Ez egy archivált weboldal! bővebben
krissz fórum hozzászólásai

krissz Elküldve: 2015-01-07 00:55 E46 karosszéria, lámpák, indexek

pot írta: Sziasztok lehet ,hogy nem a témával kapcsolatos lenne egy olyan kérdésem ,hogy a nem faceliftes e-46 kombi csomagtartó ajtó , jó a faceliftes autóra????Válaszokat előre is köszi..


Jó, a pótféklámpa viszont nem áttetsző lesz, hanem piros.

krissz Elküldve: 2015-01-03 18:34 Fékjavítás

Le tudom úgy szedni valahogy a féknyerget, hogy nem kell leeresztenem a fékolajat? Igazából a dugattyut szeretném kiszedni.

krissz Elküldve: 2015-01-02 23:00 Autóvásárlás

Jocc írta:
bajzy írta:
dbtibi írta:
nickname írta:
dbtibi írta:
bajzy írta:
oxigen írta:
bajzy írta:
Jocc írta:
bajzy írta: Sziasztok!

Most regisztráltam ide Hozzátok!
Szeretnék egy faceliftes, benzines, E46 touringot venni, manuális váltóval.
Elsősorban 320i-t.

Segítséget szeretnék Tőletek kérni, hogy mire figyeljek a vásásrlásnál. Úgy tudom, hogy ez egy elég megbízható motor. DE mégis miket nézzek, tippek-trükkök? Tudom, hogy költeni kell rá, ezzel tisztában vagyok, de azért egy motorfelújításba vagy egy rommátörött autóba nem szeretnék beleszaladni. Érdemes BMW márkszervízbe elvinni átvizsgáltatni?
Van kettő kinézett a HAHU-n:
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ng-8536730 - ez szimpatikus
http://www.hasznaltauto.hu/aut...xi-8552201 - kevés kép, ez gáz?

ui.(Esetleg, aki nagyon Fanatikus, Pest közeli és rá szokott érni eljöhetne velem megnézni a kiszemelt példányt), aki már közelebbről is ismer E46 benzineseket)

Köszönöm


Szia! Nem vagyok túl tapasztalt a témában, de ha megnézed a HAHU-n az általad kinézett típusok, igencsak az árpaletta aljáról származnak. Persze ez nem feltétlen jelenti, hogy nem érik meg az árukat, de ha egy kereskedő ennyiért adja gondolhatod, hogy mennyiért hozhatta be. Sajnos előfordulhat, hogy az ilyen autók több anyagi ráfordítást igényelnek majd a vásárlást követően.
Referenciának ajánlom, hogy nézz szét pl. egy német használt autós oldalon: pl. mobile.de , azért, hogy lásd, hogy a kinézett típus mennyibe kerül kint, így következtethetsz az itthoni reális(abb) árára.
Amennyiben tetszik az autó mindenképpen nézzétek meg, de legyetek kellően körültekintőek és kritikusak vele.

BUÉK




Köszi, a véleményt. Hát igen, 700eFt- 2MFt-ig terjed a hazai paletta, a külföldi is kb.
Egy kicsit eltántorítottál tőle , de azért csak nem kell egyből több százezer Ft-os "beruhásásal" kezdeni (az alapdolgokaon kívül)
Szerinted nagy bukta lehet?


320i manuálisnál talán nagy gond nem lehet, de autót csak úgy szabad venni, ha rászánod azt a 20-30ezer forintot és (ha szerinted tényleg 100% rendben van) elviszed egy márkaszervízbe teljes átvizsgálásra. Amit nem mondott az eladó, de kiderült hiba, az mehet alkuba. Fontos, hogy a váltót soha nem nézik meg a márkaszervízben, legyen az manuális vagy automata. Egyébként ritka, hogy az alsó palettából választva problémamentes autóra talál az ember.


Ha nekem megfelel, akkor mindenképpen el akarom vinni márkaszervízbe átvizsgáltatni, tényleg ne azon a 30eFt-on múljon a dolog. Akkor szinte tuti, h lesz valami komolyabb hibája...(kettőstömegű, hardy tárcsa, vanos..?) arra számítok, hogy költeni kell rá, a mostanira is éves szintem min. 100eFt-ot költök. Csak nagy buktába nem akarok belefutni..
Köszi a tippeket!


szia,
ezt azért olvasd el mielőtt maximálisan megbízol a márkaszervízekben ...
Autót vesz? Így verik át

itt a szervíz válasza a megjelent cikkre :
A márkaszerviz visszalő

jobban járhatsz szerintem egy hozzáértő, laptoppal és programmal rendelkező BMW-khez hozzáértő emberrel (szerelő és karosszérialakatos ...)


Szerinted laptoppal meg tudja állapítani, a futómű vagy egyéb mechanikai problémák jeleit ??



ok, elismerem azért kell a szervízes átvizsgálás is ...


Már ismertem ezt a cikket, és eléggé kiborító mi meg nem történik!
Szerintetek milyen hibákkal számolhatok...Nektek mi volt vétel után?


