Ez egy archivált weboldal! bővebben
kempelen fórum hozzászólásai

kempelen Elküldve: 2010-09-12 20:05 beszorult kazetta 16/9-es fejegység

MarcellHo írta: Szóval...
Most volt időm neki esni.
Diszléc lejött, kiszedtem 4 csavart, de az istennek nem jött ki bárhogy próbáltam.
Esetleg valami műszaki rajz?


Elsőként a középső szellőzőrostályt ki kell patintanod egy kicsit. Nem kell teljesen kiszedni, csak amennyire ezen a képen látszik:



Aztán a fejegység kijelzőjét le kell billentened.
Ennek az alsó részén vékony kis csavarhúzóval vagy lemezzel még be kell nyúlni és kipattintani azt a vékony kis fület,
amit itt látsz.










kempelen Elküldve: 2010-09-12 19:22 EZT MEG KELL HOGY NEZZETEK!

Robinson írta:
Hogy ez mindig előkerül Elég régi cucc, és azt hiszem biztosítós vírusreklám. Van vágó pityuval is


Látod a csecsemőnek minden vicc......

Én speciel még nem láttam, de még a vágópityus verziót sem.

kempelen Elküldve: 2010-09-12 19:09 Autóvásárlás

YELLOW írta:

ez egy német autó svájcból


Fúú bazz, ezt nem bogozom ki egyhamar.

kempelen Elküldve: 2010-09-12 19:04 Autóvásárlás

kleroo írta:

Na látod pont ezért írok. Így tapasztalatokat gyűjtök. és pont ezért kérdezősködtem,hogy ugyan mifán terem a chiptuning ha már van neki tapasztalata. És a bezsongásom miatt már el is képzeltem milyen jó lenne.
Szimplán tulajvéleményeket kértem,és tovább kérdezem őket.




Biztos vagyok benne, hogy Hil kollega csak jót akar neked! Ha tényleg erős autó kell, akkor létezik 325i, 328i vagy 330d és akkor nincs okod panaszra...

Más:

Most hogy így összejött a társulat ritka autók ügyében...
Annyi lesz már a ritka autó ezen a napon, hogy komolyan flusztrálni kezd az ügy. Megyek és a kardomba dőlök. Már csak azért is mondom, mert az én másik autóm 1992-es és még megvan. Most van benne 178 ezer kilométer és újkora óta itt van. Én balga meg azt hittem, hogy én eddig vigyáztam a másik autómra és tényleg ritka a keveset futott autó. Azonban ma rácsodálkozom arra amit eddig hittem.

(A hugom autója az idén 5 éves és eddig a kicsiny lábával 22 ezer kilométert tett bele, de már látom lesz itt konkurencia erősen ha valaha el kell adni.
Az idén tavasszal meg is vették volna, de nem igazán van értelme. Annyival többet nem adnak érte, hogy érdemes legyen kiszállnia belőle és átülni egy másik újba.)

Szóval tökig vagyunk a ritkaságokban.

Arról nem is beszélek, hogy én "kuki" meg 133K-val vettem a bmw-t és mint előbb írtam két és fél év alatt sikerült 19K-t beletekerni. Várhattam volna egy kicsit...

Lehet hogy itt a titok nyitja és annyi a ritka autó ebben az országban hogy tényleg erre bukik a magyar?
Komolyan kezditek bennem lerombolni azt amit eddig nagy nehezen felépítettem.

Még ma valaki beír egy ritkaságot és inni fogom a használtauto.hu minden sorát.
Könyörgöm valaki írjon egy ellenpéldát. Mondjuk hogy megvette, átverték, több van benne, satöbbi...

kempelen Elküldve: 2010-09-12 16:41 Autóvásárlás

YELLOW írta:

én 62 ezerrel vettem 2007 januárban, most 80 ezer körül van benne. a 2. tulaj kevesebb egy év alatt 22 ezret rakott bele, dolgoni is ezzel járt, ami napi 40-50 km. az első tulaja is magyar volt, amikor kint dolgozott akkor vette, hazajött vele egy párszor, aztán itthon használta egy kicsit. kb annyira mint én. az megint tény, hogy egy új autót kevés km-rel nem nagyon adnak el, én se tenném, hisz új korától én hazsnálom, tudom, hogyan, és ha már pénzt adtam érte és vigyázok rá, akkor miért adnám el? de sokan megszorulnak, vagy nem tudják tényleg kihasználni. én egyet tudok, amit kb 20 éve hallok, hogy autót ismerőstől a legjobb venni, akiről tudod, hogy használta.



