lantika Elküldve: 2014-07-02 18:30 elektromos ablakemelõ_

lantika Elküldve: 2014-07-02 18:30 elektromos ablakemelõ_
lantika Elküldve: 2014-06-30 15:11 Tempomat - utólag?
jgbobo írta:lantika írta:adii087 írta: Üdv!
Érdeklődnék, hogy mi olyankor a teendő, ha minden stimmelt a kábelezéssel kivéve a motorvezérlő steckernél való bekötés. Nem stimmelt a kék/fekete kábel csatlakozója a steckerbe. e46 318d 2004.
Köszi előre is!
Üdv,
Ádám
Elteres van az M47,illetve M47N motorok motorvezerlö csatija között. Mäs a csatlakozoban levö erintkezö merete.
Szia!
Csináltam már párat. Ha új típus M47 akkor 40 pin-es a csati, akkor a pin 27-be kell a kábel, ha régebbi vagy M47N-es akkor 58 pin-es a csati ha jól emlékszem és akkor a pin 37-be kell a csati.
Üdv.
lantika Elküldve: 2014-06-26 21:00 Tempomat - utólag?
adii087 írta: Üdv!
Érdeklődnék, hogy mi olyankor a teendő, ha minden stimmelt a kábelezéssel kivéve a motorvezérlő steckernél való bekötés. Nem stimmelt a kék/fekete kábel csatlakozója a steckerbe. e46 318d 2004.
Köszi előre is!
Üdv,
Ádám
lantika Elküldve: 2014-06-26 17:47 Tempomat - utólag?
csab2esz írta:szotakdavid írta:perlator81 írta:YELLOW írta:szotakdavid írta:perlator81 írta: Sziasztok!
96-os e36 318 tds tempomat bekötéshez szeretnék segítséget kérni. Valakinek valami ötlete, rajza hogy hova kell kötni a karon lévő 2 kanócot? A gázpedál elektromos, fék, kuplung kapcsoló gyárilag benne van, de nem láttam a kormányoszlopnál üres csatit
vettél kábelköteget hozzá?ha gyárilag nem tempomatos nem lesz fent a csatija.
E46-nál egy csati van, csak épp a vezetékeket kell a megfelelő helyre betenni. meg nekem ami furcsa és csodálkozom, hogy 18tds ekkori évjáratban, hogyhogy elektromos a gáz? bár ha ezt mondjátok én elhiszem. mondjuk úgy rémlik E36-ba multikormány sem volt, tehát ott akkor máshol kapcsolható, akkor viszont hihető a csati hiánya ha gyáriban nincs benne.
Van ugye a kar, két kábel jön ki belőle, csatlakozó és onnan tovább két kábel.... Ha ez a kábelköteg akkor vanElektromos a gáz az tuti, megnéztem és poti van a pedálnál...
Kuplungnál egy fehér kapcsoló, féknél meg ugye a fekete, ami gondolom a féklámpát molesztálja.
E46 tempomat beépítési leírásom van ha úgy gondolod kell szólj és elküldöm.
Üdv.Ha lehet engem érdekelne az E46 tempomat beépítése leírás.Vettem kábeleket hozzá meg multikormányt.
lantika Elküldve: 2014-06-14 10:39 Ülésfűtés - hibák - beszerelés - javítás
kzste írta:Tano írta:kzste írta: Szia!
Én is épp cserélném a kapcsoló panelt, mert csak ASC gomb van rajta. A kérdésem az lenne hogy miért kell ehhez teljes konzolt cserélni? Más a mérete a több gombosnak?
Köszi előre is!
Ez attól függ, hogy mikori évjáratú/felszereltségű az autó. A régebbiekben még nem volt schaltzentrum (SZM), hanem csak különálló gombok. Aztán ha jól rémlik 99 végén bejött a kapcsolókonzolos verzió is, és abban már egyben vannak a kapcsolók egy egységben, ez az SZM. Ha a régebbiről váltasz, mint pl én is így voltam vele, akkor az egész tartókonzolt is kell cserélni, mert a régibe nem lehet belerakni az SZM-t. Ha az újabb SZM-es verziód van, akkor a tartókonzolt nem kell cserélni, elég csak az SZM egységet.
Szia! Köszönöm a választ, nekem így néz ki ez a rész a kocsiban: http://www.powerfanatics.com/g...9p1192.jpg
Gondolom ez akkor még a régebbi változat. Magyarul cserélhetem a teljes konzolt.
