hullik

Szia! Nem kell a magyarországi autókat szapulni! Gondolj bele a következőkbe: a német ember hülye talán??? Mert: ugye ott magasabb az életszínvonal, tudja, hogyha vesz egy autót, akkor azt nem az öröklétnek veszi, hanem csak 3-4 évre. (Azok az autók ezt az időtartamot viszonylag hibamentesen teljesítik is.) Akkor ennek tudatában, mivel szerintem nem hülye a német, mi a fenének költene rá pénzt a szükségesen kívül? Mivel ő sem szórja a pénzt, mint ahogyan itthon sokan képzelik, ezért nagy valószínűséggel lecserélteti az olajat 30K Km-ként, aztán csak tolja neki. Persze, amitől megáll az autó, azt megcsináltatja. Ez az én véleményem.
A másik: akiknek itthon valós Km-es öngyujtósa van, az megmondhatja, hogy 3-400K alatt szinte semmit sem kell cserélni, a motor teszi a dolgát, mert valójában jó! De itt rengeteg (és szinte csak) manipulált Km állású autót lehet találni, na azokkal van gond nem is kicsi, mrt a Km állást arvcátlanul vissza tekerik.

hil Elküldve: 2012-04-20 17:51 320d Motor

Sycora írta: Heló. Ősszel tervezem egy 320D beszerzését. Addig is szeretnék tisztán látni a típussal kapcsolatban. Olvasgatom a fórumot is, de közben lenne 1-2 kérdésem. Mennyire megbízhatóak ezek a motorok, illetve van-e valamilyen típushibája, mire kell odafigyelni? Ezek a motorok ugye láncos vezérlésűek? Elsőre ennyi, köszönöm a megértést és a válaszokat.


Szia! Ha olvasod, olvastad a fórumot ezzel kapcsolatban, akkor Magad is láthatod a helyzetet. Nagyon megbízható motorok (talán azért is van ez a rengeteg írás velük kapcsolatban), ami általában annak tudható be, hogy jelentős Km visszatekerést alkalmaztak eladás előtt és ezért az óra szerinti 150K Km-es autóban lehet, vagy 500 K Km, szerintem az egész motor egy compakt típushiba, de láncosak a motorok.

hil Elküldve: 2012-04-20 17:45 Társalgó

RePTaiL írta: Valaki valamelyik topicban javasolt az ajtó gumikéder nyikorgása ellen valamilyen gyógyszertári kelléket. Ha jól emlékszem a glicerin volt az? Ha nem akkor milyen cucc?
Amúgy a 2.-es verziós, elég sűrűn járok pesten, de hungáriát kerülni kell messziről


Szia! Szilikon olaj, de nem a spray, hanem az, amit a régebbi színes fénymásolónak a fixálójában használnak. A glicerinnel én is próbálkoztam (a szilikon olaj után, kíváncsiságból), nekem nem jött be, mint ahogyan a BMW gumiápoló spray sem.

hil Elküldve: 2012-04-20 06:18 Lengéscsillapitó

reggelifutar írta:
lorand007 írta: Itt a kép nem is tudom, hogy mikor torhetek el
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu


Szia,

tudok neked Monroe-t /1 párt hátra/
23200 Ft-ért
(újat)


Milyen gyorsan emelkednek az árak (az az átkozott infláció).......

hil Elküldve: 2012-04-18 17:52 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

norci1979 írta:

Igen az akku sarunál oldott le
Köszönöm a segítséget

Összeraktam az akku sarut de így se akar indítani a biztosítékok azok jók. Mi lehet még vele?
[/quote]
Szia! Úgy rémlik, mintha az akku környékén is lenne valami hatalmas áramú fuse, de lehet, hogy kettő is. Azok jók??? Az a lerobbanó akku saru tuti jó? Mert azt gondolom, ha egyszer működött, akkor már utána csak a csere segít rajta. Egy pufftól a computer biztosan nem tilt le!!!

hil Elküldve: 2012-04-18 17:40 Társalgó

carobi írta: Üdv

Na összeállt a kocsi, annyi volt a baja, hogy a lambdaszonda megadta magát, most már szépen jár és minden ok, eltűnt a hiba kód is a műszerfalról 25k volt munkadíjjal együtt a mutatvány. A himbálódzás 80 fölött pedig a jobb hátsó gumi okozta, egy jóóókora pukli van rajta, oldalra áll ki, a gumis meglátta, azt mondta ezzel ne járjak A lényeg, hogy a kocsi nincs olyan rossz állapotban , mint gondoltuk, most remekül megy és végre boldogan feszíthetek egy BMW-ben !


Szia! Örülök neki, hogy nem volt nagy a baj, de mint ahogyan azt írtam, amikor nagyon aktuális volt a gond nem kell minden kis problémával temetni az autót!

hil Elküldve: 2012-04-18 06:25 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

norci1979 írta:
hil írta:
norci1979 írta: Sziasztok
Tudnátok valakit Budapesten 14 kerületbe aki ki tudna jönni a computert ki nullázni

Szia! Egészen pontosan miről lenne szó??? Miért kell kimenni (nem működik az autó?)és hová?





Igen nem működik le tiltót egy ütközés miatt. Ahova jönni kéne 14ker Fogarasi ut 199.


