Ez egy archivált weboldal! bővebben
hil fórum hozzászólásai

hil Elküldve: 2012-03-19 17:06 E46 karosszéria, lámpák, indexek

Peti320i írta:
YELLOW írta:
Peti320i írta:
SZIASZTOK! Olyan kérdésem lenne,hogy kell kicserélni az oldalindexet e46-on? Előre is köszi!


előre felé kell nyomni, közben hátulról kipattintani


Köszi szépen,akkor ez nem egy nagy dolog.Már féltem,hogy le kell venni hozzá a sárvédőt. MÉGEGYSZER KÖSZI.


Szia! A facelift előttinél az index fölött a sárvédőn van egy lyuksi, ott csavarhúzóval be kell nyomni egy pöcköt is, hogy kijöjjön. Nem gondolnám, hogy a faceliftnél máshogyan lenne....

hil Elküldve: 2012-03-16 06:39 Hifi beszerelése e46-ba

Bero írta:

Direkt keresgéltem ezt a témát,de nem találtam meg! Lehet béna vagyok?! Akkor mivel ronthatom el a beszerelést? Buktatók? Köszi


Szia! Nagyon röviden: van az eszköz (pl rádió, erősítő, stb), ami kap tápfeszültséget: egyik a +, másik a -, autónál általában a test. Ezek egyikének hiánya miatt az nem fog működni. Aztán ez a berendezés (pl rádó) össze van kötve erősítővel árnyékolt jel kábellal. Itt követik el a hibát azzal, hogy a kábel árnyékolását a rádió és az erősítő oldalon is bekötik, mert ugye mindkét készülék a testre is le van kötve. Igy alakul ki a földhurok!

hil Elküldve: 2012-03-15 21:39 BMW kulcsok

harmas írta:
Helioport írta: Nekem nincs külső záras megoldás az autómon. Egy esetleges akkumerülés esetén hogy nyitom ki az autót, ha mondjuk nem akarom beverni az üveget?

Illetve nekem csak két eredeti kulcsom van az autóhoz, szeretném pótolni a többit. Hová kell fordulni? Nem kell, hogy magyar legyen, csak hová?

És még egy (beleszerkesztek) kérdés: A kettő kulcs közül is az egyik nyit-zár-indít, a másik csak nyit-zár, indítás nuku. RHantos mester azt mondja, megoldja. Mi lehet a tréfa?


Van megoldás ablaktörés nélkül is
Privi megy.


Szia! Nem kell ezen titkolózni, hátha érdekel mást is, akinek le van dugózva a zárja: egy eldugott helyre van téve egy csatlakozó, ami pl az aksira van kötve. Lemerül az aksi, akkor ezen keresztül mintha bikáznád feszejt kell rá adni és nyílik a központi zár

hil Elküldve: 2012-03-15 21:34 Hifi beszerelése e46-ba

Bero írta:
jrtom írta: Szia!
Küszöbburkolatok mindenhol patentosak, csak meg kell rántani egy határozott mozdulattal(nem szívbajosoknak ajánlott). Általában a patent benne marad a küszöbben azt meg egy csípőfogóval vagy valami hasonlóval kilehet szedni és visszarakhatod a burkolatokba. A rádiótól is elvezetném a jobbos köszöb fele és a tápkábellel együtt vinnám hátra.

Bero írta: Sziasztok! Segítség kellene Erősítőt + mélynyomót szeretnék a kocsiba. Beszerelést nem tudom,hogy kéne megoldani! Nekem az aksim elől van. Ezt hátra kéne vezetni. A fejegységemből kijövő jelet pedig szintén hátra. ötletek kellenének Az aksi kábelt,gondolom jobb küszöb alatt kéne,a jelet pedig a középkonzol alatt. Hogy kell szétszedni ehhez a kocsit? A küszöböt pl stb.. A középkonzolt már szedtem szét,de ott alatta hogy kéne elvezetni? Mindenféle tanácsot megköszönnék Bero




De,ha együtt viszem akkor lehet hogy földhurok lesz :S Azt meg nem akarom Mennyire bonyolult a művelet? Küszöbig és utána hogy vigyem? Valami konkrét leírás Amúgy köszi a válaszod,akkor határozott leszek


Szia!
Attól nem lesz földhurok. Ezt a földhurok kérdést egyszer jó régen már részletesen megírtam

hil Elküldve: 2012-03-14 16:11 Valaki segítsen

BMW_0902 írta:


bbubbuka!

