bbubbuka írta:
Szelepfedél az az ugye, amely a olajbeöntő nyílás mellett középen?
Mert az a tömítő még nem lett cserélve, és ott ugye szabad szemmel is látom a pici szivárgást, akkor ez nem olyan nagy probléma ugye? Felesleges ennyire rástresszelnem..
Azt nem értem miért van az , hogy ha elkezdem hajtani és pörgetem 5e a motort, akkor érzem jobban a szagot, ha szép kényelmesen 2-3e alatt váltogatok akkor nuku..
Érteni amúgy biztos ért hozzá, mert nagyon jó szerelő és nem a béna computeren nevelkedett. Nem is Magyarországon dolgozik, egyedül ami kínos, hogy már nem merem minden szarért zargatni..
Szia! Majdnem jó! A szelepfedél az a bádog dobozszerű valami a motor tetején, amiből jön ki az a nyílás, ahol az olajat lehet beleönteni a motorba. Annak az alján van egy tömítés és úgy csatlakozik a hengerfejhez. Amit leírtál, az természetes, ho nagyobb fordulaton forog a motor, akkor nagyobb a kalimpa a szelepfedél alatt, és több olaj szivárog ki a rossz tömítés alól, ami rá a kipufogóra és onnan az olajszag. Baj nem lesz belőle, csak a bűz, meg fogyik az olaj, amire figyelni célszerű, meg mocskos a motor az olajtól és a beleült portól.