jrtom fórum hozzászólásai

jrtom Elküldve: 2012-03-29 21:37 Egyenetlen alapjárat

Mindenképpen diagnosztika kéne, de azoknál a motoroknál gyakran előfordul, hogy megnyúlik a vezérműlánc és azért világít a diag lámpa.

fujiko írta: sziasztok én most vettem egy 525xi-t es 700km utan gondok vannak vele alapjaraton furan megy a motor és vilagit a motor kontroll .nekem azt mondjak hogy valami magneses szelep rossz a hengerfejbe.tud valaki valami infot nekem mondani erröl köszönöm


jrtom Elküldve: 2012-03-29 21:31 Index relé

Szia!
Vedd ki az izzót a foglalatból és nézd meg az érintkezőjét, meg az izzófoglalatét is.
Megszokott égni.

czviklit írta: Sziasztok!

Nekem olyan problémám van e53asnál, hogy a bal hátsó index az folyamatosan halványan ég, még akkor is ha nincs rajra semmi világítás semmi gyújtás. (mintha közvetlen aksira lenne kötve)
és ha indexelek akkor néha normál ütemben villognak a bal oldali indexek, de a hátsó akkor erősebb fénnyel villog, de néha meg marad a folyamatos világítás a hátsó lámpánál és akkor a többi gyorsan villog.
Vki tud ilyen problémára orvosságot?

Előre is köszönöm
czviklit


jrtom Elküldve: 2012-03-27 20:44 Heeelp...!

Ez nem felszereltséglista. Ő arra gondolt milyen extrák meg milyen felszereltségek vannak a kocsiban, és azoknak vannak kódjai.

lalada írta: VIN kód alapján gk azonosítás
ezt nézd meg

Szabi46 írta: VIN kód alapján(vagy bármi más módon) le lehet kérni a gépjármű gyári felszereltségi listáját? Mert nekem nincs olyan listám sehol, bár nem sokat jelent de kíváncsi lennék rá, és szinte mindenkinek van a kocsihoz ilyen lista matricába a könyvön, vagy kinyomtatva A4-re




jrtom Elküldve: 2012-03-27 20:18 Heeelp...!

Nézd meg a lámpa csatlakozóját, mert tuti szétvan égve a test(barna)kábel csúszkája.

troooger írta: Sziasztok!
A kijelzőm azt mutatja, hogy kiégett egy égőm bal hátul. De ma megnéztem mindent és minden tökéletesen működik! Tudja valaki hogy mi lehet a visszajelzés oka?

(Világítás, féklámpa, ködlámpa, rendszámtábla világítás, csomagtér világítás átnézve )


jrtom Elküldve: 2012-03-27 20:13 Egyenetlen alapjárat

Szerintem meg a főtengely jeladó fele kéne nézelődni!

Tiba írta:
Robesz írta: Azt elfelejtettem írni, hogy meleg motornál alapjáraton áll le. Egy pár pillanatig tartja, majd puff leáll. Egyébként menet közben nincs vele probléma.


Szerintem vezérmű tengely jeladó lesz a hibás.


jrtom Elküldve: 2012-03-16 20:34 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel

A fekete 17-es az elég jófajta, tetszetős példány.

jrtom Elküldve: 2012-03-16 19:54 Business rádió kérdés

jrtom Elküldve: 2012-03-16 19:43 Business rádió kérdés

jrtom Elküldve: 2012-03-16 19:32 Business rádió kérdés

Én úgytudom, hogy azt nem lehet mobiltelóval összepárosítani. Az csak azért BT-os mert a kézibeszélővel úgy kapcsolódik. Ezekbe szoktak venni külön autós kártyát.
Az enyémbe is van gyári kihangosító, de nekem mobilos és amikor vettem akkor adtak hozzá egy nokia 6310i-t. De simán hozzápárosítottam a N8-at is.

Fantomlazac írta:
jrtom írta: Akkor neked fix telefon van a kocsidban, ami azt jelenti, hogy a BMW-s telefont tudod csak használni. Sim kártya hely is van a kézibeszélőnél igaz?


Igen igen. Külön sim kártya hely... De a szervízben váltig állítják,hogy összetudom hozni szinte bármilyen teloval


jrtom Elküldve: 2012-03-16 19:05 Izzítás vezérlõ

Ezért kérdeztem, mert alulról egyszerűbb.

b_imi írta:
jrtom írta: Fentről vagy alulról szedted ki?

b_imi írta: Ma mivel jó idő volt, lekaptam az izzítás vezérlőt. A szétszedés után a + (betáp) oldalon a 4 szál vezetékből 2 szakadt volt. Megcsináltam, de felvetődött bennem a gondolat: ugyan miért ilyen gyenge vezetékkel szerelik gyárilag. Talán ez is egy túláram védelem lehet...

Ui.: ritka szar helyre rakták a cuccot!




Csak alulról. Fentről nagyon sokat kéne bontani, hogy elérjed.


jrtom Elküldve: 2012-03-16 18:47 Izzítás vezérlõ

Fentről vagy alulról szedted ki?

b_imi írta: Ma mivel jó idő volt, lekaptam az izzítás vezérlőt. A szétszedés után a + (betáp) oldalon a 4 szál vezetékből 2 szakadt volt. Megcsináltam, de felvetődött bennem a gondolat: ugyan miért ilyen gyenge vezetékkel szerelik gyárilag. Talán ez is egy túláram védelem lehet...

Ui.: ritka szar helyre rakták a cuccot!


jrtom Elküldve: 2012-03-16 18:44 Business rádió kérdés

Akkor neked fix telefon van a kocsidban, ami azt jelenti, hogy a BMW-s telefont tudod csak használni. Sim kártya hely is van a kézibeszélőnél igaz?

jrtom Elküldve: 2012-03-15 20:47 légzsak_

Ülés mind a kettő baj.

jrtom Elküldve: 2012-03-15 20:45 Hifi beszerelése e46-ba

Általában ezek elég jól árnyékolt kábelek, de akkor vidd a bal oldalon az rca kábelt.
Elég egyszerű, felszeded a küszöbböket a hátsótámla mellett áthúzod és a csomiban is vagy.

jrtom Elküldve: 2012-03-15 20:41 légzsak_

A doboznak semmi baja, hanem az üléshuzat alatt van egy háló ami végülis egy kapcsoló ls az van megszakadva. A fűtésnél meg megkéne mérni a fűtőlapokat mert valamelyik ott is megszakadt vagy elégett.

Szabi46 írta:
jrtom írta: Szia!
99%, hogy a foglaltságjelző van megszakadva. E46-nál elég gyakran előfordul, elég neki egy jó kis beletérdelés és annyi. Az ülésfűtésnél se az alja se a támla nem melegszik? Valszeg az is megszakadt vagy elégett a fűtőszál.

Szabi46 írta: 328ci-be amit kinéztem magamnak világít a műszerfalon az anyósülés légzsák. Azt mondja a tulaj, hogy amikor megvette akkor néha elaludt. Lehet, hogy valami vezetékszakadása van, vagy van/volt már ilyen más E46-nál is? (A másik, hogy az ülésfűtés nem megy a vezetőoldalon )



akkor a dobozt kellene megütögetni, vagy szétszedni és átnézni? Egy ilyen doboz csere drága ha nagy a baj?
Az ülésfűtést pedig nem is engedi bekapcsolni, amikor bekapcsolnád éppen csak felvillan és el is alszik, nem kapcsol be.