Ez egy olasz autó volt, nemde Jelló'? Mintha egyszer említetted volna valamikor?

kempelen Elküldve: 2010-09-12 16:26 320d Motor

Chipcad777 írta:
Petike írta: Ha csattog, akkor szar a porlasztó, az enyém is ciripelt és csattogott gyorsításkor, kapott 4 új porlasztót és minden megoldódott, síri csend van gyorsításkor

petike


Már megoldódott. Szétszedtem a szívósort és a 2-es hengernél falsot szívott. Rosszul rakták össze múltkor a szerelők. Szépen összeraktam és megszűnt minden csattogás, ciripelés.


Mázlista.

kempelen Elküldve: 2010-09-12 16:25 EZT MEG KELL HOGY NEZZETEK!

YELLOW írta: a balfaxok


Kűggyed, kűggyed, kűggyed....... reccs.

(Azt hittem, csak annyi a poén, hogy bódiszilvi....de nem.)

kempelen Elküldve: 2010-09-12 16:18 Autóvásárlás

Hori írta:
Háát pedig az enyém az ilyen volt 2004ben megvette az öreg a szalonból,/igaz full fapad volt hajókormány fekete kilincs és díszléc stb stb/ és rá 3,5évre megvette az új 520d jét szintén a szalonbol mi meg elhoztuk a 3ast 73000km-rel, / mimeg tegnap átléptük vele a 250000.km-t
de sztem a felszereltség nem hazudik általában a jól felszerelt autók mindig többet futnak mint az alapok senki nem rendel azért fullos ülést meg nagynavit tv-vel stb stb hogy évente 5000km-t menjen vele


Azért ezt a saját példámon keresztül tudom cáfolni. Az elmúlt két és fél évben nem egészen húszezret mentem az autóval, mégis vettem bele nagy navit, új kormányt és még egy rakat vackot, amire valóban nincs szükség ha annyit ülök az autóban, hogy nem minden nap látom és tudom kihasználni ezeket.
Ez a felszereltség téma embere válogatja szerintem. Nekem mindenképpen kellett az ülésfűtés, pedig ha azt nézem mennyit megyek vele és egy évben hányszor kell bekapcsolni, akkor teljességgel felesleges.

Van aki kifogja a csodaautót, nekem 133 ezer volt benne, most 152 van, ennyit jártam vele. Ez még talán normálisnak is tekinthető, de még mindig azt mondom, hogy nagyon ritka az olyan, mint Szemy és Hori autója...

kempelen Elküldve: 2010-09-12 05:58 Autóvásárlás

Szemy írta:
lepke írta: Helo
Ne az OFF kocsikat vedd figyelembe
Aki megvásárol 15-20 millióért egy BMW-t azért teszi mert HASZNÁLJA és szüksége van a munkájához
NEM csak hétvégi kocsikázáshoz kell neki
üdv zoli


Igazan nem a vita kedveert, de en azert tudok egy-ket ellenpeldat neked mondani. Veszem a csoportvezetömet, aki a 2006-os 325i BMW-jet most cserelte le egy X1-re. A 4 ev alatt megtett kemeny 43000km-t a geppel, pedig minden nap azzan jött dolgozni. Aztan itt van a szomszedom 320d-je, amivel az elmult evben sajat bevallasa szerint megtett erös 6000km-t összesen. Ha a sajat automat nezem meg, 5 evesen volt benne 49000km, mivel 3. auto volt az 1. tulajdonos csaladjaban, a babysitter furikazta a gyerköcöket vele ide-oda. Szoval azert vannak keveset futott premium kategorias nemet autok is.