Amúgy szerintem nem ez lehetett benne eredetileg, mert az ülésfűtés szépen be van kábelezve, meg is van a konzol mögött a csatlakozó. Csak épp nem tudom hová bedugni.
lantika Elküldve: 2014-06-08 11:56 Segítség!!!
YELLOW írta:krissz írta:YELLOW írta:krissz írta:YELLOW írta:lantika írta:krissz írta: Ma reggel be akartam indítani a járgányt, de nem indul. Inditózás helyett egyszerűen ütemes kattogás hallatszik a kocsi alól, és arra az ütemre villog belül minden lámpa.. Mi a franc lehet? Akksi 11.5V, tehát az kilőve. Volt már valakinek ilyen? :O
aksi... 11.5 Volt keves,es az indito äram is kevesebb. Inditäsnäl kell neki nagyon sok.
"A kifogástalan állapotú, teljesen töltött akkumulátorok esetében a nyugalmi, vagy üresjárati feszültség értékét cellánként a sűrűség + 0,84 Volt figyelembevételével kapjuk meg.
Esetünkben: 1,28 + 0,84 = 2,12 Volt, cellánként.
6 x 2,12 = 12,72 Volt.
Ha az akku pólusai között 12,4 V mérhető, a töltöttségi szintje: 75%
12,2 Voltnál már csak 50%, 12,0 Volt esetén pedig már csak 25%, ha 11,7 Voltot vagy kevesebbet mutat a műszer, az akku lemerültnek tekinthető. Természetesen bizonyos célokra ilyenkor még használható: tovább éghet pl. a belső világítás, működhet a rádió, de az akkumulátor a motor indítására már aligha képes. "
magam sem írhattam volna le szebben
Igazatok van, tényleg. Előbb gondolkodnom kellett volna, csak megijedtem egy pillanatra. Köszi a segítséget!
anno én is beszartam ettől. nekem még gyári akksi volt benne 7 éves, de utána ősszel meg is adta magát végleg, pedig előtte sosem merült le. ha gyári neked is, lehet mikor jönnek majd a hidegek, vége lesz.
Banner akksi van benne, nem hiszem, hogy gyári. De ha még egyszer ilyen előfordul azonnal cserélem!
lehet valami leszívta, az még nem akksi probléma. ha sokat mész rövid távon és sokat indítgatod, akkor nem bír visszatöltődni.
mondjuk az ilyen akksiknál 2-3 év felett minden hét egy ajándék
lantika Elküldve: 2014-06-08 10:30 Segítség!!!
YELLOW írta:lantika írta:krissz írta: Ma reggel be akartam indítani a járgányt, de nem indul. Inditózás helyett egyszerűen ütemes kattogás hallatszik a kocsi alól, és arra az ütemre villog belül minden lámpa.. Mi a franc lehet? Akksi 11.5V, tehát az kilőve. Volt már valakinek ilyen? :O
aksi... 11.5 Volt keves,es az indito äram is kevesebb. Inditäsnäl kell neki nagyon sok.
"A kifogástalan állapotú, teljesen töltött akkumulátorok esetében a nyugalmi, vagy üresjárati feszültség értékét cellánként a sűrűség + 0,84 Volt figyelembevételével kapjuk meg.
Esetünkben: 1,28 + 0,84 = 2,12 Volt, cellánként.
6 x 2,12 = 12,72 Volt.
Ha az akku pólusai között 12,4 V mérhető, a töltöttségi szintje: 75%
12,2 Voltnál már csak 50%, 12,0 Volt esetén pedig már csak 25%, ha 11,7 Voltot vagy kevesebbet mutat a műszer, az akku lemerültnek tekinthető. Természetesen bizonyos célokra ilyenkor még használható: tovább éghet pl. a belső világítás, működhet a rádió, de az akkumulátor a motor indítására már aligha képes. "
magam sem írhattam volna le szebben
lantika Elküldve: 2014-06-08 10:17 Segítség!!!
krissz írta: Ma reggel be akartam indítani a járgányt, de nem indul. Inditózás helyett egyszerűen ütemes kattogás hallatszik a kocsi alól, és arra az ütemre villog belül minden lámpa.. Mi a franc lehet? Akksi 11.5V, tehát az kilőve. Volt már valakinek ilyen? :O
lantika Elküldve: 2014-06-07 13:28 kormány
YELLOW írta:lantika írta: Ezt nezzetek mit talältam. Kedden megrendelem a cuccot,es ha kesz vagyok megosztom a tapasztalatokat.
nekem 1000 Ft-ból megcsinálta egy helyi szűcs. lestem is, hogy csak ennyi? készültem vagy 3ezerre.
lantika Elküldve: 2014-06-03 16:40 Kartergázszûrõ - 20d - 136LE
lantika Elküldve: 2014-06-01 19:43 Turbo
compact írta:Striker írta:SP_323i írta:Striker írta: A GT22vnt változó geós azzal nem lesz nagy a turbójukAteszE46 írta:compact írta:AteszE46 írta: Sziasztok!
