Ez egy archivált weboldal! bővebben
kleroo fórum hozzászólásai

kleroo Elküldve: 2011-06-28 20:17 Autóvásárlás

Szép estét!
Korábban már írtam a kérdést,de nem jött rá válasz:
Fontos lenne beárazni,mert napirendre került a dolog,és már nem spekuláció.És mivel baráti alapon menne,ezért nem akarjuk lehúzni egymást. És a hahun elég cifra gépek vannak,nomeg fene se tudja hogy 1.2misiért mit kap az ember,mégha ugynaz a tipus/motor is.
Kérlek segítsetek :
Az alábbi bmw sacc/kb értéke érdekelne:
2000-es (HNT-xxx rendszám)
320D 100kw
sötétké kmetál
150e km
kisbalesetes(bal elejének nekirohantak jobbkéz miat... Erősen sérült az autó,de azért nem vészes,szépen helyrehozták,nem eszi a gumit,ect)
jópár helyen be van nyomva a kasztni(motorháztetőn kicsit,tetőn a szélvédő fölött eléggé.
Többnyire garázsban lakott
jobb hátsó sárvédő ív idén elkezdett rozsdálni.
apróbb karcok mindenfelé
első embléma lekopott(magától :O )
Beltérben apróbb kopások,egyik szék háttámlája kiszakítva.
Motorhoz még nem volt nyúlva.
Városi rohangálásra volt használva,pincegarázsból,így hidegmotor elég hamar kapta a nagy gázt...
futómű még nem zörög,pedig írtószar utakon kell szegénynek mennie.A 3.ker legszarabb szakaszain. Nem is értem,hogy nem kellett eddig még nagygenerál.
(1., magyar, női tulaj. Tehát gondos,szerette,de azért 10év alatt meglátszik rajta,hogy nem egy autóbuzi férfii volt a tulaj )
Ja ,és masszív lószag uralkodik benne,mert lovardába járós kocsi nagyrészt

Mennyit érne reális áron ez a kocsi?
(digitklíma;legalapabb,de alufelni 15col;bézs kárpit)

kleroo Elküldve: 2011-06-25 13:40 320d Motor

A rokon/ismerős 320d-je is fura dolgokat produkált már.
Egyszer vagy 3-4x kellett a hűtővizet utántöltenie(közel üresről->tele) nagyon kis idő alatt. Szinte itta a vizet,mint egy ember
Aztán egyszercsak abbahagyta,és azóta se csinálta.(sehol nem folyt el láthatóan)
Mi lehet(ett) ez?
Ha jól rémlik,még tél volt.

kleroo Elküldve: 2011-05-30 08:16 Autóvásárlás

Sziasztok!
Korábban már garázdálkodtam itt a sok-sok kérdésemmel.
Egy Bmw e46-ra válthatnék egy offos Focusról.Úgy néz ki mostanság fog realizálódni a dolog.Így tájékozódnék az árakról. Az én Focusom olyan 1.2-t ér piaci áron.
Az alábbi bmw sacc/kb értéke érdekelne:
2000 eleji
320D 100kw
sötétkékmetál
140e km
kisbalesetes(bal elejének nekirohantak jobbkéz miat... Erősen sérült az autó,de azért nem vészes,szépen helyrehozták,nem eszi a gumit,ect)
jópár helyen be van nyomva a kasztni(motorháztetőn kicsit,tetőn a szélvédő fölött eléggé.
Többnyire garázsban lakott
jobb hátsó sárvédő ív idén elkezdett rozsdálni.
apróbb karcok mindenfelé
első embléma lekopott(magától :O )
Beltérben apróbb kopások,egyik szék háttámlája megszakítva.
Motorhoz még nem volt nyúlva.
Városi rohangálásra volt használva,pincegarázsból,így hidegmotor elég hamar kapta a nagy gázt...
futómű még nem zörög,pedig írtószar utakon kell szegénynek mennie.A 3.ker legszarabb szakaszain. Nem is értem,hogy nem kellett eddig még nagygenerál.
(1., magyar, női tulaj. Tehát gondos,szerette,de azért 10év alatt meglátszik rajta,hogy nem egy autóbuzi férfii volt )
Ja ,és masszív lószag uralkodik benne,mert lovardába járós kocsi nagyrészt