Nekem is a tömítés miatt volt olyan gethás a motorom + az olajfolt a kocsi alatt! A tömítés kb 17.000 Ft + az óradíj.

De kérdezem én is: hogyan cserélt hidrotőkét leszedés nélkül????

Sok sikert!


Sziasztok! Gondolom cserélte valóban a hidrotőkéket (én elhiszem, mert jó ember vagyok....), a szelepfedél tömítésre meg úgy gondolta, hogy nincs semmi baja.

hil Elküldve: 2012-03-14 16:05 Turbó vezérlése beáthat?

[quote="Szili"]

Ha ilyen marha okos vagy , akkor miért kérdezel? Nem fogod elhinni, de ausztriában is van BMW szerviz, még a hegyekben is, bár nem 5 km-enként. Tudnak hibatárolót olvasni, és kiderül mi a gond........
[/quot


Sziasztok! Ne bántsátok, külföldön volt, megmarhult az autója, ő pedig stressz helyzetben volt, ezért látott talán mindenkiben ellenséget.



hil Elküldve: 2012-03-14 16:03 Motorolaj

jokerface írta: Lehet volt már róla szó,de semmi kedvem most végignyálazni ennyi oldalt.
Szóval a hivatalos márkakereskedésben a BMW 5-30as longlife olaj literje 22,50€ és egy sima autó alkatrészekkel stb. foglalkozó cégnél ugyan ez a tipus nem egész 13€.
Miért ez a nagy árkülönbség? Ekkora haszonnal dolgoznak a BMW kereskedésben?
Vagy az olcsóbbik lehet nem is azt tartalmazza amit kellene?


Szia! Igen, ekkora haszonnal.

hil Elküldve: 2012-03-14 06:38 Motorolaj

jons írta:
valter320d írta: Leállitom várok kb 10-20 percet inditok és késön alszik el az olajlámpa 3-4 msp.Van e hozzá köze az olajnak????


Nincs köze az olajnak hozzá. Szar az érzékelő. Tipushiba.


Szia! Nem írta, hogy pirosan, vagy sárgán világít a lámpa. Ha sárgán, akkor úgy van, ahogy írtad, de ha piros, az már más

hil Elküldve: 2012-03-13 22:49 BMW kulcsok

Helioport írta:
hil írta:
Helioport írta:
hil írta:
zoliika írta:
A-ha ,de mik azok a kényelmi funkciók?Azt már tudom,hogy ablakok le-fel húz és még?


Szia! Mailban elküldtem a listát.



Nem e lehetne e, hogy ide is kiposztolnád e? Nagyon kíváncsi lettem a több funkcióra. Köszönöm.


Szia! Ha adsz egy mail címet, elküldöm! Ismerős voltál a Vectrás oldalról, de van itt más is onnan....



nevem és kukac és gmail.com. Köszönöm.


Szia! elküldve, benne a titkos menü is

hil Elküldve: 2012-03-13 22:44 Valaki segítsen

bbubbuka írta:

Értem köszi hát majd figyelem a nívó pálcát, igen az a gomb szerü izénél szivárog
Olajlámpa már csak akkor gyullad ki ha nagyon kevés van ?


Szia! Igen, az olajoskanna a műszerfalon, de sárga színnel! Ha piros, akkor azonnal állítsd le a motort. Azért a sárga jelzésére mérget nem ennék......

hil Elküldve: 2012-03-13 22:40 BMW kulcsok

Helioport írta:
hil írta:
zoliika írta:
A-ha ,de mik azok a kényelmi funkciók?Azt már tudom,hogy ablakok le-fel húz és még?


Szia! Mailban elküldtem a listát.



Nem e lehetne e, hogy ide is kiposztolnád e? Nagyon kíváncsi lettem a több funkcióra. Köszönöm.


Szia! Ha adsz egy mail címet, elküldöm! Ismerős voltál a Vectrás oldalról, de van itt más is onnan....

hil Elküldve: 2012-03-13 22:38 Valaki segítsen

bbubbuka írta:


Szelepfedél az az ugye, amely a olajbeöntő nyílás mellett középen?
Mert az a tömítő még nem lett cserélve, és ott ugye szabad szemmel is látom a pici szivárgást, akkor ez nem olyan nagy probléma ugye? Felesleges ennyire rástresszelnem..
Azt nem értem miért van az , hogy ha elkezdem hajtani és pörgetem 5e a motort, akkor érzem jobban a szagot, ha szép kényelmesen 2-3e alatt váltogatok akkor nuku..