Tudja valaki, hogy 320d 136Le motorra fel lehet-e rakni egy az egyben a 330d 2260-as turbóját?
A talp ugyan az, de vajon a kipufogó leömlő, és az olajcsövek ugyan azok-e? Szerintem a kipufogó vastagabb lesz.
Csinált már valaki ilyet?
Biztosan megoldható, az érdekesebb kérdés inkább az, hogy az adagoló és a csúcsok tudnak-e annyi és úgy anyagot adni, hogy az jó legyen. Szabályzáson is el lehet időzni nem keveset.
Közel sem annyiról szól a projekt sajna, hogy turbó felfarag, program és annyi.
Az adagoló befecskendezési mennyiségét is programozni lehet, bizonyos határokon belül.
A csúcsokkal nem vagyok tisztában ennél a típusnál, de az biztos, hogy a nyitási értéket lehet állítani. off típusoknál a nyitási nyomás 195-200bár csúcstól függően.
Amitől tartok, hogy a nagyobb turbót nehezebben fogja felpörgetni a kipufogógáz. Mert ugye 6 hengerből több gáz távozik, mint 4 ből.
Tehát csak fent fog menni az autó.
Hallottam, hogy a 136LE főtengelye törős. Igaz ez? Ez még nagyon aggaszt
Jaja! 22-es csak hybridként
Ez a turbó kódja a euro3-mas 330Dnek :704361-5006S
VP44 harmat gyenge és nagyon hamar el lehet érni a maximumához, így hiába írsz neki nagyobb mennyiséget ha nem tud elég nagy nyomáson annyi anyagot adni amivel lehetne már kezdeni valamit.
Csúcsoknál megint kb ez van, nyitónyomás emelés csak egy dolog, azt bírnia kell az adagolónak+a csúcsoknak is van egy maximális áteresztő képességük.
Egy ilyen jellegű módosítás komoly láncsorozat, ha csak vmihez pl. turbóhoz hozzányúlsz azzal még nem biztos, hogy sokkal előrébb vagy ha az üzemanyag rendszered kicsi.
BMW-ben annyira nem vagyok benne, de ha vannak ilyen gyengeségei, hogy főtengelytörés, dugattyúrepedezés stb akkor nem is nagyon érdemes ilyenekben gondolkodni.
Ha ezt az utat még nem járták ki előtted akkor sztem nagyon nehéz és sok pénz belenyúlni egy komolyabb módosításba.
OFF típus alatt ha a VW konszernt értetted akkor azt ne is vedd hasonlítási alapúl, mert ott olyan a technikai és szakmai készültség, hogy hihetetlen.
Kész receptek vannak mindenre, nincs fejvakarás, próbálkozás és egyebek, hosszú évek alatt kijárták az ösvényt és összeszedték a tudományt és technikát olyan alkatrész ellátás van minden téren, hogy csak a képzelet és a pénz szab határt.
1.9 TDI 300ló felett stabilan...
lantika Elküldve: 2014-06-01 08:55 Szívócsonk-pillangószelep
aeroengine89 írta: Sziasztok!
Én is túlestem a ledugózáson!
Szóval Ebay-ról rendeltem 43 euro-ért dugókat amik 22mm-ek és a biztonság kedvéért tömitő gyürü szettet is! Készítettem képeket is róla hát ha valakinek segít aki még előtte áll a szerelésnek
A szett
145 ezer km után:
lantika Elküldve: 2014-05-23 16:42 Heeelp...!
MattM325 írta:lantika írta: Sziasztok. Az lenne a gondom,hogy a csomagter jobb oldaläbol egy käbel a hätfal burkolat alatt ät van vezetve a bal oldalra,de nem tudom minek a käbele ez. Azert lenne ez fontos,mert a kocsi elözö gazdäja elvägta a käbelt es most csak ott log a vege.
innen ägazik ki:
itt a vege:
Ez nem a bal oldalán van?