Barati üdvözlettel,
Szemy



Semmi gond nincs ezzel. Csak ezek igen nehezen fognak ide magyarországra kerülni, mert már odakint meglesz az új német gazdája és talán nem azért mert ott leosztják a vezetők egymás családtagjának, hanem mert amúgy is már megvan egyrészt a borsosabb ára (amivel a magyar nepper legfeljebb akkor foglalkozik ha magának vagy kifejezetten megrendelésre hoz autót) másrészt azért gazdára talál az odakint is egy szűk ismerettségi körön belül is.
Azért nem jellemző odakint sem hogy a babysitternek veszünk harmadik autónak prémium kategóriát újonnan, hogy aztán 5 évig használhassa 49 ezerrel...

Kivételek mindig lesznek, azaz ellenpéldák. Tiszteletben is tartom mindezt, csak kicsit furcsa ha ezek a kivételek szinte minden oldalon előfordulnak például a használtauto.hu-n.





kempelen Elküldve: 2010-09-12 05:49 Autóvásárlás

lepke írta:
Helo
Ne az OFF kocsikat vedd figyelembe
Aki megvásárol 15-20 millióért egy BMW-t azért teszi mert HASZNÁLJA és szüksége van a munkájához
NEM csak hétvégi kocsikázáshoz kell neki
üdv zoli



Talán igaz. Azért a bmw-ket odakint sem csapkoják ingyen az emberekhez és kint is áruk van újonnan akárhogyan is nézzük. Akik vadiújan megveszik azért veszik, hogy járjanak velük. Természetesen előfordulhat hogy egy nyugdíjas vesz egyet és évente jár vele öt-tíz-tizenötezer kilométert, de arra igen kicsi az esély, hogy ezt három-négy évesen elakarja adni.

kempelen Elküldve: 2010-09-11 21:00 Autóvásárlás

lepke írta:
kempelen írta:
BarG írta:
kempelen írta: Khhmmm.. Nekem csak ezt tűnt fel:

" Az autó nem összekeverendő a külföldről behozott, bizonytalan eredetű és futásteljesítményű autókkal."

A külföldről behozott autók eredete és futásteljesítménye minden esetben biztos. Amit kint eladnak annak az állapota és futásteljesítménye minden esetben ismert.
Hogy e két dolog bizonytalanná válik és a futásteljesítmény nem ismert, csak és kizárólag a magyarországi kereskedők nagy részének köszönhető. Az autó nem kint válik bizonytalan eredetüvé és nem ismert futásteljesítményüvé, hanem itthon. kinek is köszönhetjük mindezt?
Így a hirdető saját szakmájáról állított ki bizonyítványt.

Ennek egyenes következménye, hogy ami itthon forgalomba kerül annak az eredete és futásteljesítménye kétes.
A többit mindenki kitalálja magától...






Hadd kötekedjek kicsit: amióta némethonban vannak török-jugo(szerb)-magyar-lengyel autókereskedők, azóta bizony ott is terjed a keleti mentalitás - az óratekergetés és egyéb sunyiságok, főleg, ha külföldre viszik a gépet és kisebb a számonkérés esélye.

Mo-on meg - ahogy a Winkler is írta nemrég egy Indexes irományában - NINCS 200 000 km futásteljesítményű BMW az eladósorban lévők között - vagy ha van, az eladhatatlan, lehet elgondolkodni, hogy miért.




Kötekedni azt lehet kéremszépen.

Ahogy az utolsó mondatokban is írod - és Winkler is említette nincs 200 ezer felett autó, mert eladhatatlan - nagyjából azt igazolja, hogy a magyar inkább átvereti magát, csak hogy a lelke nyugodt legyen, milyen fasza üzletet csinált.