Mennyit érne reális áron ez a kocsi?
(digitklíma;legalapabb,de alufelni;bézs kárpit)

kleroo Elküldve: 2011-02-18 18:40 Valaki segítsen

Sziasztok!
Nem kaptam választ egy elhagyottabb topikban.
Eléggé láma,alap kérdés,de kedveskedni szeretnék az ismerősömnek,és ki akarom cserélni a kiégett féklámpáját és a rendszámtábla világítást.
Mit és hol kell vennem?
Tudom,hogy izzót Ilyen választ nem várok.
De mifélét,és hol(gondolom márkaszervízben "ocsó" )

2000es e46 320d jobb hátsó féklámpa

kleroo Elküldve: 2011-02-17 16:14 izzók / izzókészlet

Sziasztok
2000es e46 320d-ben kiment 2 izzó is. Jobb hátsó féklámpa,valamint az egyik rendszámvilágítás. Miféle izzó köll bele?

kleroo Elküldve: 2010-09-14 21:22 Autóvásárlás

Robinson írta:
atidesign írta:
kleroo írta:
Robinson írta:
kleroo írta:
----


Na, tesztelve, csak miattad

Budapest - Nei Pori = 6,1 elvileg, most nem számoltam utána, ami viszont jól hangzik: 1 tankkal jöttem le! Nem egy tankkal, hanem egy 320d-vel, de egy üzemanyagtartálynyi gázolajjal 1100km és még írt 120-at


WOW!
Milyen terep volt? sok város volt benne?
Dúrva ez a hatótáv


Az enyém is 320d és 4,7 - 5,5 az átlagfogyasztás! Persze ez csak a manuális váltó.
Ez a BMW egyik legjobb és legtakarékosabb motorja, csak ki kell fogni a jó állapotút.


Én még sose mentem ennyi egy autóval sem egy tankkal, szóval nekem nangy szó nagyon
Az idegesít kicsit, hogy 999 után átfordul a kijelző, mert csak 3 karakteres, és így nem mutat olyan jól

kleroo: főleg pálya, de a szerbeknél nagyon sokat kellett lassítani gyorsítani, mert minden fánál dolgoznak, és 80-60-40es táblák vannak. Macedónoknál is elég sok a szar út, ahol lassan kell menni.

hozzátenném, szar a légtömegmérőm, ami a szakik szerint ront a fogyasztáson


Igen, 2hónapja énis megcsodáltam a szerb és macedón utak minőségét. Hát ott az autópályán is nehéz megmondani hogy melyik az originál út,és melyik a foltozás rajta
És ezekért még baromi sokszor és sokat kell fizetni.A főutak meg elég veszélyesek... Hazatérve magyarországra,szinte Németben éreztem magam

Ati! ezt jó hallani.
Elkezdek pénzt gyűjteni,és majd meglátjuk-e összejön a csere,de az már tuti hogy csak a pénzen múlhat
remélem csatlakozhatok majd a BMW ownerekhez(de egyébként megjegyezném,hogy a focus egy baromijó autó. az egyetlen egy baja csak az hogy nem BMW )

kleroo Elküldve: 2010-09-14 20:29 Autóvásárlás

[quote="Robinson"]
Robinson írta:
kleroo írta:
----


Na, tesztelve, csak miattad

Budapest - Nei Pori = 6,1 elvileg, most nem számoltam utána, ami viszont jól hangzik: 1 tankkal jöttem le! Nem egy tankkal, hanem egy 320d-vel, de egy üzemanyagtartálynyi gázolajjal 1100km és még írt 120-at


WOW!
Milyen terep volt? sok város volt benne?
Dúrva ez a hatótáv

kleroo Elküldve: 2010-09-12 21:57 Autóvásárlás

hil írta:
Robinson írta:


Mikor én kerestem 20d-t, nekem is volt olyan, hogy felhívtam a palit, mondtam neki, nem akarok feleslegesen lemenni, mondja meg, ha van valami baja a kocsinak. Természetesen az volt a válasz, hogy kifogástalan! Leutaztam 200+ km, megnéztem. Hogy úgy fütyült a turbó, hogy azt hittem jönnek a rendőrök, azt mondta "hallod milyen szépen fütyül a turbó" Az ülések totál kiülve, sofőr kárpit oldala felhasadva, hátsó fólia félig lógott, szélvédő még csak nem is gyári volt, csomagtartón egy lyuk, mintha rálőttek volna, első futó kopogott. Mást nem vettem észre, de gondolhatod mennyire örültem a palinak...


Nekem is volt szerencsém elmenni messzire egy újszerű 320 megvásárlásának reményében Potyára, az autó hulladék volt, annak idején tettem fel képeket róla, meg adtam fel az autoexpressen ellenhirdetést. Ugyanis telefonon többször mindent megbeszéltünk, aztán egy rom fogadott és még a falubeliekkel meg is akart veretni, mert volt pofám szóvátenni a "minimális" eltéréseket a hirdetéséhez, elmondásához képest.
De a kereskedők valóban ....hmm kerülendők.


Nekem is csak negatív tapasztalatom van. 1,5évig vadásztam kocsit
egyetlen őszínte kereskedőt sem ismertem meg...
Pedig szinte mindegyik nagyon őszínte és barátságos,szinte bármit megvennél tőle. aztán rájössz a kamukra....és a végén már rühes kutyaként kezel(néd) őket,hisz 2arcú kis szemetek.
Autót csakis ismerőstől....vagy ha nem,akkor várni-várni várni, és azonnal lépni amint egy szép példány feltűnik. ez nálam bevállt

A 320d-nek milyen gázpedálja van? elektromos vagy bowdenes? Ezt a tempomat miatt kérdezem,hogy utólag csak 1-2 apróság kell,vagy komolyabb berendezés.

kleroo Elküldve: 2010-09-12 19:38 Autóvásárlás

[quote="kempelen"]
kleroo írta:
....
Könyörgöm valaki írjon egy ellenpéldát. Mondjuk hogy megvette, átverték, több van benne, satöbbi...

Én anno nézegettem civicet.
Hírdetés: 2002es magyor forgalomba helyezés.
1. tulaj(orvos)
55e futás
tökéletes állapot.

Valóság:svájci import,100% hogy tekert óra, totálkáros,javíthatalan futómú torzulás.
Én ajánlom mindenkinek a márkaszervízekbeni átnézetést

A focusom az ellenpélda.
2003as közel full extrás, tip-top állapot, 1.,tényleg orvos tulaj, 61e km remek ár.

Nem kell feltétlen erős autó. ez a BMW adott. remek választás. csak tájékozódom a benne rejlő lehetőségek kapcsán

kleroo Elküldve: 2010-09-12 18:36 Autóvásárlás

hil írta:
kleroo írta:

Én nem látok problémát. Egyszerűen csak kíváncsi vagyok(no meg izgatott)
és használom a fórumot.
Inkább most derüljön ki valami ami nekem problémás,mint utána.....
És szerintem erre van egy klub/fórum/portál,hogy segítsük a másikat.....