Érteni amúgy biztos ért hozzá, mert nagyon jó szerelő és nem a béna computeren nevelkedett. Nem is Magyarországon dolgozik, egyedül ami kínos, hogy már nem merem minden szarért zargatni..



Szia! Majdnem jó! A szelepfedél az a bádog dobozszerű valami a motor tetején, amiből jön ki az a nyílás, ahol az olajat lehet beleönteni a motorba. Annak az alján van egy tömítés és úgy csatlakozik a hengerfejhez. Amit leírtál, az természetes, ho nagyobb fordulaton forog a motor, akkor nagyobb a kalimpa a szelepfedél alatt, és több olaj szivárog ki a rossz tömítés alól, ami rá a kipufogóra és onnan az olajszag. Baj nem lesz belőle, csak a bűz, meg fogyik az olaj, amire figyelni célszerű, meg mocskos a motor az olajtól és a beleült portól.

hil Elküldve: 2012-03-13 22:31 BMW kulcsok

zoliika írta:
A-ha ,de mik azok a kényelmi funkciók?Azt már tudom,hogy ablakok le-fel húz és még?


Szia! Mailban elküldtem a listát.

hil Elküldve: 2012-03-13 22:21 BMW kulcsok

zoliika írta:
YELLOW írta:
zoliika írta:
RePTaiL írta:
kukxy írta: Sziasztok! Véletlenül vettem észre, ha hosszan nyomom a kulcson a záró gombot felhúzza az ablakokat! én eddig erről nem tudtam gondoltam megosztom, ha valakit érdekel vagy esetleg nem tudott volna róla!


ha pedig hosszan a nyitás gombot akkor pedig leengedi az ablakokat

Most ez komoly:ijedEzt Én sem tudtam eddig...........


de csak akkor engedi le, meg húzza fel, ha a CKM-ben be van állítva. ha valaki nem kérte ezt a funkciót, akkor nem tudja, csak diag után beállítva.


Mi az a CKM?Ez nekem új...A BC gombot tudom mi az,de a CKM.....


Szia! Car/Key Memory.
Diaggal lehet programozni a saját igényeid szerint a rendelkezésre álló lehetőségekből a kényelmi funkciókat

hil Elküldve: 2012-03-13 22:18 Valaki segítsen

bbubbuka írta: Valaki otthon van olajszag témában?
1 hét után most hozták meg a kocsim, sokáig nem volt nagy az örömöm..
Több probléma is van, amit már inkább fel se merek tenni a rokon szerelőmnek
16 tőkéből 9 cserélve, szivó oldalon 1, kipuff. mind.
Motornál volt valami olajszivárgásom,mert ha meglett kergetve az autó mindig olajszag volt olyan amit még az utastérbe is érezni lehetett.
Szerelőm azt mondta, hogy ez valami alsó tömítés mert ráég a kipufogóra az olaj és azt érzem bent..Szelepfedélnél is szar a tömítés ott is szivárog ott még nem lett cserélve, de elvileg azt az utastérbe nem érezhetem !!
Na most ennek ellenére, hogy ki lett cserélve ez az alsó még mindig olajszag van.. :@@
Sőt ma miután megkergettem a lámpánál még olaj gőzt is lehetett látni
Most ez vagy még a régi olaj nem lett rendesen letakarítva vagy még mindig szar !!!
Ez mekkora probléma? Igazából engem nem zavar ez az egész, de ebből nem lehet semmi komoly baja?
Azt már meg se említem, hogy amíg szar volt 3db hidrotőke jobban ment az autó mint ahogy most húz.. Lehet csak beképzelem már, de szerintem lassabb lett..
1hónapja van meg az autó eddig 220-at költöttem rá, úgyhogy munkadíjat nem kell fizetnem.. De egyenlőre csak a bánat ért..
Pedig nagyon szeretem mert jó kis autó, de hihetetlen hogy folyamatosan költök rá és még mindig nem tökéletes.. Valaki valami ötlet ?


Szia!
Ne keseredj el! Ha a szelepfedél tömítés rossz, mert ezt írtad, akkor esélyes, hogy onnan csurog az olaj a kipufogóra és az bizony az utastérben is jól érezhető! Az olajteknőről ritkán jut fel oda. Tapasztalatból írom, mert nálam is ez volt. A rokoni, baráti szerelőkről sajna nincs jó véleményem, mégha ingyért dolgozik is, de nem is biztos, hogy ért hozzá, hiába a jó szándék. Ha elhibáz valamit (merthát emberek vagyunk) kellemetlen számonkérni rajta.