Szia!
Attól nem szokott letiltani azt hiszem. De emlékeim szerint az akku sarunál van valami lerobbanós szerkezet, ami ütközés esetén áramtalanítja az autót, legalábbis, mintha ezt olvastam volna, de aki tudja a valóságot, majd biztosan kijavít vagy megerősít ebben.

hil Elküldve: 2012-04-17 21:43 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

norci1979 írta: Sziasztok
Tudnátok valakit Budapesten 14 kerületbe aki ki tudna jönni a computert ki nullázni

Szia! Egészen pontosan miről lenne szó??? Miért kell kimenni (nem működik az autó?)és hová?



hil Elküldve: 2012-04-17 20:06 Futómû és hibái

csatis1 írta:
hil írta:
csatis1 írta:

Elnézést, félregépeltem: én a sajátomat nem tudnám annyiért pótolni.
És nincs sehol 40% kedvezményem sem.
Állítható magasságú Eibach ProStreet szettet vettem anno, és ugyanilyenre akartam cserélni, de annyira drága lett volna, hogy inkább a felújítás mellett döntöttem. Persze utólag rájöttem, hogy esetleg a lengéscsillapítókat pótolhatnám más gyártótól származóval is, mert tudtommal az Eibach nem gyárt lengéscsillapítót (csak rugót), hanem veszi a Bilstein-től.

Szia!
Csak csendben megkérdezném: élettartama alatt hányszor állítottad?



Te azt hiszed, hogy az ember azért vesz állítható magasságú futóművet, hogy minden nap állítgassa?
Egyszer be lett állítva rendesen, ahogy nekem tetszik és azóta úgy van. Nekem azért kellett, hogy a saját ízlésem szerint tetszőlegesen be tudjam állítani a magasságot. Erre találták ki.


Szia! Már bocsánat, hogy ilyen barom, tudatlan vagyok és mertem kérdezni!!!!!!

hil Elküldve: 2012-04-17 19:27 Futómû és hibái

csatis1 írta:

Elnézést, félregépeltem: én a sajátomat nem tudnám annyiért pótolni.
És nincs sehol 40% kedvezményem sem.
Állítható magasságú Eibach ProStreet szettet vettem anno, és ugyanilyenre akartam cserélni, de annyira drága lett volna, hogy inkább a felújítás mellett döntöttem. Persze utólag rájöttem, hogy esetleg a lengéscsillapítókat pótolhatnám más gyártótól származóval is, mert tudtommal az Eibach nem gyárt lengéscsillapítót (csak rugót), hanem veszi a Bilstein-től.

Szia!
Csak csendben megkérdezném: élettartama alatt hányszor állítottad?

hil Elküldve: 2012-04-16 21:31 Futómû és hibái

csatis1 írta:

Az lehet hogy gyárit tudsz venni, csak és a sajátomat nem tudnám annyiért pótolni.


Szia! Ne haragudj, de ezt nem értem: csak és a sajátomat nem tudnám annyiért pótolni.
Miért, milyen van Neked, Mellesleg a magamét (Sachs) 19085 pénzért vettem/db a Meteornál 40% kedvezménnyel. Eddig hibátlan, ja és az elsőkről beszélek, ami a drágább. A hátsók olcsóbbak.



hil Elküldve: 2012-04-16 20:54 Futómû és hibái

csatis1 írta:

Én is csak felújíttattam Kárászy-ékkal a lengéscsillapítóimat. A hátsókat 2 éve csinálták, 1 év garival, azóta is jól bírják (1csöves gázos Bilstein rendszer, asszem 19k/db volt). Lassan az elsőket is csináltatnom kell. Sokkal olcsóbb, minthogy újakat vennék és még garanciát is vállanak rá. Én 100%-ig elégedett vagyok velük!


Szia! Annyiért újat lehet venni!!!!

hil Elküldve: 2012-04-16 20:41 Tali

InsectKiller írta:

Hát jah! A suzi erre való. Használni! Aki egy igénytelen autót akar, a szó legjobb értelmében, az azt vegyen. Az minden nap ott fog állni a 10emeletes panel előtt startra készen, elvisz a melóhelyre akárhova. Olaj legyen, ha cserélve nincs annak az se baj, menni fog. Családba (nagy autósmúltú) vettek suzit, többek közt az én javaslatomra, és 2éve tünetmentesen csak megy. Minden áldott nap.
A BMW-kkel törődni kell, gondozni kell, igénylik az odafigyelést, ha csörög, zörög benne valami egyből kicseréled, mivel E46okról van szó általába, 10éves kocsik, elkoptak a dolgok, elöregedtek már dolgok, és a motortérben sok minden ki volt téve a motorhő káros hatásának. Sok benne az elektronika, el tud romlani. És ha elromlik, mi BMW fanatikusok mindent kicserélünk. De ez pont ezért szép és ezért vesz valaki Suzit, míg más (mi) BMW-t.


Jah, igazi női autó, nem igényel törődést. Ezért nem értem soha a hirdetésekben a "női tulajdonostól" megjegyzést, mert azt vettem észre, hogy náluk aztán (tisztelet a kivételnek), odafigyelés aztán nincs, a belső is mint a szemétdomb.....