Szia!
Na itt például megemlítenek párat... Árban közel az előzőkhöz.
http://www.hasznaltauto.hu/aut...3i-8565013



Nekem is 2.2 benzin van, a kötelező dolgokon (folyadékok, szűrők, fék stb..) ilyenekre kell(ett) költenem: szelepfedél tömítés, termosztát, xenon trafó, difi szilent.
Nem vészes kategóriák, lekopogom, nagyobb kiadás hálistennek nem volt vele. Egyébként nagyon jó motor, szeretni fogod.
-

krissz Elküldve: 2014-12-30 08:50 Fék

YELLOW írta:
krissz írta:
YELLOW írta:
krissz írta: 4 hónapja cseréltem elöl tárcsát-betéteket és hátul csak betéteket, azóta kb. 4ezer km-t mentem a kocsival. ATE Powerdisc-et vettem, ATE betétekkel. Nem éreztem, hogy harapna a fék, gondoltam majd összekopik, de nem lett jobb... Szerintem nagyon puha a pedál és nagyon lassan jön vissza mikor benyomom. Tegnap 90-ről lassan fékeztem, borzasztó rotáló hangja volt és van azóta is. Légtelenítve még cserénél volt, azóta nem nyúltam hozzá. Merre indulhatnék el, mit javasoltok?


hát ez levegős pedig.... nekem is ilyen kombó van, de úgy harap, majd ki esik az asszony. én nem mert ott a kormány


Akkor kap egy légtelenítést. A rotálás gondolom nem emiatt van, arra van ötleted? Köszi szépen!


csinálta nekem is, pedig figyeltem rá. sokan tapasztaltak vetemedési problémát. ám felemelve nem ért bele sehova, ha pörgettem. aztán amikor megkapta a powerflex szerű szilenteket, akkor oda is lett a remegés. pediig műszakin jónak látták a lengőkar szilenteket.


Az az érdekes, hogy nem remeg az egész kasztni, csak hallom a hangot, meg egy picit érzem a pedálon.

krissz Elküldve: 2014-12-29 22:05 Fék

YELLOW írta:
krissz írta: 4 hónapja cseréltem elöl tárcsát-betéteket és hátul csak betéteket, azóta kb. 4ezer km-t mentem a kocsival. ATE Powerdisc-et vettem, ATE betétekkel. Nem éreztem, hogy harapna a fék, gondoltam majd összekopik, de nem lett jobb... Szerintem nagyon puha a pedál és nagyon lassan jön vissza mikor benyomom. Tegnap 90-ről lassan fékeztem, borzasztó rotáló hangja volt és van azóta is. Légtelenítve még cserénél volt, azóta nem nyúltam hozzá. Merre indulhatnék el, mit javasoltok?


hát ez levegős pedig.... nekem is ilyen kombó van, de úgy harap, majd ki esik az asszony. én nem mert ott a kormány


Akkor kap egy légtelenítést. A rotálás gondolom nem emiatt van, arra van ötleted? Köszi szépen!

krissz Elküldve: 2014-12-29 19:56 Fék

4 hónapja cseréltem elöl tárcsát-betéteket és hátul csak betéteket, azóta kb. 4ezer km-t mentem a kocsival. ATE Powerdisc-et vettem, ATE betétekkel. Nem éreztem, hogy harapna a fék, gondoltam majd összekopik, de nem lett jobb... Szerintem nagyon puha a pedál és nagyon lassan jön vissza mikor benyomom. Tegnap 90-ről lassan fékeztem, borzasztó rotáló hangja volt és van azóta is. Légtelenítve még cserénél volt, azóta nem nyúltam hozzá. Merre indulhatnék el, mit javasoltok?

krissz Elküldve: 2014-12-12 22:39 Mi lehet a baj?

anubisz írta:
krissz írta: Hogy a francba kerül a hátsó lámpába víz? Egyszer már cseréltem a búrákat mert el volt törve felül, a mostani két hónap után beázott egy kis esőtől, bezzeg a nagy esőzésekbe semmi baja nem volt. Kis lejtőn állt orral lefele, de ettől nem szabadna beáznia. Mit kezdjek vele? Cseréljem LED-re?


Nem is értem a kérdést, logikus,hogy valahol be engedi. ahol össze van sajtolva. Húzd át valami szilikonos tömítő pasztával.


Kiszedem, átnézem, de őrületbe kerget ez az egész. Más nem jár így?

krissz Elküldve: 2014-12-12 10:39 Mi lehet a baj?

Hogy a francba kerül a hátsó lámpába víz? Egyszer már cseréltem a búrákat mert el volt törve felül, a mostani két hónap után beázott egy kis esőtől, bezzeg a nagy esőzésekbe semmi baja nem volt. Kis lejtőn állt orral lefele, de ettől nem szabadna beáznia. Mit kezdjek vele? Cseréljem LED-re?

krissz Elküldve: 2014-12-10 07:50 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

higany írta:
YELLOW írta:
higany írta: ahogy nézem cak újabb autókhoz, többnyire 2004-2005 után kell a 7-8 lábat összekötni. Enyémek 96-os és 02-es. pont ugyan úgy nem működik egyikben sem semmi.


pedig össze kell kötni. mert a kábelen, legalábbis az enyémen a 8-as, de lehet a 7-es lábra nem ment semmi a chip felől. de az autó használná azt a lábat azt a vonalat. valamelyiknél össze van kötve, de valahol nem. szépen pákával húztam rá egy rövidzárat és kész.