Az első lélektani határ: 100 ezer felett (e felett minden autó potenciális bontószökevény)
A második lélektani határ: 200 ezer felett (ki sem mondom hogy nincs élet itt már)

Helo
Az írásod utolsó mondata egy kicsit MERÉSZ
üdv zoli



Hello,
El kell olvasni az előzményeket is.
Nem én gondolom így, hanem sokan akik autót akarnak venni és húzzák a szájukat ha meglátnak egy olyan autót amiben 100 ezer felett van a mutató. Ha olyat látnak amiben 200 felett van, sírva menekülnek...

kempelen Elküldve: 2010-09-11 20:28 Autóvásárlás

BarG írta:
kempelen írta: Khhmmm.. Nekem csak ezt tűnt fel:

" Az autó nem összekeverendő a külföldről behozott, bizonytalan eredetű és futásteljesítményű autókkal."

A külföldről behozott autók eredete és futásteljesítménye minden esetben biztos. Amit kint eladnak annak az állapota és futásteljesítménye minden esetben ismert.
Hogy e két dolog bizonytalanná válik és a futásteljesítmény nem ismert, csak és kizárólag a magyarországi kereskedők nagy részének köszönhető. Az autó nem kint válik bizonytalan eredetüvé és nem ismert futásteljesítményüvé, hanem itthon. kinek is köszönhetjük mindezt?
Így a hirdető saját szakmájáról állított ki bizonyítványt.

Ennek egyenes következménye, hogy ami itthon forgalomba kerül annak az eredete és futásteljesítménye kétes.
A többit mindenki kitalálja magától...






Hadd kötekedjek kicsit: amióta némethonban vannak török-jugo(szerb)-magyar-lengyel autókereskedők, azóta bizony ott is terjed a keleti mentalitás - az óratekergetés és egyéb sunyiságok, főleg, ha külföldre viszik a gépet és kisebb a számonkérés esélye.

Mo-on meg - ahogy a Winkler is írta nemrég egy Indexes irományában - NINCS 200 000 km futásteljesítményű BMW az eladósorban lévők között - vagy ha van, az eladhatatlan, lehet elgondolkodni, hogy miért.




Kötekedni azt lehet kéremszépen.

Ahogy az utolsó mondatokban is írod - és Winkler is említette nincs 200 ezer felett autó, mert eladhatatlan - nagyjából azt igazolja, hogy a magyar inkább átvereti magát, csak hogy a lelke nyugodt legyen, milyen fasza üzletet csinált.

Az első lélektani határ: 100 ezer felett (e felett minden autó potenciális bontószökevény)
A második lélektani határ: 200 ezer felett (ki sem mondom hogy nincs élet itt már)

kempelen Elküldve: 2010-09-11 17:49 Autóvásárlás

Csoki írta: Annyi ha németből vesszük meg akkor azon is gondolkodtunk h nem iratjuk átt mivel fater német cégnél dolgozik hanem ott fizetjük csak ez is nagy kérdés h megéri e...


Azt hogy jobban jártok-e a kinti papírral, rendszámmal, ezt nektek jobban kell tudni, mint nekünk...

kempelen Elküldve: 2010-09-11 17:47 Autóvásárlás

Csoki írta: mert mindenki mondja h úú BMW van valami baja 100 ezreket rá költeni....


Húú ez komoly érv!

Ha bedöglik egy másik márka, arra mennyit kell költeni? Két garast?

kempelen Elküldve: 2010-09-11 17:44 Autóvásárlás

Csoki írta: ÉS az ilyen idős kocsiknál mien műszaki hiba szokott előfordulni? meg orvoslása sokba kerül? mert mindenki mondja h úú BMW van valami baja 100 ezreket rá költeni....
Igazából amúgy inkább németben vennék kocsit mert ott nagyobb a választék ahogy így böngészem a német oldalakat, csak azért linkeltem ezt a használtautósat h megmutassam h ez a tipus érdekel és h a fenttartás mennyibe kerül,és h érdemes e ilyet venni...


Akinek nincs német lehetősége, annak meg kell elégednie a hazai kínálattal. Ezt sajnos el kell fogadni.

Ha van lehetőséged szétnézni a német piacon, akkor inkább nézz szét odakint. óriási piac és a lehetőségek is nagyobbak.