A problémák szerintem ott kezdődnek, hogy a 135 Le motorból már 170Le-n gondolkozol. Erről már más topikokban szinte vérre menő viták alakultak, most ezt nem akarnám. Én chip ellenes vagyok!!! A legjobb tuning a nagyobb motor. Ha nem ezt az utat választod, ráadásul kókler mesterrel dolgoztatsz (mert olcsóbb esetleg), akkor ne csodálkozz a következményeken, és ezért nem a BMW szar! A chip tuningból adódik sokszor: gyorsításkor füstfelhő, széteső kuplung,kettős tömegű lendkerék, szétszakadt Hardy, turbóhiba, átégett dugattyú, leszakadt hajtókar, stb.
Mondom, nem vitát akarok kezdeményezni, mert vannak megrögzött chip pártiak, Ők a maguk igazát mondják és vannak az ellenzők, na azok is, de józan ésszel gondolkozni ezen... az nem árt és nem is kerül semmibe!
Tudomásul kell venni (valahol már olvastam ezt mástól) ez egy prémium márka, és nem kimondottan az olcsóságáról híres, de nem annyira gáz az alkatrész beszerzés normális áron, igaz nem feltétlen BMW márkajelzéssel. (mert pl a BMW nem gyárt: akksit, gátlókat, szilenteket, lengőkarokat, gyertyákat, szűrőket és még sorolhatnám oldalakon keresztűl.

A lényeg: el kell döntened mit akarsz, mennyi pénzt szánsz rá, aztán olyat kell venni, ami ezeknek a paramétereknek megfelel.
Való igaz, hogy ritkán van olyan, hogy valaki azért tart autót, hogy ne használja, de van ilyen. Saját példámat írom: Vettem 1990-ben egy Vectrát (mert külföldön dolgoztam és nem kellett vámot, ÁFÁt fizetnem, az autót saját megrendelésre nekem gyártották. Aztán 10 évesen eladtam 50 000Km-el, pedig imádtam az autót. Szóval van ilyen, de ritka.









Na látod pont ezért írok. Így tapasztalatokat gyűjtök. és pont ezért kérdezősködtem,hogy ugyan mifán terem a chiptuning ha már van neki tapasztalata. És a bezsongásom miatt már el is képzeltem milyen jó lenne.
Szimplán tulajvéleményeket kértem,és tovább kérdezem őket.


kleroo Elküldve: 2010-09-12 18:06 Autóvásárlás

hil írta:
kleroo írta:



Gyorsulás inkább 9sec, 400m-en 15,9et megy,
....


Maradj inkább a Focus mellett (ha már most ennyi a problémád) Bocsánat!





Én nem látok problémát. Egyszerűen csak kíváncsi vagyok(no meg izgatott)
és használom a fórumot.
Inkább most derüljön ki valami ami nekem problémás,mint utána.....
És szerintem erre van egy klub/fórum/portál,hogy segítsük a másikat.....

kleroo Elküldve: 2010-09-12 13:26 Autóvásárlás

Hori írta:
kleroo írta:
Robinson írta:
kleroo írta:
Pont most nézegettem a carstylingos profilod
Nem igazán kell meggyőzni,inkább elrettenteni ......




Bocs, kifelejtettem, hogy az ékszíjtárcsám is elgyengült nemrég, az 45 ezredes volt. .......


Értem.....






Gyorsulás inkább 9sec, 400m-en 15,9et megy,
fogyasztás az folyamatos 90-100között semmi előzgetéssel levihető kicsivel 5 alá, hosszútávon 18"os kerékkel pl fehérvár- monte carlo oda vissza pályán klímával 5,7.
télen város reggel 4km este4km az 9l


Ez gondolom a 150 lovas 320d nem?
Az én kiszemeltem a 136 lovas. ami gyári értékek szerint 9.9->10sec
A 150 gyári értéke 8.8->9sec
gondoltam akkor 170 lóval akár a 8 is elérhető (15ös gyári alufelnin,ami egy katalógus szerint csak 5,5kg)
Persze tudom hogy nem erre való a kocsi.Az elős tapasztalatom vele,az hogy 5en vagyunk benne,elég sok csomaggal. Ennek ellenére ugyanúhy húz,és játékos könnyedséggel veszi a nehezebbnél nehezebb kanyarokat. na ez a nyomaték hiányzik az én kis fikuszomból,ami üresen kb jobban is megy. de 5ember+csomaggal az autópálya már nem az ő terep
Szóval: tudom hogy egy BMW nem városi faxkodásra van. arra ott vannak a tunyig swiftek meg civicek. A bmw-t autózásra tervezték.