Holnap megnézem a kábelem hogy az hogy van ill kipróbálom ha nincs összekötve.


Nekem össze volt kötve, de ugyanazt dobta. A kábel jó, mert a srác az 528i-jét vígvidáman diagolja.. Programot innen előretelepítve szedtem le és virtuális gépen futtattam, portokat beállítottam, de ugyanaz. Kezdek beleőrülni

krissz Elküldve: 2014-12-08 21:13 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Segítség! Semmiféle módon nem tudok OBD2-n keresztül kommunikálni a kocsimmal. Vettem kábelt, telepítettem az INPA-t 3 különböző windowsra (xp, 7, , de mindig ugyanaz a hiba: "IFH-0003: DATATRANSMISSION TO INTERFACE DISTURBED" és visszalép a főmenübe.
Nemrég elvittem egy haveromhoz, aki szokott csinálni ilyeneket (sőt, diagolt is már ilyen motort), hogy kizárhassuk a kábelproblémát és a rossz telepítést. Rádugta és ugyanaz a hiba, egyszerűen semmit nem tudunk belőle kiolvasni. A legviccesebb az egészben hogy egy 3 dolláros ebayes bluetooth cucc pikkpakk kiolvasta a hibakódokat.
Járt már valaki így? Kihez forduljak, mit csináljak?

krissz Elküldve: 2014-12-05 06:52 Autóvásárlás

Tomi88 írta: Sziasztok!
2001-2003 közötti 325i-t szeretnék vásárolni, de a kinézett példány 2-3 liter olajat eszik 10 ezer kilométerenként, de ezen kívül nincs baja. Már hallottam róla, hogy ezek a motorok 200 ezer km felett elkezdik enni az olajat, de szeretnék segítséget kérni abban, hogy ez mekkora probléma? Gondolok itt arra, hogy sok autó új korától képes ennyit fogyasztani. Esetleg hónapokon belül végzetes baja lehet a motornak? Valaki használ ilyen típust, ekkora fogyasztással? Más esetben kikeresném a választ a fórumon, de most nagyon sürgőssé vált a dolog. Kérem, aki tud segítsen! Köszönöm!


Nekem ugyan 20i van, de ugyanaz az M54 motorcsalád. Csipegeti az olajat, 6ezer km-t mentem vele olajcsere óta, azóta minimálisan változott az olajszint, de nem igényel még rátöltést. Szerintem az a mennyiség nagyon sok, vagy elfolyik vagy megeszi, egyik se jobb a másiknál. Melyik ez a kocsi? Sok 25i-t nem láttam mostanság.

krissz Elküldve: 2014-11-24 07:08 Differenciálmû

Turbo73 írta: Hali,

Beletehetem a nem sperr-es diffimbe a Castrol Syntrax Limited Slip75w-140 (SAF-XJ)olajat, ami elvileg a sperr-esekbe való? (Ezt tudnám most beszerezi hirtelen) Nem baj, hogy más a viszkozitása? Nem cseszi szét a diffit?


Én úgy tudom, hogy a sima diffisbe mehet sperres olaj, de forditva nem.

krissz Elküldve: 2014-11-06 14:00 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Érd közelében tudna valaki diagot csinálni nekem sörérborér? Check engine lampa eg.

krissz Elküldve: 2014-10-24 13:58 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

lantika írta:
Prof írta:
lantika írta:
krissz írta: Kaptam egy programot, azt mondták ez a tuti INPA, NCS telepítő.. 3 gépre tettem fel (xp, win7, win, mindenhol hibát dob. Kezdek megőrülni, tud valaki linkelni olyan programot, amit felrakott és működik neki? Egy K+DCAN ezüst kábelem van, 7-8 láb összeforrasztva. Köszi!


XP-re tedd fel,es 32bit-esre. Milyen hibät ir?


miért kell a 7-8 lábat össze forrasztani ?



Mert neki K+DCAN käbele van ami elvileg nem jo az E46-hoz,csak a 2007 utän gyärtotthoz. Letezik hozzä adapter is.


IFH-0003 hiba, akármit csinálok. Win Xp 32 biten.

krissz Elküldve: 2014-10-23 15:08 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Kaptam egy programot, azt mondták ez a tuti INPA, NCS telepítő.. 3 gépre tettem fel (xp, win7, win, mindenhol hibát dob. Kezdek megőrülni, tud valaki linkelni olyan programot, amit felrakott és működik neki? Egy K+DCAN ezüst kábelem van, 7-8 láb összeforrasztva. Köszi!