De azért kíváncsi vagyok



Egyébként szerintetek mennyi érte a reális?
Pontos felszereltséget nem tudok,de inkább kevesebb extra van benne mint több.
Nemrég linkeltem egy tagot,akinek nagyon hasonló autója van.
120-130 ezer van benne,garázsban tartott. alapjában kímélve volt,de csak egy átlag használati cikként volt használva így azért vannak rajta kopások horpadások,szakadások itt-ott, de nem vészes.ja és 2000res évjárat.

kleroo Elküldve: 2010-09-12 13:05 Autóvásárlás

Robinson írta:
kleroo írta:
Pont most nézegettem a carstylingos profilod
Nem igazán kell meggyőzni,inkább elrettenteni ......




Bocs, kifelejtettem, hogy az ékszíjtárcsám is elgyengült nemrég, az 45 ezredes volt. Ugyan a turbómat is lecseréltem, de nem volt még megdögölve, csak zavart, hogy fütyül (és elvileg százalékosan nem adott le akkora teljesítményt, amekkorát kellett volna).

A kötelező az mint írtam, az olajcsere ugye mindenképpen kell, a hozzá tartozó szűrőkkel együtt kijön 21-ből. (1 hete cseréltem)
Ha cserélni kell fékeket, akkor az kicsit vastagabb történet. A tárcsák ~12-től a csillagos égig, betétek 10-től szintén a csillagos égig (4-esével értendő )

Másról én nem tudok, ami kötelező lenne. Erről inkább más írjon, rám is rám férne a tudás

Chip: nekem kevesebb fogyasztás, kevesebb füst, komoly lépési különbség a tapasztalatom. Határozottan. Viszont ATC előtt chipelte más is, akkor szar lett. Nem ment jobban, viszont komolyabban füstölt és csúszott a kuplung, ATC-vel nem.

A váltót én nem tudom, az enyémben valszeg majd olajcsere esedékes, van, hogy kicsit akadgat, de nem bosszantóan
Most, hogy kérdezed ezt a váltó dolgot, 320d-nél még gyakori a diffiszilent szakadása, ilyenkor puffog hátul váltáskor. Ennek az orvoslása is megvan egy 20e-ből.


Értem. Köszönöm. Nem tűnik eddig olyan vészesnek.
De a kötelezőt én a biztosításra meg az adóra értettem
Ez lenne még nekem fontos,hogy az hogy "van" a kocsi,ne kerüljön sokkal többe mint a mostani fikuszom.

Jó hallani a mociról ezeket gyorsulásban hol lehet? 8sec körül?
Átlag fogyi?(a 320d amit megvehetnék,az rég nem volt nullázva és 6,7-et mutat. rövid távokon használva,állandó hidegindítással,80%városban)



kleroo Elküldve: 2010-09-12 00:07 Autóvásárlás

Robinson írta:
kleroo írta: Sziasztok!
Jelenleg egy Ford Focus Ghia 1.8 mk1 tulaja vagyok....

Egyébként kinézetre(szín,beltér, nagyon hasonlít az ő autójára,ahogy így nézegettem a galériát: gampetibor


Nekem pont 2000-es évjáratú szekerem van, igaz, digitklíma nélkül, de 250e km-el, ebből én raktam bele 60e körül Eddig egy nagy bajom volt vele, az autólag beszerelt idnításgátló beszart, és leállt a kocsi a kereszteződésben. Ki lett dobva, azóta semmi gond Jabocs, a generátorom is elért a végéhez, az 60e-be fájt. Úgy gondolom, egy 10 éves autónak ennyit meg lehet adni negyedmillió km után

Ami nagy kiadás lehet, az a turbó ha elszáll. Garett turbó 180e forint, ha nincs rajta a BMW embléma (amúgy 300e fölött ) Nekem gyakorlatilag csak olajcsere, és tavaly cseréltem első fékbetéteket

Tartalék: nekem 168 lovat hoztak ki belőle, írás itt

Lassan cserés lesz a futómű, de hozzá tartozik, hogy én 19" kerekekkel gurulok pesten. Az nem éppen takarékos üzemmód Viszont az alkatrészek nem drágábbak mint pl. a fordnál, ebben 100%-ig biztos lehetsz! Ez csak népbutítás.

Kötelező pl. az olajcsere, 15e km-enként javallot. Nekem most 21e forintomba volt a művelet. 5,5l olajjal.

Porlasztók miatt nem kell félni, jóval olcsóbb mint a 150 lovas tesóknál

Ezen felül csak a szépítgetésre költöttem, másra nem. Sajnos többet nem tudok írni, mert koppkoppkopp problémamentes a kocsi Remélem meggyőző


Pont most nézegettem a carstylingos profilod
Nem igazán kell meggyőzni,inkább elrettenteni .
Kisgyerekkorom óta fanatikus BMW-buzi vagyok(nem a "vak" fajtából,hanem abból a fajtából aki belebuzul a jóba )
9éves voltam amikor ez a típus megjelent,és azóta is ez a kocsi/forma számomra az etalon autó.Semmi más nem tetszik jobban azóta sem .
Csak első kocsinál a fenntartás a lényeg. És ez a focus bmw-s géneket hord az olcsóbb szegmensben
Ha nem indiszkrét,akkor mennyibe kerülnek rá a kötelező fenntartási díjak? Jöhet PM-ben is ha úgy jó.
Ez a chip személyes tapasztalatod szerint hogyan viselkedik? (a fogyasztás javul kis tempónál? nem kormol? És a plusz teljesítmény megéri? vagy a 136 is bőven tökéletes. (
Értem én ezt úgy hogy pl focusnál. az 1.4es 75lovasnál 3mp-el megy jobbat százra a 100lovas,de a115lovas már csak 7tizeddel gyorsabb a 100lovasnál....)
esetleg priviben még szívesen várnék még bővebb írást. nagyon hálás lennék érte.
vagy ide is. ahogy érzed.

szerk: a váltója mennyire finom/pontos? a dízel bömösökről ilyen tapasztalatom nincs.
valamint a chipelés nem teszi ki túl nagy +igénybevételnek a váltó+kuplung berendezést?






kleroo Elküldve: 2010-09-11 21:57 Autóvásárlás

Sziasztok!
Jelenleg egy Ford Focus Ghia 1.8 mk1 tulaja vagyok.
És lehetőségem lesz áttérni egy Bmw 320d (136lovas) E46-ra.
Röviden: egy nagyon közeli ismerősöm X6ra cseréli a mostani kis e46-t.
Ő vette itt magyarországon,2000nyarán 120ezer km van benne kb.
Állapota szép,nem túl fullos,de van benne jópár extra(sportosabb féle kormány,digit klíma)
De hátul pl nincs elektromos ablak,meg ilyen apró hiányosságok.
És nem kéne sokat ráfizetnem. szerintem

2 dolog rettent el.
1.
Nem tudom mennyibe kerülne fenntartani(az ismerősőm kicsit turpiskodik,így az nem mérce...)
2.
nem tudom mire számítsak szervizelést nézve. Eddig nem volt vele semmi baj, garázsban lakik,és egy sportosan,ügyesen vezető hölgy hajtja

Mert fontos lenne hogy ne kerüljön nagyon többe mint a focusom.

Mennyire problémás/drága utólag felspécizni? (gyári tempomat, hátsó el.ablakemelők pl)

A motorjában van még esetleges tartalék?(teljesítmény növelése)
Ilyen kocsival rendelkező tulaj bőlére engedett írását várom(szépen kérem )

Itt az oldalon vannak módosításokkal,cserékkel kapcsolatos cikkek?(fordfocuson rengeteg van,ezért kérdezem )

röviden: mire számítsak egy igényes kezekben lévő 120ezret futott 320d-től?
(azt leszámítva hogy még a focusomnál is brutálabb útfekvése van)
És mennyibe kerülnek rá a kötelező dolgok.


Egyébként kinézetre(szín,beltér, nagyon hasonlít az ő autójára,ahogy így nézegettem a galériát: gampetibor